Sari la conținut

Accident In Ploiesti - 23.07.2008


ghostrider000
 Share

Postări Recomandate

a te da mai bine ca alti nu inseamna sa pui ghenuchiul jos

 

cat adevar!

 

Imi spunea mentorul meu intr-ale celor doua roti..." bre, scopul nu e nici sa mergi tare, nici sa depasesti tot ce misca. scopul mersului pe motor e sa te distrezi si sa ajungi intreg acasa. orice prost se poate sui pe motor si sa traga tare de caca|ul ala de maner...dar asta nu inseamna ca esti motociclist..." Un alt ruman avea o semnatura super: "motociclismul nu se masoara in kilometri pe ora ci in kilometri distanta"... la inima m-a uns treaba asta. Mi se par vorbe spuse cu mintea clara... dar se pare ca singurii care le inteleg sunt cei care oricum nu prea au nevoie sa le invete, pentru ca deja le traiesc zi de zi. Pacat ca plata pentru vitejii, atunci cand sunt implicate doua roti, e de obicei un pardesiu de brad...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 236
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

poate nu am scris eu corect in post dar asta nu inseamna ca sti ce fel de om sunt asa ca te rog sa nu ma caracterizezi .

Iar tu bai smechere dupa camp , tu asta care ai la nr bmw mare fan guta ce esti de cand ma critici tu pe mine (se stie el care) :moto:

Am spus sunt doua tipuri de motociclisti cei care isi iau pentru figuri si cei pasionati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu am scris eu corect in post dar asta nu inseamna ca sti ce fel de om sunt asa ca te rog sa nu ma caracterizezi .

Iar tu bai smechere dupa camp , tu asta care ai la nr bmw mare fan guta ce esti de cand ma critici tu pe mine (se stie el care) :moto:

Am spus sunt doua tipuri de motociclisti cei care isi iau pentru figuri si cei pasionati.

E tare sa te dai pe forumuri si sa-i spui "bai smechere dupa camp" (apropos se spune de pe camp, (cuvant jignitor)!) la unul care si-a luat carnet categoria A cu 5 ani inainte sa te nasti tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu am scris eu corect in post dar asta nu inseamna ca sti ce fel de om sunt asa ca te rog sa nu ma caracterizezi .

Iar tu bai smechere dupa camp , tu asta care ai la nr bmw mare fan guta ce esti de cand ma critici tu pe mine (se stie el care) :moto:

Am spus sunt doua tipuri de motociclisti cei care isi iau pentru figuri si cei pasionati.

 

Daca te referi la mine tinere,afla ca nu am auzit si nu cunosc in familia mea pe cineva care sa asculte ineptiile "fratelui" tau,Guta,

iar postul meu era "la general"...faptul ca te simti cu musca pe caciula imi confirma parerea.Sper sa nu ai "placerea" sa ma intilnesti

ca sa vezi cum "ar" campii si cata pasiune pentru motociclete posed,ce muzica ascult si citi motociclisti adevarati am dat tarii al carei

aer tu il respiri degeaba!Si incearca inainte sa te mai faci de ras sa citesti o carte sau cateva "almanahe" macar!

Imi cer scuze acelora care trebuie pentru off topic,dar il meritai!

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba se incearca a convinge zmeii ca nu e LEGAL sa conduci fara permis ca sa nu mai zicem de situatie in sine ca oricum nu vor si in cazul unora nu pot sa inteleaga asta.Nu pot sa inteleaga de ce trebuie sa mergi cu echipament pe tine, nu vor sa inteleaga ca experienta se face dupa ce iei permisul si nu inaite, nu vor sa inteleaga ca a te da mai bine ca alti nu inseamna sa pui ghenuchiul jos, in principiu nu vor sa inteleaga ca daca te gandesti toata noaptea la motocicleta asta nu te face motociclist, cel mult te transforma intr-un cadavru.Orice oras isi are zmeii lui care se cred invincibili si asa si Ploiestul isi are "AS-ii" lui si intotdeauna in jurul lor vor exista o multime de alti copii-adolescenti care isi doresc sa ajung in elita "AS-ilor" respectivi,dorinta materializata prin acceptarea oricarui risc si efectuarea oricarui sacrificiu material(in unele cazuri in altele parintii le ofera cadrul necesar ca sa nu existe nici un sacrificiu)Deaceea comunitatea se imparte intre fitzobikeri si motociclisti si aceasta delimitare nu se face in functie de genul de motocicleta pe care il ai ci de felul responsabil in care privesti motociclismul.E drept nimeni nu s-a nascut invatat in ale motociclismului si nimeni nu le stie pe toate dar cei mai multi dintre motociclisti nu vor sa impresioneze pe nimeni, nu acelasi lucru pot sa-l spun despre cealalta categorie :D

Cred ca aprope oricine dintre voi s-a lovit de situatia sa fie intrebat la semafor de asa zisi motot-wanna-be cat prinde si invariabil a doua intrebare ce de gagici agati cu respectiva motoreta, asa ca e de asteptat ca acest fenomen de a avea motocicleta cu orice risc nu se va opri asa curand.

E pacat ca moartea unui tanar duce invariabil la discutii intre oameni normali cu capul pe umeri care infiereaza respectivul comportament si ceilati Fitzobikeri care au argumentele standard(in genul celor avute de "Martorii lui Yehova" :D ) si anume: plasticul nu conteaza :moto: si se dadea mai bine ca multi alti(bineinteles acei multi alti sunt in viata cel in cauza e mort :ok: ) Intr-o tara civilizata cu un grad mai mare de educatie(nu este cazul nostru din pacate)aceste cazuri sunt rare la noi in schimb unde ,smecheria si nesimtirea sunt din scoala educate cu sarg ,aceste cazuri tind sa devina regula.

Problema care se ridica este cum putem evita astfel de cazuri, vis-a-vis de prietenii nostri inca nemotociclisti, copii nostri care vor sa devina motociclisti si pana la urma fata de orice om care isi doreste motocicleta si isi doreste sa se plimbe cu ea.

Anturajul cred ca ar fi o cauza majora la acest gen de incidente, cred ca puterea exemplului e mare si daca ai mai multi prieteni care practica plimbatul pe motocicleta fara permis ,e suicient sa te faca si pe tine sa consideri acest lucru normal.

Ar mai fi educatia care tine de dezvoltarea bunului simt( asta poate parea hilar in romania "bunul simt" a devenit ceva de care oamenii vorbesc la modul trecut ,sau ceva pe care tinerii din ziua de azi educati in spiritul cocalaro-manelar nu il poseda, deh nu face casa buna cu smecheria si nesimtirea :D )

Si cred ca ar mai fi si educatia civica(asta este iar ceva hilar in romania unde tunurile financiare si musamalizarile cazurilor deja celebre sunt subiecte de stiri)

 

In fine e pacat ca cine ar trebui sa inteleaga nu inteleg, iar chiar numai au cum pentru ca s-au dus(sau cum ar zice un prieten de al Fitzobikerilor" s-a dus sus cu ingerii sa ne vegheze pe noi astilalti de mergem fara permis" :D )Din pacate nu e amuzant ,din pacate aceste cazuri ar trebui mediatizate mai pe larg,din pacate aceste cazuri ar trebui aduse la cunostinta parintilor, pentru a nu mai incuraja astfel de comportamente,din pacate chiar noi toleram astfel de comportamente.

 

Fiecare pasiune isi are riscul ei ,oricare dintre motociclisti(ma refer la cei cu permis ceilalti sunt Fitzobikeri)se intalnesc cu situatii limita in fiecare zi si cu toate astea reusesc sa supravietuiasca ,de ce? pentru ca isi doresc asta ,cealata categorie poate nu,asta e.

 

 

 

Scenariu:

 

 

TU motoclist cu multi kilometrii + permis categoria A din A luate cate A vi pe interzis(conform legii nu ar trebuii sa ai ce cauta acolo) cu 50 km/h.

El sofer cu audi A8 ultimul ragnet vine pe sens unic imediat dupa colt te ia in plin si te da cu capu de ciment.Avand in vedere ca ai in cap o tigaie nazista cromata sau un cazan de flip-up.

TU acelasi motociclist zaci in coma 1 luna dupa care dai coltu.

Morala: da-o tu.

Nu se ia in calcul "Eu nu o luam pe interzis".

SAU:

Mergi spre Bucuresti.

In 5 metri iti vireaza Gheorghe in fata tu mergand regulametar cu 70km/h te atinge,te dezechilibrezi,pici de pe motor si te ia ala cu dacia logan de pe banda 1 sub roti si te mierleste.

Oare e ghinion?Sau e vorba de soarta?

 

"nu vor sa inteleaga ca a te da mai bine ca alti nu inseamna sa pui ghenuchiul jos" gandire de motociclist de linie dreapta sau de motociclist cu burta.

Din experienta iti zic:Romania nu are asfalt pentru "genunchi pe jos". Asfaltul de pista contine sticla si alte ingrediente speciale pentru aderenta.La motocicletele de viteza virajul de ia prin inclinarea corpului combinat cu inclinarea motocicletei(iti trebuie putina conditie fizica pentru asa ceva).Avem pista la amkart.Mica dar tehnica buna pentru a invata. Si stii ceva ...nu am vazut nici un Fellowship of the ring pe acolo sa incerce sa faca o tura prin pista aia. De ce oare?Sunt toti niste specialisti in mersul virajat? Sau prefera sa dea 20 de lei pe niste sticle de bere in loc sa incerce sa invete niste chestii care poate candva undeva ii pot salva viata?

P.S.Exista pe circuitul ala si doua linii drepte.

Iar in majoritatea cazurilor in care vrei sa faci ce face Rossi pe piste pe strada vei ajunge sa dai cu capra de pamant pentru ca asfaltul stradal nu confera aderenta.E o MAAAAAARREE MAAAAAARE diferenta intre motociclism si motorsport pe care multi nu o inteleg(chiar si unii motociclisti).Ca tu esti mai sedentar si nu te dai cu "genunchiul pe jos" din motive de "siguranta" sa zicem si pentru ca cele 350 kg de inox fier si alte metale nu te lasa sa faci asta o intelegem.Te invit domnule motociclist sa vorbesti despre mersul sportiv pe o pista si pe o motocicleta sport ...sa iti vedem pregatirea si experienta inainte de a fi sarcastic.Puteai sublinia urmatoru fapt:STRADA ESTE PENTRU DEPLASARE IAR PISTA PENTRU MOTORSPORT.Cu asta spuneai tot.

In legatura cu:

"Anturajul cred ca ar fi o cauza majora la acest gen de incidente, cred ca puterea exemplului e mare si daca ai mai multi prieteni care practica plimbatul pe motocicleta fara permis ,e suicient sa te faca si pe tine sa consideri acest lucru normal"

Wrong:Tine de varsta si de taria de caracter a fiecaruia.Daca unu ti-ar zice sa te arunci de pe casa alba ai face-o?Cred ca nu . De ce ? Pentru ca ai un creier un cap cu care judeci.

Cauza majora...no way man .Think again.

Fitzobikeri. Da aici sunt de acord cu tine pentru termenul asta.Dar sa il explicam:

Fitzobiker=Om cu/fara permis(cam multi si cu permise) care executa MotoGp-ul teraselor pe un traseu deloc stabilit care parcheaza motocicleta cu o precizie de invidiat la intrarea in stabiliment.Sau se plimba in maieu la Sala Sporturilor fara casca sa vada pasaricile cine e viteazu calare pe bestie.(Acest exemplar se poate intalnii pe absolut orice mijloc de transport motorizat pe doua roti).

Explicatia Fitzobikerului:"Mi-am luat motor sa mai frek si eu ceva"."Mi-am luat motor pentru ca se poarta" L-o fi probat? :D . Ma intreb cand or iesii motoarele Versace sau D&G(Dau cu Grebla).

In rest numai de bine.

Am zis odata si nu vreau sa fiu lup moralist.Am mers fara permis,m-am dus la scoala fara permis si am invatat ceva din ce am patit in toata perioada asta dar NU incurajez pe nimeni sa faca asta .Nu m-a incurajat nimeni sa ma urc pe ea iar accidentul l-am produs fiind neinsotit .Poti invata si cu permisul in buzunar dar daca te mananca palma e problema ta.Motocicleta odata pornita sta la ralanti ...si atat.Restul il faci TU ,OMUL care te sui pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scenariu:

 

 

TU motoclist cu multi kilometrii + permis categoria A din A luate cate A vi pe interzis(conform legii nu ar trebuii sa ai ce cauta acolo) cu 50 km/h.

El sofer cu audi A8 ultimul ragnet vine pe sens unic imediat dupa colt te ia in plin si te da cu capu de ciment.Avand in vedere ca ai in cap o tigaie nazista cromata sau un cazan de flip-up.

TU acelasi motociclist zaci in coma 1 luna dupa care dai coltu.

Morala: da-o tu.

Nu se ia in calcul "Eu nu o luam pe interzis".

 

EU motociclist cu destui km + permis categoria A ( se pare ca trebuie specificat ) NU VIN PE INTERZIS ca stiu sa CITESC semnul, ca stiu ca ma expun sau expun pe altii dc o fac, pentru ca sunt un OM care traieste intr-o SOCIETATE, deci care-si respecta aproapele respectand anumite reguli.

 

Nu vad legatura cu A8-ul ult raCnet sau cu casca de nazist cromata, sau flip-up-ul..adica e mai important ca da peste mine un A8, si ca port o tigaie sau un flip-up in cap decat ca am luat-o pe interzis?...de asta sunt cu ochii in 10 dupa animalele care o iau pe interzis ca si cum ar fi normal, ca si cum are avea toate drepturile din lume, ca el e singur pe strada si i se rupe de ceilalti.

 

Morala? Cat timp sustii ca nu se pune "Eu am luat-o pe interzis", nu ai morala, responsabilitate, respect...."calitati" intalnite la muulti romani si de asta traim intr-o SOCIETATE JEGOASA SI PUTREDA!

 

si OveR..and OUT...ca mi-e greata!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU motociclist cu destui km + permis categoria A ( se pare ca trebuie specificat ) NU VIN PE INTERZIS ca stiu sa CITESC semnul, ca stiu ca ma expun sau expun pe altii dc o fac, pentru ca sunt un OM care traieste intr-o SOCIETATE, deci care-si respecta aproapele respectand anumite reguli.

 

Nu vad legatura cu A8-ul ult raCnet sau cu casca de nazist cromata, sau flip-up-ul..adica e mai important ca da peste mine un A8, si ca port o tigaie sau un flip-up in cap decat ca am luat-o pe interzis?...de asta sunt cu ochii in 10 dupa animalele care o iau pe interzis ca si cum ar fi normal, ca si cum are avea toate drepturile din lume, ca el e singur pe strada si i se rupe de ceilalti.

 

Morala? Cat timp sustii ca nu se pune "Eu am luat-o pe interzis", nu ai morala, responsabilitate, respect...."calitati" intalnite la muulti romani si de asta traim intr-o SOCIETATE JEGOASA SI PUTREDA!

 

si OveR..and OUT...ca mi-e greata!!!

Bun, se pare ca te-am ranit in orgoliul tau de chopperist nu?Inseamna ca am avut un efect ricosat prin comentariul meu desi nu asta era esenta.Acelasi lucru m-a deranjat si pe mine la comentariul Brokenwing(gen genunchi pe jos ,fitzobikeri etc, referindu-se strict la ss-ive) sau cum ii zice si tocmai d-aia am postat in felul ala.Pana la urma suntem sau ne credem motoclisti aproape toti cei de pe forumul asta.Tot ce vroiam sa sublinez era faptul ca si cea mai mica greseala(suntem oameni si erorile ne apartin) te poate pune cu bocancii la soare.Iar cu casca de nazist am dat un exemplu si atat.Sincer imi place sa va vad si sa va admir sunteti ceva aparte chiar daca eu stau calare pe un ss dar nu intotdeauna lucrurile frumoase(castile) sunt si utile.Nu am nimik cu choperristii pentru mine sunt toti motociclisti.P.S. Si exemplul cu A8-u era tot unu care mi-a venit primul in cap, probabil ca incepe cu A :moto: .

Si cu ochii in 15 poti sa fi daca boul cu permis de pitesti vireaza in tine in 5 metri.

Incearca cu lamaie si daca nu trece mutam topicul la :"Taierea senzatiei de greata la motociclisti"

 

Respect si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial am zis sa te ignor da vad ca esti din Ploiesti asa ca sa incepem.

 

 

Scenariu:

 

 

TU motoclist cu multi kilometrii + permis categoria A din A luate cate A vi pe interzis(conform legii nu ar trebuii sa ai ce cauta acolo) cu 50 km/h.

El sofer cu audi A8 ultimul ragnet vine pe sens unic imediat dupa colt te ia in plin si te da cu capu de ciment.Avand in vedere ca ai in cap o tigaie nazista cromata sau un cazan de flip-up.

TU acelasi motociclist zaci in coma 1 luna dupa care dai coltu.

Morala: da-o tu.

Nu se ia in calcul "Eu nu o luam pe interzis".

SAU:

Mergi spre Bucuresti.

In 5 metri iti vireaza Gheorghe in fata tu mergand regulametar cu 70km/h te atinge,te dezechilibrezi,pici de pe motor si te ia ala cu dacia logan de pe banda 1 sub roti si te mierleste.

Oare e ghinion?Sau e vorba de soarta?

 

Primu scenariu daca se intampla, inseamna ca am fost bou si am murit ca prostu, dar cum nu sunt bou lucru ce nu il pot spune despre alti ,nu are cum sa se intample, scenariul al doilea as fi din nou bou pentru ca nu fac tailing la 5 m in spatelea unuia :moto: daca intelegi.

 

Concluzie :multi dintre voi habar nu aveti sa conduceti ,si puneti toate intamplarile din trafic pe baza soartei si a destinului ceea ce denota ca teoretic nici nu aveti ce sa cautati pe sosele indiferent de motocicleta care o conduci si numarul de km parcursi.

 

 

"nu vor sa inteleaga ca a te da mai bine ca alti nu inseamna sa pui ghenuchiul jos" gandire de motociclist de linie dreapta sau de motociclist cu burta.

Din experienta iti zic:Romania nu are asfalt pentru "genunchi pe jos". Asfaltul de pista contine sticla si alte ingrediente speciale pentru aderenta.La motocicletele de viteza virajul de ia prin inclinarea corpului combinat cu inclinarea motocicletei(iti trebuie putina conditie fizica pentru asa ceva).Avem pista la amkart.Mica dar tehnica buna pentru a invata. Si stii ceva ...nu am vazut nici un Fellowship of the ring pe acolo sa incerce sa faca o tura prin pista aia. De ce oare?Sunt toti niste specialisti in mersul virajat? Sau prefera sa dea 20 de lei pe niste sticle de bere in loc sa incerce sa invete niste chestii care poate candva undeva ii pot salva viata?

P.S.Exista pe circuitul ala si doua linii drepte.

 

Acum poate ca din cauza vitezei nu prea te prinzi de lucruri dar sa le luam pe rand,daca ai avea ceva cortex ti-ai da seama ca a conduce o motocicleta e altceva fata de a pilota o motocicleta(intelegi condus nu este acelasi cu pilotatul, primul termen se refera la mersul cotidian in trafic si cel de al doilea se refera la pilotarea pe un circuit asa cum zici si tu la Amkart si inseamna a avea niste skiluri si intradevar conditie fizica ,pentru a realiza acele counterstiringuri formidabile care iti razuie sliderul de pe genuchi si iti polizeza scaritele) Deci de la un motociclist cu burta catre un motociclist fara creier ceea ce am vrut eu sa iti zic este ca anticiparea si intelegerea traficului te ajuta mai mult in condusul urban decat te ajuta skilurile de pilot .Acum ca sa te mai luminez un pic si noi astia cu choperele aplicam countersteering-ul destul de bine numai ca motocicletele noastre nu au ciclistica unui SS si de aici vine si faza ca ne luam chopere sa ne plimbam nu sa ne omoram sau sa impresionam fufe pe la terase :ok: Mersul virajat nu trebuie sa se efectueze la limita aderentei daca pricepi ce vreau sa zic .Fiecare isi ia motocicleta pentru ceea ce vrea sa faca cu ea deacea sunt si mai multe tipuri pe langa cele doua tipuri pe cre le recunosti pana si tu mai sunt ,street,enduro,touring,si combinatii intre ele.

 

 

Te invit domnule motociclist sa vorbesti despre mersul sportiv pe o pista si pe o motocicleta sport ...sa iti vedem pregatirea si experienta inainte de a fi sarcastic.Puteai sublinia urmatoru fapt:STRADA ESTE PENTRU DEPLASARE IAR PISTA PENTRU MOTORSPORT.Cu asta spuneai tot.

 

Nu am fost sarcastic fata de o anumita categorie de oameni care aleg sa isi cumpere motociclete sport ,am fost sarcastic fata de o anumita categorie care nu are legatura cu motociclismul respectiv fitzobikeri sau motociclistii cocalari sau cum vrei tu sa ii denumesti.Am tot respectul pentru cei care aleg sa piloteze motciclete si care ne reprezinta in concursurile internationale ,mi-as dori sa avem si noi piloti foarte buni in MOTO GP ,si crede-ma acesti oameni sunt foarte departe de aceasta categorie,acesti oameni au inteles de mult ca strada nu e o pista si ca purtarea echipamentului este o cerinta vitala in traficul din Romania.

Pana la urma te-ai prins si tu ca strada este pentru deplasare.

 

 

In legatura cu:

"Anturajul cred ca ar fi o cauza majora la acest gen de incidente, cred ca puterea exemplului e mare si daca ai mai multi prieteni care practica plimbatul pe motocicleta fara permis ,e suicient sa te faca si pe tine sa consideri acest lucru normal"

Wrong:Tine de varsta si de taria de caracter a fiecaruia.Daca unu ti-ar zice sa te arunci de pe casa alba ai face-o?Cred ca nu . De ce ? Pentru ca ai un creier un cap cu care judeci.

Cauza majora...no way man .Think again.

Fitzobikeri. Da aici sunt de acord cu tine pentru termenul asta.Dar sa il explicam:

Fitzobiker=Om cu/fara permis(cam multi si cu permise) care executa MotoGp-ul teraselor pe un traseu deloc stabilit care parcheaza motocicleta cu o precizie de invidiat la intrarea in stabiliment.Sau se plimba in maieu la Sala Sporturilor fara casca sa vada pasaricile cine e viteazu calare pe bestie.(Acest exemplar se poate intalnii pe absolut orice mijloc de transport motorizat pe doua roti).

Explicatia Fitzobikerului:"Mi-am luat motor sa mai frek si eu ceva"."Mi-am luat motor pentru ca se poarta" L-o fi probat? :D . Ma intreb cand or iesii motoarele Versace sau D&G(Dau cu Grebla).

In rest numai de bine.

 

Exact aici se pare ca tu imi dai dreptate.Am mai precizat ca fitzobikeri se gasesc pe orice gen de motocicleta inclusiv pe harley-uri :D

 

Am zis odata si nu vreau sa fiu lup moralist.Am mers fara permis,m-am dus la scoala fara permis si am invatat ceva din ce am patit in toata perioada asta dar NU incurajez pe nimeni sa faca asta .Nu m-a incurajat nimeni sa ma urc pe ea iar accidentul l-am produs fiind neinsotit .Poti invata si cu permisul in buzunar dar daca te mananca palma e problema ta.Motocicleta odata pornita sta la ralanti ...si atat.Restul il faci TU ,OMUL care te sui pe ea.

 

Exact dar te-ai gandit vreodata ce exemplui ai dat tu celorlanti prin faptul ca ai mers fara permis sau tu nu ai spus la nimeni de asta :D Si cat despre accident toti avem sau vom avea depinde de noi cum il vom aborda si ce intelegem din el, tu poate ai inteles sau poate nu ai inteles ,numai viitorul ne poate spune daca o sa ajungi unul dintre motociclistii in viata sau unul dintre rip-uri.

 

 

Cu speranta ca te-am lamurit ca nu am nimic cu ceilati frati motociclisti care impart placerea motociclismului calare pe alte motociclete decat choperele si ca aceasta pasiune este foarte frumoasa si merita sa o cultivam si sa incercam sa schimbam parerea celorlanti participanti la trafic despre noi(cu astfel de cazuri gen mers fara permis nu o sa reusim) si cu speranta pentru a mia oara ca cineva va invata ceva si ca toti impartim aceiasi pasiune,propun inchiderea acestui topic ,pentru ca pana la urma noi nu am facut decat sa dezbatem o situatie si in nici un caz nu am vrut sa aduc atingere memorie lui Dragos Matache sper ca toti sa inteleaga asta ca nu ne-am luat de om ci de situatia in sine.

 

Odihneste-te in pace Dragos !

Editat de BrokenWind
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,a inceput topicul pentru moartea sau disparitia nefericita a unui om care mergea din pacate pe un vehicul cu doua roti si antrenat de un lant care era agatat de un motormai mic sau mai mare ; si s-a ajuns la a va crede unul-l sau altul mai motocilclist decit celalalt dar toti suntem niste soferi de categorie A,B.C. etc iar motociclisti nu sunt decit acei sportivi ce practica acest sport organizat prin cluburi bine definite sp categorii la fel de bine definite ,deci ca incheiere nu va mai jigniti ca tot in categoria soferi raminem si tot conducatori de vehicule de doua sau patru ori cite dorim vom ramine si spun aste cuvinte ca e pacat a ne da mareti cu ce am sau ce facem ;BAFTA SI DRUM USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun...scenariu : un motociclist ''X'' care se deplasa regulamentar pe banda lui de mers,cu viteza de 50km/h,dar fara permis.este lovit de un autoturism a carui sofer a facut o manevra gresita(are permis ),motociclistul moare..stai ca nu-i bine,chiar asa s-a intamplat in topicul asta :moto:

Pai daca ala cu A8 nu avea permis,de ex, si motociclistul era pe pe interzis atunci cine era vinovatul? cel care a incalcat o regula de circulatie sau cel care sfideaza legile din codul penal? ce sa mai...Omul a murit,Dumnezeu sa-l ierte,preferam sa-l vad la puscarie decat in mormant,sincer...Acum ce sa mai zic,bafta multa celor care se conduc dupa scenarii si nu dupa codul rutier,si care cred ca daca circuli perfect regulamentar din pct de vedere tehnic( dar fara permis)nu se poate intampla nimic pentru ca ti-e frica si esti cu ochii in 15. :ok: Serios?! Si repet a nustiu cata oara ca daca unul iti intoarce in fata in 5 metri te imprastie cu siguranta ,CU sau FARA permis. Punct. Diferenta este ca cel fara nu avea dreptul sa fie pe strada,indiferent cat de grav a gresit cel care l-a accidentat.Si imi pare foarte rau ca cel care a gresit atat de grav,nu poate fi tras la raspundere ,si va ranji familiei indurerate,tocmai din cauza celui care nu avea ce sa caute acolo.Dublu vinovat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dumnezeu sa aiba grija de sufletul lui Dragos.

 

Atatia cunoscatori :D , domnilor ati deslusit misterul disparitiei rasei umane :P . Eu unul chiar nu imi dau seama cum de aveti tupeul sa folositi expresii cu inteles/subinteles jignitor la adresa unui om care nu mai este printre noi(pe care nu l-ati cunoscut,a carui prezenta nu v-a afectat in nici un fel viata) ; si culmea! accidentul nu l-a produs el . Va axati atat de mult pe faptul ca nu a (luat de la primul examen carnetul) avut permis incat aveti impresia ca argumentele pe care le aduceti sunt infailibile. Reguli de circulatie chiar ati incalcat si o sa incalcati motociclistilor ... cu ani/km sau fara ani/km de "experienta" .Regulile de circulatie le stia,dar conducatorul masini a stiut ce face?!?,se para ca regulile de circulatie pe care le-a "invatat" l-au indemnat sa intoarca la baza podului. Dragos a riscat iesind fara permis .... , chiar este foarte foarte frustrant ca nu poti trage la raspundere asa cum ar trebui ,din cauza circumstantelor, pe cel care a produs accidentul......Iar ca sa fi la locul nepotrivit in momentul nepotrivit ... nu depinde de noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
dap..acolo s`a produs accidentul...a inteles ca el mergea regulamentar si o dacie a intors pe linie dubla continua si i`a taiat calea si s`a infipt in laterala masinii...a murit pe loc...am inteles ca avea un pic de viteza dar nu prea conteaza asta....a murit nevinovat...din ce am inteles de la cativa prieteni inmormantarea este duminica(sper s anu gresesc)...R.I.P. matache...Dumnezeu sa`l odihneasca

 

desi au trecut cativa ani, nu pot sa nu remarc lipsa de informatii, ipocrizia si reaua credinta a unora! Pacat de tineretea respectivului, insa dupa ce am studiat bine dosarul accidentului, va supun atentiei urmatoarele

1. Motociclistul nu avea carnet. Neavand carnet, sa nu imi zica nimeni ca avea experienta!!!NU avea cum sa fi adunat macar 10000 km pe sosea. De viteji care au condus bicicleta in parc si apoi s-au urcat pe un CBR, cimitirele sunt pline

2. Motociclistul nu era echipat corespunzator. Singurul element de protectie era o casca First Bike, probabil luata de la vreun magazin de bicilete si scutere chinezesti. Fara suparare, dar asta e! IN rest, tot ce mai avea pe el era un sort, un maiou si...NISTE SLAPI DE PLASTIC!!!

3. Aratam mai sus, omul era incaltat cu niste slapi. Toti cei care ne-am suit pe un motor pana acum stim ce bine se controleaza frana de spate si schimbatorul cu niste slapi. Exact ca cei pe care ii avea un nene care mi-a pocnit masina in spate, anul trecut la Craiova si mi-a spus senin: ce sa fac, vere, imi cazura păpicii-ntre pedale"

4. Motociclistul avea viteza mare, in oras, pe un sector unde viteza legala e de 50 km/h (nu degeaba e asa!). Conform expertizei, el s-a lovit de masina la peste 85 km/h. De notat este faptul ca el a cazut pe asfalt cu aprox 20m inainte de impactul cu masina, deci s-a tarat pe toata aceasta distanta. Oare ce viteza avea cand a franat, iar datorita VITEZEI MARI, LIPSEI DE EXPERIENTA, SLAPILOR DIN PICIOARE, ASFALTULUI PROST, i s-a blocat roata si a cazut?!?!

5. NU este clar de unde a plecat motociclistul. Din unele spuse, ar fi iesit din parcarea cimitirului. Mergeti, dragi motociclisti comentatori acolo si studiati locul. Imaginati-va ca accelerati atat de tare astfel incat pana in dreptul troitei pe care au facut-o parintii mortului aveti deja 90km/h. Si apoi imaginati-va ca vreti sa franati brusc!....Apoi mai discutam despre mersul lui regulamentar.

6. Nu este inca stabilit daca masina chiar voia sa intoarca pe linia continua. Din dosar reiese ca voiam sa ajunga la o firma care era dupa pod. Dar asta se va reglementa. Daca a intors pe linia continua, probabil ca va plati partea sa de vina.

 

Cam astea sunt datele pe care le poate oricine studia la arhiva Judecatoriei Ploiesti.

Ramane durerea familiei, nenorocirea cazuta pe capul soferului (nu isi doreste nimeni sa fie in pielea lui) si urmatoarele intrebati, probabil retorice:

Ce cauta Matache pe o motocicleta, fara carnet, pe drumul public?!

Ce cauta Matache pe o motocicleta, fara echipament? Eu de ce pot sa transpir la 35 de grade, insa cu geaca si pantaloni cu protectii si cizme? PLus casca Shoei pe care am dat 400 Euro, nu una de la piata?

 

 

Mesaj completat

desi au trecut cativa ani, nu pot sa nu remarc lipsa de informatii, ipocrizia si reaua credinta a unora! Pacat de tineretea respectivului, insa dupa ce am studiat bine dosarul accidentului, va supun atentiei urmatoarele

1. Motociclistul nu avea carnet. Neavand carnet, sa nu imi zica nimeni ca avea experienta!!!NU avea cum sa fi adunat macar 10000 km pe sosea. De viteji care au condus bicicleta in parc si apoi s-au urcat pe un CBR, cimitirele sunt pline

2. Motociclistul nu era echipat corespunzator. Singurul element de protectie era o casca First Bike, probabil luata de la vreun magazin de bicilete si scutere chinezesti. Fara suparare, dar asta e! IN rest, tot ce mai avea pe el era un sort, un maiou si...NISTE SLAPI DE PLASTIC!!!

3. Aratam mai sus, omul era incaltat cu niste slapi. Toti cei care ne-am suit pe un motor pana acum stim ce bine se controleaza frana de spate si schimbatorul cu niste slapi. Exact ca cei pe care ii avea un nene care mi-a pocnit masina in spate, anul trecut la Craiova si mi-a spus senin: ce sa fac, vere, imi cazura păpicii-ntre pedale"

4. Motociclistul avea viteza mare, in oras, pe un sector unde viteza legala e de 50 km/h (nu degeaba e asa!). Conform expertizei, el s-a lovit de masina la peste 85 km/h. De notat este faptul ca el a cazut pe asfalt cu aprox 20m inainte de impactul cu masina, deci s-a tarat pe toata aceasta distanta. Oare ce viteza avea cand a franat, iar datorita VITEZEI MARI, LIPSEI DE EXPERIENTA, SLAPILOR DIN PICIOARE, ASFALTULUI PROST, i s-a blocat roata si a cazut?!?!

5. NU este clar de unde a plecat motociclistul. Din unele spuse, ar fi iesit din parcarea cimitirului. Mergeti, dragi motociclisti comentatori acolo si studiati locul. Imaginati-va ca accelerati atat de tare astfel incat pana in dreptul troitei pe care au facut-o parintii mortului aveti deja 90km/h. Si apoi imaginati-va ca vreti sa franati brusc!....Apoi mai discutam despre mersul lui regulamentar.

6. Nu este inca stabilit daca masina chiar voia sa intoarca pe linia continua. Din dosar reiese ca voiam sa ajunga la o firma care era dupa pod. Dar asta se va reglementa. Daca a intors pe linia continua, probabil ca va plati partea sa de vina.

 

Cam astea sunt datele pe care le poate oricine studia la arhiva Judecatoriei Ploiesti.

Ramane durerea familiei, nenorocirea cazuta pe capul soferului (nu isi doreste nimeni sa fie in pielea lui) si urmatoarele intrebati, probabil retorice:

Ce cauta Matache pe o motocicleta, fara carnet, pe drumul public?!

Ce cauta Matache pe o motocicleta, fara echipament? Eu de ce pot sa transpir la 35 de grade, insa cu geaca si pantaloni cu protectii si cizme? PLus casca Shoei pe care am dat 400 Euro, nu una de la piata?

 

 

Aaa...sa nu uit. Ca sa fie clar si sa nu las loc de injuraturi nejustificate celor care insista sa creada ca doar cei cu conservele sunt vinovati, indiferent de scenariul accidentului: sunt avocat, parte in procesul soferului, reprezint firma la care lucra acesta si desi ma doare cand vad un motociclist mort pe strada, gandindu-ma ca poate maine va fi randul meu, nu pot sa nu ma lupt sa se faca lumina. Caci numai asa vor putea vedea mai bine teribilistii de maine, donatorii voluntari de organe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stlk

Felicitari domnule avocat si multumim pentru timpul pierdut pentru a ne informa ... uite asa mai aflam lucruri noi. Sunteti motociclist ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca are casca de 400 ieuro, ie cu siguranta! Nu asa?! :)

 

:D

 

PS: Si eu care credeam ca asta va fi primul topic de la Accidente in care, dupa n ani de la producere si tot atatia de proces, voi afla verdictul. Care cat plateste?! Apropos, exista vreun astfel de topic pe aici, cu "epilogul" aferent? ^_^

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari domnule avocat si multumim pentru timpul pierdut pentru a ne informa ... uite asa mai aflam lucruri noi. Sunteti motociclist ?

 

trecand peste fina ironie (ori sunt eu paranoic...), care, daca exista, nu denota decat niste urechi infundate, ....da, sunt motociclist. Si am tinut motocicleta in curte jumatate de an, inainte sa imi iau carnetul, desi ma manca rau de tot sa ies...macar pe strada la mine, pana in colt, ca doar stiu sa merg pe ea... Iar carnetul s-a intamplat sa mi-l iau la peste 30 de ani, cand fluturii din cap s-au mai risipit... De fapt, reiese din ceea ce am scris.

Poate nu am fost clar: ma intriga modul de a reactiona a tuturor neinformatilor. Moare (regretabil!) un om pe doua roti, sau macar isi rupe un picior...gata, hai sa belim soferul de conserva, ca sigur el e de vina! Sau, cum a fost cazul de fata, hai sa il linsam, de a trebuit sa il scoata politia cu escorta din Ploiesti, de parca singurul scop al omului a fost sa vina la Ploiesti, sa dea peste un motociclist.

Acest mod de a gandi este profund daunator, in primul rand pentru motociclisti, pentru ca nu foloseste la nimic, ci doar ascunde gunoiul sub pres. Asta pe de-o parte, pentru ca pe de alta, inteleg modul de a reactiona, care este unul tipic al celor care refuza sa isi foloseasca mintea si se lasa manati doar de prima emotie. Decat sa fie lumea sincera si sa recunoasca ca respectivul nu avea ce cauta acolo, in loc sa reactioneze emotional si sa ceara rastignirea in piata publica a soferului (a se observa inca o data ca nu am afirmat nicio clipa ca nu ar avea si el culpa sa...asta o va stabili unul mai destept ca noi!), mai bine s-ar gandi unii de doua ori inainte sa iasa pe sosea cu o masinarie sub ei, care, poate, ii depaseste ca aptitudini

 

Mesaj completat

Pai daca are casca de 400 ieuro, ie cu siguranta! Nu asa?! :)

 

:D

 

PS: Si eu care credeam ca asta va fi primul topic de la Accidente in care, dupa n ani de la producere si tot atatia de proces, voi afla verdictul. Care cat plateste?! Apropos, exista vreun astfel de topic pe aici, cu "epilogul" aferent? ^_^

 

 

nu-i asa ca verdictul pe care tu ti-l doresti este ca soferul sa stea la puscarie cat mai mult, sa isi vanda familia lui toata averea si sa despagubeasca familia Matache?! Asta desi stii despre acest accident si despre modul in care s-a produs, exact cat s-a scris aici (sau daca esti mai in tema, exact cat s-a transmis din vorba in vorba, la vremea respectiva?!

Iti doresc si tie si celorlalti asfalt uscat si sa nu aveti parte de niciun fel de incident. Asta chiar daca unii dintre voi nu intelegeti ceea ce scria unul din acest topic, ca nu viteza ucide ci prostia ( a se citi lipsa echipamentului adecvat si a experientei)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trecand peste fina ironie (ori sunt eu paranoic...), care, daca exista, nu denota decat niste urechi infundate, ....da, sunt motociclist. Si am tinut motocicleta in curte jumatate de an, inainte sa imi iau carnetul, desi ma manca rau de tot sa ies...macar pe strada la mine, pana in colt, ca doar stiu sa merg pe ea... Iar carnetul s-a intamplat sa mi-l iau la peste 30 de ani, cand fluturii din cap s-au mai risipit... De fapt, reiese din ceea ce am scris.

Poate nu am fost clar: ma intriga modul de a reactiona a tuturor neinformatilor. Moare (regretabil!) un om pe doua roti, sau macar isi rupe un picior...gata, hai sa belim soferul de conserva, ca sigur el e de vina! Sau, cum a fost cazul de fata, hai sa il linsam, de a trebuit sa il scoata politia cu escorta din Ploiesti, de parca singurul scop al omului a fost sa vina la Ploiesti, sa dea peste un motociclist.

Acest mod de a gandi este profund daunator, in primul rand pentru motociclisti, pentru ca nu foloseste la nimic, ci doar ascunde gunoiul sub pres. Asta pe de-o parte, pentru ca pe de alta, inteleg modul de a reactiona, care este unul tipic al celor care refuza sa isi foloseasca mintea si se lasa manati doar de prima emotie. Decat sa fie lumea sincera si sa recunoasca ca respectivul nu avea ce cauta acolo, in loc sa reactioneze emotional si sa ceara rastignirea in piata publica a soferului (a se observa inca o data ca nu am afirmat nicio clipa ca nu ar avea si el culpa sa...asta o va stabili unul mai destept ca noi!), mai bine s-ar gandi unii de doua ori inainte sa iasa pe sosea cu o masinarie sub ei, care, poate, ii depaseste ca aptitudini

 

nu-i asa ca verdictul pe care tu ti-l doresti este ca soferul sa stea la puscarie cat mai mult, sa isi vanda familia lui toata averea si sa despagubeasca familia Matache?! Asta desi stii despre acest accident si despre modul in care s-a produs, exact cat s-a scris aici (sau daca esti mai in tema, exact cat s-a transmis din vorba in vorba, la vremea respectiva?!

Iti doresc si tie si celorlalti asfalt uscat si sa nu aveti parte de niciun fel de incident. Asta chiar daca unii dintre voi nu intelegeti ceea ce scria unul din acest topic, ca nu viteza ucide ci prostia ( a se citi lipsa echipamentului adecvat si a experientei)!

 

^_^

 

hai ca asta e una buna,

 

ajuta-ma cu o dilema,

 

de unde am eu impresia ca daca erai avocatul motociclistului pledai pentru belirea conservarului? :D

 

asa, fiind avocatul conservarului, nici nu se mai stie daca acesta vroia sa faca o ilegalitate.

 

funny guy

 

nu lipsa carnetului de omoara, nici lipsa echipamentului, ci accidentul, care, in general se produce din vina ambelor parti in conflict.

ca tu te poti lega de lipsa carnetului e calr si o s-o faci, doar asta e meseria. dar, ceva la etica acolo spune altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

^_^

 

hai ca asta e una buna,

 

ajuta-ma cu o dilema,

 

de unde am eu impresia ca daca erai avocatul motociclistului pledai pentru belirea conservarului? :D

 

asa, fiind avocatul conservarului, nici nu se mai stie daca acesta vroia sa faca o ilegalitate.

 

funny guy

 

nu lipsa carnetului de omoara, nici lipsa echipamentului, ci accidentul, care, in general se produce din vina ambelor parti in conflict.

ca tu te poti lega de lipsa carnetului e calr si o s-o faci, doar asta e meseria. dar, ceva la etica acolo spune altceva

 

 

Tinere, impresia o ai exact din ceea ce scriam eu mai sus: in loc sa gandesti, preferi sa reactionezi doar pe baza propriilor emotii!

Nu-i asa ca e mai usor sa vezi interese ascunse si murdare in tot ce misca, decat sa pui mana sa te informezi, daca tot iti dai cu parerea?! Si nu-i asa ca adevarul deranjeaza?!

Ce nu inteleg eu insa este ce anume din realizarile tale de pana azi iti dau dreptul sa imi vorbesti mie despre etica?! De fapt, daca tot ai deschis subiectul, macar dezvolta-l! Ce anume scrie acolo, "la etica"?

Iar daca tot esti atat de intelept, sa stii ca accidentul se petrece datorita lipsei de experienta, prostiei, arogantei, lipsei echipamentului, nesansei...samd. Inca o data spun: vina poate fi a oricui, a soferului, a motociclistului....asta se va vedea, iar rezultatul va fi dat de munca tuturor celor implicati de o parte si de alta. Chiar daca iti convine sau nu, insa asta e societatea si justitia sa...

 

Pacat insa ca nu ai inteles nimic (si nici altii, se pare) din ceea ce am scris eu aici! Oameni buni, nu am scris toate aceste lucruri deoarece m-ar interesa opinia voastra!!!! De fapt nu ma intereseaza chiar deloc, din punctul de vedere al mersului procesului! Acolo, la Judecatorie, opinia voastra nu conteaza si justitia, buna, rea, isi va face treaba indiferent de ceea ce se scrie aici

Insa am crezut ca va dau un subiect la care sa va ganditi! Si am dorit sa va fac sa cugetati ca maine, cand va va veni cheful sa va suiti pe motor asa cum a facut-o nefericitul acela de baiat, va fi mai bine sa aveti grija de voi si de eventualul pasager! Pentru ca altfel veti avea foarte multe sanse sa ajungeti subiect de topic aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i asa ca verdictul pe care tu ti-l doresti este ca soferul sa stea la puscarie cat mai mult, sa isi vanda familia lui toata averea si sa despagubeasca familia Matache?! Asta desi stii despre acest accident si despre modul in care s-a produs, exact cat s-a scris aici (sau daca esti mai in tema, exact cat s-a transmis din vorba in vorba, la vremea respectiva?!

Iti doresc si tie si celorlalti asfalt uscat si sa nu aveti parte de niciun fel de incident. Asta chiar daca unii dintre voi nu intelegeti ceea ce scria unul din acest topic, ca nu viteza ucide ci prostia ( a se citi lipsa echipamentului adecvat si a experientei)!

 

Gresit!

Vreau sa plateasca strict pentru vina lui, aceea de a lua viata altuia!

 

BTW, sa ne tii si pe noi la curent cu finalitatea procesului.

Dupa cate cunosc eu sistemul judiciar din Romania, pariez ca nu va plati mai nimic in comparatie cu viata luata din vina lui!

Cat despre ani grei de temnita la Canal, eu zic sa nu aducem vorba. Stim ca se da cu suspendare, mai ales in cazul in care mortul are si el partea lui de vina!

 

Merci pentru urari. Dar nu mai fii asa sigur ca inteleg sau nu anumite aspecte legate de motociclism. Incerc sa ma protejez singur de retarzi precum cel pe care il aperi tu si care fi sigur ca va intoarce mai departe peste linia continua, multumita tie!

Si eu nu pot decat sa iti doresc sa nu ti se intample taman tie sa-ti intoarca individul asta in fata cu 5 m!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba de sunt atatea accidente in care sunt implicati motociclisti fara permis? Ori sunt foarte multi ori sunt comva mai predispusi la accidente ?

[/quote

 

pentru ca exista suficienti inconstienti. Iar azi e cool sa fii cool...Nu poti fii cool daca mergi la biblioteca cu troleibuzul. Trebuie sa te duci pe motor sau cu BMW-ul tunat

Sau pentru ca exista destui parinti care le iau copiilor lor, abia trecuti de 18 ani, tot felul de utilaje...fara sa se gandeasca sa ii trimit sa isi ia carnetul inainte...

Oare cum se simt acum parintii lui cand stiu ca l-au ajutat sa isi ia acel CBR, cand stiu ca nu au zis nimic cand il vedeau iesind pe strada cu motorul, desi stiau ca nu are carnet.

Chiar cred ca lipsa carnetului e o problema. Daca nu ai carnet, nu ai cum sa fi umblat prin trafic prea mult, astfel incat sa fi adunat experienta. Sa stii cum sa franezi, cand, unde sa fi atent, la ce... Poate ca acest baiat a mai iesit. Inteleg ca era tare cunoscut in lumea motociclistilor. Insa sunt convins ca a facut-o asa...de aici pana acolo, cat sa isi faca damblaua. OARE CATI KM ADUNASE PE SOSEA PANA IN ACEA ZI?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinere, impresia o ai exact din ceea ce scriam eu mai sus: in loc sa gandesti, preferi sa reactionezi doar pe baza propriilor emotii!

Nu-i asa ca e mai usor sa vezi interese ascunse si murdare in tot ce misca, decat sa pui mana sa te informezi, daca tot iti dai cu parerea?! Si nu-i asa ca adevarul deranjeaza?!

Ce nu inteleg eu insa este ce anume din realizarile tale de pana azi iti dau dreptul sa imi vorbesti mie despre etica?! De fapt, daca tot ai deschis subiectul, macar dezvolta-l! Ce anume scrie acolo, "la etica"?

Iar daca tot esti atat de intelept, sa stii ca accidentul se petrece datorita lipsei de experienta, prostiei, arogantei, lipsei echipamentului, nesansei...samd. Inca o data spun: vina poate fi a oricui, a soferului, a motociclistului....asta se va vedea, iar rezultatul va fi dat de munca tuturor celor implicati de o parte si de alta. Chiar daca iti convine sau nu, insa asta e societatea si justitia sa...

 

Pacat insa ca nu ai inteles nimic (si nici altii, se pare) din ceea ce am scris eu aici! Oameni buni, nu am scris toate aceste lucruri deoarece m-ar interesa opinia voastra!!!! De fapt nu ma intereseaza chiar deloc, din punctul de vedere al mersului procesului! Acolo, la Judecatorie, opinia voastra nu conteaza si justitia, buna, rea, isi va face treaba indiferent de ceea ce se scrie aici

Insa am crezut ca va dau un subiect la care sa va ganditi! Si am dorit sa va fac sa cugetati ca maine, cand va va veni cheful sa va suiti pe motor asa cum a facut-o nefericitul acela de baiat, va fi mai bine sa aveti grija de voi si de eventualul pasager! Pentru ca altfel veti avea foarte multe sanse sa ajungeti subiect de topic aici!

 

nu ma brother, nu sunt emotii alea la care reactionez, e chiar realitatea.

si ai dreptate, cum pot eu vorbi de etica la avocati. de fapt ce e etic la avocati?

de fapt, iar de fapt, nici nu trebuie sa existe etica, altfel procesele ar arata toate ca cel care l-a incriminat pe ceausescu. si un criminal are dreptul la aparare, nu? indiferent ceea ce cred eu despre avocatul lui.

 

hai insa sa nu mai deviem si sa folosim cuvinte mari.

care e scopul pentru care ai scris aici?

"copii nu va urcati pe motor fara carnet"? asta e? daca motociclistu' avea carnet accidentul nu se mai intampla?

mie mi se pare ca accidentul s-a intamplat independednt de existenta permisului.

neatentia soferului plus lipsa de experienta a motociclistului. ca voi veti gasi adevaratul vinovat, mortul pentru ca nu avea carnet, pentru mine n-are nici o relevanta. asta am invatat eu din accidentul asta.

 

pe undeva e si drept. conservarul si asa are de tras psihic dupa accidentul asta, motociclistul si asa nu mai e. soceitatea nu castiga nimic daca soferul ar sta la mititica.

 

mai vrei sa vorbim despre etica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit!

Vreau sa plateasca strict pentru vina lui, aceea de a lua viata altuia!

 

BTW, sa ne tii si pe noi la curent cu finalitatea procesului.

Dupa cate cunosc eu sistemul judiciar din Romania, pariez ca nu va plati mai nimic in comparatie cu viata luata din vina lui!

Cat despre ani grei de temnita la Canal, eu zic sa nu aducem vorba. Stim ca se da cu suspendare, mai ales in cazul in care mortul are si el partea lui de vina!

 

Merci pentru urari. Dar nu mai fii asa sigur ca inteleg sau nu anumite aspecte legate de motociclism. Incerc sa ma protejez singur de retarzi precum cel pe care il aperi tu si care fi sigur ca va intoarce mai departe peste linia continua, multumita tie!

Si eu nu pot decat sa iti doresc sa nu ti se intample taman tie sa-ti intoarca individul asta in fata cu 5 m!

 

 

dupa cum vezi, ceea ce ai scris contine afirmatii pe care le faci, sunt sigur, fara sa ai nicio informatie oficiala, ci doar pe baza a ce ai citit aici.

Nu poti afirma azi ca acel om e vinovat sau nu! Va mai trece ceva vreme pana cand se va lamuri acest lucru. Si nu tu va trebui sa faci acest lucru.

Nu poti afirma ca acel om e un retard, caci nu il cunosti si nimic din ceea ce ai facut tu pana in prezent nu iti da aceasta statura morala! Invata sa respecti oamenii, daca vrei sa fii respectat. O sa spui ca nu e nimic de respectat la un om care (fie si din culpa) a omorat un alt om. Inainte sa spui asta citeste din nou ce am scris mai sus.

daca totusi stii mai multe pentru ca ai fost acolo, hai martor la proces. E pe 9 septembrie. daca nu, atunci pastreaza doar gandurile mele bune pe care am vrut sa vi le transmit tuturor: acela de a avea grija de voi cand iesiti pe 2 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pastreaza doar gandurile mele bune pe care am vrut sa vi le transmit tuturor: acela de a avea grija de voi cand iesiti pe 2 roti.

 

cu asta sunt de acord.

din pacate nu sunt atatia ochi sa vada si minti sa inteleaga ceea ce scrisesi tu aici, si tot din pacate, nici scoala moto din romania nu isi face datoria, nici politia, nici sistemul educativ..., mai continui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma brother, nu sunt emotii alea la care reactionez, e chiar realitatea.

si ai dreptate, cum pot eu vorbi de etica la avocati. de fapt ce e etic la avocati?

de fapt, iar de fapt, nici nu trebuie sa existe etica, altfel procesele ar arata toate ca cel care l-a incriminat pe ceausescu. si un criminal are dreptul la aparare, nu? indiferent ceea ce cred eu despre avocatul lui.

 

hai insa sa nu mai deviem si sa folosim cuvinte mari.

care e scopul pentru care ai scris aici?

"copii nu va urcati pe motor fara carnet"? asta e? daca motociclistu' avea carnet accidentul nu se mai intampla?

mie mi se pare ca accidentul s-a intamplat independednt de existenta permisului.

neatentia soferului plus lipsa de experienta a motociclistului. ca voi veti gasi adevaratul vinovat, mortul pentru ca nu avea carnet, pentru mine n-are nici o relevanta. asta am invatat eu din accidentul asta.

 

pe undeva e si drept. conservarul si asa are de tras psihic dupa accidentul asta, motociclistul si asa nu mai e. soceitatea nu castiga nimic daca soferul ar sta la mititica.

 

mai vrei sa vorbim despre etica?

 

 

Da, despre etica mi-ar placea sa stam de vorba intr-o zi. Poate ne vedem la vreo adunare si discutam la o bere. Sa inteleg si eu ce nu e etic in ceea ce fac. Si mai ales cum ai ajuns tu sa tragi concluzia asta.

Ok...am destule lucruri de facut ca sa nu mai pierd vremea pe aici.

Ceea ce am scris am scris pentru ca m-au mancat degetele in timp ce citeam acest topic, vazand cat de simplu e sa arunci cu pietre. Iar topicul l-am citit pentru ca am vrut sa aflu cat mai multe despre obiectul muncii mele.

De fapt, nici nu conteaza ce am scris eu aici, cum nu conteaza nici opinia voastra.

Sper insa sa ramana tema de gandire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...