Sari la conținut

Probleme Functionare Motor


Postări Recomandate

am o mica mare problema, pe timp de ploaie mi se cam opreste motorul in mers, nu am nici o manarie facuta la filtrul de aer deci nu cred ca asta sa fie problema.... merge si dintr-o data pare ca s-ar ineca sau nu ar mai avea scanteie buna pe bujie, daca ma opresc pana sa se opreasca motorul si il mai chinui putin - adica il turez sa nu moara, isi revine. Nu imi pot da seama de la ce se intampla chestia asta.

sa fie o problema de instalatie electrica? amestecul de aer din carburator?

 

motorul a fost desfacut, resegmentat, distributie noua, dat jos totul si refacuta vopseaua de pe cadru, la montaj nu am ramas cu piese in plus sau mufe neconectate dar a aparut aceasta problema ... pe ploaie nu-i prea place.

 

a mai patit cineva asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica mare problema, pe timp de ploaie mi se cam opreste motorul in mers, nu am nici o manarie facuta la filtrul de aer deci nu cred ca asta sa fie problema.... merge si dintr-o data pare ca s-ar ineca sau nu ar mai avea scanteie buna pe bujie, daca ma opresc pana sa se opreasca motorul si il mai chinui putin - adica il turez sa nu moara, isi revine. Nu imi pot da seama de la ce se intampla chestia asta.

sa fie o problema de instalatie electrica? amestecul de aer din carburator?

 

motorul a fost desfacut, resegmentat, distributie noua, dat jos totul si refacuta vopseaua de pe cadru, la montaj nu am ramas cu piese in plus sau mufe neconectate dar a aparut aceasta problema ... pe ploaie nu-i prea place.

 

a mai patit cineva asa?

da, mie, de obicei, imi merge cu vreo suta-doua de ture mai jos. dar nu-mi bat capul, ca merge rotund, nu intrerupe sau chestii de-astea. poate e din cauza de umiditate marita a aerului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte nu aveam problema asta, am mers cu ea toamna, iarna, primavara ..... acum brusc dupa ce am schimbat totul prin ea a inceput sa faca glume proaste la apa din cer ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte nu aveam problema asta, am mers cu ea toamna, iarna, primavara ..... acum brusc dupa ce am schimbat totul prin ea a inceput sa faca glume proaste la apa din cer ....

incearca sa vezi traseele de la bobinele de inductie si pana la bujii.

acolo e posibil sa fie problema daca zici ca ar fi de la udatura.

filtrul de aer nu vad ce problema ar avea cu umiditatea.

la cdi sau mufe nu mi se pare sa fie vreo problema, deoarece, cdi-ul este izolat intr-o rasina epoxidica care il tine etans.

dacar ar fi de la mufe sau alte conexiuni electrice in afara de partea de inalta tensiune a bobinelor de inductie, ar trebui sa se manifeste defectul indiferent de gradul de umiditate din mediul inconjurator.

 

Sigur e vreun scurt pe undeva, la instalatia electrica. S-a ciupit vreun cablu ceva si cand ploua si ajunge apa acolo si faci scurt...cauta pe la fise, bobine si pe la baterie.

ce treaba are scurtul cu umezeala??????????????????????

ce tensiune de baza ai in instalatia electrica?????????????

ce rezistenta electrica are apa??????????????????????????

cu fisele si iesirile de inalta tensiune ale bobinelor sunt de acord intru totul, dar nu are relevanta sa spui ca apa produce scurturi la o tensiune de 12V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul "scurt" care-l face e la senzorul de presiune al uleiului care fiind aproape lipit de galeria de evacuare cand iau o baltoaca se aprinde becul de ppresiune proasta a uleiului dar nu-mi da pauze in motor ..... doar cand ploua am probleme ieri in 15 minute mi s-a oprit de 4 ori ... cum o accelerez parca se ineaca .... si daca opresc pana sa moara motorul o frec asa pe tanti acceleratia juma de minut si isi revine .... sa "fure" apa din tensiune?

Editat de Kumuya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa vezi traseele de la bobinele de inductie si pana la bujii.

acolo e posibil sa fie problema daca zici ca ar fi de la udatura.

filtrul de aer nu vad ce problema ar avea cu umiditatea.

la cdi sau mufe nu mi se pare sa fie vreo problema, deoarece, cdi-ul este izolat intr-o rasina epoxidica care il tine etans.

dacar ar fi de la mufe sau alte conexiuni electrice in afara de partea de inalta tensiune a bobinelor de inductie, ar trebui sa se manifeste defectul indiferent de gradul de umiditate din mediul inconjurator.

 

 

ce treaba are scurtul cu umezeala??????????????????????

ce tensiune de baza ai in instalatia electrica?????????????

ce rezistenta electrica are apa??????????????????????????

cu fisele si iesirile de inalta tensiune ale bobinelor sunt de acord intru totul, dar nu are relevanta sa spui ca apa produce scurturi la o tensiune de 12V.

 

Apa e conductor de electricitate...deci si la 12V se simte...e de ajuns 2 cabluri care nu trebuie atinse sa fie ciupite si sa intre apa si sa faca scurt...sa vezi cum iti da tot sistemul peste cap.

 

Nu e vorba de umezeala, e vorba ca undeva ii intra apa...si la cum se manifesta, numai asta poate sa fie problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut fix aceeaÂşi problemă ca Âşi tine

 

Este de la instalația electrică 100%

 

Mie îmi arunca apă roata față într-un loc în care tăia curentul prin scurtcircuitare. Nu mai avea relanti Âşi dacă stăteam un minut Âşi o porneam mergea din nou (fiindcă se usca de la căldură Âşi, stînd pe loc, roata nu mai arunca cu apă).

 

Dacă turnam apă de deasupra mergea o săptămînă la relanti. M-am prins după ce am început să o stropesc cu un furtun din toate pozițiile. Îmi făcea faza asta cînd stropeam de jos în sus, dinspre roata față. (problema se petrecea la alternator)

 

Ca să descoperi de unde e, caută să vezi poziția cu probleme cu un furtun cu apă. O iei tacticos la stropit. Ideea e să nu o faci fleÂşcă pe toată că nu-ți mai dai seama de nimic.

 

Ar putea fi Âşi de la filtrul de aer, dar este foarte puțin probabil. Doar dacă se sufocă cumva.

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai enduro asa .... intra apa cam peste tot :unsure:

eu zic ca nu-i de aprindere, la cum spui tu. daca in momentul in care accelerezi da sa moara, e posibil sa fie de la carburatie... daca era de la aprindere reactiona altfel... avea intreruperi.. sper sa nu vorbesc prostii.. dar avea intreruperi si la mentinerea acceleratiei, adica numar de rotatii/min constant. fa-i carburatia si vezi, eu cred ca de la asta e..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca nu-i de aprindere, la cum spui tu. daca in momentul in care accelerezi da sa moara, e posibil sa fie de la carburatie... daca era de la aprindere reactiona altfel... avea intreruperi.. sper sa nu vorbesc prostii.. dar avea intreruperi si la mentinerea acceleratiei, adica numar de rotatii/min constant. fa-i carburatia si vezi, eu cred ca de la asta e..

ce carburator bulangiu !!! cand e soare nu sufera de reumatism??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut fix aceeaÂşi problemă ca Âşi tine

 

Este de la instalația electrică 100%

 

Mie îmi arunca apă roata față într-un loc în care tăia curentul prin scurtcircuitare. Nu mai avea relanti Âşi dacă stăteam un minut Âşi o porneam mergea din nou (fiindcă se usca de la căldură Âşi, stînd pe loc, roata nu mai arunca cu apă).

 

Dacă turnam apă de deasupra mergea o săptămînă la relanti. M-am prins după ce am început să o stropesc cu un furtun din toate pozițiile. Îmi făcea faza asta cînd stropeam de jos în sus, dinspre roata față. (problema se petrecea la alternator)

 

Ca să descoperi de unde e, caută să vezi poziția cu probleme cu un furtun cu apă. O iei tacticos la stropit. Ideea e să nu o faci fleÂşcă pe toată că nu-ți mai dai seama de nimic.

 

Ar putea fi Âşi de la filtrul de aer, dar este foarte puțin probabil. Doar dacă se sufocă cumva.

super tareeeeee. sunt, totusi, curios daca postul asta e la sto sau nu... daca e serios, e cat se poate de penal si as avea cateva intrebari: cand o stropesti cu ce o stropesti? si daca te apuca in camp sa o stropesti, dar nu te trece, ce te faci? si ca sa o faci fleasca partial ce fel de film e nevoie sa-i pui? unul sexy sau unul porno? din toate pozitiile cu furtunul e greu? inca nu am incercat.. daca se lasa facuta fleasca mai greu, poti sa o mangai? am inteles, poti, numai sa nu o sufoci si sa iti spuna ca are nevoie de spatiu si timp. esti penal frate, cu furtunul tau cu tot. omul are alte simptome, deci nu merge cu furtunu:))) si chiar daca avea o roata care stropea stramb, nu stiu daca ideea cu furtunu' era cea mai eficace:))) tare rau =)) pot sa fac link catre aici din bula motociclistului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa e conductor de electricitate...deci si la 12V se simte...e de ajuns 2 cabluri care nu trebuie atinse sa fie ciupite si sa intre apa si sa faca scurt...sa vezi cum iti da tot sistemul peste cap.

 

Nu e vorba de umezeala, e vorba ca undeva ii intra apa...si la cum se manifesta, numai asta poate sa fie problema.

omule, la ce curenti sunt in instalatie, apa nu are treaba acolo, la 12V

iar, daca vrei sa stii si mai multe, apa pura, fara saruri, nu este absolut deloc conductor de energie electrica, ci izolator. conductibilitatea solutiei pe baza de H2O depinde de cantitatea de saruri aflata in ea.

da, ar putea apare probleme la curenti de ordinul uA, mA, dar, in nici un caz la curenti incepand de la sute de mA in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa nu ne certam .... in momentul de fata orice solutie e buna sau merita incercata .... deoarece e cam naspa sa ma prinda pe dn o ploaie si sa ma opresc in mijlocul drumului ... ca ma tavalesc ailalti de nu ma vad

 

 

voi incerca si prin imbaiere si prin modificarea amestecului de aer ... adica sa incerc cu flescaiala, daca nu o da in diverse ..... micsorez aerul in amestec si astept prima ploaie sa ma dau barbar ..... o sa iau la puricat si firele ... is multe ale dreq ...... ca deh 2 cilindrii, doua bujii, 2 bobine si o multime de firaraie spre si dinspre aprindere toate plimbate prin zonele mai deschise ale motorului ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e serios, e cat se poate de penal si as avea cateva intrebari: cand o stropesti cu ce o stropesti? si daca te apuca in camp sa o stropesti, dar nu te trece, ce te faci? si ca sa o faci fleasca partial ce fel de film e nevoie sa-i pui? unul sexy sau unul porno? din toate pozitiile cu furtunul e greu? inca nu am incercat.. daca se lasa facuta fleasca mai greu, poti sa o mangai? am inteles, poti, numai sa nu o sufoci si sa iti spuna ca are nevoie de spatiu si timp. esti penal frate, cu furtunul tau cu tot. omul are alte simptome, deci nu merge cu furtunu:))) si chiar daca avea o roata care stropea stramb, nu stiu daca ideea cu furtunu' era cea mai eficace:))) tare rau =)) pot sa fac link catre aici din bula motociclistului?

 

 

hai sictir

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut fix aceeaÂşi problemă ca Âşi tine

 

Este de la instalația electrică 100%

 

Mie îmi arunca apă roata față într-un loc în care tăia curentul prin scurtcircuitare. Nu mai avea relanti Âşi dacă stăteam un minut Âşi o porneam mergea din nou (fiindcă se usca de la căldură Âşi, stînd pe loc, roata nu mai arunca cu apă).

 

Dacă turnam apă de deasupra mergea o săptămînă la relanti. M-am prins după ce am început să o stropesc cu un furtun din toate pozițiile. Îmi făcea faza asta cînd stropeam de jos în sus, dinspre roata față. (problema se petrecea la alternator)

 

Ca să descoperi de unde e, caută să vezi poziția cu probleme cu un furtun cu apă. O iei tacticos la stropit. Ideea e să nu o faci fleÂşcă pe toată că nu-ți mai dai seama de nimic.

 

Ar putea fi Âşi de la filtrul de aer, dar este foarte puțin probabil. Doar dacă se sufocă cumva.

cum se taie curentul prin scurtcircuitare?

e la fel ca la maioneza? :unsure:

ai incercat cu cateva picaturi de zeama de lamaie? :)

on topic: ce moto ai tu de zici ca era problema de la alternator?

alternatorul nu e cumva imersat in uleiul motorului?

sau, chiar daca nu este in ulei, nu cumva are un capac care il protejeaza?

din nou, o spun, curentii care circula prin infasurarile statorice sunt de ordinul amperilor, chiar zeci de amperi. ce treaba are apa????????

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai avut vreodată un motor de cross ?

 

dacă da, atunci ai văzut butonul de kill.

 

dacă nu, poți să întrebi pe cineva care are unul.

detaliaza, ca io sunt mai prost, asa........si nu stiu ce inseamna kill, deh, sunt roman, nu englez sau american.....sau, e in spaniola?

 

p.s. ideea cu furtunul nu mi se pare o idee rea. este o metoda buna de simulare a ploii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt de parere ca datorita apei "fura" curent pe la vreo fisa, ceva de genul...nu se produce scurt de la apa la 12 volti...pe testate...bagati un bec alimentat la 12 volti in apa...sau 2 firefara izolatie. efect 0.

 

dar poate ne spui si noua ce motoreta ai...eu unul nu am observat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

să-ți fie de bine

 

 

 

 

hai că s-a clarificat situația (te referi cumva la ambreiaj ?)

ba, ia zi tu ce moto ai, pune eventual si un link la un manual tehnic, si nu o mai da cu tampenii din astea. ca daca te iau un pic la bani marunti pe probleme tehnice cred ca te fac varza rapid. nu am de unde sa stiu ce motor ai, ce alternator are, nu am cum sa stiu toate tipurile constructive si variantele posibile si imposibile.

hai sa facem un pic de pace, sa venim cu detalii scurte si la obiect si sa nu ne dam cu parerea aiurea, ca nu as vrea sa stricam topicul omului.

sincer, eu chiar as vrea sa-l ajut cumva pe kumuya, daca as putea face asta.

 

si eu sunt de parere ca datorita apei "fura" curent pe la vreo fisa, ceva de genul...nu se produce scurt de la apa la 12 volti...pe testate...bagati un bec alimentat la 12 volti in apa...sau 2 firefara izolatie. efect 0.

 

dar poate ne spui si noua ce motoreta ai...eu unul nu am observat...

exact!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. ideea cu furtunul nu mi se pare o idee rea. este o metoda buna de simulare a ploii.

 

din pacate nu se poate simula si la viteza :) doar sa fug cu stropitoarea dupa mine :unsure:

 

sa-mi comand dreq un norishor propriu si personal .... pentru teste

Editat de Kumuya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu se poate simula si la viteza :) doar sa fug cu stropitoarea dupa mine :unsure:

 

sa-mi comand dreq un norishor propriu si personal .... pentru teste

eu am gpz. avem acelasi motor (engine), daca nu ma-nsel, nu?

 

sa-mi comand dreq un norishor propriu si personal .... pentru teste

poti sa-i pui numele bibicu'?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...