Sari la conținut

Reglaj Carburator


danm
 Share

Postări Recomandate

- am mobificat-o : filtre sport , finalele schimbate ( mai permisive ) , dupa modificarile astea nu mai mergea in ture , ajungeai 100-110 incepea sa dea rateuri si nu mai tragea , i-am pus kit dyno jet ( am schimbat si jigloarele cu unele mai mari - din cauza amestecului prea sarac ) merge foare bine in ture ( viteza 4-5 , are putere ) in vitezele mici da rateuri ( doar cilindrul din spate , si nu are putere )

- original jigloarele difera mai mic pe fata mai mare pe spate , acum sunt egale , sa fie din cauza asta ?

- motocicleta i-i un suzuki intruder motor in v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am mobificat-o : filtre sport , finalele schimbate ( mai permisive ) , dupa modificarile astea nu mai mergea in ture , ajungeai 100-110 incepea sa dea rateuri si nu mai tragea , i-am pus kit dyno jet ( am schimbat si jigloarele cu unele mai mari - din cauza amestecului prea sarac ) merge foare bine in ture ( viteza 4-5 , are putere ) in vitezele mici da rateuri ( doar cilindrul din spate , si nu are putere )

- original jigloarele difera mai mic pe fata mai mare pe spate , acum sunt egale , sa fie din cauza asta ?

- motocicleta i-i un suzuki intruder motor in v

pai acum, dupa toate modificarile, o poti arunca linistit.

e cel mai bine asa. :cheers:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg nici eu de ce ai facut la un chopper toate astea dar oricum sfatul meu e sai pui si bujii cu iridium pt o ardere mai buna iar daca tot nu merge incearca sa mergi la un service pt o carburatie ca la carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea alimentarii la un motor este moartea sigura. Gaselnite cu carburi de la motoare mai mari, jigloare diferite, modificarea nivelului de benzina in camera, etc etc nu-ti vor aduce decat probleme. Dimensionarea carburatiei este strict atributul producatorului si ia in calcul o serie de factori de care tu poti sa "profiti" doar daca esti de meserie-meserie...si chiar si atunci s-ar putea sa nu nimeresti setarea.

Vestea si mai proasta e ca odata facute modifiarile e foarte greu sa le readuca la starea initiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea alimentarii la un motor este moartea sigura. Gaselnite cu carburi de la motoare mai mari, jigloare diferite, modificarea nivelului de benzina in camera, etc etc nu-ti vor aduce decat probleme. Dimensionarea carburatiei este strict atributul producatorului si ia in calcul o serie de factori de care tu poti sa "profiti" doar daca esti de meserie-meserie...si chiar si atunci s-ar putea sa nu nimeresti setarea.

Vestea si mai proasta e ca odata facute modifiarile e foarte greu sa le readuca la starea initiala.

 

Bine zis .....eu am reusit sa il stric pe al meu:) ....imi omoara bujia ff des ...dar se simte:)

Caut pe cineva sa mi-l regleze si mie pls ....daca stiti .....WR 400F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea alimentarii la un motor este moartea sigura. Gaselnite cu carburi de la motoare mai mari, jigloare diferite, modificarea nivelului de benzina in camera, etc etc nu-ti vor aduce decat probleme. Dimensionarea carburatiei este strict atributul producatorului si ia in calcul o serie de factori de care tu poti sa "profiti" doar daca esti de meserie-meserie...si chiar si atunci s-ar putea sa nu nimeresti setarea.

Vestea si mai proasta e ca odata facute modifiarile e foarte greu sa le readuca la starea initiala.

;) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am mobificat-o : filtre sport , finalele schimbate ( mai permisive ) , dupa modificarile astea nu mai mergea in ture , ajungeai 100-110 incepea sa dea rateuri si nu mai tragea , i-am pus kit dyno jet ( am schimbat si jigloarele cu unele mai mari - din cauza amestecului prea sarac ) merge foare bine in ture ( viteza 4-5 , are putere ) in vitezele mici da rateuri ( doar cilindrul din spate , si nu are putere )

- original jigloarele difera mai mic pe fata mai mare pe spate , acum sunt egale , sa fie din cauza asta ?

- motocicleta i-i un suzuki intruder motor in v

 

adu la starea initiala filtrul de aer cat si carburatoarele si ai sa vezi ca problemele dispar ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...