criofix Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 ok merci mult. si daca as vrea sa le fac mai tari pt teren cam cat ar trebui sa pun sau care e maximu nr de bari pe care pot sa il bag fara sa stric ceva? multumesc mult Pai in teren (off road) tre sa scoti aeru din suspensii, nu sa bagi. Maximul de bari cred ca este 2, ask Google, nu stiu sigur. Nu ai cartea tehnica? acolo precis te lamureste cu presiunea si etc Andrei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanbu one Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 si daca tot am postat aici mai am o intrebare mareee pt cei care cunosc ceva legat de modelul bandit de la suzuki 600 sin 96. ma bate gandul sa-mi achizitionez unu,,am gasit unu la 2000 euroi cu 40000 km,,,,,, ar fi o idee buna????? multzam mult daca primesc un raspuns!!! chiar azi vreau sa ma duc sa-l vad (mi-e frica sa nu sar din lac in putz) am eu unul, sunt f multumit deocamdata de el. Prin oras e brici, pe afara te cam bate vantul. In rest, daca tragi de gaz poti f bine sa te tii dupa motoare mai sportive, mai ales prin curbe. Iar pozitia la ghidon e confortabila, nu te doare spatele nici dupa ture mai lungi. Dar intrebarea ta e cam offtopic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtarba Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 (edited) Salut, Am o Suzuki Volusia din 2002. Motoru merge foarte frumos si rotund, fara zgomote suspecte insa cum scade temperatura sub 20grade incepe sa smuceasca . Ciudat e faptul ca face treaba asta cand o tin constant in gaz in a 4-a si a 5-a. Am dus-o la Dragos la Spinners care a gasit un conector de la carburator crapat. L-a lipit insa problema nu s-a rezolvat. Atunci ma gandeam ca debitul de aer este prea mare. Insa ulterior mi-am schimbat filtrul de aer vechi cu unul K&N (care are debit de aer mai mare decat cel obisnuit ), cu gandul sa reglez din nou carburatorul, insa tot asa face fara nici o diferenta? Are cineva vre-o idee ce poate fi? Parca nu as mai da banii pe un reglaj de carburator daca nu de acolo ii problema. Mersi, Dan Edited August 19, 2008 by dtarba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandru1771 Posted August 19, 2008 Author Share Posted August 19, 2008 (edited) lantul acesta de distributie are aproximativ 5000 de km.o zala pare blocat se vede in poza. necesita schimbat? se aude o bataie din cauza ei.e zala cea vopsita cu carioca neagra. e chiar zala unde a fost imbinar lantul de producator. Edited August 19, 2008 by lakopeter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtarba Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Nimeni nu se implica pe topicul asta? Iar merge la fund unul dintre putinele topicuri utile de forumu asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macicasan Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Nimeni nu se implica pe topicul asta? Iar merge la fund unul dintre putinele topicuri utile de forumu asta? io inca tind sa cred ca nu ti-o reglat calumea carburatia, doara filtru-i nou, bujii bune din cate te stiu, n-are ce altceva sa fie date fiind simptomele. succes in remediere! cinste. lantul acesta de distributie are aproximativ 5000 de km.o zala pare blocat se vede in poza. necesita schimbat? se aude o bataie din cauza ei.e zala cea vopsita cu carioca neagra. e chiar zala unde a fost imbinar lantul de producator. tocmai am vorbit cu un mecanic si l-am intrebat de zaua ta. ideea e ca e bai, acolo e un punct slab, lantu poate ceda si implicit poate duce la griparea completa a motorului. daca are numa 5000km, banuiesc ca-i nou deci du-te de unde l-ai luat cu el, piesele au garantie 2 ani din cate stiu, in conditii de exploatae normala si montate de cineva avizat. sper sa ti-l schimbe moca, ca unu nou i tare mult... spor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
choprider Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 salut. as avea nevoie zilele astea (de preferabil cat mai repede) de o cheie tubulara de 14 cu brat lung (sau forma de T). Trebuie sa desfac 2 suruburi la motor,iar cu cheie simpla nu pot nicicum. Nici nu as da 60 ron pt o cheie sa desfac 2 suruburi. daca ma poate ajuta cineva... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandru1771 Posted August 24, 2008 Author Share Posted August 24, 2008 tocmai am vorbit cu un mecanic si l-am intrebat de zaua ta. ideea e ca e bai, acolo e un punct slab, lantu poate ceda si implicit poate duce la griparea completa a motorului. daca are numa 5000km, banuiesc ca-i nou deci du-te de unde l-ai luat cu el, piesele au garantie 2 ani din cate stiu, in conditii de exploatae normala si montate de cineva avizat. sper sa ti-l schimbe moca, ca unu nou i tare mult... spor! am facut 450 de km cu lantul ala,defectul e la imbinarea lantului,am intrebat sieu in dreapta si in stanga ,am dat telefoane la service moto si am ajuns la concluzia ca acel lant va mai merge cel putin 50.000de km in ritmul meu de exploatare a motorului,de la serviceuri......varza .... nu am incredere! in 10 minute am invatat sa imi reglez supapele (sant 16)voi invata in scurt timp sa imi sincronizez carburAtoarele si voi face totul singur! yeh! doar un pic de pasiune si pricepere si totul e ok ! sau va fi! de service autorizat moto ????? sa duc acolo? garantie? eu am incredere in mine! si daca gresesc de acolo voi invata! binenteles ca ascult si eu sfaturi....dar macar sant capabil sa le reciclez! asfalt uscat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djdee Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 AM O YAMAHA DIVERSION 600, PROBLEMA E CA AUD CEVA LA PINIONUL MIC DE LANT UN SUNET ASCUTIT, NU STIU SA IMI FAC GRIJI SAU MI SE PARE MIE CA AR FI O PROBLEMA. AM FOST LA APRILIA VARIANTA ZORILO-MANASTUR SHI MI-AU ZIS CA AR FI LANTUL UZAT, DAR IMI FACE IMPRESIA CA VOR SA IMI BAGE UN LANT PE GAT. CUM IMI POT DA SEAMA DACA E SAU NU UZAT LANTUL SHI DACA E VREO PROBLEMA CU SUNETUL ACELA. 10X ASFALT USCAT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junior_RIDER Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 SALUT problema....electromotorul nu-mi mai invarte motorul...si nu mai porneste,bateria e ok,periile is in regula,da nu are vlaga electromotorul, il poti tine si cu mana asa rau invarte parca-i un ventilator pe baterii R6. Ce parere aveti? merci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekkemu Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 de ce nu incerci la OCSI? Are cineva un numar de telefon de-a lui OCSI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mishu_dark Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 AM O YAMAHA DIVERSION 600, PROBLEMA E CA AUD CEVA LA PINIONUL MIC DE LANT UN SUNET ASCUTIT, NU STIU SA IMI FAC GRIJI SAU MI SE PARE MIE CA AR FI O PROBLEMA. AM FOST LA APRILIA VARIANTA ZORILO-MANASTUR SHI MI-AU ZIS CA AR FI LANTUL UZAT, DAR IMI FACE IMPRESIA CA VOR SA IMI BAGE UN LANT PE GAT.CUM IMI POT DA SEAMA DACA E SAU NU UZAT LANTUL SHI DACA E VREO PROBLEMA CU SUNETUL ACELA. 10X ASFALT USCAT 1mai degraba ar fi pinionul uzat nu lantul ,,solutia alt chit de lant 2posibil sa-ti miste un pic pinionul (am avut-o si eu rezolvata cu 2 saibe la mine) 3 verifica ungerea lantului 4 mai intreaba si pe altii ca nu-s expert 5 bafta !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galen Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 am facut 450 de km cu lantul ala,defectul e la imbinarea lantului,am intrebat sieu in dreapta si in stanga ,am dat telefoane la service moto si am ajuns la concluzia ca acel lant va mai merge cel putin 50.000de km in ritmul meu de exploatare a motorului,de la serviceuri......varza .... nu am incredere! in 10 minute am invatat sa imi reglez supapele (sant 16)voi invata in scurt timp sa imi sincronizez carburAtoarele si voi face totul singur! yeh! doar un pic de pasiune si pricepere si totul e ok ! sau va fi! de service autorizat moto ????? sa duc acolo? garantie? eu am incredere in mine! si daca gresesc de acolo voi invata! binenteles ca ascult si eu sfaturi....dar macar sant capabil sa le reciclez! asfalt uscat! Nu consider ca ar fi cine stie ce mare problema. Eu asi slabi intinzatorul lantului si m-asi uita cit de greu se invirte pe ax zaua blocata( blocajul poate sa fie doar la unul din axele zalei) De asemenea se poate datora urmatoarelor doua cauze : 1-mai improbabil-s-a indoit boltul cind s-a presat si se invirte greu in rola zalei. In acest caz se bate afara boltul respectiv si se inlocuieste cu altul chiar luat de la un lant vechi. 2-foarte probabil cind s-a inchis lantul boltul a fost putin prea presat , si s-a stemuit la unul sau ambele capete(ingrosat) si exista acum frecare laterala intre capetele zalei si rola zalei urmatoare. Solutia este tot inlocuirea boltului respectiv sau pur si simplu ignorarea problemei care se va autorezolva in timp cu uzura lantului (am inteles ca e nou). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Are cineva un numar de telefon de-a lui OCSI? 0744248501 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtarba Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 (edited) Salut, Am o problema ciudata la un BMW F650. Semnalizarea merge ok cu contactul pus sau cand motorul e pornit si stau pe loc. Cum o bag in viteza si pornesc nu mai functioneaza nici un semnalizator. Are cineva o idee ce-ar putea fi? Sau macar niste sfaturi, sa stiu la ce sa ma uit , ca-s in bezna totala! Mersi, Dan Edited September 10, 2008 by dtarba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tafu Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Salut, Am o problema ciudata la un BMW F650. Semnalizarea merge ok cu contactul pus sau cand motorul e pornit si stau pe loc. Cum o bag in viteza si pornesc nu mai functioneaza nici un semnalizator. Are cineva o idee ce-ar putea fi? Sau macar niste sfaturi, sa stiu la ce sa ma uit , ca-s in bezna totala! Mersi, Dan Vezi la contactul/senzorul de neutral ...poate ala f...meciul cumva..atinge...e pe scurt cu ceva ce duce la releul de semnalizare....o atingere la masa...etc... Sau (nu mai retin bine) in caz ca la F nu poti porni cu cricul jos (nu mai stiu daca era sau nu asa) ..tot asa...senzorul care taie motorul daca bagi in viteza si pornesti cu cricul jos ar putea face pe nebunul... cel mai simplu e sa mergi la un service sa verificati releul de semnalizare cu ap. de masura.......sigur e pe undeva o atingere, un scurt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtarba Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 (edited) Vezi la contactul/senzorul de neutral ...poate ala f...meciul cumva..atinge...e pe scurt cu ceva ce duce la releul de semnalizare....o atingere la masa...etc... Sau (nu mai retin bine) in caz ca la F nu poti porni cu cricul jos (nu mai stiu daca era sau nu asa) ..tot asa...senzorul care taie motorul daca bagi in viteza si pornesti cu cricul jos ar putea face pe nebunul... cel mai simplu e sa mergi la un service sa verificati releul de semnalizare cu ap. de masura.......sigur e pe undeva o atingere, un scurt.. Am gasit o mufa care nu facea bine contactu. Am dat jos mufa si am legat pe direct. Semnalizarea a inceput sa functioneze dar numai cand motoru nu era in viteza . Apoi am bagat de seama ca uneori nu schimba bine vitezele. Intins cablu ambreiaj, acum schimba perfect si .... a inceput sa functineze semnalizarea fara probleme . Exista vre-o legatura intre ambreiaj si semnalizare ??? Edited September 11, 2008 by dtarba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tafu Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Am gasit o mufa care nu facea bine contactu. Am dat jos mufa si am legat pe direct. Semnalizarea a inceput sa functioneze dar numai cand motoru nu era in viteza . Apoi am bagat de seama ca uneori nu schimba bine vitezele. Intins cablu ambreiaj, acum schimba perfect si .... a inceput sa functineze semnalizarea fara probleme . Exista vre-o legatura intre ambreiaj si semnalizare ??? nu directa, logic e o legatura electrica indirecta intre cutia de viteze si restul (senzorul de neutral de ex)..... nu is specialist, dar in locul tau as verifica atent toata electyrica motorului, cu aparatul de masura.....ceva e spooky acolo.. micile "poltergeist" de genul asta de regula au o rezolvare simpla. o mufa, o atingere, un contact ce o ia razna......tre numai rabdare...dar neglijate pot provoca kestii urite...se arde aia...sare aialalta...etc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtarba Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 nu directa, logic e o legatura electrica indirecta intre cutia de viteze si restul (senzorul de neutral de ex)..... nu is specialist, dar in locul tau as verifica atent toata electyrica motorului, cu aparatul de masura.....ceva e spooky acolo.. micile "poltergeist" de genul asta de regula au o rezolvare simpla. o mufa, o atingere, un contact ce o ia razna......tre numai rabdare...dar neglijate pot provoca kestii urite...se arde aia...sare aialalta...etc... Stii un electrician bun care sa-mi faca masuratorile cum trebe? Daca da da-mi un PM sa nu iscam iar discutii inutile pe forum . Mersi de raspunsuri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tafu Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Stii un electrician bun care sa-mi faca masuratorile cum trebe? Daca da da-mi un PM sa nu iscam iar discutii inutile pe forum . Mersi de raspunsuri. wax discutii pe forum, caravane trece, potaile latra meri la ocsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Exista vre-o legatura intre ambreiaj si semnalizare ??? Da, inainte sa schimbi viteza si implicit sa tragi ambreiajul, semnalizezi dreapta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galen Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 (edited) Salut, Am o Suzuki Volusia din 2002. Motoru merge foarte frumos si rotund, fara zgomote suspecte insa cum scade temperatura sub 20grade incepe sa smuceasca . Ciudat e faptul ca face treaba asta cand o tin constant in gaz in a 4-a si a 5-a. Am dus-o la Dragos la Spinners care a gasit un conector de la carburator crapat. L-a lipit insa problema nu s-a rezolvat. Atunci ma gandeam ca debitul de aer este prea mare. Insa ulterior mi-am schimbat filtrul de aer vechi cu unul K&N (care are debit de aer mai mare decat cel obisnuit ), cu gandul sa reglez din nou carburatorul, insa tot asa face fara nici o diferenta? Are cineva vre-o idee ce poate fi? Parca nu as mai da banii pe un reglaj de carburator daca nu de acolo ii problema. Mersi, Dan Daca ar intrerupe aleator indiferent de temperatura exterioara s-ar putea suspecta un defect electric. Dar o face doar cind i se cere ceva putere in vitezele superioare si cind afara e mai rece. Ca sa ma linistesc definitiv cu partea electrica eu asi schimba ambele bujii, doar alea mai fac fitze cind motorul e mai rece. Daca nici atunci nu-si revine, e clar ca amestecul ii prea sarac la unul dintre carburatoare. Salut, Am o problema ciudata la un BMW F650. Semnalizarea merge ok cu contactul pus sau cand motorul e pornit si stau pe loc. Cum o bag in viteza si pornesc nu mai functioneaza nici un semnalizator. Are cineva o idee ce-ar putea fi? Sau macar niste sfaturi, sa stiu la ce sa ma uit , ca-s in bezna totala! Mersi, Dan E posibil ca releul de semnalizare sa-si "ia masa " prin senzorul de neutral. Asta inseamna sa verifici legatura de masa a releului de semnalizare, nimic altceva. legatura directa intre cele doua sisteme nu exista. Edited September 12, 2008 by Galen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
night_rider Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 salut. stie careva cum s-ar putea repara o borna rupta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert bk350 Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 (edited) salut. stie careva cum s-ar putea repara o borna rupta? borna baterie? borna patrata sau rotunda? Edited September 14, 2008 by robert bk350 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
night_rider Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 borna baterie? borna patrata sau rotunda? borna cu gaura pt prins cablul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.