Penetru Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Întinzătoarele roţii spate sunt reglate egal? Se vede uzură inegală stânga-dreapta pe anvelope ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) motociclism.ro e foarte bun in teorie, pentru rezolvarea problemei folositi mecanici precum Balamuc/Cesar. Editat Mai 7, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 In lista ai se poate adauga fara retineri si TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) uzura anvelopelor este integrala... adica sta drept pe ele..........am verificat metoda cu trecutul prin balta si calca drept rotile una peste alta.. sau cel putin calca drept din cauza ca tin eu motorul drept pe drum... dar daca il las de capul lui imediat se inclina in stanga. ... am reglat egal la numarul de ture la acele suruburi spate cu 2 piulite apoi am masurat si distanta de la piulita pana la capatul surubului si sunt egale....altfel nu`mi dau seama cum se regleaza intinzatoarele spate egal... nu are gradatii pe laterale unde vine axul principal... as merge la mecanic dar la mine in zona nu exista din pacate... Editat Mai 7, 2013 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Mai dă motoreta încă unei persoane să își dea cu părerea, dar fără să îi spui că trage într-o parte. La mine tot ce are două roți trage într-o parte, inclusiv bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 O metoda empirica:iei 2 profile metalice folosite la rigipsareala de apr.250cm fixezi moto pe un stand spate iar barele le fixezi dealungul moto prinse cu o coarda elastica de roata spate pe o parte si cealalta a cauciucului astfel incat ai un reper care trece prin centrul moto si de aici incepi masuratorile ce privesc alinierea cadrului cu roata spate-cadru-roata fata. Metoda mai sofisticata e cu lasere si pistoale de masurat iar cea mai profii pe care o si detin este: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Cred că trebuie băgată la demagnetizat, e clar că o trage câmpul magnetic terestru într-o parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catjack0 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Întinzătoarele roţii spate sunt reglate egal? Se vede uzură inegală stânga-dreapta pe anvelope ? Salut.Am urmarit postarile si vad ca am problema asta.Cauciucul e tocit pe partea stanga fata.si directia trage dreapta.Daca tin ghidonul /jugul superior drept cu cadrul , roata este cu cativa centimetrii mai in dreapta (deci, sa pot merge trebuie sa tin chidonul putin stramb) Vad ca ai nimerit-o cu asta.Ce solutii imi dai, si care este cauza. Ms mult, Vali Poate mai ajuta pe cineva care are probleme cu directia. Aici e un link foarte bun (in caz ca nu este mai grav) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSky.TV Postat Iulie 16, 2019 Share Postat Iulie 16, 2019 On 14.08.2005 at 14:51, l.u.v said: doiesc ca ar putea fi de la rulmenti.Daca nu simti ca agata pe loc inseamna ca sunt buni.Cred ca NFLT are dr Am si eu o problema asemanatoare mi se pare ca motocicleta mea se balanseaza stanga dreapta adica imi lasa impresia ca trage in ambele directii, am mers pe un drum de tara si am cam cazut cu ea de vreo doua ori nu foarte grav si am ridicat-o repede motorul este un yamaha fazer, pana sa plec cu ea si sa o scap nu mi sa parut ca trage pe o anume parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 16, 2019 Share Postat Iulie 16, 2019 nu are cum sa traga si stinga si dreapta dupa cazatura, probail ca ti se pare din cauza ca esti stresat ca ai trintit-o si ti-e frica sa nu se fi stricat ceva.. acum cauti defecte :). Daca ar fi fost din cazatura la viteza mica cel mult se strinba ghidonul din prinderile jambelor in triple, deci ar fi stat permanent strinb spre aceeasi parte. Sa traga cind dreapta gind stinga nu vad decit sa ai joc in bascula dar asta sigur nu aparea de la o trinta pe un drum de tara. Verifica si jocul in rulmentii jugului. Asta ar fi teoretic posibil sa fie de la cazatura, dar totusi trintita cit sa se sparga vreun rulment ar fi trebuit sa fie multe alte probleme pe linga rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul Muncaciu Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 La 14.08.2005 la 21:32, ray a spus: Am incercat si eu testul, cu luatul mainilor usurel de pe ghidon. Precizez ca moto e aproape nou, nu simt nimic anormal in mers. Dar daca iau mainile, are tendinta sa devieze usor spre dreapta -- trebuie sa ma aplec un pic pe stanga sa echilibrez, astfel incat sa se duca inainte motocicleta. Nu cred ca e ceva in neregula asa ca testul e neconcludent. La 14.08.2005 la 21:32, ray a spus: Am incercat si eu testul, cu luatul mainilor usurel de pe ghidon. Precizez ca moto e aproape nou, nu simt nimic anormal in mers. Dar daca iau mainile, are tendinta sa devieze usor spre dreapta -- trebuie sa ma aplec un pic pe stanga sa echilibrez, astfel incat sa se duca inainte motocicleta. Nu cred ca e ceva in neregula asa ca testul e neconcludent. Ai reușit sa afli care era problema? Scriu și eu după 19 ani de la postarea ta :)). Am aceeași problemă la un Kawasaki z750 an 2007 La 07.05.2013 la 12:44, TimeStreamer a spus: uzura anvelopelor este integrala... adica sta drept pe ele..........am verificat metoda cu trecutul prin balta si calca drept rotile una peste alta.. sau cel putin calca drept din cauza ca tin eu motorul drept pe drum... dar daca il las de capul lui imediat se inclina in stanga. ... am reglat egal la numarul de ture la acele suruburi spate cu 2 piulite apoi am masurat si distanta de la piulita pana la capatul surubului si sunt egale....altfel nu`mi dau seama cum se regleaza intinzatoarele spate egal... nu are gradatii pe laterale unde vine axul principal... as merge la mecanic dar la mine in zona nu exista din pacate... Ai reușit sa afli care este problema? Am aceeași problemă la un Kawasaki z750 și nu reușesc să aflu care este problema. Am schimbat multe componente de pe un alt motor identic (furci,roti,bascula)și tot nimic. Aliniamentul e OK, rulmenții de jug sunt noi. Am cam rămas fără variante. Motorul nu pare să fi avut accident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.