szocspeti Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 acumulatorul nu ii puscat, invarte inca bine merci...dar trebuie sa fie super atent cum lucrez cu socu sau acceleratia la pornire, ca deja ii slab si daca nu nimeresc din prima mai invarte motoru de cateva ori si isi gata puterea. motocicleta nu am trantit-o ...inca... incarcarea nu am verificat ce-i drept, pentru ca m-am uitat la acumulator si am vazut ca ii din 2005 luna 4, deci are fix 4 ani. legat de apa distilata, scrie mare pe el sa nu completez cu apa, ci numai cu acid care sa aiba un anume cod sau specificatie (la acid chiar nu ma pricep inca) azi o merg un pic pe la niste piese auto cu codul respectiv in mana, si sper sa gasesc ceva, daca nu...incerc sa bag un densimetru in acumulator (orificiile is asa de mici, sper sa intre) si sa vad exact ce si cum. nu am crezut ca o sa fie chiar asa de complicat, ma gandesc chiar sa imi bag picioarele si sa iau altu nou...scump nu poate fi gasesti acumulatori moto autohtone noi pe la 130-150roni! nu are rost sa te complici cu reumplut, etc.. nu te dai un weekend pe mesesh, si hoppa: ai baterie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galen Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 acumulatorul nu ii puscat, invarte inca bine merci...dar trebuie sa fie super atent cum lucrez cu socu sau acceleratia la pornire, ca deja ii slab si daca nu nimeresc din prima mai invarte motoru de cateva ori si isi gata puterea. motocicleta nu am trantit-o ...inca... incarcarea nu am verificat ce-i drept, pentru ca m-am uitat la acumulator si am vazut ca ii din 2005 luna 4, deci are fix 4 ani. legat de apa distilata, scrie mare pe el sa nu completez cu apa, ci numai cu acid care sa aiba un anume cod sau specificatie (la acid chiar nu ma pricep inca) azi o merg un pic pe la niste piese auto cu codul respectiv in mana, si sper sa gasesc ceva, daca nu...incerc sa bag un densimetru in acumulator (orificiile is asa de mici, sper sa intre) si sa vad exact ce si cum. nu am crezut ca o sa fie chiar asa de complicat, ma gandesc chiar sa imi bag picioarele si sa iau altu nou...scump nu poate fi Asa ceva nu exista. Toate acumulatoarele cu plumb pe baza de electrolit lichid se completeaza cu apa distilata. Vezi poate ai tradus gresit, incearca cu Google . Ma tem insa ca tu ai acumulator cu gel unde nu ai ce sa mai introduci. Ala il arunci pur si simplu si iti iei altul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirel_rebelbiker Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 intrebare de 100 de puncte, sa nu ma apuc sa umblu teleleu prin oras... stie careva unde gasesc niste acid pentru baterie??? o scazut mult nivelul la bateria si as vrea sa o salvez vara asta, pana se mai strag niste bani in pusculita si sa cumpar una noua... merci Se complecteaza cu apa distilata,acidul nu se evapora deci ramine in baterie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooler Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 (edited) acumulatorul nu ii puscat, invarte inca bine merci...dar trebuie sa fie super atent cum lucrez cu socu sau acceleratia la pornire, ca deja ii slab si daca nu nimeresc din prima mai invarte motoru de cateva ori si isi gata puterea. legat de apa distilata, scrie mare pe el sa nu completez cu apa, ci numai cu acid care sa aiba un anume cod sau specificatie (la acid chiar nu ma pricep inca) Am eu niste acid pt baterie. Daca iti trebuie putin te ajut cu placere; mai am vreo 0,2 l cred; ar trebui sa-ti fie suf. Iar in ce priveste teoria cu pus apa distilata sau acid sincer nu stiu exact cum ar trebui; oricum am de ambele daca iti trebuie. Acidul il am de la un var mecanic ce repara masini de vreo 20 de ani. Daca bateriile s-ar completa doar cu apa distilata n-ar avea la ce sa mai cumpere acid pt baterie, nu? Si btw am si eu aceeasi problema ca tine; daca n-o pornesc din prima n-o mai pornesc. Si are obiceiul sa nu porneasca tot cand am > nevoie de ea, afurisita. Abia acum am vazut data postului.. sorry.. probabil ti-ai rezolvat problema intre timp.. daca n-ai rezolvat da-mi un PM si te ajut. Numa' bine! Edited May 25, 2009 by Cooler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Am eu niste acid pt baterie. Daca iti trebuie putin te ajut cu placere; mai am vreo 0,2 l cred; ar trebui sa-ti fie suf. Iar in ce priveste teoria cu pus apa distilata sau acid sincer nu stiu exact cum ar trebui; oricum am de ambele daca iti trebuie. Acidul il am de la un var mecanic ce repara masini de vreo 20 de ani. Daca bateriile s-ar completa doar cu apa distilata n-ar avea la ce sa mai cumpere acid pt baterie, nu?Si btw am si eu aceeasi problema ca tine; daca n-o pornesc din prima n-o mai pornesc. Si are obiceiul sa nu porneasca tot cand am > nevoie de ea, afurisita. Abia acum am vazut data postului.. sorry.. probabil ti-ai rezolvat problema intre timp.. daca n-ai rezolvat da-mi un PM si te ajut. Numa' bine! daca iti gasesti mobra rasturnata si o curs tot din ea si vrei sa iti recuperezi bateria? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooler Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 daca iti gasesti mobra rasturnata si o curs tot din ea si vrei sa iti recuperezi bateria? Varul meu repara DOAR MASINI. Nu cred ca pana acum a ajuns la el vreo masina care s-a dat peste cap. Si btw se recomanda la incarcarea unei baterii s-o tii intr-o zona bine ventilata; daca ar iesi doar aburi pe la supapa bateriei n-ar fi nevoie de asa ceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrox Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Pentru reglarea amestecului de aer/benzina , de ce trebuie sa tin cont ? cand stiu ca e amestecul bun ? am nevoie de ceva aparat pentru verificare ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Pentru reglarea amestecului de aer/benzina , de ce trebuie sa tin cont ? cand stiu ca e amestecul bun ? am nevoie de ceva aparat pentru verificare ? culoarea bujiei si daca iti indica in manual noxele, masori la un service auto cantitatea de CO/m cub. Mesaj completat Am de desfacut o piulita care arata ca si asta: Ea sta aici, deci e destul de greu de ajuns la ea cu uneltele uzuale Acuma, trebuie sa imi fac o unealta ca si asta: ca sa o pot baga asa: ca sa pot scoate piulita aia. Dimensiunile sunt: diametru exterior: 63,2 mm diametru interior: 51,2 mm lungime: 60 mm dintii: 6x6 mm. Acuma, am acces la un strung, dar nu stiu cat de mult ajuta strungu la problema asta... Cred ca freza era cea mai potrvita. Se pare ca dupa ce o fac, trebuie sa o incalzesc si sa o racesc imediat in ulei, ca sa fie rezistenta, sa nu se rupa dintii cand incerc sa desfac. Aveti careva ceva idee despre cum o pot face? Thx. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cata Dan Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 up |^| Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harry louis Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Stii un electrician bun care sa-mi faca masuratorile cum trebe? Daca da da-mi un PM sa nu iscam iar discutii inutile pe forum . Mersi de raspunsuri. nu ai masa la motor sau cadru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 nu ai masa la motor sau cadru din 9-11 08 cred ca o rezolvat problema Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcustoms Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 din 9-11 08 cred ca o rezolvat problema salut daca vrei sa iti faci scula aia mai simplu ia o teava de dimensiunea piulitei speciale, cu perete mai gros, decupeazo intrun capat cu 4 picioruse, sa potriveasca in piulita iar in capatul celalalt dai o gaura prin teala dintr-un capat in altul si bagi o tija de fier. eftin, rapid si garantat succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
choprider Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Salut. Mi se tot ard instant sigurantele, iar din aceasta cauza motorul e la pamant cu electricitatea. Banuiesc ca face vreun scurt pe undeva. Cum pot afla unde sau e cineva dispus sa verifice instalatia...contra cost sau orice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandru1771 Posted February 23, 2010 Author Share Posted February 23, 2010 (edited) vezi daca sigurantele sant bine calibrate ( A),daca ai scurt sigurantele se ard instant ...nu din cand in cand...,vizualizeaza cu ochii instalatia sa nu fie frecata izolatia vreunui conductor pe undeva pe undeva ,asta pt inceput .m-as uita da nu am timp.uitate si in soclurile de la semnalizari ,frana ,stop ,far sa nu fie ceva pe acolo . Edited February 23, 2010 by alexandru1771 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Am nevoie de niste sfaturi in legatura cu lipirea carenelor. Am doua carene mici ca dimensiuni, una e rupta in doua, din cealalta lipseste o bucata de cca 5 cm patrati. Ce solutii sunt pt remedierea lor? Am gasit produse Teroson, dar nu imi este in clar cum se folosesc. Pt bucata lipsa cred ca am nevoie si de fibra, corect? A mai lucrat cineva cu astfel de produse, stiti cum se folosesc? De unde pot sa imi cumpar? Un magazin, ceva? Am fost pe fabricii 11, partener Loctite ...si oamenii aia m-au bagat in ceata totala Merci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Requiem Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Yzu, poti sa mergi la Seth Motors, Madar ti-l face ca nou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 (edited) Yzu, poti sa mergi la Seth Motors, Madar ti-l face ca nou Stiu, dar cateodata mai simt nevoia sa mesteresc si eu. Mi-au zis ca mi-l fac ei...dar, na', parca as mazgalii si io putin. Daca nu-mi iese...tot la Madar ajung Codita spate tot el mi-a facut-o si a iesit k noua. P.S Am fost de n ori la Seth...si sper ca am petrecut timp cat sa fi prins smecheria cu lipitu plasticului . Dar sa nu ii spui, ca vreau sa ii fac concurenta Te salut! Edited March 30, 2010 by yzulyka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzukydjebel Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Buna am un suzuky dr 600 si cand se incalzeste motoru se tureaza cam mult si mai ales cand e pe liber incepe sa se tureze.....ce ar putea sa aiba? mersi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightfox Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Buna am un suzuky dr 600 si cand se incalzeste motoru se tureaza cam mult si mai ales cand e pe liber incepe sa se tureze.....ce ar putea sa aiba? mersi ai incercat sa ii reglezi relanti-ul???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzukydjebel Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Da dar cand e motorul rece merge bine,doar cand se incalzeste atunci face asa..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizla Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 nu va mai chinuiti sa reparati motoretele daca nu va pricepeti si probabil sa le stricati si mai mult decat sunt. Duceti-le la specialistii care stiu ce fac, sunt interesati ca reparatia sa fie bine facuta din cauza garantiei acordate si totodata a reclamei care si-o fac odata cu o lucrare buna si un client multumit. Pretul reparatiei la un service specializat poate ca este mult mai mic decat costurile reparatiei tot la un service dupa ce ti-ai bagat mana la creatie si ai stricat grav motoreta. Recomand Mechatronics. Acolo multe motorete declarate de unii decedate, si-au recapatat "suflul" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Neacsu Posted January 14, 2017 Share Posted January 14, 2017 Salut, am niste probleme cu scuterul. Nu da scanteie, si nu stiu ce sa ii fac. Ajutor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted January 14, 2017 Share Posted January 14, 2017 https://www.google.ro/search?q=site:motociclism.ro+nu+porneste&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=OFB6WJXiGsGEgAaasITwDQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdanielc Posted February 15, 2017 Share Posted February 15, 2017 Salut, as avea nevoie de o recomandare pentru un service unde as putea sa-mi fac o revizie generala inainte de sezon si schimb de ulei/ filtre (le am cumparate). Pe cat posibil as prefera sa fie cat de repede, ca se face vreme buna. Am incercat la COC Motors dar prima zi libera e in 4 aprilie, nu pot astepta pana atunci si nici nu vreau sa ma duc mult cu ea asa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiki Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Vorbeste cu fairplaybiker,el te poate ajutaNu e service da se pricepe la motoare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.