Vizitator stress_L&P Postat Iulie 27, 2005 Share Postat Iulie 27, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 27, 2005 Share Postat Iulie 27, 2005 baaaaa! e pe bune, sunt niste chestii scrise acolo, nu doar + si - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 27, 2005 Share Postat Iulie 27, 2005 1 = - si 15 = + Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 27, 2005 Share Postat Iulie 27, 2005 multam fain! am vrut azi sa-i pun aprinderi electronice si nu stiam care, ce si cum! dar acum stiu! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Iulie 28, 2005 Share Postat Iulie 28, 2005 BRAVO!!! Multumiri lui neica DCSAN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 28, 2005 Share Postat Iulie 28, 2005 boon! nu i-am mai pus aprinderile pentru ca am fost curios azi! am facut 108 km cu 11l in rezervor! acasa mai aveam 6 si mai am ceva in rezervor dar n-am putut s-o aplec legata cu lantu' si mi-a fost lene s-o dezleg! deci consumul cu 2 persoane si putintel bagaj (60+45+12 kg = 117) si pozitie nicidecum "aerodinamica" a fost de 5 l mixt + ceva forja (nu multa dar puternica in schimb) a! si cu 50 ml/litru ca benzina era luata din ij care e inca in rodaj! probabil ca (,) cu mai putin ulei ia si mai putin, nu stiu, spune-ti-mi voi daca e asa! va rog! maine am de gand sa-i pun aprinderile si sa fac acelasi drum sa vad daxa intr-adevar fac vreo diferenta la consum la 2t! poimaine iar acelasi drum dar cu 25 ml/litru si cu aprinderi! atunci o sa va spun ultimele impresii! a! si inca ceva! cu benzina de la mol o sa fie al treilea drum ca asta e de caca de la o benzinarie de la mine din cartier care inca vinde la 33 de mii (de fapt e ceva mai putin dar nush. exact!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Iulie 29, 2005 Share Postat Iulie 29, 2005 Nu mai pune maaaaaaaaaaaaaaaaaah, atata ulei.... Pune 25... e arhisuficient!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 30, 2005 Share Postat Iulie 30, 2005 da, stiu ca e 25 dar era benzina din ij (e in rodaj) si oricum cu 50 suna mai bine motoru'! ma enerveaza tare rolele cu ace! suna de parca ar avea tot felu' de ganganii in motor! deh, n-ai ce face! asa sunt ele! daca pui noi suna la fel dupa max 300 km asa ca... offfff! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 am si io o intrebare,, is cam nou in mecanica moto asa ca nu radeti dak nui asa: - aprinderea electronica duce la o pornire mai usoara si un consum mai redus? pe un etz mere aprinderea electronica de la dacii alea in cutiiute de plasctic cu un led? - am mai citit ca cu o bobina mai noua, preferabil de la vreo masina straina tot ii scade consumul, asai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 aprinderea electronica duce la o pornire mai usoara si un consum mai redus? Da, pt ca, printre altele, scinteia data de bujie e mai calda/puternica => arderea completa a amestecului carburant, puterea motorului creste un pic iar consumul scade nitel. Daca ai instalatie el. de 12V, poti folosi o aprindere el. de Dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 da am instalatie de 12 V , unde cum tre montat? la ce sa am grija??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 Vezi ca era pe aici pe forum o discutie despre apr. electronice. Parca la sectiunea "Coltul comunistelor" Daca iti cumperi o apr. el., din cite am inteles vine si cu indicatii de montare: trebuie sa decuplezi condensatorul, sa reduci distanta dintre platini s.a.m.d. O sa vezi ce scrie in prospectul aparatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 cumpara-ti si o sa vezi! e extrem de simpla schema de instalare (parca a fost facuta pentru prostii ca mine ) si vine cu aprinderea! se simte mai ales iarna ca vara oricum porneste motorul usor! iar la 2t se simte mai bine ca la 4t pentru ca benzina arde mai bine (e o benzina proasta aia cu ulei totusi)! era 320.000 ultima data dar merita fiecare banut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 ok, ms ca mati lamurit cu aprinderea, o sa adun $$$ si si cumpar una (sau o fur de pe dacia-ul lui tata ) da cu bobina cum sta treaba? ce efect are una noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 Daca ai o bobina in buna stare, si-ti mai pui si o aprindere electronica, merge brici. Fara apr. el. tot aia e, chiar daca ii pui bobina de Dodge Polara sau de Masseratti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 (editat) Vezi ca era pe aici pe forum o discutie despre apr. electronice. Parca la sectiunea "Coltul comunistelor"Daca iti cumperi o apr. el., din cite am inteles vine si cu indicatii de montare: trebuie sa decuplezi condensatorul, sa reduci distanta dintre platini s.a.m.d. O sa vezi ce scrie in prospectul aparatului. 213870[/snapback] Salut!...vreau sa va spun ca am luat si eu aprinderi de-alea de dacie (rosii cu led !..) si am respectat schema (data de producatorul aprinderii)intocmai si nu au (am pus 2 ca am jupiter)mers ....vreau sa va mai spun ca ce imi pare f f f f ciudat ca la mine firul care vine de la platina este legat la borna de + a bobinei de inductie iar firul comun intre cele 2 bobine este legat de borna noatata cu - de pe bobine !!!...am schimbat odata firele asa cum am vazut in schemele electrice de ij dar nu a vrut sa mearga de loc ...ma intreb de ce D-zeu la mine este pe invers ?? ..si vreau sa va ma spun ca am montat aprinderile asa cum sunt date in schema pe borna - a bobinei ...si pe langa faptul ca nu au mers s-au cam incins ps...azi ma duc la cineva si poate le dau de cap ...va tin la curent ! Editat August 2, 2005 de scaf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 Nu stiu cum e la Jupiter, care are 2 bobine, dar e normal ca la borna + a bobinei de inductie sa fie conectat firul care vine de la platina & borna + a condensatorului. Din cite spui tu, se pare ca la Jupi bobinele sunt inseriate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 da, sunt inseriate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 salut !...poate sa-mi confirme careva care are jupiter sau se pricepe daca firele care vin de la platini se leaga la borna + a bobinelor de inductie ?(ca la mine !)... desi m-am uitat in niste scheme electrice de ij jupiter (dar nu 4) ...am vazut ca firele se leaga ca la orice motor normal la minusul bobinelor ... aseara am fost la kombat si am montat aprinderile electronice de dacie ...care merg ok ! ..dar a trebuit a fie montate pe borna notata cu + a bobinei de inductie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 pai pe plus se si monteaza aprinderile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 pai pe plus se si monteaza aprinderile! 215298[/snapback] salut !...pai tu nu intelegi ca la mine firul care vine de la platinavine pe + ul dela bobina ???...daca te uiti pe o schema de ij ai sa vezi ca firul care vine de la platina se monteaza pe - ul bobinei !!!...la mine daca incerci asta ...nu merge de loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.