danielmak3 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Intrebare : toate scuterele au ABS pe roata din fata ? ......... cica toate care au frana pe disc au ABS ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 de fapt abs-ul asta este dat de gaurile care le are discul de frana.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneaa Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 baieti! mi-am luat acum 2 saptamani un triton cu toate ca sunt ansamblate in china sincer sa fiu calitate pret eu cred ca am facut o afacere buna merge senzational. am mers cu el zilnic nu am avut nici o problema intrebarea mea este: aveti idee daca se poate umbla la motor sa ii mai cresc din putere? (cu toate ca fuge destul de tare... ma gandeam sa ii fac un mic tunnig daca exista) mihnea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Mai face lumea reclama la prostii dar voi cu VENTO TRITON R4 exagerati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 baieti!mi-am luat acum 2 saptamani un triton cu toate ca sunt ansamblate in china sincer sa fiu calitate pret eu cred ca am facut o afacere buna merge senzational. am mers cu el zilnic nu am avut nici o problema intrebarea mea este: aveti idee daca se poate umbla la motor sa ii mai cresc din putere? (cu toate ca fuge destul de tare... ma gandeam sa ii fac un mic tunnig daca exista) mihnea Cati km ai de merge senzational? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Cati km ai de merge senzational? lasa-l ma sa se lamureasca singur ... daca nu asculta ce zic toti ... sa nu cumpere chinezerii Apropo , cat prinde ma da zici ca merge tare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Numai incurajez chinezariile.Eu am 6600km,piese nu am schimbat,am avut multe dereglari,intre timp scuterul s-a imputurosit.Prinde si el 55km/h reali . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielmak3 Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 merge senzational. aveti idee daca se poate umbla la motor sa ii mai cresc din putere? mihnea e chinezesc la fel ca toate celelalte nu le mai laudati atat ca sunt panarame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) mah mie imi place topicu! WOW!!! Scuterul Vento Triton r4 MADE IN U.S.A. deci nu inteleg motivul pentru care tot argumentati aici pentru o chinezarie exportata in State si exportata in Romania :kiss: Editat August 26, 2008 de xxm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claus69 Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 Eu unul zic ca sunt periculoase. Al meu la 70 e cam instabil, de frane nu mai zic, ca ma uit la 200 de m in fata. Insa daca au motor minarelli si prind 90 cu aceleai frane si suspensii..... ar trebui sa se vand cu card de donator de organe. ................ Ai dreptate ! Se vede ca esti mester in scutere (motociclete) ; am mers cu scuterul acesta vento , cu vreo 60km/h , prin oras , si cind a trebuit sa opresc ceva mai brusc , am avut senzatia ca frina pe spater e cam salba , insa cea de pe fata e ok . Cum pot regla frina pe spate , exista vre-un surub de reglare sau altceva ? Multumesc anticipat , Einstein ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 ................ Ai dreptate ! Se vede ca esti mester in scutere (motociclete) ; am mers cu scuterul acesta vento , cu vreo 60km/h , prin oras , si cind a trebuit sa opresc ceva mai brusc , am avut senzatia ca frina pe spater e cam salba , insa cea de pe fata e ok . Cum pot regla frina pe spate , exista vre-un surub de reglare sau altceva ? Multumesc anticipat , Einstein ! strangi surubul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Frate esti un robot. N-ai pic de minte. Eu iti explic atat de mult...si tu tot cu IQ-ul tau o ti...in primul rand nu mai repeta VENTO TRITON PENTRU CA IN ROMANIA NU EXISTA. HAI SA FIU SI EU JMECHER CA TINE SA SCRIU CU MAJUSCULE. TI-AM SPUS CLAR VORBESTE CU CEI DE LA MOTOWELL, ACEASTA MARCA FIIND ECHIVALENTUL VENTO-ULUI TAU IN ROMANIA. CHIAR NU TE DUCE CAPUL? P.S: DECI SA REVENIM, SCUTERUL ACESTA, VENTO TRITON, ESTE UN SCUTER, ADICA VENTO TRITON, DECI EU VREAU VENTO TRITON, DEOARECE AM CITIT DESPRE VENTO TRITON, CA VENTO TRITON ESTE FIABIL SI CA VENTO TRITON PRINDE 80 LA ORA, DE-AIA EU VREAU VENTO TRITON. SE NUMESTE ALTFEL IN ROMANIA DRAGA VENTO TRITONULE. Frate da chiar a inceput sa ma enerveze si pe mine vento tritonu asta ce dracu nume mai e asta ,,,,,,Vento triton''''Eu am impresia ca e tot chiezarie dar ca sa nu mai zica spune ca e din america sau ungaria sa taiwan:)))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Frana spate e normal sa faca asa. Adica din cauza inertiei se franeaza mai greu. Si una e cand greutatea scuterului este practic tarata inainte de inertie fata de atunci cand pui frana pe fata si toata greutatea vine pe roata si suspensii si se duce inertia. Si eu am crezut ca e problema la frana cand am luat scuterul, am schimbat placutele si culmea, la fel facea. La viteze peste 60 la ora si/sau in panta este bine sa pisti si frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 de fapt,frana fata (disc) este baza cand vrei sa obtii o franare rapida...spatele il folosesti la franare lenta...cel mai bine este sa le folosesti pe amandoua cu dozarea care trebuie...sa sti ca scuterul nu are nimic...frana spate (pe tambur vorbind) este mai slaba la toate scuterele.... acum mai depinde si de alt lucru....daca ai sabotii prea departati de suprafata de frecare si iti ajunge manerul de frana pina in manson atunci da...trebuie sa reglezi putin spatele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claus69 Postat August 30, 2008 Autor Share Postat August 30, 2008 strangi surubul ala multumesc mult pt informatie Frana spate e normal sa faca asa. Adica din cauza inertiei se franeaza mai greu. Si una e cand greutatea scuterului este practic tarata inainte de inertie fata de atunci cand pui frana pe fata si toata greutatea vine pe roata si suspensii si se duce inertia. Si eu am crezut ca e problema la frana cand am luat scuterul, am schimbat placutele si culmea, la fel facea. La viteze peste 60 la ora si/sau in panta este bine sa pisti si frana fata. multumesc pentru explicatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Mie mi se intampla cand stau pe loc, la semafor. E stupid atunci cand ti frana ca incepe sa te zguduie...si inca rau. Asa ca mai bine il tin din picioare. Si in legatura cu franele am zis: cand esti nevoit sa pui frana usoara, spatele, iar cand trebuie sa pui frana brusca eu folosesc combinatia spate + dupa 3 secunde fata. Desigur apasate treptat. Asa am garantia ca nu o sa ma dea peste cap nici1data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claus69 Postat Septembrie 2, 2008 Autor Share Postat Septembrie 2, 2008 baieti!mi-am luat acum 2 saptamani un triton cu toate ca sunt ansamblate in china sincer sa fiu calitate pret eu cred ca am facut o afacere buna merge senzational. am mers cu el zilnic nu am avut nici o problema intrebarea mea este: aveti idee daca se poate umbla la motor sa ii mai cresc din putere? (cu toate ca fuge destul de tare... ma gandeam sa ii fac un mic tunnig daca exista) mihnea de unde ai cumparat scuterul ?? ai acte pt inscriere , inmatriculare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 eu cu boosteru, puneam frana pe fata la maxim pana bloca roata, la viteze de 50-60 km/h si nu facea nici un stoppie...stoppie se face daca te lasi pe fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Ba hai naiba sa lasam topicul asta sa moara. Omule ma scoti din sarite! Nu ai minte nici cat o gaina. Ti-am zis ce 5X ca scuterul se numeste motowell si ti-am zis si persoana de contact. La ce naiba mai intrebi daca are acte pe VENTO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claus69 Postat Noiembrie 2, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2008 strangi surubul ala Salut Mihai , Vreau sa schimb uleiul de la cutia de viteze dar nu stiu cum. Poti sa-mi spui cum se procedeaza ? Am cam depasit si nr de kilometrii la care trebuia sa schimb uleiul , si nu vreau sa stric ceva pe la cutie . Sau poate stii vreun service . Ce fel de ulei crezi ca e mai bun , sa pun ? Multumesc anticipat pentru instructiuni ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claus69 Postat Martie 5, 2009 Autor Share Postat Martie 5, 2009 strangi surubul ala Salut Acum mi-am cumparat si eu scuter . E chinezesc , lafel ca si motowell . Astept pareri pro si contra . Cel mai important este ca eu sunt f. multumit de scuterul meu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Cum poti fi multumit de el daca nu ai mers deloc? Cum iti dai seama daca acum l-ai cumparat? Dupa cum arata? Asta e 1% dintr-un scuter. Din cate stiu eu motowell nu sunt chiar chinezesti si au altfel de motor...al tau e 4 timpi corect? Motowell are 2 timpi si motor italienesc. Sa-l stapanesti sanatos! Sa nu ai probleme sau incidente cu el sau pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Cum poti fi multumit de el daca nu ai mers deloc? Cum iti dai seama daca acum l-ai cumparat? Dupa cum arata? Asta e 1% dintr-un scuter. Din cate stiu eu motowell nu sunt chiar chinezesti si au altfel de motor...al tau e 4 timpi corect? Motowell are 2 timpi si motor italienesc. Sa-l stapanesti sanatos! Sa nu ai probleme sau incidente cu el sau pe el. )))))))))Si mai faceai misto de mine pe un topic ca habar nu am de scutere..)))Incorect ! asta este scuter in 2 timpi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claus69 Postat Martie 5, 2009 Autor Share Postat Martie 5, 2009 Cum poti fi multumit de el daca nu ai mers deloc? Cum iti dai seama daca acum l-ai cumparat? Dupa cum arata? Asta e 1% dintr-un scuter. Din cate stiu eu motowell nu sunt chiar chinezesti si au altfel de motor...al tau e 4 timpi corect? Motowell are 2 timpi si motor italienesc. Sa-l stapanesti sanatos! Sa nu ai probleme sau incidente cu el sau pe el. multumesc pt urari , am mers cu alt scuter lafel , il cunosc cit decit . e in 2 timpi . scuterul e chinezesc , facut pt piata sua. nu e ca cele de marca , italienesti , frantuzesti , dar e bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 bai n3bunu mai taci odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.