invictus Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) http://faq.f650.com/FAQs/TireOpinionsFAQ.htm aici gasesti cateva opinii despre unele din anvelopele de mai sus. Cei care au postat sunt posesori de f650, deci mai "street oriented" decat tine. Editat August 15, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 Cautand un raspuns la intrebarea: 110/80-18 este aceasi cu dimensiunea 4.10-18? am dat peste pagina aceasta: http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-tires/tire-data.htm Daca transform 110mm in inch rezulta 4.33inch, deci trag concluzia ca 4.10 are diametrul mai mic. Dar daca ma uit pe tabelele de convesie, nu mai inteleg nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Nu aveai de lucru si ai zis sa postezi si tu. Scuza cu nu ma pot abtine e penibila. Asta este, mai sunt si astfel specimene pe forum. Nu ma astept sa-mi admire nimeni cauciucurile si nici macar motorul (oricum nu ai ce admira la un motor de enduro, poate doar cand este nou). Nici nu are cine sa le admire pe unde merg eu cu el (poate ciobanii, oile si cainii lor). Mie imi trebuie Bridgestone modelul TW 301/302 datorita caracteristicilor cauciucului si din pacate nu se fabrica dimensiunea 110/80. man ce sa zic . ....uite ..IMI CER SCUZE...pt ce s-a scris mai sus.....ce sa mai zic ca nu am scris eu topicul ala, poate nu trebuie crezut.....,cred ca a fost o gluma necioplita de la vr un ,,prieten,,.....la mine forumul cand il deschid apare logat tot timpul..... inca odata scuze......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) mai oameni buni, tot ii dati cu talonul in sus si talonul in jos. ce are a face talonul, acea bucata de hartie completata de niste dobitoci veritabili de la rar care nu stiu sa deosebeasca un motor in 2 timpi de unul in 4 (pe vremea cand aveam simson si m-am dus sa-i fac rar-ul si cand inca se mai facea si verificare tehnica la fiecare inmatriculare, dobitocul de inginer de acolo mi-a raspuns, cand l-am intrebat daca imi masoara si noxele, ca la motoarele in 2 timpi nu se masoara) cu datele producatorului? va spun eu: nici una! in talonul de la cx-ul meu sunt trecute datele de la gl500, adica roata spate 16" si roata fata 19", ori, ea este cx500e si are spate 18", fata 18". ce sa spun mai mult de atat? pentru initiator: pune-i exact ce iti spune producatorul. asa e cel mai bine. in opinia mea, acel 10% al lui mosulik nu cred sa-si spuna chiar atat de mult cuvantul in ciclistica motocicletei. sincer, nu am simtit niciodata diferenta intre cauciucuri de dimensiuni diferite. nu stiu, poate ca sunt eu nesimtitul cel mai mare, dar, sincer, ma pot adapta destul de usor si intr-un foarte scurt timp pe orice motocicleta, masina, etc. si, ca sa-mi intaresc afirmatia, tanti cx e stramba de fata intrucat a cam fost pocnita inainte de a ajunge la mine. nu calca urma pe urma dar am putut merge cu ea si cu pana la 180 km/h fara sa am probleme (asta era maxim). e adevarat ca, in curbe, la 150km/h, in special curba la dreapta, daca nu esti atent, iti baga niste contre de spate atunci cand te apleci de nu stii ce-i cu tine singurul mod in care isi aduc aportul datele din talon este atunci cand esti nevoit sa te "lovesti" de dobitocii de la rar. aici chiar este o problema. Editat August 15, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Septembrie 25, 2008 Autor Share Postat Septembrie 25, 2008 Pana la urma mi-am luat Bridgestone TW 302 120/80-18 (de spate). Faptul ca e un pic mai lata roata, nu deranjeaza cu nimic, nu freaca, a mai ramas suficient loc pana la furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Practic se poate, de ce nu. Cu toate ca nu stiu ce inseamna XXP de la sfarsit, dar probabil e un indicativ al producatorului. Problema e, este legal? Adica ai mentionata dimensiunea asta in cartea de identitate? Ca de altfel cauciucurile sunt aproape identice, asta e doar putin mai lat, cum am zis. Daca nu ai dimensiunea asta acceptata in cartea de identitate a motocicletei nu vei trece de urmatorul control ITP cu cauciucul asta montat. Doar daca ai pile, cine stie. xx p sunt indicii de greutate respectiv de viteza Iti recomand sa pui exact cifrele din talon, chiar daca gasesti guma de la alt producator sau alt model. vezi maxxis. de ce : 1. - cand vinzi motocicleta, cumparatorul o sa aiba probleme la eliberarea certificatului de identificare de la rar 2. - motocicleta o sa se comporte ciudat la denivelari. un centimetru raportat la 110 - 120 mm este aproape 10%, un 160-170 s-ar simti mai putin. eu iti zic din experienta proprie, aveam pe xj 110/90 in talon (tot pe 18) si guma mea era 120/70. Facea ca dracu pe liniile de tranvai. dupa ce i-am pus cifrele standard, parca era alta motocicleta. povesti vanatoresti !... stii tu ceva dar nu stii bine Daca cel pe care il ai acum nu este dus de tot ,pastreaza-l si daca o sa ai nevoie la identificare o sa-l montezi la fel si daca ai probleme la ITP(desi pana in 2010 cred ca ai mari sanse sa mai schimbi un rand)!Eu unul zic sa fi atent la faptul ca sa nu frece de furca sau sa ai probleme cu directia! smecherii romanesti, daca le urmezi poate nu mai prinzi ITP-ul din 2010. Michelin T63, am vazut ca sunt cam acelasi lucru cu Mitas E09 (dar mai scumpe) si au aceleasi probleme (probabil din cauza profilului asemanator) au o aderenta precara pe asfalt umed, se uzeaza repede si au zgomot mare. Mitasul meu (E08) e periculos pe asfalt umed singurul mod in care isi aduc aportul datele din talon este atunci cand esti nevoit sa te "lovesti" de dobitocii de la rar. aici chiar este o problema. Nu mai spune ... Pana la urma mi-am luat Bridgestone TW 302 120/80-18 (de spate). Faptul ca e un pic mai lata roata, nu deranjeaza cu nimic, nu freaca, a mai ramas suficient loc pana la furca. scade puterea la roata, scade demarajul, creste viteza, +/- consumul.Scade consumul pe sosea, creste pe coclauri. Roata este si "un pic" mai inalta (8mm). La fiecare rotatie avanseaza mai mult 2,5 cm (x mii rot. = metrii) decat a fost proiectat XT-ul tau (conteaza la roata pe care e montat kilometrajul). L-ai tunat ... ce mai ... Este acelasi lucru si cu numarul de dinti al pinioanelor pe care merge lantul. Original inaltimea anvelopei era 80% din 110 mm, actual e 80% din 120mm. 120/90 este mai aproape de 110/80, decat ar fi 120/80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Septembrie 29, 2008 Autor Share Postat Septembrie 29, 2008 scade puterea la roata, scade demarajul, creste viteza, +/- consumul.Scade consumul pe sosea, creste pe coclauri. Roata este si "un pic" mai inalta (8mm). La fiecare rotatie avanseaza mai mult 2,5 cm (x mii rot. = metrii) decat a fost proiectat XT-ul tau (conteaza la roata pe care e montat kilometrajul). L-ai tunat ... ce mai ... Este acelasi lucru si cu numarul de dinti al pinioanelor pe care merge lantul. Original inaltimea anvelopei era 80% din 110 mm, actual e 80% din 120mm. 120/90 este mai aproape de 110/80, decat ar fi 120/80. Probabil ai dreptate. Din fericire, nu am simtit nici una din problemele enumerate de tine (putere la roate, demaraj, consum). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Probabil ai dreptate. Din fericire, nu am simtit nici una din problemele enumerate de tine (putere la roate, demaraj, consum). pentru ca diferenta e foarte mica, aproape insesizabila, de aceea ii injura unii pe aia de la RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.