Sari la conținut

Cilindru si piston de Wartburg


pepsi
 Share

Postări Recomandate

La jegul meu de ETZ 250, oare ce cilindru si piston ii sar potrivi? de la wartburg? ala are 1000 cc si ii 2T si 3 cil, deci ma gandesc ca ar fii cam 300 cc pe cilindru, hhmmm oare se poate pune una la un etz? hmm ar fii un upgrade destul de interesant .. dati pls cu parerea

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niste exemple de compatibilitati: la simson merge skoda sau chiar dacia (dar camasa e asa de subtire cand ai piston de dacie ca o poti rupe cu privirea)

la MZ ES (modelele din 61-62) de 250 merge piston de trabant (asta e singurul care cred ca ar avea sanse si la ETZ ) , eu cunosc personal 2 baieti care au ES-uri cu piston de trabant si is pe la 300cc,dar din nou, nu stiu ce fiabilitate are solutia asta si care ii impactul (am auzit ca o putere mai mare poate distruge ambreiajul).

 

Parerea mea ii sa ii pui set original ca asa va fi cel mai fiabil. Apropo, pe net am vazut pe situl lui demostene o lista de piese compatibile intre masini si motociclete (www.motorlife.ro)->mai poti cauta si acolo.

Numa' bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai dak mere ala de trabant pe el cred ca si cel de wartburg tre sa mearga, maine ma duc la un prieten sa vedem cum ii cilindrul la wartburg, cum are ferestrele.

nush cat ii cursa X alesaju la wartburg 353W, sau la trabant; la etz-ul meu ii 69.0 x 65.0 mm (2.7 x 2.6 inches)

nush dece sa nu fie fiabil, daca pe wartburg mere fara probleme, ma gandesc ca si aici tre a mearga, iar la ambreiaj, nush 50 cc in plus ar insemna cam 4 CP in plus io zic ca suporta atat, ca la etz-cu atas are din fabrica deja 22 CP sau la etz 251

23 parca.

aia care o pus cilindru si piston de trabant, au avut ceva probleme cu el? pls intreabale, ca as vrea la iarna sa il fac neaparat :crack:

dak poti da o adresa de email a lor.

o sa am un etz super sport :blbl:

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zylinder in Reihe mit Bohrung 73,5 mm und Kolbenhub 78 mm; Gesamthubraum 992 cm3; Leistung 37 kW (50 PS) bei 4250 U/min

 

ii in germana da din cate inteleg cred ca are 73,5 X 78 agrrrr, mai mare 1 pic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti monta piston si cilindru de 300 cc tot de ETZ..Solutia cea mai simpla..

 

:) Atunci sa vezi ce bine mere!!!!

 

sau pere?!?... :crack:

 

:blbl:

 

 

:crack: Parerea mea este... pui un piston original.. si baga la Kilometri.. nu are rost sa visezi.. :( Multi au visat..si au ajuns la concluzia ca ce e original e original!!! :nono:

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai acum am tat original in motor, as vrea totusi la iarna sa scot cat mai mult din ea. iar despre cilindru si piston de 300cc de ETZ nush unde drak as gasi, etz 301 ii cam rar nu? .... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!! Da tu ce incerci sa faci din saracul ETZ?!

Cele 2 MZ-uri is unul negru modificat cu fata de aprilia, despre asta nu stiu asa multe, si unul pe care daca esti din cluj mai sigur ca l-ai observat, este parcat langa canalul Morii la cam 40-50 M de magazinul Central, este vorba de un ES verde cu atas care apartine unui batran din zona, fost motociclist serios la vremea lui, atunci pe cand inca mai concurau cu jawe de 250 pe horea si nu c R1. Am vorbit cu batranul si mi-a zis ca ii merge bine motorul, dar ii joaca feste ambreiajul. Tragi tu concluziile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ateliere de dezmembrare in cluj nu stiu decat 1 , dar acela se "specializeaza" pe Simsonuri (gasesti aproape orice), sau poti cauta daca vrei pe Oser(specialisti in Mobre si Hoinar) ,desi acolo am mai gasit si piese de la alte motociclete (ex.: set motor complet de mz es 175 in stare buna etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate Arpad, si sfatul meu ii sa pastrezi lucrurile cat mai necomplicate posibil ca sa eviti neplaceri; adresa nu o stiu exact dar ma uit data viitoare cand trec pe-acolo si iti zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea proprie si personala este sa lasi MZ-ul original pentru ca e un motor foarte fiabil si te poti baza pe el oricand. Are 22 de cai, 5 viteze, consum de 3.5 la suta de km (drum lung) si nici nu se aude cand merge, e o adevarata masina de facut kilometri! 4 - 5 cai putere in plus nu vor aduce o performanta foarte mare, in schimb s-ar putea sa constati ca se strica sau se deregleaza altele prin motor, ca de pilda AMBIELAJUL.

Daca totusi setul e vechi sau uzat, sau nu te satisface, cu vreo 2 mil. ii iei set nou de fabrica (e un baiat in Bucuresti care aduce) si nu mai e nici o problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vai vai, am zis ca acum am set nou, da cand asta se gata as incerca sa pun ceva de 300cc oricum ambielaju pana iarna viitoare se duce, ca acum ii deja 1 pic uzat

 

btw, nu are 22 CP ci numa 17, etz-urile cu atas sau care au avut atas au 22 CP iar cele de 251 au 23 CP, io asa stiu, la mine in talon scrie 13 kW deci 17 CP

... and me want power :D :blbl: :( , nu vad dece sa nu pie fiabil cu cilindru si piston de 300, chiar daca ii dela un wartburg sau trabant (binenteles io as prefera de la un etz 301)

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

and me want power  :D  :(  :) , nu vad dece sa nu pie fiabil cu cilindru si piston de 300, chiar daca ii dela un wartburg sau trabant (binenteles io as prefera de la un etz 301)

:crack:

221137[/snapback]

 

Ma este o varianta.. Sa faci la comanda un piston si cilindru..Il faci cum vrei.. Sunt care toarna pistoane la comanda..

Ce zici?!?.. Poti sa-l faci de 350-400 cc...Sa vezi atunci ce putere o sa ai!!!

Faci si carcasa de ambreiaj mai usoara.. sa vezi ce urca in ture..O sa ai demaraj de rupi asfaltul!!!

Mai este un programel cu care poti sa proiectezi si toba de esapament..

Tu vei fi cel mai bengos etezist pe margina drumului!

:blbl:

 

p.s. ai reusit sa faci bordul?? Dar cu semeringul cum a ramas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vei fi cel mai bengos etezist pe margina drumului!

:) :crack: :nono: aici ai dreptate, voi rupe asfaltu, i'll rock the city

da baiu ii unde drak fac io piston si cilinru la comanda, pun pariu ca costa o avere, sau nu? ai cumva vreun nr de tel sau ceva de la ala care face asa ceva?????

bordu nu lam facut, o sai pun un kilometraj electronic si turometru mio promis cineva cami da, numa tre sa iau salaru.... semeringu lam schimbat deja, mai ramane cama de schimbat si :D :crack: :(

 

numa bine si asfalt uscat :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pepsi, sa-mi zici cand ai nevoie de segmenti noi si alezari de cilindru ca in ritmul in care avansezi vad cote mari in viitorul tau

 

serios ma u poty sa faci cilindru si piston la comanda? cine poate? hai ca ma intereseaza .... pls... vreau sa fac un etz super sport :blbl: :D :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe strada Livezii in Cluj se fac segmenti la comanda, poate acolo ai putea intreba si de restul setului, dar probabil ca daca vei ajunge sa comanzi tot de la combinat iti va comanda si va ajunge sa te usuce. O legenda care am mai auzito ii cum ca la 16 Februarie in cluj se fac de toate (asta am auzito de la fostii Mobristi de pe vremea lui Plumbuitu care ziceau ca si-au modificat mobrele sa mearga cu 100+ la ora).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Combinatul metalurgic 16 Februarie de dupa podul CFR de langa gara din Cluj... Is mai multe corpuri identice pe partea stanga cum treci de pod mergand inspre Baciu. Mi-a zis un prieten fost mobrist ( o mers la mare si inapoi cu mobra pe vremuri ) ca acolo isi turnau pistoane, isi cromau segmenti, luau cu nu stiu ce flex din capul chiulasei ca sa mareasca raportul de compresie si d-alea. Is sigur ca daca mergi cu un litru de palinca de ardeal te lamureste lumea pe-acolo. Eu de la un muncitor de acolo am luat un cot de evacuare de la un MZ 250 facut "la comanda".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asemenea mi-a zis cineva ca si UTCN (politehnica) are diferite masini de rectificat si de astea in cadrul facultatii de consttructii de masini din cluj de pe Muncii (daca stai sa te gandesti aia ar trebui sa fie cei mai dotati din Cluj pe chestii de astea tehnologice cu toate facultatile alea acolo de-al de mecanica, SIM si TCM.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo is io, la mecanica :crack: :blbl: :(

am scris mail la unu din tg mures, sa vad dak are set de etz 301 (ala ar fii cel mai bun), dak nu cred ca voi apela la nea mesteri de la facultate :) da oare oglinda aia interioara a cilindrului o pot face? si oare biela tre schimbata? ajunge dak se modifica numa alesaju nu si cursa?

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nuam acu vad ca ai scris si de combinatu 16 feb. pai cred ca totusi dak nu gasesc set de 301, atunci mai bine apelez la ei, din cate vad au deja experienta in asa ceva, in schimb mesterii de la fac :crack: .... si zici ca cu un litru de tiuica se rezolva? :blbl: ca ar fii ieftin de tat...

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...