Sari la conținut

Se Poate Transportul Mobrei Cu Trenul In Romania?


Tsunami
 Share

Postări Recomandate

Pina la urma te'ai gandit sa te apuci de o meserie banoasa, lasa camionagii bacsisuri bune dupa ce le'o sugi?

 

Trebuie neaparat sa ma repet? Ti-am raspuns mai devreme, te cunosc personal asa ca nu are rost sa te agiti, pe cat esti de irascibil pe atat de mult imi esti si indiferent!

O zi buna!

Oare fratele tau are alt tata de este respectuos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie neaparat sa ma repet? Ti-am raspuns mai devreme, te cunosc personal asa ca nu are rost sa te agiti, pe cat esti de irascibil pe atat de mult imi esti si indiferent!

O zi buna!

Oare fratele tau are alt tata de este respectuos?

 

 

Ce tot repeti, te crezi vreo vedeta ca ma cunosti "personal"?Ma cunosc multi fraieri, nu esti singurul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai demult imi duceam bicicleta cu trenul prin tara. O puneam la tren de marfa, eu plecam mai tarziu cu tren de persoane, ajungeam la destinatie, si dupa 4-7 ore ajungea si bicicleta. O dadeam jos si incepea aventura. Conteaza unde mergi, pt ca costa.

Acum cat de "motociclist" esti sau nu daca ai un tel du-l tata la capat. Totul depinde de tine. Bafta. Posteaza sau baga PM daca te intorci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat pe site-ul cfr-ului insa, sa dea dracii daca in 5 minute de am putut gasi ceva

 

a mai calatiorit cineva la vagonul de dormit si motorul la vagonul lui de dormit?

 

si eu am avut aceeasi problema penru un timisoara-bacau...incepator fiind nu m-am incumetat la astfel de drum...la cfr am intrebat si mi-au spus sa-mi ancorez motorul pe niste euro-paleti(ca eu sunt direct raspunzator pentru daunele cauzate de o ancorare defectuasa). mai aveam o posibilitate...cu personal o urcam pur si simplu pe un hol al vagonului ca-s aproape de peron alea cu 2 etaje...si statea calare pe ea vreo 25 de ore cat era drumul:) asta la impresionantul pret de 35ron platiti nasului:).alege tu.

PZ:mai ai si varianta Cargus(mai scumpa---650km--305Ron).eu am ales platforma... :kiss:

 

 

uuuupsss.....am crezut ca prin tara n-am citit toate topicurile...sorryy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

all right, all right, mersi la toti.

scuze pentru aciditatea raspunsurilor ieri. nu mi-au iesit toate asa cum vroiam.

 

rider-ule, am deschis totusi link-ul de la tine inainte sa plec.

thx.

 

irascibilule, sub casca rider-ului nu se ascunde totusi un element asa de negativ precum pare.

 

 

dupa noaptea trecuta, daca rider-ul m-ar mai sfatui ce e bine sa fac, i-as pune linkul asta:

[i wanna feel what love is

I know you can show me

Aaaah woah-oh-ooh

]

 

sa ma fac inteles mai bine

 

ACUM sunt in Germania.

De la anu, voi exista in Bucuresti pentru cel putin 3 ani. Mandra vrea definitiv, eu sunt mai capos, sa vedem cine castiga

 

Pe mine ma intereseaza sa stiu ca pot sa-mi pun motocicleta in Bucuresti in tren in vagonul de marfa, apoi fuga, fuga la cuseta (vag. de dormit) si ne dam jos (si noi si motorul) in Munchen, Zurich, Vienna, Frankfurt chiar si Oslo etc.

 

daca mai gasim 2-3-4 motociclete cu saua ocupata, ar fi si mai bine, dar as prefera viteziste sau touring, adica unde "se merge", vreau "sa merg", la fel, unde "se poate depasi" vreau s-o fac.

 

deci punerea motorului pe culoarul trenului, cade.

asamblarea motorului pe paleti, iar nu e convenabila. ce fac unde ma dau jos?

in tarile astea din vest nu merge sa arunci pur si simplu un palet aiurea, in plus, ce fac(em) la intoarcere?

STIU ca in germania exista posibilitatea asta de transport.

am colegi care asa au mers in grecia, italia, chiar si croatia.

 

telefon as putea da de aici numai in romania.

am incercat de 2 ori sa sun bahn-ul, dar nu m-am inteles cu ei in engleza (la germana sunt cel mai mare afon din lume).

la telefonul din romania insa ma intreb ce siguranta am ca cel de la captaul celalalt al firului imi da o informatie exacta? am trimis 2 emailuri, si.. nimic.

 

problema nu este critica!

e vorba de concediul de la anu. eu o sa fiu in tara, asa ca mai mult ca sigur ma voi interesa acolo, la sursa, si voi lua atunci decizia. stiu ca-i scump! in west, trenul e cam lux, dar, c'est la vie, pana nu stiu, nu pot lua o decizie. daca colegii mei de munca procedeaza asa, inseamna ca pe undeva merita

 

sa revin si asupra motivelor care ma face sa ating varianta asta

buc-viena-buc, in jur de 2000km

min €200 benzina

min €200 uzura (sunt 2000 de km in plus pe vitezometru)

min €300 cazare-masa pe traseu (in nici un caz in concediu nu alerg ca la curse, nu ma refer la viteza ci la anduranta, adica incerc sa nu fac mai mult de 500km

min €100 gumele

 

deci, s-au strans de €800

la astea se adauga 4 zile din concediu meu, adica renunt la 4 zile de elvetia in detrimentul a 4 zile romania/ungaria, 4 zile in care riscul de accident sau pana e mai ridicat decat in restul traseului (estimare personala), si deci probabilitatea de a strica tot concediul, creste inutil dupa mine.

 

nu zic ca n-am avea fun pe drum, insa interesul meu e altul. o noapte un lac cu motorul in fata cortului luminat de focul la care topim slanina si cu miliarde de stele care stau fragil, gata sa cada pe noi. that's really cool, nu alergarea la 200 prin ploaie crosetand tiruri.

 

si asa e, ati simtit bine. nu sunt un motociclist adevarat, desi colegii din canada ma clasificau la "chronically lost".

adica nu merg cu motorul atunci cand n-am fun. asta inseamna ca rar o sa ma urc pe motor pe o temperatura de sub 10°C (frig si guma imi face surprize), nu prea pornesc pe ploaie 9decat in cazul unei urgente), si, ma mai gandesc si la pasager.

 

anyway, o sa fac o vizita la gara si o sa intreb acolo daca pot transporta motocicleta in bucuresti. daca merge one way, trebuie sa mearga si retur

daca o sa mai am nevoie de ajutor, eventual un tel la anu la bahn, o sa apelez din nou la voi, mersi.

 

singurul motiv pentru care am deschis subiectul a fost faptul ca am crezut ca cineva a ales calea asta de transport. nu smekereste, ci civilizat.

 

asphalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cfr ul ofera un serviciu prin care poti sa iti sui masina intr-un vagon special de tip rampa .din cate stiu sunt 2 rute constanta-bucuresti-timisoara si constanta-bucuresti-brasov-arad dar poti sa suni sa te interesezi;un vecin s-a decis sa se duca in concediu cu masina prin europa si a ales optiunea asta;e mai ieftin,mai sigur,comod si mai rapid;omul a fost nevoit sa faca ruta asta cu masina ani de-a randul si isi blestema zilele intre bucuresti si timisoara;insa nu stiu daca vagoanele au o adaptare pentru transportul vehiculelor pe doua roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cfr ul ofera un serviciu prin care poti sa iti sui masina intr-un vagon special de tip rampa .din cate stiu sunt 2 rute constanta-bucuresti-timisoara si constanta-bucuresti-brasov-arad dar poti sa suni sa te interesezi;un vecin s-a decis sa se duca in concediu cu masina prin europa si a ales optiunea asta;e mai ieftin,mai sigur,comod si mai rapid;omul a fost nevoit sa faca ruta asta cu masina ani de-a randul si isi blestema zilele intre bucuresti si timisoara;insa nu stiu daca vagoanele au o adaptare pentru transportul vehiculelor pe doua roti

 

 

u the man!!

 

asta am vrut sa aud.

 

daca stii mai multe detalii in timp, please scrie-le aici.

 

cand ajung in bucuresti, unul dintre primele drumuri sunt la gara!

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

u the man!!

 

asta am vrut sa aud.

 

daca stii mai multe detalii in timp, please scrie-le aici.

 

cand ajung in bucuresti, unul dintre primele drumuri sunt la gara!

 

mersi

Auzi .... dc nu inchiriezi de acolo transportul mobrei tot te costa 200-400 euro asta daca se poate :)

Sau platesti pentru mobra .. si tu stai pe ea... iesi si mai ieftin ... si te dai si cu mobra pana in elvetia =)) :kiss: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

irascibilule, sub casca rider-ului nu se ascunde totusi un element asa de negativ precum pare.

In schimb sub a lui...DA! :D

dupa noaptea trecuta, daca rider-ul m-ar mai sfatui ce e bine sa fac, i-as pune linkul asta:

Multumesc, chiar imi place melodia. :kiss:

 

Mandra vrea definitiv
Bad ideea, very very bad! :D

 

Pe mine ma intereseaza sa stiu ca pot sa-mi pun motocicleta in Bucuresti in tren in vagonul de marfa, apoi fuga, fuga la cuseta (vag. de dormit) si ne dam jos (si noi si motorul) in Munchen, Zurich, Vienna, Frankfurt chiar si Oslo etc.
In caz ca nu mergi direct Viena sau Praga....e cam obligatorie o coborare/urcare in Budapesta...in plus in Austria Elvetia, Germania, etc calea ferata are un ecartament diferit.

 

am incercat de 2 ori sa sun bahn-ul, dar nu m-am inteles cu ei in engleza (la germana sunt cel mai mare afon din lume).
Nici eu nu le am cu germana asa de bine, dar iti garantez ca se stie engleza chiar si la garile mici de prin munti sau oriunde...poate ca erau doar comozi sau la cafea! :lol:
la telefonul din romania insa ma intreb ce siguranta am ca cel de la capatul celalalt al firului imi da o informatie exacta? am trimis 2 emailuri, si.. nimic.
Am o mare presimtire ca asta o sa afli si in continuare, adica NIMIC...e Romania, ai uitat?

 

buc-viena-buc, in jur de 2000km

renunt la 2 zile de elvetia in detrimentul a 2 zile romania/ungaria, 2 zile in care riscul de accident sau pana e mai ridicat decat in restul traseului (estimare personala)

Singura etapa dificila in ruta asta este Bucuresti-Nadlac si eventual Nadlac-Szeged unde datorita traficului intens, a starii drumului si a comportamentului conducatorilor auto intradevar pierzi mult timp si este intradevar mai riscant, odata ce ai intrat e M1 riscul este minor, TIR-urile pe care spuneai ca le crosetezi sunt obligate sa mearga pe banda 1, asa ca poti merge linistit pe banda 2 cu 130 sau pe 3 cu 160+ viteza ce mi se pare mai mult decat acceptabila in mersul cu pasager si ceva bagaje.

 

Ruta recomandata: Bucuresti-Pitesti-Rm.Valcea-Sibiu-Deva-Arad-Nadlac in defavoarea Bucuresti-Ploiesti-Brasov-Fagaras/Sighisoara-Sibiu...

Austria pe motor este o placere, drum prin munti, aer curat, arome de cetina si fan proaspat cosit..uneori cu urme odorizante datorita faptului ca se foloseste numai ingrasamant natural :drums:

 

canada... rar o sa ma urc pe motor pe o temperatura de sub 10°C

:) Sunt si peste 10 o C in Canada :drums: ? E o gluma, bineinteles!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca ai schimbat tonul de corporatist superior....

 

deci bilete dus intors romania viena 350 E pt 2 persoane , am fost eu acum 2 ani, si cfr nu scade preturile.. (+mancarea de cacao.t din tren)

nu cred ca transportul motorului este sub 200 E, mai probabil tot vreo 300 -350...

 

minim 600 pana acum , da?

 

acum la calculu' tau .. 200 E benzina? iti consuma mobra 10 % afara? un power cruiser ia 5-6 .. tu ai vre-un big block cumva? eu as zice 120

 

200 deprecierea motorului?? al meu are 55k km... inseamna ca valoreaza -2000E????? 0

 

300 euro mancare si cazare??? ai o singura noapte de cazare maxim 80 E si sa zicem ca mananci numai vanat inca 70= 150.

 

uzura cauciucurilor in 2000km transformata in bani este probabil in jur de 50E

 

 

mie imi iese defapt 350 E pe motor si 600 (usor ) cu trenul....

 

ai o singura problema.. pasagerul , nici eu nu as face 2000km cu bagaju in spate :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca nu mergi direct Viena sau Praga....e cam obligatorie o coborare/urcare in Budapesta...in plus in Austria Elvetia, Germania, etc calea ferata are un ecartament diferit.

 

 

viena ar fi super, chiar si praga e okay

 

 

Am o mare presimtire ca asta o sa afli si in continuare, adica NIMIC...e Romania, ai uitat?

 

Bad ideea, very very bad!

 

eu sunt un visator de neinvins. am plecat din canada cu gandul sa misc ceva in tara.

oricum romania e schimbata mult, mult fata de momentul in care am lasat-o-n spate (atunci cu gandul, ca si tine acum ca nu se poate face nimic.

cei care au ramas in spate, care au vrut sa munceasca, mi-au demosntrat contrariul.

am fosti colegi de facultate care castiga mai bine decat o faceam eu in canada. pare o utopie, dar e purul adevar.

nu ma deranjeaza prea mult romania. bucurestiul... da. mi-ar place sibiu, dar... deocamdata e bucuresti la rand

 

 

Singura etapa dificila in ruta asta este Bucuresti-Nadlac si eventual Nadlac-Szeged unde datorita traficului intens, a starii drumului si a comportamentului conducatorilor auto intradevar pierzi mult timp si este intradevar mai riscant, odata ce ai intrat e M1 riscul este minor, TIR-urile pe care spuneai ca le crosetezi sunt obligate sa mearga pe banda 1, asa ca poti merge linistit pe banda 2 cu 130 sau pe 3 cu 160+ viteza ce mi se pare mai mult decat acceptabila in mersul cu pasager si ceva bagaje.

nu mi-e teama de viteza (decat de politisti).

ma enerveaza doar ca la 135 pana pe la 155-160 am o vibratie enervanta.

160 e okay pe o autostrada buna. germania e parfum la capitolul asta.

din pacate in canada n-ai optunea "no speed limits" care o ai aici.

acolo limita e de regula 100km/h cu mici exceptii de 110km/h. si sosele dreeeeeeeepteeeeee......

 

 

 

 

 

 

Ruta recomandata: Bucuresti-Pitesti-Rm.Valcea-Sibiu-Deva-Arad-Nadlac in defavoarea Bucuresti-Ploiesti-Brasov-Fagaras/Sighisoara-Sibiu...

Austria pe motor este o placere, drum prin munti, aer curat, arome de cetina si fan proaspat cosit..uneori cu urme odorizante datorita faptului ca se foloseste numai ingrasamant natural :)

 

really?

wow, asta e ceva!

nu ma deranjeaza mirosul de balegar

 

 

 

 

:kiss: Sunt si peste 10 o C in Canada :D ? E o gluma, bineinteles!

 

o sa razi, dar vara langa toronto e criminala.

nu temperatura te sparge ci umiditatea. fara aer conditionat esti cam mort!!!

deci si cu motorul (mai ales cand stai in trafic, caci n-ai luxul din europa sa treci printre masini, acolo trebuie asteptat in linie)

un 35°C cu 80%RH se numeste moarte!!!

 

in vancouver e mult mai grozav insa. umiditate mai mica. vara rar trece de 24°C, iarna accidental sub 0°C, daca ninge de 2 ori pe iarna e sarbatoare!!!

si acolo ai destule sosele sa te dai (trebuie insa sa iesi bine din oras, si ochii pe politisti, care daca te-au prins, esti un om cam mort. platesti de-ti trece si de motocicleta si de masina

 

vad ca ai schimbat tonul de corporatist superior....

 

deci bilete dus intors romania viena 350 E pt 2 persoane , am fost eu acum 2 ani, si cfr nu scade preturile.. (+mancarea de cacao.t din tren)

nu cred ca transportul motorului este sub 200 E, mai probabil tot vreo 300 -350...

 

minim 600 pana acum , da?

 

acum la calculu' tau .. 200 E benzina? iti consuma mobra 10 % afara? un power cruiser ia 5-6 .. tu ai vre-un big block cumva? eu as zice 120

 

200 deprecierea motorului?? al meu are 55k km... inseamna ca valoreaza -2000E????? 0

 

300 euro mancare si cazare??? ai o singura noapte de cazare maxim 80 E si sa zicem ca mananci numai vanat inca 70= 150.

 

uzura cauciucurilor in 2000km transformata in bani este probabil in jur de 50E

 

 

mie imi iese defapt 350 E pe motor si 600 (usor ) cu trenul....

 

ai o singura problema.. pasagerul , nici eu nu as face 2000km cu bagaju in spate :D

 

€350 la vagon de dormit?

 

mancarea e okay, imi iau in traista la o adica

 

estimarea mea acum:

nu-mi ia 10L/100km, dar ma astept sa-mi "ia" 7%. 2000km (dus intors) se duce-n 140L. €1.5/L, €210

un cruiser... 5..6? posibil. si eu m-am asteptat cand am luat motorul sa ma duca la 4 - 5L/100km.

cand colo ce sa vezi?cand merg "potolit" ma duce la un 5.5 - 6. Agresiv, sare de 8 bine. Poate potolit nu e destul de potolit. naiba sa-l ia. asta-i realitatea. cu un cruiser n-as putea merge asa agresiv. nu s-ar preta la clasa lui.

sa nu mai vorbesc ca rider-ul imi propusese un 10 ore bucuresti viena.

daca m-ar tine capacele (ca asa ceva n-am incercat pana acum, deci, de unde dracu sa stiu?) as duce consumul la peste 8.5 si as pica mort dupa 1000km.

 

deprecierea.

un motor tare in europa e pe la €10,000. care in general duce pana pe la 100,000km (ma refer la astea sport). deci un €0.10/km uzura (atentie aici intra si consumabilele dar fara guma).

deci, 2000km -> €200

 

gumele. vo €500 si le tin aprox 10,000km. la 2,000km ma duce la €100

 

 

si nu e o singura noapte, is mai multe

 

arad o noapte

viena inca una

arad inca una

sunt 3

 

cu trenu' ajung in viena dimineata (sper) si plec. daca vin dupa 500km, dorm acolo.

3 nopti plus mancare... vo 300.

 

nu mai pun ca la intoarcere ar trebui sa dorm in bucuresti (pentru refacere) si deci inca o zi pierduta, sau o zi mai devreme acasa.

 

 

n-am nimic impotriva sa merg prin tara, dar atunci fac doar tara. e vorba de telul: cat mai mult in elvetia. nu in fiecare zi merg acolo. odata si gata.

poate odata si spania, altadata italia, altadata norvegia.

cam asta ma atrage in europa.

 

n-am nimic insa cu cei care vad altfel problema. daca ne hotaram mai multi ne putem intalni undeva pe traseu

 

 

 

 

in america ma incita tare alaska. inaintea stancosilor.

dar acolo e imputita restrictia de viteza, si in nici un caz nu merg cu gume de-astea scumpe acolo. nu merita

dar deocamdata am motorul aici in container in bonn

 

o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am plecat din canada cu gandul sa misc ceva in tara.
Very Very Bad Move! :D
am fosti colegi de facultate care castiga mai bine decat o faceam eu in canada.

Posibil, doar Romania este tara tuturor posibilitatilor! :lol:

 

ma enerveaza doar ca la 135 pana pe la 155-160 am o vibratie enervanta.
Atunci e simplu...mergi pe banda de 120...sau pe aia de 200 :)
din pacate in canada n-ai optunea "no speed limits" care o ai aici.
Go in Oklahoma..NO SPEED LIMIT!!! :kiss: :D
really?
Yap, dar macar e de cal si miroase asa mai aparte! :drums:

dar deocamdata am motorul aici in container in bonn

Eu zic sa il scoti de la container...si sa profiti putin de zonele fara limita de viteza si de gume daca tot ai dat banii pe ele....se uzeaza si daca le tii pe loc...nu doar in mers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am auzit de un baiat care a adus un motor pe tren. A platit controlului 500.000 lei vechi si controlul era fericit, si mergea perfect treaba (calatoria a fost sub 200 de km). Singura problema era ca era destul de greu sa-l urca motorul in tren, si sa-l dea jos fara sa-l zgarie etc.

Nu mi se pare o solutie simpla. Inca cu bicicleta merge perfect treaba sa-l duci in tren, dar cu motor care are minim 100 de kg... Nu stiu ce sa zic...

Editat de F_Krisztian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa il scoti de la container...si sa profiti putin de zonele fara limita de viteza si de gume daca tot ai dat banii pe ele....se uzeaza si daca le tii pe loc...nu doar in mers!

 

usor de zis!!!!

 

o stii p-aia cu shit happens?

 

e la mine.

 

am plecat din canada la 1 feb.

compania pentru care lucrez a "uitat" sa-mi plateasca containerul pana pe la 1 aprilie, :kiss:

motorul a ajuns in container in bonn pe 15 mai

tocmai cand ma pregateam sa-l scot la lumina sa-l duc la tuv pentru teste, mandra in exces de zel mi-a spalat o jeaka

in care aveam pasaportul romanesc.

cu cel canadian nu pot face inscrierea pentru ca am folosit pasaport de EU in germania

 

asa ca am plicat la bonn pentru alt pasaport romanesc, care va fi gata cam intr-o saptamana.

 

de la 1 sept. trebuie sa plec in franta. asa ca nu mai merita.

o sa-l inmatriculez direct in bucuresti.

 

si cand am vazut unde voi locui in germania numai la hockenheim si nurburgring ma gandeam (cam la 70-80km de mine!!!

 

oricum in romania, daca emrge treaba cu trenul vreau sa organizez o iesire de vreo 4 zile la nurburgring pentru viteji.

 

apropo, aveti careva un joc pe calculator cu pista?

e mandator s-o invatam inainte. am "facut-o" cu un mini si daca n-o stii mergi incet (si e periculos pentru cei care vin din spate) sau la o curba iesi din peisaj (si sunt si zone cu copaci)

 

Eu am auzit de un baiat care a adus un motor pe tren. A platit controlului 500.000 lei vechi si controlul era fericit, si mergea perfect treaba (calatoria a fost sub 200 de km). Singura problema era ca era destul de greu sa-l urca motorul in tren, si sa-l dea jos fara sa-l zgarie etc.

Nu mi se pare o solutie simpla. Inca cu bicicleta merge perfect treaba sa-l duci in tren, dar cu motor care are minim 100 de kg... Nu stiu ce sa zic...

 

 

nu-i de mine, mersi mult

prefer sa dau banu si sa merg confortabil si fara grijanie

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merg de regula la vagonul de posta. :kiss: in tarile civilizate exista posibilitatea pe care eu am descris-o mai sus. stii ce inseamna asta? CA SE PRACTICA IN MOD FRECVENT!

asa e, am uitat ca romani-s buricu pamantului, restul niste idioti!

asta a fost si naivitatea mea cand am intrebat aici. am crezut ca cineva de pe site a practica transportul cu trenul.

 

in india tot din nefericire pentru tine, iarasi voi merge. dar o fac cu avionul (ce loser, nu? tu ai merge numai cu motorul) si o fac pentru ca romania sa prospere (sa iau de acolo un produs sa-l aduc in tara, ce sa-i faci cu patrioti d-astia ca mine,

 

defapt aici ai vrut sa ajungi, sa te lauzi, nu sa te gandesti cum poti inchiria o motocicleta... intelijentule...patriotule

 

ce noroc pe mine ca am dat de voi, altfel muream prost, este?

este!

ai toate sansele

 

stii unde-s facute piesele din fordu tau?

si nu despre asta era vorba in context. bravo, ai si ford. femeile trebuie sa fie fleasca acum

dar ma intreb, ce dracu motociclist oi fi tu cu ford la usa.

este ca ai si remorca pentru broasca? :D

prostia nu are margini fratilor...daca ar durea unii ar fi in coma

propun sa nu ii mai raspundem dobitocului

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic, nu ma numesc Gigi sau Gheorghe, George, Georgel sau Gica!

 

Ontopic:

Din Romania din cate stiu nu exista decat posibilitatea de a pune motorul la vagonul de bagaje, cel putin pe rutele externe este cat se poate de in siguranta.

Trenurile care circula dinspre si prin Romania spre tari din CE, Balcani si spatiul exsovietic sunt:

 

Tip Tren Ora Detalii R 347 06:08 PANNONIA= Ploiesti Vest 06.51 - Sinaia 07.42 - Predeal 08.06 - Brasov 08.49 - Sighisoara 10.37 - Medias 11.07 - Blaj 11.42 - Alba Iulia 12.15 - Simeria 13.12 - Deva 13.21 - Arad 15.24 - Curtici 16.08 - Lokoshaza 16.20 - Praga 06.05

 

R 382 06:38

BULGARIA EXPRES=Sofia 19.30 - Russe 03.30 - Giurgiu Nord 04.25 - Ploiesti Sud 07.30 - Buzau 08.31 - Focsani 09.39 - Bacau 11.17 - Pascani 12.34 - Suceava Nord 13.39 - Dornesti 14.07 - Vicsani 14.50 - Vadu Siret 17.10 - Moskwa 05.34

 

R 461 19.45

TRANSBALKAN=Budapest Keleti 19.45 - Curtici 01.02 - Arad 01.23 - Deva 03.29 - Simeria 03.54 - Petrosani 05.40 - Târgu Jiu 06.52 - Filiasi 08.02 - Craiova 08.45 - Caracal 09.39 - Videle 11.50<-->Videle 11.50- Giurgiu Nord 14.00 - Ruse 15.00 - Sofia 22.10- Thessaloniki 05.27

 

R 499 13.24

BOSPHOR=Videle 14.40 - Giurgiu Nord 16.35 - Ruse 17.40 - Istanbul 08.25

 

R 346 17:08

DACIA=Ploiesti Vest 17.49 - Sinaia 18.37 - Predeal 19.00 - Brasov 19.37 - Sighisoara 21.24 - Medias 21.54 - Blaj 22.28 - Alba Iulia 23.02 - Simeria 23.58 - Deva 00.08 - Arad 02.10 - Curtici 02.48 - Lokoshaza 03.00 - Viena 08.57

 

R 460 vezi statia

TRANSBALKAN=Thessaloniki 00.04 - Sofia 08.21 - Ruse 15.30 - Giurgiu Nord 17.11 - Videle 19.55

Videle 19.55 - Rosiori Nord 20.35 - Caracal 21.16 - Craiova 22.03 - Filiasi 22.29 - Târgu Jiu 23.38 - Petrosani 01.07 - Simeria 03.02 - Deva 03.13 - Arad 05.24 - Curtici 07.18 - Lokoshaza 07.11 - Budapest Keleti 10.17

 

EN 370 18:40

ISTER=Ploiesti Vest 19.21 - Sinaia 20.11 - Predeal 20.35 - Brasov 21.09 - Sighisoara 22.58 - Teius 00.31 - Alba Iulia 00.52 - Arad 03.48 - Curtici 04.23 - Lokoshaza 03.55 - Budapest Keleti 06.57

 

R 383 19:39

BULGARIA EXPRES=Moskwa 21.36 (în perioadele 10.12.2006 - 03.06.2007 si 03.09 - 05.12.2007) / 00.24 (în perioada 04.06 - 02.09.2007) - Vadu Siret 10.20 - Suceava Nord 12.26 - Bacau 14.30 - Focsani 16.17 - Buzau 17.25 - Ploiesti Sud 18.22 - Giurgiu Nord 22.05 - Ruse 23.35 - Sofia 06.23

 

R 402 19:53

PRIETENIA=Ploiesti Sud 20.46 - Buzau 21.56 - Focsani 23.06 - Bacau 00.45 - Roman 01.22 - Iasi 03.04 - Nicolina 04.11 - Cristesti Jijia Frontiera 04.35 - Ungheni Prut Hm. 04.48 - Punct Control KPP 1 05.20 - Ungheni 06.54 - Chisinau 09.05

 

R 360 21:45

BUCURESTI=Rosiori Nord 23.03 - Caracal 23.46 - Craiova 00.38 - Filiasi 01.04 - Strehaia hc. 01.27 - Drobeta Tr. Severin 02.27 - Orsova 02.54 - Baile Herculane 03.16 - Caransebes 04.38 - Lugoj 05.04 - Timisoara Nord 06.13 - Stamora Moravita 07.42 - Vrsac 07.38 - Beograd 09:22

 

 

 

 

Pentru restul destinatiilor sau eventuale continuari ale calatoriei poti folosi link-urile urmaroare:

 

O alta varianta ar putea fi inchirierea unei motociclete odata ajuns la destinatie:

 

http://www.rental-motorcycle.com/europe/ge...any_rental.html Germania

http://www.rental-motorcycle.com/europe/sw...and_rental.html Elvetia

http://www.rental-motorcycle.com/europe/au...ria_rental.html Austria

http://www.rental-motorcycle.com/europe/fr...nce_rental.html Franta

 

 

sau orice alta tara in care serviciul este disponibil www.rental-motorcycle.com

 

Asfalt uscat, oriunde vei merge! :D

 

thx mate,

 

cam scump sa inchiriez, de altfel, in jur de 120 euro pe zi

 

o sa vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se stie:

Tsunami este un individ care functioneaza transportat de altii...

De fapt - una dintre problemele capitale ale acestui pseudomotociclist este urmatoarea:

 

Daca niste profesori au fost in stare sa ocoleasca Marea Neagra cu motoarele plimbate cu barca

de ce nu ar reusi si el acest lucru cu motocicleta carata de tren !

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...