alexandru1771 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 m-am gandit ca in topicul acesta sa postam problemele mecanice de la motocicletele noastre,chesti simple usor de rezolvat sfaturi,sa fie concentrate problemele mecanice pe un topic sa nu cautam mult pe pagina de cluj!sa fie cam in genul topicului de indoit si dezdoit.fiecare are mici probleme la motor,are si scule dar neavand tangenta cu partea mecanica sta si se uita la motor si plange!sa evitam asta si sa dam bani pe un simplu reglaj ce se poate rezolva acasa acest topic e deschis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 ..bun topic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 oare cum sa fac ambreiaju' de mz sa mearga? jele ce-i acolo, pasbogdan, serj si dracones stiu... mai ales pasbogdan idee e ca si de mere, mere putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 de ce nu incerci la OCSI? la dreapta de la petrom marasti!putini se mai pricep la comuniste ! din ce in ce mai putini.... vezi tudore ! nici eu nu mai inteleg comunistele...nici nu stiu pe unde imi sant sculele ,nu mai stiu regla nimic.... incearca la otto ,judas,miki,sau stiu eu? la astia care mai au comuniste ! la astia mai incearca sigur au ei un secret si te ajuta!eu miam pierdut sculele si din pacate nu am bani sa imi iau altele ca nu sant student sant un simplu muncitor fara bani help meeee ,cinste...,ajutatima....,cinste.... ca dau bere.... # ce nu iti place la mz tudor?ca nu am inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 de ce nu incerci la OCSI? la dreapta de la petrom marasti!putini se mai pricep la comuniste ! din ce in ce mai putini....vezi tudore ! nici eu nu mai inteleg comunistele...nici nu stiu pe unde imi sant sculele ,nu mai stiu regla nimic.... incearca la otto ,judas,miki,sau stiu eu? la astia care mai au comuniste ! la astia mai incearca sigur au ei un secret si te ajuta!eu miam pierdut sculele si din pacate nu am bani sa imi iau altele ca nu sant student sant un simplu muncitor fara bani help meeee ,cinste...,ajutatima....,cinste.... ca dau bere.... # ce nu iti place la mz tudor?ca nu am inteles! nu imi place ca am probleme cu el, 3 oameni am muncit o zi intreaga, tu fiind la intalnirea cu mz-b din ungaria, de vreo 5 ori a fost inchis motoru' fara roade concrete... desfaci ambreiaju, schimbi discuri vechi cu discuri noi, schimbi con vechi cu con nou, pui la loc exact cum era si nu merge... asta nu imi place... da care e problema ta peter? ce te roade, ce-i cu posturile astea sictirite sistematic? as incerca la tine, da n-o sa te chem sa lucri la motor cat eu nu-s acasa, foarte rar is acasa si cand is ma gandesc ca sa-l fac eu, numa sa prind spirla... in principiu, cand l-a desfacut ultima oara bogdan pas, la 4am, am inteles exact ce si cum... a mers de la garaj la omv manastur, dupa care a inceput sa patineze conu pe ambielaj... strans fiind, saibele la locu lor, etc etc etc... si serios, care-i problema ta? ce te supara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 nu imi place ca am probleme cu el, 3 oameni am muncit o zi intreaga, tu fiind la intalnirea cu mz-b din ungaria, de vreo 5 ori a fost inchis motoru' fara roade concrete... desfaci ambreiaju, schimbi discuri vechi cu discuri noi, schimbi con vechi cu con nou, pui la loc exact cum era si nu merge... asta nu imi place...da care e problema ta peter? ce te roade, ce-i cu posturile astea sictirite sistematic? as incerca la tine, da n-o sa te chem sa lucri la motor cat eu nu-s acasa, foarte rar is acasa si cand is ma gandesc ca sa-l fac eu, numa sa prind spirla... in principiu, cand l-a desfacut ultima oara bogdan pas, la 4am, am inteles exact ce si cum... a mers de la garaj la omv manastur, dupa care a inceput sa patineze conu pe ambielaj... strans fiind, saibele la locu lor, etc etc etc... si serios, care-i problema ta? ce te supara? ma supara faptul ca ai probleme la etz! ca altfel as dormii linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 ma supara faptul ca ai probleme la etz! ca altfel as dormii linistit! si te simti mai bine prin a da raspunsuri sictirite, la misto si off-topic? nu tu militai impotriva tiganiilor? ti-am cerut o solutie, in topicul facut de tine numit "chat mecanic", nu descarcarea frustrarilor... scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat August 17, 2008 Autor Share Postat August 17, 2008 da tudor intradevar topicul era pt cei ce au mici probleme la motor nu pentru cei care fac cateva sute de kilometri fara ulei in cutie si dupa aceeia intreaba ca de ce luneca ambreiajul si de ce sare motorul din viteza..... imi cer scuze pt cei ce folosesc duralube...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 da tudor intradevar topicul era pt cei ce au mici probleme la motor nu pentru cei care fac cateva sute de kilometri fara ulei in cutie si dupa aceeia intreaba ca de ce luneca ambreiajul si de ce sare motorul din viteza..... imi cer scuze pt cei ce folosesc duralube...... nu fara, ci cu mai putin, si nu sute, ci putin din nou... de atunci a mai mers 2 luni foarte bine, si problema mea, descrisa mai sus, nu are legatura cu ungerea din cutie, ci cu imbinarea si strangerea pieselor... da' chiar nu te intereseaza, nici probleme mecanice, nici mz, numa sa raspunzi intr-o doaga si sictirit... i bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 adica daca fac asa ceva nu mai am voie sa pun intrebari, sa socializez cu motociclisti sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) si, ca fapt divers, chiar a vazut metabond pentru transmisii in cutie... date: PRODUS DE TRATAMENT NEPOLUANT PENTRU REDUCEREA FRECARILOR SI UZURILOR DESTINAT CUTIILOR DE VITEZA, DIFERENTIALELOR SI REDUCTOARELOR DESCRIEREA PRODUSULUI: - Fiind conceput special pentru transmisii, Metabond GT intra in reactie chimica si la temperatura mai scazuta (cca 30 grade C). - Reduce in mod spectaculos frecarea interioara, scade temperatura de lucru si zgomotul, scade consumul de energie, mareste durata de viata a utilajelor, asigura protectie in cazul unei lipse partiale sau totale de ulei, datorita compozitiei antioxidante, impiedica imbatranirea uleiurilor. MOD DE UTILIZARE: - Se aplica in proportie de 5-10% la uleiul de transmisie, dupa schimbul de ulei. - La tratarile ulterioare se recomanda 2,5-5% Metabond GT. - Atentie! Se va agita bine flaconul! . DOMENII DE UTILIZARE: La autovehicule, in cutii de viteza (neautomate) si diferentiale, reductoare, in industrie la angrenaje si transmisii. Editat August 17, 2008 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat August 17, 2008 Autor Share Postat August 17, 2008 adica daca fac asa ceva nu mai am voie sa pun intrebari, sa socializez cu motociclisti sau cum? poti pune linistit intrebari ca se va gasii cineva care are modelul tau de motor si poate iti va da cateva indicatii ! in functie de intrebari ! bafta! si, ca fapt divers, chiar a vazut metabond pentru transmisii in cutie...date: PRODUS DE TRATAMENT NEPOLUANT PENTRU REDUCEREA FRECARILOR SI UZURILOR DESTINAT CUTIILOR DE VITEZA, DIFERENTIALELOR SI REDUCTOARELOR DESCRIEREA PRODUSULUI: - Fiind conceput special pentru transmisii, Metabond GT intra in reactie chimica si la temperatura mai scazuta (cca 30 grade C). - Reduce in mod spectaculos frecarea interioara, scade temperatura de lucru si zgomotul, scade consumul de energie, mareste durata de viata a utilajelor, asigura protectie in cazul unei lipse partiale sau totale de ulei, datorita compozitiei antioxidante, impiedica imbatranirea uleiurilor. MOD DE UTILIZARE: - Se aplica in proportie de 5-10% la uleiul de transmisie, dupa schimbul de ulei. - La tratarile ulterioare se recomanda 2,5-5% Metabond GT. - Atentie! Se va agita bine flaconul! . DOMENII DE UTILIZARE: La autovehicule, in cutii de viteza (neautomate) si diferentiale, reductoare, in industrie la angrenaje si transmisii. noh incet incet se revine la normal.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 poti pune linistit intrebari ca se va gasii cineva care are modelul tau de motor si poate iti va da cateva indicatii ! in functie de intrebari ! bafta! noh incet incet se revine la normal.... nu cumva tu ai avut multi ani modelu meu de motor? imi era deplasata intrebarea? da-o-n jele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 salut ... intrebare: am facut 2000 de km de cand am schimbat uleiul...problema este k din ziua aia si pana astazi il scoate pe filtu de aer , la fiecare stationare se face o mica balta de ulei sub ea. cieva mi-a spus k am pus cantitatea de ulei peste nivel dar deja a scazut cativa mm buni sub maxmul de nivel si balta in continoare se formeaza,oare care-i cauza?? si ceea ce nu inteleg e (cum ajunge uleiul in fltru de aer ???!!) pegaso 650.....asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 salut ... intrebare: am facut 2000 de km de cand am schimbat uleiul...problema este k din ziua aia si pana astazi il scoate pe filtu de aer , la fiecare stationare se face o mica balta de ulei sub ea. cieva mi-a spus k am pus cantitatea de ulei peste nivel dar deja a scazut cativa mm buni sub maxmul de nivel si balta in continoare se formeaza,oare care-i cauza?? si ceea ce nu inteleg e (cum ajunge uleiul in fltru de aer ???!!) pegaso 650.....asfalt uscat gaze carter nu ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 gaze carter nu ai? nu stiu,,nu cred,,am sa verific,,dar totul e posibil ...am uitat sa subliniez,,problema cu uleiul a aparut dupa ce i-am schimbat garnitura de chiuloasa,,,oare sa aibe vreo legarura??!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata Dan Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 gaze carter nu ai? Ce is alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 am o intrebare: am un africa twin si fostu prorpietar era mai scund si o facut suspensiile mai moi. pe fata suspensia e pe aer si se baga ca la cauciuc...acelasi stutz. intrebarea e: cate atmosfere ar trebui sa pun in mod normal? vreau sa fie mai tari putin si nu stiu cat ar trebui sa pun sa nu stric ceva. sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
criofix Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 am o intrebare: am un africa twin si fostu prorpietar era mai scund si o facut suspensiile mai moi. pe fata suspensia e pe aer si se baga ca la cauciuc...acelasi stutz. intrebarea e: cate atmosfere ar trebui sa pun in mod normal? vreau sa fie mai tari putin si nu stiu cat ar trebui sa pun sa nu stric ceva. sanatate 2 bari pt asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiulica_2 Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) intrebare: cum fac maneta de ambreiaj sa mearga mai usor ca imi rupe mana nu alta. a doua problema, dupa ce se incalzeste motorul foarte greu reusesc sa o scot la punctul mort, tot intra intr-a intaia si in a doua da nici cum nu in punctul mort. motorul e un suzuki gsx 600 f din 95 Editat August 17, 2008 de sergiulica_2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 2 bari pt asfalt ok merci mult. si daca as vrea sa le fac mai tari pt teren cam cat ar trebui sa pun sau care e maximu nr de bari pe care pot sa il bag fara sa stric ceva? multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragon tech Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 salut ... intrebare: am facut 2000 de km de cand am schimbat uleiul...problema este k din ziua aia si pana astazi il scoate pe filtu de aer , la fiecare stationare se face o mica balta de ulei sub ea. cieva mi-a spus k am pus cantitatea de ulei peste nivel dar deja a scazut cativa mm buni sub maxmul de nivel si balta in continoare se formeaza,oare care-i cauza?? si ceea ce nu inteleg e (cum ajunge uleiul in fltru de aer ???!!) pegaso 650.....asfalt uscat La majoritatea motoarelor este un furtun prin care sunt eliminate gazele de carter. De obicei acest furtun intra in filtrul de aer pentru ca gazele de carter sa fie arse si nu eliminate direct in atmosfera. Daca motorul este uzat atunci o sa curga si ulei pe furtunul de elimare a gazelor de carter, de aceea curge ulei din filtrul de aer. Verifica compresia la motor, s-ar putea sa trebuiasca sa-l segmentezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 La majoritatea motoarelor este un furtun prin care sunt eliminate gazele de carter. De obicei acest furtun intra in filtrul de aer pentru ca gazele de carter sa fie arse si nu eliminate direct in atmosfera.Daca motorul este uzat atunci o sa curga si ulei pe furtunul de elimare a gazelor de carter, de aceea curge ulei din filtrul de aer. Verifica compresia la motor, s-ar putea sa trebuiasca sa-l segmentezi. am intels.................... .......... ciuat e k asta a inceput dupa ce i-am schimbat garnitura de chiuloasa si uleiul,,,cel putin cilindrul nu are gram de grad de uzura, l-am verificat cand am dat chiuloasa jos,,,segmetzii e posibil sa fie uzati.................... merci pt sfat si daca tot am postat aici mai am o intrebare mareee pt cei care cunosc ceva legat de modelul bandit de la suzuki 600 sin 96. ma bate gandul sa-mi achizitionez unu,,am gasit unu la 2000 euroi cu 40000 km,,,,,, ar fi o idee buna????? multzam mult daca primesc un raspuns!!! chiar azi vreau sa ma duc sa-l vad (mi-e frica sa nu sar din lac in putz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 poate sa-mi spuna careva cum pot sa leg manere cu incalzitor altfel decat pe direct sau daca stiti vreun electrician care a mai facut treaba asta la altii si a facut bine. am DL Vstorm 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 poate sa-mi spuna careva cum pot sa leg manere cu incalzitor altfel decat pe direct sau daca stiti vreun electrician care a mai facut treaba asta la altii si a facut bine. am DL Vstorm 650. +dupa contact si prin releu de sarcina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.