Sari la conținut

Caut Motor Suport De Choparit-bobarit-ratuit!


sorin_bb12
 Share

Postări Recomandate

Se cauta un motor pt un pitic.

 

cam asa ar suna anuntul matrimonial prin care caut sa gasesc o motocicleta micuta,asa de incepator de 250-400 care sa suporte toanele si visele mele.

Care s ar traduce intr un cuvant : SIMPLITATE

acum explicatia: fara radiator, fara fire, eventual v-twin, etc.

Ceea ce caut eu ar fi cam asa: domne daca iti iei motoru asta, se poate ajunge la asta ! cu poze asa ca pt.....mine.

Pe scurt ma uitam la o virago de 250, dar numai fire, semnale, firisoare, iti si alte minuni.

Intrebarea mea este cum se ajunge la motoarele de tip bobber.....care ma uluiesc prin simplitate un bloc motor pe un cadru...si atata...nu stiu daca ma exprim bine, daca nu ma fac inteles... va rog corectati-ma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se cauta un motor pt un pitic.

 

cam asa ar suna anuntul matrimonial prin care caut sa gasesc o motocicleta micuta,asa de incepator de 250-400 care sa suporte toanele si visele mele.

Care s ar traduce intr un cuvant : SIMPLITATE

acum explicatia: fara radiator, fara fire, eventual v-twin, etc.

Ceea ce caut eu ar fi cam asa: domne daca iti iei motoru asta, se poate ajunge la asta ! cu poze asa ca pt.....mine.

Pe scurt ma uitam la o virago de 250, dar numai fire, semnale, firisoare, iti si alte minuni.

Intrebarea mea este cum se ajunge la motoarele de tip bobber.....care ma uluiesc prin simplitate un bloc motor pe un cadru...si atata...nu stiu daca ma exprim bine, daca nu ma fac inteles... va rog corectati-ma!

 

e simplu, ca sa ajungi la un motor bobber, astepti pana se culca proprietaru', tai gardu', si cam asta e.

 

daca te retine din avantul pioneresco-bobberesc faptul ca virago dă 250 are cam multe firisoare si semnale, io zic sa-ti iei 'nepra' lu Mex ca e bobberita gata. cre' c'o vinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se cauta un motor pt un pitic.

 

cam asa ar suna anuntul matrimonial prin care caut sa gasesc o motocicleta micuta,asa de incepator de 250-400 care sa suporte toanele si visele mele.

Care s ar traduce intr un cuvant : SIMPLITATE

acum explicatia: fara radiator, fara fire, eventual v-twin, etc.

Ceea ce caut eu ar fi cam asa: domne daca iti iei motoru asta, se poate ajunge la asta ! cu poze asa ca pt.....mine.

Pe scurt ma uitam la o virago de 250, dar numai fire, semnale, firisoare, iti si alte minuni.

Intrebarea mea este cum se ajunge la motoarele de tip bobber.....care ma uluiesc prin simplitate un bloc motor pe un cadru...si atata...nu stiu daca ma exprim bine, daca nu ma fac inteles... va rog corectati-ma!

Salut.. eu am un motor de vanzare.. eu l-am luat ca si tine pt al modifica.. doar ca nu mai am timp si nici fonduri pt ca mi-am luat altul si acum m-am bagat in cel nou... deci.. daca te intereseaza linkul este in semnatura..

 

P.S. motorul e mai mare decat ai vrea te, este puternic.. dar nu fuge de sub tine daca il accelerezi un pic mai tare.. are 3 in linie si are un sunet foarte frumos de chopper/cruiser (asta fiind unul din motivele principale pt care l-am luat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vreo 10 anisori, din primele 2 salarii am avut si eu simson si pentru cateva zile si nepra unui preten pe cap......si nu pot sa zic decat doamne feri de nepre!

 

acum vreo 10 anisori, din primele 2 salarii am avut si eu simson si pentru cateva zile si nepra unui preten pe cap......si nu pot sa zic decat doamne feri de nepre! si tot ma gandesc la una de 250 asa de incercari...dar astept sfaturi de la toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vreo 10 anisori, din primele 2 salarii am avut si eu simson si pentru cateva zile si nepra unui preten pe cap......si nu pot sa zic decat doamne feri de nepre!

 

acum vreo 10 anisori, din primele 2 salarii am avut si eu simson si pentru cateva zile si nepra unui preten pe cap......si nu pot sa zic decat doamne feri de nepre! si tot ma gandesc la una de 250 asa de incercari...dar astept sfaturi de la toti

 

Nipra lui Mad Max e altceva, aia cred ca a facut toate intalnirile de vreo cativa ani incoace.

 

Stie cineva cat cere pe ea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nipra lui Mad Max e altceva, aia cred ca a facut toate intalnirile de vreo cativa ani incoace.

 

Stie cineva cat cere pe ea ?

 

lol .. nu e de vanzare , lol.

 

Bine, la un anumit pret totul e de vanzare in lumea asta, insa nu are de gand sa o vanda.. iti zic io sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot cu ceva micut incep dupa care o las pretenei daca vreau ceva mai mare....

 

intrebare pt roby....cum ti se pare ca ar iesi un bobber din virago de 250?

Micut dar interesant! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e adevarat dar m am dus sa vad una, si cand am vazut-o si mi am adus aminte de fire si firisoare!!!!

cum drecu de le scot aia atat de pure in linii, fara nimic agatat de nspee mii de firicele????????????

hai am inteles, frana de fata tot la picior, controlata cu aia de spate odata daca is ambele hidra, E DIFICIL , acceleratia ascunsa, dar ambreiaju???semnalele, etc?

cum naiba dispar toate chichitele alea din instalatie DIN SPATELE MOTORULUI, cate uiti la un motor din ala si vezi un cadru, 2 evacuari, o trasmisie la roata de spate si gata?

cine imi spune si mie...si mai ales cine imi spune cum se face?

Editat de sorin_bb12
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e adevarat dar m am dus sa vad una, si cand am vazut-o si mi am adus aminte de fire si firisoare!!!!

cum drecu de le scot aia atat de pure in linii, fara nimic agatat de nspee mii de firicele????????????

hai am inteles, frana de fata tot la picior, controlata cu aia de spate odata daca is ambele hidra, E DIFICIL , acceleratia ascunsa, dar ambreiaju???semnalele, etc?

cum naiba dispar toate chichitele alea din instalatie DIN SPATELE MOTORULUI, cate uiti la un motor din ala si vezi un cadru, 2 evacuari, o trasmisie la roata de spate si gata?

cine imi spune si mie...si mai ales cine imi spune cum se face?

 

bluetooth

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andrei, nu am gasit cum sa le ascund si nu stiu daca vreau sau daca pot sa le ascund ! asta e problema! si as da 30.000 de euro pe un bike, dar nu am, deci caut pt asta mica de am pus ochii...

 

si puc, faza cu bluetooth si cu gardu ? cut it out, vezi prin alta parte de o caterinca moldoveneasca.

 

de acum inainte, as dori raspunsuri sau linkuri, mai ales legate de partile electrice care pot fi si cum pot fi ascunse, gen renuntarea la ledurile indicatoare, trecutul unor fire prin cadru si ghidon, amplasarea unor comenzi la mana, dar nu suicide shifter, posibilitatea unei baterii mai mici care sa poata fi ascunsa impreuna cu alte parti in ceva mai mic decat prostia aia din spatele motorului, ceva gen teava de pvc rotunda si mascata cu metal amplasata in spatele motorului ca la unele old school

 

apropo exista un tub care iese din motor si ajunge in carburator ceva legat de ulei si recuerare...etc nu stiu exact..ce e si daca se poate renunta la el....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorine, pai ca sa fie cat mai simplu ca am vazut ca asta urmaresti, hotaraste-te la un bobber.

Renunta la toti martorii de bord,ca dupa ceva timp ai sa simti motorul, nu trebe un beculet sa iti arate ca nu mai ai benzina sau ulei.La partea fata eu am avut noroc ca aveam coarnele gaurite si am bagat instalatia prin ele, la restul daca e sa faci de la zero cauta pe net sau prin magazinele de specialitate niste cabluri electrice subtiri dar rezistente la curentul care va trece prin ele si joaca-te pe cadrul motocicletei cu un burghiu mic de 4-5mm, si da gauri pe unde vrei sa intre si pe unde vrei sa iasa firele, in totalitate nu cred ca vei reusi sa le ascunzi..dar merita incercat.

Si legat de tubul ala care iese din motor si intra in filtru de aer(nu in carburator) daca e vorba de nipru, nu stiu sigur daca e indicat sa renunti la el, ca nu l-au pus aia acolo degeaba, dar eu am renuntat demult si nu s-a intamplat nimic rau.

In rest spor la treaba cand o sa fie, si poate ne tii la curent cu progresul! :kiss:

Editat de andrey_832
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in gandurile mele, renunt si la 90% din instalatia electrica, dar inca mai studiez.....habar nu am de partea teoretica ca asa de taiat e cel mai simplu...

poate ceva de genu asta, dar fara acea cutie sub sa....tot ce ramane din instalatie sa fie ascunsa intr-un tub...in spatele motorului..

post-40125-1216369566_thumb.jpg

Editat de sorin_bb12
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap..asta e un chopper ce-mi place si mie...dar te sfatui sa gandesti o solutie sa cobori cadru la spate dar sa nu il faci rigid...ca ai sa plangi pe la 35-40 de ani de la drumurile noastre....toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e adevarat dar m am dus sa vad una, si cand am vazut-o si mi am adus aminte de fire si firisoare!!!!

cum drecu de le scot aia atat de pure in linii, fara nimic agatat de nspee mii de firicele????????????

hai am inteles, frana de fata tot la picior, controlata cu aia de spate odata daca is ambele hidra, E DIFICIL , acceleratia ascunsa, dar ambreiaju???semnalele, etc?

cum naiba dispar toate chichitele alea din instalatie DIN SPATELE MOTORULUI, cate uiti la un motor din ala si vezi un cadru, 2 evacuari, o trasmisie la roata de spate si gata?

cine imi spune si mie...si mai ales cine imi spune cum se face?

 

salut

 

1.In primult rind sunt multe customuri bobbere sau choppere ce au ambreiajul la picior si schimbatorul la mina ...linga cutia de viteze sau linga rezervor....mai unele dintre ele au ambreiajul exact ca acceleratia ...cablul trecut prin ghidon....

 

2. Foarte putine motoare ce sunt mai bine zis showbikeuri au frina la picior ca actioneaza ambele roti.....ce e naspa rau pt un motor ce se circula zilnic...

 

3. Care au frina disc fata si nu vezi maneta de frina ...au pus sistemul exact ca la aceleratie cu cablu prin ghidon cu cablu pina undeva sub motor ,unde cablul actioneaza pompa de la frina disc fata....

 

4. Cit despre un bobber din un virago de 250cc ...il poti face dar va arata ca si o motocicleta de copii...e foarte mic si are si cadru dubios pt a face un bobber...

 

5.fiecare face ce vrea din orce motor...gusturile nu se discuta....

 

salut si spor la munci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roby, mersi mult de tot, dar adevarul este ca sunt si eu mic, am 1,65, si fara sa supar pe nimeni, am mai vazut pitici ca mine si pe un drag de 650, aratau ca naiba, ca Ghimlin pe cal....daca poti tu sa imi dai alt sfat referitor la un motor, sunt gata sa il iau in considerare, sid e mas gandi la un cadru custom, dar costa....si o bascula asa mai maricica...

cand spui de cadru cai dubios, la ce te referi?

la partea cu ambreiaju ca acceleratia ma gandeam si eu, sau chiar cum zici tu cu suicide shifter.... la cablul de frana fata e mai complicat, in cel mai rau pun frana pe tambur si trec cablul prin furca springer...

 

 

stiu ca nu este legal, ca nu trebuie, etc dar, cum renunti la o instalatie electrica...stiu scoti totul, dar in cazul unui motor cu electric starter poti renunta si la baterie? sau visez prea frumos? sau pot sa pun o bateri f mica?

 

daca ar putea cinevasa imi explice cum e cu instalatia electrica, adica iese curentul din alternator, care este in dreapta blocului motor si dupa aia ce.....pentru ca vreau sa renunt la cat mai mult, sa ramana asa cum spun la inceput strict un motor cu rezervor pe un cadru....si vb cat se poate de serios...deci cine imi poate explica instalatia electrica?

 

P.S. intrebare pt admini...am voie sa fac un topic separat despre acest lucru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. intrebare pt admini...am voie sa fac un topic separat despre acest lucru?

 

Nu fa alt topic...spunemi ce titlu sa dau acestui topic care ai deschis tu si eu il modific ..si asta va ramine topicul tau....ok

 

cit despre cadru la virago

1....pai partea din spate a cadrului nu prea are nici o linie la virago...

2....in fata motorului virago nu are cadru asta ar fii a doua chestie ce nu da la linia de bobber

3.....nu teai gindit cumva la un suzuki savage....e destul de mic si se poate modifica usor....sau un honda rebel ca si el e mic si arata destul de bine pt o baza de incepere pt modificat......

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultimu lucru care il voi face, datorita costurilor, va fi cauciuc de 200-300 pe spate si bascula mare si groasa....

 

Din pacate motorul Virago-ului tau nu poate sa mute o roata de 300 din loc...eventual cu turbo. :unsure: Oricum,ce este important e faptul ca incerci sa chopperesti ceva. Succes la chopperit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fa alt topic...spunemi ce titlu sa dau acestui topic care ai deschis tu si eu il modific ..si asta va ramine topicul tau....ok

 

cit despre cadru la virago

1....pai partea din spate a cadrului nu prea are nici o linie la virago...

2....in fata motorului virago nu are cadru asta ar fii a doua chestie ce nu da la linia de bobber

3.....nu teai gindit cumva la un suzuki savage....e destul de mic si se poate modifica usor....sau un honda rebel ca si el e mic si arata destul de bine pt o baza de incepere pt modificat......

 

salut

Imi pare rau sa te contrazic roby dar Virago de 250cc are cadru in fata motorului, nu e ca cel de 535cc :unsure:post-25613-1216843842_thumb.jpg Cel de 535cc post-25613-1216843794_thumb.jpg Cel de 250cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa te contrazic roby dar Virago de 250cc are cadru in fata motorului, nu e ca cel de 535cc :disappointed:post-25613-1216843842_thumb.jpg Cel de 535cc post-25613-1216843794_thumb.jpg Cel de 250cc

na asta este, nu mai tineam bine minte .....pai atunci mai bine pt el ...arata mai ok....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na asta este, nu mai tineam bine minte .....pai atunci mai bine pt el ...arata mai ok....

No problemo'! Oricum un pic arata mai fain cu cadru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...