draku Postat August 18, 2005 Share Postat August 18, 2005 se face ca, la niprul meu, semnele alea care ar trebui sa fie pe volanta pt a putea regla platina si supapele nu prea se mai distingeau... si atunci, fostii proprietari s-au apucat sa faca ei semne... acuma io nu prea am incredere in ce au facut altii, in afara de fabrica (dar nici in aia....) stie cineva vre-o metoda sigura de a determina unde sunt semnele respective? sau de a verifica daca zgarieturile facute de altii sunt in locul optim ? bineinteles, ar fi ideala o metoda de a face asta fara sa demontez motorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 18, 2005 Share Postat August 18, 2005 lucreaza fara semne pe volanta. Regleaza culbutorii pe rand atunci cand au joc, cand culbutorul celalat deschide supapa la maxim. Platina o reglezi tot cand are joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 18, 2005 Autor Share Postat August 18, 2005 merge asa ? si avansul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 18, 2005 Share Postat August 18, 2005 Singura solutie sigura e sa dai jos capacul de la distributie si sa te uiti la semnele de pe rotile dintate! Dar merge reglat cum a zis Aleko... el asa face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 18, 2005 Autor Share Postat August 18, 2005 (editat) da-l draku de capac, ca abia l-am pus.... daca merge cum zice Aleko, asa o sa incerc.... PS ar fi tare sa dau capul ala jos si sa gasesc si acolo 'nspe mii de semne.... Editat August 18, 2005 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 22, 2005 Share Postat August 22, 2005 Daca aveai volanta data jos,aveam eu o volanta de schimb si le puneam una peste alta si refaceam cu o pila semnele!Daca esti hotarat si o dai jos da-mi un PM si-ti stau la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 23, 2005 Share Postat August 23, 2005 am schimbat o volantă , pentru că am avut valuri cu ea(asa de bine a fost fixată , cu lovituri de ciocan care au distrus suprafetele de îmbinare , că s-a slobozit din mers...) în sfîrÂşit , ce vroiam să spun: două volante , două feluri de marcări .Probabil un rus bine îmbibat cu votcă îi aruncă altuia pe masă volanta, acesta (care nu se mai poate tine pe piciare )încearcă să nimerască cu cele doua pansoane undeva pe margine volantei , si cel de la CTC , chiaun si el , verifică dacă sînt două lovituri pe volantă , mai puÂşcă si el una si gata! Află-i punctul mort superior(verhnaia mertvaia tochka) marcă-l, si de acolo din 5 in 5 grade fă-i cîte un semn, pînă la 35, si ai să poti verifica si cu stroboscopul functionarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 24, 2005 Autor Share Postat August 24, 2005 PMS apare pe undeva si culmea, e chiar cam pe unde trebuie..... dar al doilea semn trebuie sa fie dupa cel de la PMS sau inainte ? (in sensul de rotatie al volantei) PS si cum sa masor alea 30-35 de grade ? ca daca ma pui sa fac geometrie, nici o sansa... eu cu matematica am fost ca 2 drepte paralele care nu se intalnesc niciodata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 24, 2005 Share Postat August 24, 2005 Înainte(pentru ca este în avans )si este marcat cu P(adică 'radnee'). la mine centrifugele se deschideau mai mult decît trebuie si punind aprinderea la punct după metoda sovietică (deschis de centrifuge= 'P' in fereastră =contact desfăcut la platină>>>>avans static negativ (-5-8 grade) Punînd aprinderea după PMS>>>>avans maxim de vreo50 de grade(în loc de 32-36 grade) , adică rupea tot. nu tre să sti matematică: diametru volantă vreo douăzeci si...>>>>circumferința (pi*D)si la 360 de grade ie perimetru , la 5 grade ...regula de trei simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 26, 2005 Share Postat August 26, 2005 Circumferinta volanta= 725 mm Lungime arc de cerc intre semne=70 mm(in sensul de rotatie al volantei) Primul semn ce apare in fereastra in sensul de rotatie al volantei este "P" urmat de "B". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 26, 2005 Autor Share Postat August 26, 2005 multumesc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 26, 2005 Share Postat August 26, 2005 Oricand daca-mi sta in putinta!Esti de 2 ori frate cu mine: si neprist si trabantist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 26, 2005 Autor Share Postat August 26, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 2, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2006 continui tot pe topicul asta, ca sa nu mai fac altul, ca mi-e lene... ce parere aveti: pastilele care se pun in coada supapelor (la nipru, bineinteles) trebuie puse neaparat? sau merge si fara ? (dupa cum zicea cineva, exista riscul sa se sparga, fiind dintr-un material nasol, si sa cauzeze alte defecte...) si, in plus, ingreuneaza operatia de reglare a jocurilor supapelor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 2, 2006 Share Postat Ianuarie 2, 2006 da-le in cotor ca se duc mai repede supapele, e si ce daca, tot le schimbi si improvizezi unele de crom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 da-le in cotor ca se duc mai repede supapele, e si ce daca, tot le schimbi si improvizezi unele de crom Mdea... alea sunt k sa nu se uzeze capu' culbutorului ci pastilele care se schimba mai usor. Dar oricum merge si fara! Alekule ia sa te uiti in Niprul tau sa te convingi! (indiciu... cilindrul dreapta pe evacuare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 shi eu am avut probleme cu ele pentru ca aveau joc shi nu puteam regla calumea culbutorii, dar sa shtii ca se potrivesc de la mashinile ruseshti.....eu am pus pastile de Moskvici shi daca nu ma insel merg shi pastilele de Lada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 Mdea... alea sunt k sa nu se uzeze capu' culbutorului ci pastilele care se schimba mai usor. Si sa nu infloreasca coada supapei, ca dupa aia poola o mai scoti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 in general la rusoaice una din conditiile esentiale pt functionare indelungata e SA PUI NAIBII TOATE PIESELE LA LOCUL LOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.