danm Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 - am mobificat-o : filtre sport , finalele schimbate ( mai permisive ) , dupa modificarile astea nu mai mergea in ture , ajungeai 100-110 incepea sa dea rateuri si nu mai tragea , i-am pus kit dyno jet ( am schimbat si jigloarele cu unele mai mari - din cauza amestecului prea sarac ) merge foare bine in ture ( viteza 4-5 , are putere ) in vitezele mici da rateuri ( doar cilindrul din spate , si nu are putere ) - original jigloarele difera mai mic pe fata mai mare pe spate , acum sunt egale , sa fie din cauza asta ? - motocicleta i-i un suzuki intruder motor in v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) - am mobificat-o : filtre sport , finalele schimbate ( mai permisive ) , dupa modificarile astea nu mai mergea in ture , ajungeai 100-110 incepea sa dea rateuri si nu mai tragea , i-am pus kit dyno jet ( am schimbat si jigloarele cu unele mai mari - din cauza amestecului prea sarac ) merge foare bine in ture ( viteza 4-5 , are putere ) in vitezele mici da rateuri ( doar cilindrul din spate , si nu are putere ) - original jigloarele difera mai mic pe fata mai mare pe spate , acum sunt egale , sa fie din cauza asta ? - motocicleta i-i un suzuki intruder motor in v pai acum, dupa toate modificarile, o poti arunca linistit. e cel mai bine asa. Editat August 13, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 nu inteleg nici eu de ce ai facut la un chopper toate astea dar oricum sfatul meu e sai pui si bujii cu iridium pt o ardere mai buna iar daca tot nu merge incearca sa mergi la un service pt o carburatie ca la carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Schimbarea alimentarii la un motor este moartea sigura. Gaselnite cu carburi de la motoare mai mari, jigloare diferite, modificarea nivelului de benzina in camera, etc etc nu-ti vor aduce decat probleme. Dimensionarea carburatiei este strict atributul producatorului si ia in calcul o serie de factori de care tu poti sa "profiti" doar daca esti de meserie-meserie...si chiar si atunci s-ar putea sa nu nimeresti setarea. Vestea si mai proasta e ca odata facute modifiarile e foarte greu sa le readuca la starea initiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Schimbarea alimentarii la un motor este moartea sigura. Gaselnite cu carburi de la motoare mai mari, jigloare diferite, modificarea nivelului de benzina in camera, etc etc nu-ti vor aduce decat probleme. Dimensionarea carburatiei este strict atributul producatorului si ia in calcul o serie de factori de care tu poti sa "profiti" doar daca esti de meserie-meserie...si chiar si atunci s-ar putea sa nu nimeresti setarea.Vestea si mai proasta e ca odata facute modifiarile e foarte greu sa le readuca la starea initiala. Bine zis .....eu am reusit sa il stric pe al meu:) ....imi omoara bujia ff des ...dar se simte:) Caut pe cineva sa mi-l regleze si mie pls ....daca stiti .....WR 400F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Sincronizare si colotunare. Happy repairing! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Schimbarea alimentarii la un motor este moartea sigura. Gaselnite cu carburi de la motoare mai mari, jigloare diferite, modificarea nivelului de benzina in camera, etc etc nu-ti vor aduce decat probleme. Dimensionarea carburatiei este strict atributul producatorului si ia in calcul o serie de factori de care tu poti sa "profiti" doar daca esti de meserie-meserie...si chiar si atunci s-ar putea sa nu nimeresti setarea.Vestea si mai proasta e ca odata facute modifiarile e foarte greu sa le readuca la starea initiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 - am mobificat-o : filtre sport , finalele schimbate ( mai permisive ) , dupa modificarile astea nu mai mergea in ture , ajungeai 100-110 incepea sa dea rateuri si nu mai tragea , i-am pus kit dyno jet ( am schimbat si jigloarele cu unele mai mari - din cauza amestecului prea sarac ) merge foare bine in ture ( viteza 4-5 , are putere ) in vitezele mici da rateuri ( doar cilindrul din spate , si nu are putere ) - original jigloarele difera mai mic pe fata mai mare pe spate , acum sunt egale , sa fie din cauza asta ? - motocicleta i-i un suzuki intruder motor in v adu la starea initiala filtrul de aer cat si carburatoarele si ai sa vezi ca problemele dispar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.