Sari la conținut

Kavasaki Probleme Cu Aprinderea


Postări Recomandate

vreau sa-mi iau un kawasaki si proprietarul mi-a spus ca motorul nu urca peste 600 de ture si crede ca ar putea fi aprinderea. Rog dati-va si voi cu parerea si dac stiti mai bine cam cat m-ar costa toata treaba.....Merci

 

vreau sa-mi iau un kawasaki si proprietarul mi-a spus ca motorul nu urca peste 600 de ture si crede ca ar putea fi aprinderea. Rog dati-va si voi cu parerea si dac stiti mai bine cam cat m-ar costa toata treaba.....Merci

nimeni :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi iau un kawasaki si proprietarul mi-a spus ca motorul nu urca peste 600 de ture si crede ca ar putea fi aprinderea. Rog dati-va si voi cu parerea si dac stiti mai bine cam cat m-ar costa toata treaba.....Merci

 

 

nimeni :kiss:

 

Un motor poate sa nu urce peste 6000rpm (600?) din "n" motive... n'ai cum sa gasesti raspuns la intrebarea ta, cel putin nu in coditiile in care stii atat de putine despre respectivul motor.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea "n" motive fiind..........

 

... membrane vacuumatice, nivel carburatoare, jigloare/tuburi emulsoare, joc/supape, ... daca e pe injectie injectoare, procesor... plus eventuale probleme electrice, distributie, avans (CDI), compresie ... etc etc

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci oricum imi iau un Fzr 600 din 94... fara probleme

 

declar topic inchis

... asta daca nu mai vrea nimeni sa-l continuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut

am si eu cam aceeasi problema, a mers bine, minunat... acum cand ajung la 6000 face urat in cam 25% din cazuri....

daca cineva are idee de la ce poate fi sau a mai intalnit asa ceva, m-ar salva de la multe ganduri negre in ce priveste primul motor al unui incepator.. :grinbandit: :blink:

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca un service mai bine...

o sa merg si la un service, insa macar sa stiu la ce sa ma astept, macar vag , pentru ca la cate am citit pe aici despre mesterii de pe la noi sincer m-am ingrozit

 

face urat ->in sensul ca da rateuri, da in nas nu mai trage,ramane putin peste 6000 si acolo sta , daca las din gaz si apoi ii dau iar mai sunt sanse sa mearga ok.

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta cauza posibila ar fi bujiile, dar e greu de dat un diagnostic fara mai multe detalii....

 

Am un zx9r, carburatie, problema asta apare exact in plaja de turatie unde incepe sa traga brusc mai tare ( bine, asta in cazul in care functioneza normal ).

Nu stiu ce particularitati are ( la masini stiu ca mai sunt carburatoare dublu corp, etc ),

ce valve sau alte lucruri se intampla la pragul asta, insa acum in loc sa inceapa sa traga, da in nas.

Porneste foarte bine, adica din prima si destul de scurt chiar si acum in diminetile astea mai reci ,sta turatia de idle ok, ( 1000 rece cand e sub 40 grade, 1200-1300 cald ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta suna mai mult a problema de membrane ,jigleoare infundate, nivel mic sau chiar pompa de benzina totusi nu strica sa inspectezi si bujiile ca sa-ti dai sema cam cum stai cu amestecul

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta suna mai mult a problema de membrane sau jigleoare infundate, totusi nu strica sa inspectezi si bujiile

 

o sa le dau jos, insa tot citesc in manual ce se intampla la 6000 ture, pentru ca la pragul asta apare ceva in plus cel putin la nivel de carburatoare, se modifica radical amestecul, ceva de felul asta pentru ca inainte exact la pragul asta simteai ca-ti da capul pe spate.

ma gandesc ca daca pana in 6000 merg perfect, nu cred sa fie coincidenta asa de mare ca ele sa cedeze exact la turatia unde inainte incepea sa traga.

cred ca e foarte probabil ce ai spus referitor la jigleoare,membrane, sincer mi-e teama de mecanici, ma apuc de citit manualul bine, sper sa-mi dau seama ce modificari apar pe partea de admisie/alimentare la 6000.

bujiile le dau jos imediat ce fac rost de cheie.

multumesc, orice alt sfat/parere sunt binevenite :grinbandit:

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa le dau jos, insa tot citesc in manual ce se intampla la 6000 ture, pentru ca la pragul asta apare ceva in plus cel putin la nivel de carburatoare, se modifica radical amestecul, ceva de felul asta pentru ca inainte exact la pragul asta simteai ca-ti da capul pe spate.

ma gandesc ca daca pana in 6000 merg perfect, nu cred sa fie coincidenta asa de mare ca ele sa cedeze exact la turatia unde inainte incepea sa traga.

cred ca e foarte probabil ce ai spus referitor la jigleoare,membrane, sincer mi-e teama de mecanici, ma apuc de citit manualul bine, sper sa-mi dau seama ce modificari apar pe partea de admisie/alimentare la 6000.

bujiile le dau jos imediat ce fac rost de cheie.

multumesc, orice alt sfat/parere sunt binevenite :grinbandit:

O chestie banala ar putea fi jeg in carburatoare...

Stii, noi avem o patrie deosebit de frumoasa si mai tot timpul surprinzatoare... De exemplu s-ar putea sa te surprinda ce efect are praful argilos care trece prin sau pe langa un filtru de aer pentru un carburator japonez care nu a fost testat in Baragan de exemplu...

Niste mecanici buni pot face minuni, de exemplun incearca-i pe aia la care merg eu kaore.net...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut timp sa desfac bujii si cred ca bine am facut, tinand cont ca s-ar fi intamplat in fata blocului seara, ca doar atunci am timp.

Dimineata , adica la 8,ca sa va faceti o idee despre temperatura de afara porneste la sfert cum se spune cu socul tras pe jumatate.

Se pare ca problema a fost benzina de la Agip... am facut deja mai multi zeci de km si dus in ture bine ca sa vad ce se intampla la 6000 ture si peste si totul e ok.

Mai aman desfacutul o vreme, cand o sa il duc la cineva sa curete/sincronizeze carburatoarele, sa schimb filtre, bujii, etc.

Multumesc celor ce si-au scris parerea pe aici :) .

Se pare ca trebuie inceputa orice depanare/investigare cu cele mai banale cauze :) .

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta cauza posibila ar fi bujiile, dar e greu de dat un diagnostic fara mai multe detalii....

da e o cauza buna treaba cu bujiile: eu la cbr 600 f2 am avut aceasi problema si solutia : am schimbat bujiile , curatat si sincronizat carburatoare , efect: motorul merge ca uns , are viata, urca in ture super ,trage bine si are un mers in relanti foarte rotund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e o cauza buna treaba cu bujiile: eu la cbr 600 f2 am avut aceasi problema si solutia : am schimbat bujiile , curatat si sincronizat carburatoare , efect: motorul merge ca uns , are viata, urca in ture super ,trage bine si are un mers in relanti foarte rotund.

 

o sa fac si lucrurile astea, insa parca nu as vrea sa pierd nici o zi cand inca mai e cald afara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...