yzulyka Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 cel mai ieftin rca la mobra ii 109 ron, indiferent de cmc. La ce asigurator? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 La ce asigurator? unde is cutiile alea... la asiguratorii fantoma aparuti de curand, se gasesc la intrarea in Ambient, gheretele portarilor la fel de fel de institutii, etc. da numa talonul sau o copie si iti fac eu. si buletinul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Maine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AB-33-MAD Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 la praktiker sunt tzevi de aluminiu de diverse diametre, de asemena platbande, profile, etc tot aluminiu. ajuta f mult la diverse improvitzatzii. pe partea drepta in zona shuruburilor, in capatul raftului. cred ca se preteaza la tine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 unde is cutiile alea... la asiguratorii fantoma aparuti de curand, se gasesc la intrarea in Ambient, gheretele portarilor la fel de fel de institutii, etc. da numa talonul sau o copie si iti fac eu. si buletinul. Asigurare moto 650ccm/6 luni: 80 ron http://www.rca-ieftin.ro/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raisa_c Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Salutare Am un Suzuki DR800s din 95 care nu mai porneste, bateria este noua si incarcata (12V 14A), nu am mai pornit-o din noiembrie 2008 atunci a pornit de la masina. Help ! ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Salutare Am un Suzuki DR800s din 95 care nu mai porneste, bateria este noua si incarcata (12V 14A), nu am mai pornit-o din noiembrie 2008 atunci a pornit de la masina. Help ! ? ai mai multe sanse AICI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macicasan Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Salutare Am un Suzuki DR800s din 95 care nu mai porneste, bateria este noua si incarcata (12V 14A), nu am mai pornit-o din noiembrie 2008 atunci a pornit de la masina. Help ! ? in ce stare sunt bujiile? asigura-te ca ai benzina, si da-i cheie. daca nu e suficient de buna bateria si a stat un timp nu o ia. ia curent de la masina, sa invarta energic, verifica inainte chestiile bazice, benzina deschisa, sa fie in rezervor, socu' sa fie tras(daca e bun motoru', compresia ca la carte nu-l trage pana la maxim). nu tine automatu' mai mult de 5 sec. daca din a doua incercare nu porneste, lasa socu' si mai incearca odata. daca in general porneste greu recomand o sincronizare si reglare de carburatoare, si mie imi pornea greu pana am facut o vizita la bereczki. daca tot nu-ti iese, suna-ma cu nadejde la 0746.701.928 si te mai sfatuiesc cat pot. bafta. cele bune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raisa_c Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 in ce stare sunt bujiile?asigura-te ca ai benzina, si da-i cheie. daca nu e suficient de buna bateria si a stat un timp nu o ia. ia curent de la masina, sa invarta energic, verifica inainte chestiile bazice, benzina deschisa, sa fie in rezervor, socu' sa fie tras(daca e bun motoru', compresia ca la carte nu-l trage pana la maxim). nu tine automatu' mai mult de 5 sec. daca din a doua incercare nu porneste, lasa socu' si mai incearca odata. daca in general porneste greu recomand o sincronizare si reglare de carburatoare, si mie imi pornea greu pana am facut o vizita la bereczki. daca tot nu-ti iese, suna-ma cu nadejde la 0746.701.928 si te mai sfatuiesc cat pot. bafta. cele bune. multumesc mult de sfaturi, teoretic toate sunt ok, dar...degeaba. cred ca e ceva pe la electromotor,prin urmare am s-o dau pe mana unora care se pricep:) pe mine ma depaseste problema. legat de baterie, in cataloagele celor de la firme scrie ca ii trebuie de 12 A, iar intr-o carte tehnica de DR800s scrie ca de 14A(si asa i-am luat si eu).e vreo problema daca are amperajul mai mare? Are cineva idee cat ar costa schimbarea garniturii de chiuloasa? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 multumesc mult de sfaturi, teoretic toate sunt ok, dar...degeaba. cred ca e ceva pe la electromotor,prin urmare am s-o dau pe mana unora care se pricep:) pe mine ma depaseste problema. legat de baterie, in cataloagele celor de la firme scrie ca ii trebuie de 12 A, iar intr-o carte tehnica de DR800s scrie ca de 14A(si asa i-am luat si eu).e vreo problema daca are amperajul mai mare? Are cineva idee cat ar costa schimbarea garniturii de chiuloasa? Multumesc aia is Ah si nu are nimic. garnituri... cred ca is pe louis kituri complete pentru fiecare motor in parte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 (edited) Am si io niste nelamuriri si as aprecia niste raspunsuri cat mai concrete: -e normal sa ai un mic joc la discurile de frana? -cum revin placutele de frana la pozitia initiala,din ce cauza mai exact,din moment ce nu exista ceva care sa le impinga la loc? Sau ele sunt tot timpul in contact cu discul,dar forta de frecare fiind scazuta? -ce se intampla(defect) daca ai evacuare sport,pe un model de serie? -exista riscuri daca folosesti ulei sintetic sau semi,cand producatorul iti recomanda folosirea uleiului mineral? Edited January 24, 2009 by yzulyka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 La 4: unii producatori recomandau uleiurile minerale pt ca pe vremuri nu erau sintetice sau erau rare si scumpe. In mod normal un ulei sintetic va face o treaba mai buna in ungere decat unul mineral ,mai ales in ture inalte si la temperaturi mari, dar exista si situatii in care este indicat sa folosesti mineral, asa cum zice producatorul Pai in 2003 erau uleiurile sintetice.Neamtul de la BMW o fi talamb? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galen Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Am si io niste nelamuriri si as aprecia niste raspunsuri cat mai concrete:-e normal sa ai un mic joc la discurile de frana? -cum revin placutele de frana la pozitia initiala,din ce cauza mai exact,din moment ce nu exista ceva care sa le impinga la loc? Sau ele sunt tot timpul in contact cu discul,dar forta de frecare fiind scazuta? -ce se intampla(defect) daca ai evacuare sport,pe un model de serie? -exista riscuri daca folosesti ulei sintetic sau semi,cand producatorul iti recomanda folosirea uleiului mineral? 1- nus la ce joc te referi-presupun ca la jocul lateral al etrierelor, care e absolut normal ca sa poata compensa uzura inegala a placutelor (sa se autocentreze mereu pe disc). Altfel discurile de frina propriu zise sint montate fara joc pe roata (cu suruburi pe butuc). 2- discurile de frina nu-s nici noi perfecte, la invirtire au atita excentricitate cit sa comprime pistonasele si sa indeparteze placutele de disc. Aia ajunge, de aceea uneori mai ales pe vreme umeda cind invirti roata fatza suspendata pare ca freaca putin, e normal cita vreme nu se incalzesc discurile la o proba de mers fara sa frinezi. Daca se incalzesc inseamna ca s-au cam gripat pistonasele in etrier si trebuie curatate. Deja se simte si cind impingi motorul si se aude cum freaca. 3- mult mai mult zgomot! si mere mai prost in ture joase dar aproape insesizabil 4- e o ciudatenie la BMW explicata la boxerele racite cu aer prin faptul ca sint calculate din fabrica cu jocuri mai mari intre piston si camasi si uleiurile minerale sint mai viscoase la rece si ar unge mai bine. Dar la motor racit cu apa nu stiu nici eu de ce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radoo_cj Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 la motoare cu tolerante mai mari (ex: dacia) , daca bagi ulei sintetie e posibil sa il consume , pt ca e prea subtire (caz concret) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Va supun atentiei un nou 'defect' care m-a lasat rece. Am o Husqvarna de 250 in 2T.Prima ei problema a fost faptul ca 'scapa' doar in treapta a doua de viteza,fiind motivul pt care am dus-o la doctor.Ei,dupa vizita la doctor (de unde se presupune ca ar trebuii sa se intoarca sanatoasa),au inceput adevaratele probleme.Inca face la fel,nefiind rezolvata maladia,adica in a 2-a,scapa,ca si cum ar avea ceva dinti uzati pe pinioane. Cea de a 2-a problema era faptul ca imi baga apa in piston si o scotea pe esapament.Asta sper ca se rezolva cu garnitura din clingherit. A 3-a problema si cea mai grava e ca in anumite momente se blocheaza motorul(se mai bloca cateodata,dar o bagam in ceva trepta de vit.,o impingeam putin si se debloca).Nasol e acum ca s-a blocat de tot. A 4-a ghidusenie e ca nu are neutru,decat foarte rar.O scoti in N,dar pur si simplu sare inapoi in treapta1 sau 2.De regula 2. Si cea mai veche problema a ei...carburatorul.Motorul trage de parca nu ar fi bun amestecul.De unde draq sa ii reglez asa ceva,daca nu are niciun surub de reglaj??? A 5- problema e ca i-am bagat Metabond in cutie.Credeti ca asta ar fi motivul ca nu debraiaza?Patineaza discurile de ambreiaz? Sau care ar putea fi motivul,ca trag de ambreiaj si motorul inca trage ca nebunul? Cablul e,zic eu,corect tensionat. Si,acum,intrebare de nota 10...e service serios in Clujul asta care s-ar lega sa imi faca motorul cap-coada,cu garantie macar o zi??? Ca doua ore imi dau eu garantie la manopera daca mi-l fac eu.Mai mult nu pot si nici nu cer garantie mai mult de 24H. Hai sa reformulez intrebarea de nota 10...ma asista(atata cer) un priceput cat imi desfac motorul? Am scule,am spatiu,doar ochiul unui specialist imi lipseste??? Io zic ca ar putea Yzu sa deschiza un topic special pe probleme specifice de "CS"Daca tot ne plictisim... Poate ne documentam si scriem un manual cu copiraigt Si daca tot vad ca citeste si Pepsi, trebuie sa-i transmit salutari unchiului lui Pepsi Probleme de Husqvarna,poate.Aici sunt adevaratele probleme A,sa nu uit,am fost la unchiul lui Pepsi si iti transmite si el salutari si te asteapta pe la el cand o sa ai nevoie de garnituri de chiuloasa sau evacuari,confectionate din clingherit. 1- nus la ce joc te referi-presupun ca la jocul lateral al etrierelor, Nu.Ma refer la jocul discului de frana,stanga-drapta.Ca si cum ele prin ''bataia'' respectiva ar impinge placutele inspre exterior,dupa ce nu se mai actioneaza frana. Edited January 27, 2009 by yzulyka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
intrusu Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 intrebare:cum fac maneta de ambreiaj sa mearga mai usor ca imi rupe mana nu alta. a doua problema, dupa ce se incalzeste motorul foarte greu reusesc sa o scot la punctul mort, tot intra intr-a intaia si in a doua da nici cum nu in punctul mort. motorul e un suzuki gsx 600 f din 95 cred ca ambele probleme au aceeasi cauza: ansamblul maneta / cablu. maneta e posibil sa mearga greu ptr. ca e strans prea tare surubul din articulatie - daca e cu surub . cablul e posibil sa fie imbacsit cu praf si sa nu mai aiba unsoare in interior. in locul tau as schimba cablul daca e prea "obosit" si as verifica ce se intampla la articulatia manetei. .......poate n-ar fi rau sa te uiti mai atent si la ce se intampla in capatul celalalt al cablului; la prinderea in ambreiaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezutu Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Stie careva de unde pot cumpara o spita la o roata de 21''. Silviu, aveti asa ceva la voi la magazin ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 (edited) Va supun atentiei un nou 'defect' care m-a lasat rece. Am o Husqvarna de 250 in 2T.Prima ei problema a fost faptul ca 'scapa' doar in treapta a doua de viteza,fiind motivul pt care am dus-o la doctor.Ei,dupa vizita la doctor (de unde se presupune ca ar trebuii sa se intoarca sanatoasa),au inceput adevaratele probleme.Inca face la fel,nefiind rezolvata maladia,adica in a 2-a,scapa,ca si cum ar avea ceva dinti uzati pe pinioane. Cea de a 2-a problema era faptul ca imi baga apa in piston si o scotea pe esapament.Asta sper ca se rezolva cu garnitura din clingherit. A 3-a problema si cea mai grava e ca in anumite momente se blocheaza motorul(se mai bloca cateodata,dar o bagam in ceva trepta de vit.,o impingeam putin si se debloca).Nasol e acum ca s-a blocat de tot. A 4-a ghidusenie e ca nu are neutru,decat foarte rar.O scoti in N,dar pur si simplu sare inapoi in treapta1 sau 2.De regula 2. Si cea mai veche problema a ei...carburatorul.Motorul trage de parca nu ar fi bun amestecul.De unde draq sa ii reglez asa ceva,daca nu are niciun surub de reglaj??? A 5- problema e ca i-am bagat Metabond in cutie.Credeti ca asta ar fi motivul ca nu debraiaza?Patineaza discurile de ambreiaz? Sau care ar putea fi motivul,ca trag de ambreiaj si motorul inca trage ca nebunul? Cablul e,zic eu,corect tensionat. Si,acum,intrebare de nota 10...e service serios in Clujul asta care s-ar lega sa imi faca motorul cap-coada,cu garantie macar o zi??? Ca doua ore imi dau eu garantie la manopera daca mi-l fac eu.Mai mult nu pot si nici nu cer garantie mai mult de 24H. Hai sa reformulez intrebarea de nota 10...ma asista(atata cer) un priceput cat imi desfac motorul? Am scule,am spatiu,doar ochiul unui specialist imi lipseste??? Nimeni,nimic??? O parere,un sfat,ceva?? Naspa socoteala...cu atatia megamesteri prin preajma Nu-i bai,o las inca o saptamana pe stand,poate isi revine Edited January 30, 2009 by yzulyka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezutu Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Regret, dar n-am pe stoc. La comanda doar un set de spite. Multumesc. Mai caut. Daca nu ..... va trebui sa cumpar un set. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PURE PASSION Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Salutare clujenilor!Revin in forta si eu cu mici probleme... .1) Vreau sa reglez jocul la tacheti la beta mea de 125,are motor de yamaha xt 125.Care masuri ar fi corecte la evacuare si admisie?? 2)Vreau sa schimb lichidul de racire la Hondina (xr 650 r),ce imi recomandati?? 3)Ce cauciuc enduro ma sfatuiti sa pun tot la hondina pe spate,ca am pus eu un pireli scorpion,dar dupa 200km toate crampoanele s-au desprins (ii fortoasa ).Astept sfaturi!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 (edited) Nimeni,nimic??? O parere,un sfat,ceva??Naspa socoteala...cu atatia megamesteri prin preajma Nu-i bai,o las inca o saptamana pe stand,poate isi revine Ei bine,a trecut si saptamana si motorul meu tot pe stand e ,beteag. Se pare ca fara un mester va sta un sezon in aceasi pozitie.Nu-i bai,cine stie,io-l mai las o saptamana,da de,da de a lua-o din loc Edited February 9, 2009 by yzulyka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macicasan Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Ei bine,a trecut si saptamana si motorul meu tot pe stand e ,beteag. Se pare ca fara un mester va sta un sezon in aceasi pozitie.Nu-i bai,cine stie,io-l mai las o saptamana,da de,da de a lua-o din loc 0722.412.764 peter bereczki. are service pe vrabiilor 12. recomand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mishu_dark Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 care stie unde se sudeaza in aluminiu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 (edited) care stie unde se sudeaza in aluminiu? Daca Al se sudeaza in argon...pe Plevnei,unde se repara jante auto. Edited February 24, 2009 by yzulyka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
~LeX~ Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 mai este unu in iris dupa piata , pe dreapta e magazinu de semeringuri daca sti inainte de el cu 3 sau 2 porti am fost anul trecut si lucra ok daca n`ai inteles mergem sa `ti arat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.