Sari la conținut

simson


WHITE RAVEN
 Share

Postări Recomandate

Vizitator moto_comuniste

Fain! Felicitari? Totusi schimba-i lampa din spate :crack: Motoru' e ok?Ai pe el cilindru' original (adica de Simson?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de aprecieri!!! Cilindrul , la fel si chiuluasa sunt de AWO , bine le am si pe cele originale dar sunt cam obosite , carburatorul este de Minsk mai trebe sa-i mai fac flansa la magnetoul de minsk si dupa aia la acte si este gata de drum , motorul merge OK , acu ma bate gandul sa-i pun camasa si piston de dacie cat despre stop avezti dreptate am sa il chimb iar siaua este a lui originala....

 

:crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata stima domnule!!! :crack: 

Motorul este variante de 500 cum scrie in profile??Inca de asta nu am vazut  :crack:

211105[/snapback]

 

Simsonul, asa cum este cunoscut la noi, este o MARCA, modelul motocicletei se numeste AWO 450 sau AWO 478. Motorul are cilindreea de 248 cc si s-a facut in variantele AWO S (SPORT) si AWO T (TOURING) cu 14, respectiv 12 cai putere (sau 16, respectiv 14 cp? nu mai tin bine minte cifrele exacte, oricum, pe aici se invart)

 

@White Raven: un prieten de-al meu a pus camasa si piston de Dacie, si a marit cilindreea la 285cc (cresterea alezajului), dar pistonul s-a fisurat dupa primii 300 de km, iar boltul s-a sectionat LONGITUDINAL :crack: asa ca l-a schimbat cu un piston de la o motopompa Honda, cu tot cu bolt, biela si segmenti de Honda. Supapa de admisie e de la un VW broscuta 1302 iar cea de evacuare se potriveste de la o Skoda mai veche (MB1000 parca... :crack: ) dar trebuie scurtata.

Cu piston de Honda a mers perfect, atata ca marind compresia i-a impuscat garnitura de chiulasa si pe urma pe cea de motor. Ambele garniturri puse de cupru totul a mers OK dup-aia.

Sa nu uit, pentru vitezisti: se poate pune un carburator rusesc, dar nu mai tin minte exact care... K78 parca? :crack: si creste consumul in draci, dar fuge Simsonul de rupe pamantul. Amicul meu mergea cu Simsonul in paralel cu mine (eu pe Kawa GPz) la 160 km/h. Simsonul pierdea mult la demarajul de pe loc, dar recupera la viteza. :crack:

 

Succes si felicitari pt ce ai realizat cu Simsonul!

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cooooooooooolll !!!!! 160km/h simsonul :D :crack: mamaaaaaa astai buna pe asta chiar nu am mai auzito ... suna foarte bine , cred ca la viitorul proiect adik mai am un simson desfacut dar problema este ca nu are acte , totusi cred ca se poate rezolva chestia cu actele am sa-i pun piston , camasa si asa mai departe privind problemele aparute la simsonul prietenului tau Flying Bricklayer cred ca au aparut din cauza incalzirii excesive , pt. ca aceeasi problema am avut-o io pe Ij , dar cred ca se poate rezolva ( oare este mai prost aluminiul din pistoanele de dacie .... ma rog...) cu un ulei mai bun o pompa de ulei marita pentru o ungere mai buna ,, in fine mai ramane de vazut ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

aluminiul din care sunt facute pistoanele de dacie nu stiu daca sunt neaparat mai proaste... trebuie luat in calcul si faptul ca ele au fost facute sa mearga pe un motor racit cu apa iar simsonul are racirea execrabila...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hell rydere , ce motor de honda ai pus pe simson? sunt motopompe mai mari de 50 cc???

simsonu ii 4t? dak nu nu radety :D da o zis hellryder de supape si de acol ma gandesc ca o fii 4T, oare la jegul meu de etz ce se poate pune? hai ca fac un topic nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place foarte mult simsonu-chiar se vede munca...auzi White Raven vad ca ai schimbat telescoapele din spate,spunemi si mie te rog cu ce se poate inlocui ca ale mele nu sunt bune de nimic,si as vrea sa le schimb,mersi mult :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALVE !!!! Telescoapele sunt unele de Ij si am inteles ca se potrivesc si cele de Jawa , in general trebe sa vezi daca intra suruburile de prindere daca nu le scoti bucsile de teava si bagi surubul direct pe cauciuc , dar trebe prins cu doua saibe si dupa aia nu mai ai traeba, problema este ca sunt un pic cam tari....

 

 

salve si asfalt uscat!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...