PingyXP Postat Octombrie 1, 2011 Autor Share Postat Octombrie 1, 2011 ei se plictisesc ma acolo, unu se plange ca ia murit injectia, unu ca ia murit ECU unu ca nush ce are, se plictisesc in lipsa benzinei, si se mai plang acolo. nu vor intelege ei niciodata ce e o motocicleta gandita la vremea aia. in plus noi vorbil de motoare italiene aici. ei neavand ce face se baga in seama aiurea din imposibilitatea de asi permite. cu banii de o italianca el isi cumpara 2-3 pocnitori asiatice. Eu ma plang ca sunt la munca !!!! Dane, ai dat husa jos de pe cutia cu suruburi..? Are vreo zgarietura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Eu ma plang ca sunt la munca !!!! Dane, ai dat husa jos de pe cutia cu suruburi..? Are vreo zgarietura? Primul lucru aseara asta l-am facut. Si cum tu inca traiesti, inseamna ca e intacta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 1. Nu sunt arogant, dar am auzit pe multi care bat campii cand vine vorba de putere, aftermarket, viteza, etc .... tu nu mi-au spus nimic nou sau care sa ma impresioneze, eu ti-am aratat niste filmulete atat cu motocicletele de care vorbesti tu cat si cu MvAgusta, tu mi-ai promis un DVD in care Ducati si MvAgusta sunt facute de cacao(ar fi primul pe care il vad cu aceste doua marci in aceasta ipostaza). 2. Cu cine vorbesc? 3. Te-am respectat si iti respect dorinta de putere, suspensie, tuning, etc. dar pana acum ne-ai spus ce iti doresti si nu ce ai, am inteles ca ai un bKing stock(la ciclistica si frane) Cu cei 197 de cai ai grija cum iei curba cu ditamai autobuzul. 4. Nu imi place fotbalul (pot sa imi aleg alt sport?) 5. Da... daca esti jumatate din ce spui ca esti.... ai zis multe dar nu ai demonstrat nimic, ne-ai promis un dvd 6. Probabil nu ai citit cateva pagini mai in spate parerea unui prieten despre K5 vs MvAgusta, TIPUL UN FAN INFOCAT K5(varsta posesorului 43ani) "Incep cu lucrurile negative dupa propriile mele referinte care cum bine stii provin de la gexare si in special 1000 K5 NEGATIVE(mvAgusta: - in primul rand in mod clar si evident pozitia e mult mai agresiva adica cel mai evident fiind fundul mult mai sus (cel mai inalt din categoria se pare) care te face pentru unu ca mine de aproape 1,80 sa stai putin pe varfuri si implicit mult mai pe maini (cu durerile pe care le stim), ceea ce te indemna sa ai tendinta sa conduci mereu cam agresiv. Deci s-a terminat cu impresia de scooter de 178cp pe care o aveam cu K5-ul in oras ) - unghiul de invartire a ghidonului est clar mai mic deci...mai multe manevre de facut in caz de intoarcere sau chiar de strecurat in trafic... - din punct de vedere al motorului are mai putin cuplu decat K5-ul lucru care se simte cand plec bineinteles de la stop sau cand sunt intr-o viteza superioara si plec jos din turatie (pe K5 mereu trebuia sa controlez in ce treapta sunt) -m-a speriasem cu retrovizoarele, dar pana la urma eu nu le reglasem cum trebuia (n-am indraznit sa apas prea tare dintr-un alt unghi), clar ca nu e un exemplu in domeniu, dar pe langa ce ma speriasem e ok si sa vede mai bine decat pe vechiul model dupa cate am observat. - imi pare rau ca nu au pus temperatura motor exact in cifre si nu cu barete (au pus controlul de presiune anvelope si nu au pus temperatura exacta !) - o vivacitate inferioara la schimbarile rapide de directie (asta cu reglajul actual, se pare ca se poate ameliora enorm din unghiul furcii) POZITIVE(mvAgusta): - e o MV Agusta ! - arata demential......si ca orice piesa artistica ii descoperi lucruri noi din unghiuri diferite...e sexy, agresiva si.....frumoasa ! (ca o femeie care nu gateste super bine, nici prea curatenie nu face dar ii ierti tot fiindca atunci cand te uiti la ea...uiti si cum te cheama )) - mai concret...furca Marzochi in comparatie cu cea de pe K5 e de pe o alta lume. Absoarbe si se comporta demential ! - zgomotul motor te inseala la ralentiu, fiindca cum de urci putin in ture te face sa te intrebi cum naiba a trecut omologarea si agresivitatea care se difuzeaza prin casca te face spontan sa iti doresti sa fii agresiv (ca si cum pozitia nu era deja suficienta) momentan nu am depasit 7000/tre deja salivezi la ideea de a ajunge la peste 13.000 (de aia o sa-mi fie greu sa-mi placa vreodata un bi) - despre strict motor sunt constient ca inca n-am vazut nimica fiindca tocmai de la 6000 in sus incepe distractia, dar deja ii simt potentialul si e evident ca e "altceva" nu se compara cu nicio japoneza pe care am avut ocazia sa calaresc pana acuma, daca ar fi sa-l definesc as spune c-am da impresia unei turbine mecanice....si bineinteles cu agresivitatea in frunte ! ) - nu am depasit 155 km/ora dar stabilitatea si increderea (datorita furcii si cadrului) pe care o simt ma face sa-mi imaginez ca mersul la peste 200 o sa fie linistit in comparatie cu K5 care de la 180 deja iti facea sa simti ca de mult numai e joaca. - franele...in viata mea nu am avut asa ceva si puternice si progresive si culmea e ca mai si fac un zgomot (zamzait) care contribuie la o anumita excitare care se adauga la zgomotul motor si pozitie care te indemna la ce spuneam mai sus...sa pilotezi agresiv ! Nu stiu daca e chiar de bine )) - saua super larga iti permite sa iti odihnesti fesierul. Pentru asta e suficient sa iti impingi fundul mai in spate (si in pozitia asta daca nu punem la socoteala mainile si faptul ca esti aproape intins, esti si mai confortabil decat pe un K5) - bordul iti procura un sentiment de mandrie fiindca te face sa constientizezi pe viu ca esti in fata ultimului ragnet din domeniu si cum de se intuneca putin arata intr-adevar fabulos. Ar mai fii lucruri de detaliat dar momentan asta im vine asa spontan....sunt convins ca dupa rodaj asa cum mi se intampla cu gexarul 1100 din '89 (marea mea dragoste) o sa-m vina s-o pup pe furis in garaj gandindu-ma cum naiba de nebuni astia au pus la libera vanzare asa ceva )" Ai vazut vreodata o MvAgusta LIVE? Ai condus vreodata o MvAgusta sau Ducati? http://www.youtube.com/watch?v=MxI3EtipVgI Ok ...ar fi si culmea sa-ti pot demonstra ceve de la tastatura .........la fel cum nici tu nu poti ........deci cum facem sa va trimit dvd-ul? o adresa , un telefon ceva ....pt. ca trebe sa vedeti ce au oamenii aia de spus ca atunci cind o sa vorbiti in contradictoriu cu cineva care are habar sa nu va faceti de rusine ....Sa nu ma intelegi gresit ,eu nu urasc italienele ,mie imi plac toate motoarele si ca oricui si mie mi-ar place un mv. de 60.000 de euro numa sa il vad in fiecare zi ....cred ca nici nu l-as porni ca sa il pastrez nou insa ce am vrut sa spun a fost ca o japoneza bate un mv cu motorul si un mv bate o japoneza cu zorzoanele iar pe circuit zorzoanele nu conteaza dupa cum o sa vezi , iar daca pui aceleasi zorzoane pe o japoneza japoneza este imbatabila .Mai intrebat daca am condus un mv. ...da am condus un f4 si un brutale de 750 si au fost ok! mi-a placut mai ales cum se uita lumea dupa mine insa nu ai avut nervul unui zx-10r sau perfectiunea unui 1000rr ,la capitolul fiabilitate , intretinere, si performanta sunt in urma japonezelor si o sa vezi si asta........am condus cam orice motor important si am avut vreo 20 din 2000 de cind am permis..... de la ducati pina la ce vrei tu si in prezent am 5 motoare pe numele meu si nu orice motoare ..... daca te incalzeste cu ceva pot sa pun aici poze cu buletinu meu si cu taloanele de la motoare sa vezi ca-s ale mele:))))) Acum hai sa va trimit dvd-ul si sa-lcomentam impreuna pe forum in stil FAIRPLAY ok? Hai ....numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Octombrie 1, 2011 Autor Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) O sa iti trimit adresa pe PM, dar te rog comenteaza urmatoarele rezultate din SBK Din 2001 pana in 2011 podiumul la contructori este urmatorul 2001/2002/2003/2004 Ducati pe primul loc 2005 Suzuki/Ducati/Honda 2006/2007/2008 Ducati pe primul loc 2009 Yamaha/Ducati/Honda 2010 Aprilia/Ducati/Honda 2011 Ducati pe primul loc Daca o sa te uiti atent la clasamente o sa vezi ca sunt ani cand o japoneza a luat abia locul 3 Iti atasez si rezultatele din 2010-2011 P.S. ma bucur pentru cele 5 motociclete din garajul tau, cu prima ocazie o sa urc si eu o poza cu mobra mea Editat Octombrie 1, 2011 de PingyXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 ma eu totusi nu inteleg un lucru. multi vor motoare puternice, daca ar putea 999999cai la roata, dar el o foloseste in oras pt plimbare. si indiferent ce si daca voi avea japoneza, am sa dau jos palaria in fata unei italience ca MV, Ducati, Beneli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Octombrie 1, 2011 Autor Share Postat Octombrie 1, 2011 ma eu totusi nu inteleg un lucru. multi vor motoare puternice, daca ar putea 999999cai la roata, dar el o foloseste in oras pt plimbare. si indiferent ce si daca voi avea japoneza, am sa dau jos palaria in fata unei italience ca MV, Ducati, Beneli. Eu personal de multa vreme imi tot doresc o Aprilia RS 250, mi se pare geniala motocicleta. Desi nu are multi cai Aprilia SXV m-a dat pe spate, trage de te sperii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 O sa iti trimit adresa pe PM, dar te rog comenteaza urmatoarele rezultate din SBK Din 2001 pana in 2011 podiumul la contructori este urmatorul 2001/2002/2003/2004 Ducati pe primul loc 2005 Suzuki/Ducati/Honda 2006/2007/2008 Ducati pe primul loc 2009 Yamaha/Ducati/Honda 2010 Aprilia/Ducati/Honda 2011 Ducati pe primul loc Daca o sa te uiti atent la clasamente o sa vezi ca sunt ani cand o japoneza a luat abia locul 3 Iti atasez si rezultatele din 2010-2011 P.S. ma bucur pentru cele 5 motociclete din garajul tau, cu prima ocazie o sa urc si eu o poza cu mobra mea [/quo ce sa zic..........astea-s cursele multe rezultate bune se datoreaza de fapt pilotilor dar conteaza si motorul ......da de Rossi ce zici:))))) de ducati si sa stii ca in motogp. ai voie sa-ti faci cum vrei motoru numa sa nu depasesti capacitatea si consumul alocat in rest ai voie orice ....dar se pare ca ducati atita poate si pace ) ....am vazut ultimele 2 curse de wsbk si ducati si-a luat-o rau pe coaja de la yamaha si suzuki parca .....a iasit pe 3-4 dar la general ii in top Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) Ai ajuns sa compari cum se comporta motociclete de 10-12k euro cu nave de sute de mii...esti tare! Am avut si eu Ducati 749 si pot spune fara nici o jena ca era mult mai solida bine finisata si "legata" decat multe japoneze an mai nou. E ca si la masini, compari Mercedes,BMW, ceva mai solid de prin VAG(ca sa nu zic de marci astronomice) cu Kia Hyundai Toyota sau mai stiu eu ce. Sunt fan inrait Subaru si Lexus dar mai au ani lumina pana ajung la calitatea europeana. Ce iti permite buzunaru si ce te lasa inima alegi, dar nu judeca aiurea ceva cu care nu ai avut treaba. Editat Octombrie 1, 2011 de SBN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 nai ma ce sa ii ceri, uite ca dintrun topic care statea le la fundul forumului din cauza ca erau doar cativa care mai puneau o poza, mai spunea cine si ce sia luat, acum e prima pagina pt ca japonezele is tari ) deci nu poti sa ii scoti nimic lui the mephisto. in schimb SBN e simplu recunoscator. japonezii vor face motoare pt oricine, europenii adica Ducati, MV... vor face doar pt pupblicul exclusivist si pt pretentiosi in materie de ce e frumos. cand se vor folosi tot caii si Speed limit vom putea face comparatie intre ele. deocamdata calitatea lasa de dorit la alea japo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Octombrie 1, 2011 Autor Share Postat Octombrie 1, 2011 Cateva citate de pe forumurile de afara: "Seems to me most of the time it's the Japanese sportbike fans that are trying to put down the Italian sportbikes; the Italian lovers don't bother with the comparisons. The trouble is, although the Japanese manufacturers can build a damn fine sportbike, it's lacking soul... or art. It's a great machine and of course it'll move you to grin like a schoolboy under the helmet when it's full-tilt on some curvy mountain road or track. My MV not only does THAT in spades; but I get chills looking at her in the garage. I've got a strong pride in ownership. I'm unique to the rest of what's out on the road on any given Saturday or Sunday morning. And that's a feeling I've never gotten from any Japanese bike I've owned." "What country makes the bikes of the past 2 years winners of Masterbike? --> Italy."(topic din 2007, dar putem sa il credem pe cuvant si in 2011) "I like my bikes. PERIOD! Some guy prefers his R1 or Gixxer? Great for him. His Gixxer is faster? Good for him, again. I still prefer my bikes. In the end, brand loyalty taken to the point whereit's pure stupidity" Asta e misto:D " Go on the R1 board and ask "If you could have any bike, regardless of price, what bike would it be. It aint gonna be an R1." "This will be a contradicting answer from them as they say it sure to be R1. Its just plainly go down to their Ego." "One year old Italian bikes are classics. One year old Japanese bikes are obsolete." "Handling, power, sound, smoothness, looks, built qualit, attention to detail.... I have had several jap bikes but riding the 312R makes you feel like it's something else, another league. I of course liked my R1's, R6's, CBR's but they almost feel like asport touring bike next to the MV. For some that might be a plus, but i love the racy grunt and feel of riding the F4" "R1 R1 R1 Why bother about that jap crap MV are far sexy and better looking than any jap bike ever build. had jap bike and believe me all all sorts of them.Owning an MV and go for a runs on weekends and to ralleys now are are a total head turner every place you go people stop and stare and compliments flowing and i never bud ever had that on my jap bikes. Been to a reasant very big ralley in South Africa and out a total of about 23780 bikes of all sorts my MV 312 R took the crown for the most gorgeus and sexiest bike and that were price to won, so all Mv fellow MV owners do not lett any one try to talk you down MV bikes just got that the jap bikes never will have and that is Pessaz.Enjoy your bike to the max and ride it the way it should with style and pride because you do own the best bike in the world full stop." ENJOY!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Daca nu am bani de Ferrari asta inseamna ca e prost? Cam asa sta treaba si aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Octombrie 1, 2011 Autor Share Postat Octombrie 1, 2011 Daca nu am bani de Ferrari asta inseamna ca e prost? Cam asa sta treaba si aici Nu cred ca ar putea cineva sa debiteze asa ceva.... Dar este prost daca nu poate aprecia un Ferrari sau incearca sa il compare cu o Japoneza de talie medie(stiu ca si japonezi au masini faine performante etc, etc, etc,.. dar la finele zilei nu e un Ferrari) Daca e sa facem o comparatie intre industria moto si auto, la moto este o discrepanta destul de mare de pret/calitate/performanta/etc intre japonezi si europeni pe cand la auto si japonezi au reusit sa ne uimeasca placut(chiar daca produsele lor nu au aceeasi personalitate puternica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 nai ma ce sa ii ceri, uite ca dintrun topic care statea le la fundul forumului din cauza ca erau doar cativa care mai puneau o poza, mai spunea cine si ce sia luat, acum e prima pagina pt ca japonezele is tari ) deci nu poti sa ii scoti nimic lui the mephisto. in schimb SBN e simplu recunoscator. japonezii vor face motoare pt oricine, europenii adica Ducati, MV... vor face doar pt pupblicul exclusivist si pt pretentiosi in materie de ce e frumos. cand se vor folosi tot caii si Speed limit vom putea face comparatie intre ele. deocamdata calitatea lasa de dorit la alea japo. Cum adica n-ai ce sa- mceri mah? adica ce vrei sa zici mah? mai zi ceva de genu asta ...........cine dracu te-o intrebat pe tine mah Nu mai da de inteles ca esti cocalar prin exprimarea de lemn care o abordezi ....sau numa atita poti si tu ca ducati in motogp. ))) Tre sa-ti zic si tie ca eu pot sa pun pe k5-u meu suspensii,frine,tobe ,carboane etc ca pe ducatiu tau da tu motor de k5 niciodata n-ai cum sa-ti pui pe pomu ala de craciun ca sa mearga si el .......uite eu o sa-mi pun pe B-King in curind de toate de o sa-l fac de vreo 30-35 de mii ...o parte mi-am pus deja si dupa aia o sa vin intre voi ducatistilor ,o sa-mi bat joc de cazanele voastre sa vad ce mai comentati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Cum adica n-ai ce sa- mceri mah? adica ce vrei sa zici mah? mai zi ceva de genu asta ...........cine dracu te-o intrebat pe tine mah Nu mai da de inteles ca esti cocalar prin exprimarea de lemn care o abordezi ....sau numa atita poti si tu ca ducati in motogp. ))) Tre sa-ti zic si tie ca eu pot sa pun pe k5-u meu suspensii,frine,tobe ,carboane etc ca pe ducatiu tau da tu motor de k5 niciodata n-ai cum sa-ti pui pe pomu ala de craciun ca sa mearga si el .......uite eu o sa-mi pun pe B-King in curind de toate de o sa-l fac de vreo 30-35 de mii ...o parte mi-am pus deja si dupa aia o sa vin intre voi ducatistilor ,o sa-mi bat joc de cazanele voastre sa vad ce mai comentati Sunt singurel... bing bang Printre copaci... bing bang Si sunt ranit... bing bang Hai ca deja suna ca o reclama. Asa... japonezele sunt cele mai tari, cele mai rapide, cele mai fiabile, cele mai cele. Si? Vrei un tort pentru ca ai 5 japoneze? Eu am dat un K8 pe o italianca si nu-mi pare rau nici o clipa. Si nici nu vreau sa fac intrecere cu tine pentru ca o sa ma bati rau la toate capitolele.... Sunt acri strugurii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Octombrie 1, 2011 Autor Share Postat Octombrie 1, 2011 Cum adica n-ai ce sa- mceri mah? adica ce vrei sa zici mah? mai zi ceva de genu asta ...........cine dracu te-o intrebat pe tine mah Nu mai da de inteles ca esti cocalar prin exprimarea de lemn care o abordezi ....sau numa atita poti si tu ca ducati in motogp. ))) Tre sa-ti zic si tie ca eu pot sa pun pe k5-u meu suspensii,frine,tobe ,carboane etc ca pe ducatiu tau da tu motor de k5 niciodata n-ai cum sa-ti pui pe pomu ala de craciun ca sa mearga si el .......uite eu o sa-mi pun pe B-King in curind de toate de o sa-l fac de vreo 30-35 de mii ...o parte mi-am pus deja si dupa aia o sa vin intre voi ducatistilor ,o sa-mi bat joc de cazanele voastre sa vad ce mai comentati Aloooo.... Domnu', va rog nu mai scuipati seminte pe jos!!! Va felicit pentru investitia de 30-35 de mii intr-o japoneza, chiar daca este un bKing Va rog sa urcati o poza cu acesta, dupa investitie(cum ar putea unii sa o numeasca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Sunt singurel... bing bang Printre copaci... bing bang Si sunt ranit... bing bang Hai ca deja suna ca o reclama. Asa... japonezele sunt cele mai tari, cele mai rapide, cele mai fiabile, cele mai cele. Si? Vrei un tort pentru ca ai 5 japoneze? Eu am dat un K8 pe o italianca si nu-mi pare rau nici o clipa. Si nici nu vreau sa fac intrecere cu tine pentru ca o sa ma bati rau la toate capitolele.... Sunt acri strugurii??? Prostia e puternica in tine))) si chestia cu japonezele is cele mai tari,rapide,fiabile e adevarata nu sunt ca un ducati unde toata viata repari ceva,reglezi culbutori , si tot schimbi la curele de distributie si discuri de ambreiaj si tot slab ii si te umileste oricind cineva cu o japoneza de 1000 de aia ieftina )))) Zici ca esti singurel ha? te cred frate .....da tu de fapt esti vreun jmecher glumet ha? Aloooo.... Domnu', va rog nu mai scuipati seminte pe jos!!! Va felicit pentru investitia de 30-35 de mii intr-o japoneza, chiar daca este un bKing Va rog sa urcati o poza cu acesta, dupa investitie(cum ar putea unii sa o numeasca) Mah pai nu ma ia ala pe mine cu n-ai ce sa-i ceri ca nu io avut nimeni treaba .......o fi ceva neam cu ala singurel printre copaci care la intrebat dracu si pe ala ceva)))) mah daca vreti sa vorbim despre motoare ok.......daca vreti sa ne injuram ,sa fim jmecheri ,aroganti , propun sa mergem la un meci de fotbal .....nu veniti cu provocari de astea ieftine ca nu-i frumos + dupa cum vedeti o sa va raspund la toate provocarile cam cu aceeasi moneda......daca nu mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Dar poate unora le place sa repare la ele toata viata, sa mai bibileasca ceva,au o satisfactie ca le repara ei.Unde e problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) Erai simpatic pana acum -mephisto (am citit discutia) dar vad ca prea pui suflet si devii exagerat. B-kingul e cumva cel de 7k euro care era la vanzare prin toamna trecuta pe bikeshop? Ca stiu ca deja avea tobele alea pe el. Toata stima pt motorul ala...la un mom dat ma batea gandul sa il iau, dar nu prea avea sens sa am si r1 si bking. Si eu am manie cu aftermarket-ul pe moto insa amortizoarele pe gaz pe care le vrei tu pe fata sunt aproape inutile. Stiu ca hardracing.com au cele mai bune preturi la ohlins, dar gandeste-te cat scoti tu din motorul ala. Legat de italience nici eu nu pot sa zic ca sunt chiar innebunit sa am una din cauza "mofturilor" la care tre sa te astepti cand o intretii, dar sa o recunoastem...esti in alta liga, fie si pt sufletul tau cand stii ca ai ceva ce nu vezi zilnic pe strazi. Editat Octombrie 1, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Erai simpatic pana acum -mephisto (am citit discutia) dar vad ca prea pui suflet si devii exagerat. B-kingul e cumva cel de 7k euro care era la vanzare prin toamna trecuta pe bikeshop? Ca stiu ca deja avea tobele alea pe el. Toata stima pt motorul ala...la un mom dat ma batea gandul sa il iau, dar nu prea avea sens sa am si r1 si bking. Si eu am manie cu aftermarket-ul pe moto insa amortizoarele pe gaz pe care le vrei tu pe fata sunt aproape inutile. Stiu ca hardracing.com au cele mai bune preturi la ohlins, dar gandeste-te cat scoti tu din motorul ala. Legat de italience nici eu nu pot sa zic ca sunt chiar innebunit sa am una din cauza "mofturilor" la care tre sa te astepti cand o intretii, dar sa o recunoastem...esti in alta liga, fie si pt sufletul tau cand stii ca ai ceva ce nu vezi zilnic pe strazi. Salut b-king-ul l-am luat in vara asta din germania era pe mobile.de in dusseldorf cu 8.600 si avea 6.000 de km. Tobele erau pe el ...finalii insa i-am pus galeria si partea pina in finali yoshimura aceeasi ca pe hayabusele cu evacuare full yoshimura pt. ca i-am scos limitatorul de turatie si fara galeria aia nu facea 197 de cai ca hayabusa o limita si aia + 4 filtre k&n fara airbox .....acu are cam 200 .Suspensiile si frinele care o sa mi le pun ,le pun doer ca sa-l fac al meu .....unii vor un ducati cu ohlins ...eu vreau b-king si o sa-l fac de moare lumea asa pt. sufletul meu, stiu ca-i inutil Astia de aici au mv-uri si ducati-uri de 20-30.000 si eu o sa am un b-king de 30.000 ....numa o sa fie unul de 200 de cai si 160 NM. nu unu de 170 ))) .....insa sa stii ca am vazut in germania b-kinguri tunate de mama focului full care erau doar pt. dat pe pista si aveau o manevrabilitate de nu-ti vine sa crezi ...foarte aproape de un motor de 1000 de acolo mi-a venit ideea sa-mi pun si eu suspensii de alea .Evacuarea pe care o am acum este cu 10 kg. mai usoara ca originala iar kitul de suspensii si frine au si alea cu vreo 8 kile mai putin + niste slicuri fa si tu legatura .Si daca nu ma lua nimeni de sus si-mi adresa provocari altele decit cele legate de motoare nu ma atacam de loc .....de fapt nu cred ca am exagerat .....oricum nu eu am inceput ......eu am vorbit doar de motoare si de motoare si vreau sa vorbesc ...dar vreau sa am cu cine si vreau FAIRPLAY ,argumente,fapte,cifre ....NUMA BINE FRATE Dar poate unora le place sa repare la ele toata viata, sa mai bibileasca ceva,au o satisfactie ca le repara ei.Unde e problema? Asa-i nu e nici o problema insa la japoneze n-ai ce bibili pe cind la un ducati o cam bibilesti de vreo 6.000 de euro pe an daca faci mai mult de 15.000 de km dar nici asta nu-i o problema, daca esti pasionat de ducati o faci si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Cand aveam 749 am iesit la o plimbare cu cativa baieti detinatori de R1 si GSX-R care mai de care cu croame carboane si nebunii. Cei drept plecau tare de langa mine si o ardeau numai in wheelie si stoppie, dar la semafor lumea tot spre mine arata si imi faceau semne de gen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 nu mai bine iti iei tu unu gata facut? /index.php?/topic/668418-vand-yamaha-r1-2007/ si-ti mai raman si bani evident imi cer scuze pt offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 nu mai bine iti iei tu unu gata facut? http://www.motocicli...yamaha-r1-2007/ si-ti mai raman si bani evident imi cer scuze pt offtopic Mi-ai cam mers la inima cu r1 ala ...absolut superb insa am deja un gsx1000r k5 cam in aceeasi stare ....am deja 5 motoare toate cam noi si inca nu le schimb ...bafta la vinzare Acum intelegeti ce vreau sa spun? Uitati-va ce roti are ce frine suspensii ohlins vopsea .........si e monstru de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 uite eu o sa-mi pun pe B-King in curind de toate de o sa-l fac de vreo 30-35 de mii ...o parte mi-am pus deja si dupa aia o sa vin intre voi ducatistilor ,o sa-mi bat joc de cazanele voastre sa vad ce mai comentati tati nus cocalar, is om normal care face caca normal. tu puneti si turbina, puneti si reactie pe polizor, si vino si te da mare dar ca sa nu te faci de ras, cand vii sa nu fim noi langa motoare. de astia ca tine galagiosi am intalnit pe la intuniri. toti erau rau, flacari, pocnitori, jdemii de ture, tobe scoase..... toti se uitau la ei...... pana imi porneam eu "pomul de craciun si le astupam pacanitorile lor. atunci sa ii fi vazut cam ce gust amar aveau(asa ca tine) cand lumea intorceau capul sau veneau la a mea spunand: uite cum se aude un motor adevarat care a fost gandit de cineva si nu copiat. Sunt singurel... bing bang Printre copaci... bing bang Si sunt ranit... bing bang Hai ca deja suna ca o reclama. Asa... japonezele sunt cele mai tari, cele mai rapide, cele mai fiabile, cele mai cele. Si? Vrei un tort pentru ca ai 5 japoneze? Eu am dat un K8 pe o italianca si nu-mi pare rau nici o clipa. Si nici nu vreau sa fac intrecere cu tine pentru ca o sa ma bati rau la toate capitolele.... Sunt acri strugurii??? Lasal ma ca nu e problema, deci ai cuvantul meu, pe principiul Honda'i Honda, Suzuki e cea mai tare, iar yamaha le face pe toate, eu miam luat Ducati. pt ca da. un alt exemplu, la o tura cu vreo 8 motoare. ier seis, ier uan, cibier, si cu geseicseruri, intro parcare cand am oprit pt cafea, lumea a venit sa se uite la motoare. un nene sa uitat la toate... majoritate 300 in bord, il vad ca statea ca unu cand vrea sa faca ceva si nu are rabdare, imi iau casca si plec la masa, dar il aud cand ii zice cuiva: fami o poza langa Ducati-le asta. iar la plecare un grup de motociclisti,au stat vreo 15minute pana am plecat doar ca sa vina sa auda cum se aude un motor adevarat. aveau si ei carboane doar ca nu se auzeau ca ale mele.(asta a fost vorba lor) Cand aveam 749 am iesit la o plimbare cu cativa baieti detinatori de R1 si GSX-R care mai de care cu croame carboane si nebunii. Cei drept plecau tare de langa mine si o ardeau numai in wheelie si stoppie, dar la semafor lumea tot spre mine arata si imi faceau semne de gen exact aceiasi poveste incercam si eu sa ii explic, dar el vine si strica degeaba un topic frumos. ok omule, ai jdemii de cai, financiar iti permiti sa bagi alte jdemii de heuro..... intrebarea mea e de ce nu te duci la curse? dute si da clasa daca esti bun, aici noi discutam despre cum sa reparam, si da, am reparat la a mea si am sa repar ca imi place. am sa platesc scump intretinerea fata de japo....... dar toate astea dintrun singur motiv. placerea nu are limite si pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 nu am gasit cu mv agusta, dar baiatul asta cred ca face un review foarte bun, el nefiind vreun profi. Oricum sa ai asa ceva in garaj e ceva....... http://www.youtube.com/watch?v=8J-tHocwclk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Octombrie 2, 2011 Autor Share Postat Octombrie 2, 2011 (editat) Astia de aici au mv-uri si ducati-uri de 20-30.000 si eu o sa am un b-king de 30.000 Din start ai nota 3, te rog ia loc!!! Noi avem niste motoare in jurul valorii de 5-10 000, modelele 2008> sar de 10 000 pana la 22 000(modelele 2011)(care sunt putine pe aici) U o sa bagi 30 000 intr-o motocicleta care la finele zilei nu o sa fie nimic mai mult decat un suzuki care o sa isi piarda interesul fata de public dupa primele 5 minute de privit la el. Diferenta dintre noi astia de aici cu motoare de 20-30 000(unfel de Bekali mai mici) ne-am luat motoarele astea sa ne simtit bine pe ele si cu ele nu sa "sa-l fac de moare lumea asa pt. sufletul meu, stiu ca-i inutil"(si mai si stii ca e inutil) Eu te las in lumea ta, asa cum i-am lasat si pe altii(ti-am spus si o repet nu esti singurul care ne povesteste dastea) Ca sa iti mai demonstrez inca odata ca bati campii CUM P?L?M scoti u 207(sau cati or fi) din bking-ul tau??!!! Ii scoti la roata sau la arbore??(ca sa fie mai clar pentru tine, italienii obisnuiesc sa dea puterea la roata ia uita-te u la clipul asta "SuperBike Magazine's Suzuki B-King, tested with Yoshimura Tri-Cone cans, and Power Commander. Power is up from 163bhp to 175bh at the rear wheel..." http://www.youtube.com/watch?v=rFfL_dghCXE Ia uite ce zic baietzashii astia aici de Hayabusa 2008 care au reusit sa o faca sa scoata 204cp la roata "ok the bike has a full brock exhaust system fitted/powercomander with ign and a k&n air filter thats all. But there was about 6hours dyno time to get this power output from this bike." http://www.youtube.com/watch?v=2EFc4eDsp2o "186.6 HP with Brocks Alienhead BMC filter and PCIII. Lowered 1 inch front and back."(de pe un alt link, tot Busa) Alex Mai vrei niste citate de pe alte forumuri, vis-a-vis de japoneze? Editat Octombrie 2, 2011 de PingyXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.