Mark81 Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 unde ai gasit tu specificat volumul care intra? (450-ul asta de care zici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 unde ai gasit tu specificat volumul care intra? (450-ul asta de care zici) uite aici New_Microsoft_Word_Document.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Si camera de aer ai lasat-o la 140? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 In textu ala e vorba de furca de pe ktm 400 din 2000, modelul asta are furca de 43mm deci nu are nici o legatura cu furca de 48mm care e pe modelele din 2004 in sus. La furca din 2000-2002 450 de ml se baga iar la furca din 2004 in sus intre 550-570 ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 In textu ala e vorba de furca de pe ktm 400 din 2000, modelul asta are furca de 43mm deci nu are nici o legatura cu furca de 48mm care e pe modelele din 2004 in sus. La furca din 2000-2002 450 de ml se baga iar la furca din 2004 in sus intre 550-570 ml. Corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rufusz Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Buna, Vreau sa schimba valving-ul la furca fata pe KTM-ul meu 300 din 2007 si trebuie sa cumpar acele shimuri (saibe) normale si cele delta de diferite dimensiuni (am lista cu ce imi trebuie), si nu stiu de unde as putea sa-le cumpar. Stiti undeva vreun shop/site sau pot sa-le cumpar de la KTM ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Buna, Vreau sa schimba valving-ul la furca fata pe KTM-ul meu 300 din 2007 si trebuie sa cumpar acele shimuri (saibe) normale si cele delta de diferite dimensiuni (am lista cu ce imi trebuie), si nu stiu de unde as putea sa-le cumpar. Stiti undeva vreun shop/site sau pot sa-le cumpar de la KTM ? Mersi www.ractech.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rufusz Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 www.ractech.com Stiu firma RaceTech, dar din Romania sau EU ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Poti sa le cumperi de la orice dealer KTM, daca nu te descurci da-mi PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Buna, Vreau sa schimba valving-ul la furca fata pe KTM-ul meu 300 din 2007 si trebuie sa cumpar acele shimuri (saibe) normale si cele delta de diferite dimensiuni (am lista cu ce imi trebuie), si nu stiu de unde as putea sa-le cumpar. Stiti undeva vreun shop/site sau pot sa-le cumpar de la KTM ? Mersi suna la TopCross TCS, ei sunt cei mai buni pe suspensii, service, piese etc. 0726 260848 Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prodeamihai Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Intrebare: Se poate indrepta jambele la ktm? am vrut sa trec un pod care nu mai era din pacate si nu am mai avut timp a franez modelul e ktm 525 sx 2003 nu se vede indoit insa nu mai lucreaza bine, se blocheaza uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Intrebare: Se poate indrepta jambele la ktm?am vrut sa trec un pod care nu mai era din pacate si nu am mai avut timp a franez modelul e ktm 525 sx 2003 nu se vede indoit insa nu mai lucreaza bine, se blocheaza uneori Ma indoiesc ca vor mai fi ca la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Salutare, Vreau sa schimb toata fata unei Africa Twin cu una de KTM. Imi doresc sa o fac mai capabila in teren accidentat si din ceea ce am citit furcile WP sunt o solutie buna. Ce tip de furca s-ar preta, in conditiile in care am nevoie si de fiabilitate (motocicleta de drum lung) ? Sunt multe KTM-uri la dezmembrat, catre ce modele sa ma orientez? Furcile de la 690 si 990 Adventure ar fi ideale, dar nu se prea gasesc. Celelelte modele sunt mult mai usoare si mi-e teama sa nu am probeleme. Multumesc mult. Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Salutare, Vreau sa schimb toata fata unei Africa Twin cu una de KTM. Imi doresc sa o fac mai capabila in teren accidentat si din ceea ce am citit furcile WP sunt o solutie buna. Ce tip de furca s-ar preta, in conditiile in care am nevoie si de fiabilitate (motocicleta de drum lung) ? Sunt multe KTM-uri la dezmembrat, catre ce modele sa ma orientez? Furcile de la 690 si 990 Adventure ar fi ideale, dar nu se prea gasesc. Celelelte modele sunt mult mai usoare si mi-e teama sa nu am probeleme. Multumesc mult. Andrei.. cea de lc4 ar fi o varianta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Salutare, Vreau sa schimb toata fata unei Africa Twin cu una de KTM. Imi doresc sa o fac mai capabila in teren accidentat si din ceea ce am citit furcile WP sunt o solutie buna. Ce tip de furca s-ar preta, in conditiile in care am nevoie si de fiabilitate (motocicleta de drum lung) ? Sunt multe KTM-uri la dezmembrat, catre ce modele sa ma orientez? Furcile de la 690 si 990 Adventure ar fi ideale, dar nu se prea gasesc. Celelelte modele sunt mult mai usoare si mi-e teama sa nu am probeleme. Multumesc mult. Andrei.. Pai logic ar fi sa alegi niste telescoape in conformitate cu greutatea AT. Deci WP de la LC8 ar fi indicate. Problema e ca va trebui sa schimbi si jugul, si roata poate, si etrierii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Nu cred ca greutatea motocicletei e atat de importanta din moment ce o sa ii schimb arcurile si tot ce e necesar. Niste tipi de pe Adv si-au pus de CR 250 cu setarile corespunzatoare. Am gasit o furca de CRF 450R din 2003, cu tot cu jug (care va trece pe la strungar) si roata la 250 de euro in stare buna (spune vanzatorul). Omul mi-a spus ca e o furca foarte solida si fiabila. Dupa o reconditionare si o setare cu arcurile corespunzatoare ar putea face fata la greutatea si drumurile lungi la care o voi supune? Multam pentru raspunsurile prompte, saptamana viitoare vreau sa o ridic daca credeti ca e ok.. Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Nu cred ca greutatea motocicletei e atat de importanta din moment ce o sa ii schimb arcurile si tot ce e necesar. Niste tipi de pe Adv si-au pus de CR 250 cu setarile corespunzatoare. Am gasit o furca de CRF 450R din 2003, cu tot cu jug (care va trece pe la strungar) si roata la 250 de euro in stare buna (spune vanzatorul). Omul mi-a spus ca e o furca foarte solida si fiabila. Dupa o reconditionare si o setare cu arcurile corespunzatoare ar putea face fata la greutatea si drumurile lungi la care o voi supune? Multam pentru raspunsurile prompte, saptamana viitoare vreau sa o ridic daca credeti ca e ok.. Andrei.. Vad ca deja ai facaut alegerea. Furca si jugurile de CRF sunt proiectate pt o motoreta de 120 kg, nu pt una de 220+ kg. Chiar daca CRF-ul are obiceiul sa aterizeze de sus, diferenta de masa mi se pare semnificativa. Macar niste telescoape de XR 650 R daca alegeai, chiar daca nu sunt USD. Asta ca Honda sa ramana Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Vad ca deja ai facaut alegerea. Furca si jugurile de CRF sunt proiectate pt o motoreta de 120 kg, nu pt una de 220+ kg. Chiar daca CRF-ul are obiceiul sa aterizeze de sus, diferenta de masa mi se pare semnificativa. Macar niste telescoape de XR 650 R daca alegeai, chiar daca nu sunt USD. Asta ca Honda sa ramana Honda. Alegerea nu e luata. Asta e ceea ce am gasit la un pret foarte rezonabil. Furcile de CRF, chiar daca sunt proiectate pentru o motocicleta de 120 kg cred ca sunt mult mai solide decat cele de Africana. Nu sunt expert in furci de aceea am cerut sfaturi aici. Sunt sigur ca sunt persoane destul de competente care au postat in aria asta. Andrei.. Mesaj completat Mai adaug o intrebarea. Amortizorul de pe CRF 450 poate fi reconditionat sau este sigilat? "Pro-Link Showa single shock with spring-preload, 17-position rebound-damping adjustability, and compression-damping adjustment separated into low speed (13 positions) and high-speed (3.5 turns)" L-as lua si pe asta pentru un transalp pe care il folosesc sa ma dau pe camp. Da-ti-va cu pararea, va rog. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salut! am si eu o problema la furca de pe motocicleta (yamaha 250f 2007) Acum 2 saptamani am bagat-o la enduro si inevitabilul s-a produs, adica am umplut jambele de noroi si furca a lucrat cu noroi pe ea... In urmatoarea dimineata (cand am spalat motocicleta) am observat niste dare de ulei scurs pe jambe. Am desfacut simeringurile de praf, le-am curatat (unul dintre ele era intr-adevar foarte murdar) si le-am pus la loc. Am mai facut o tura pe camp (tura inseamna plimbat putin ca sa se scurga apa) apoi am pus pe motocicleta pe remorca si am plecat spre casa. Din lipsa de timp de abia azi am mai ajuns la garaj. M-am uitat la furca si am vazut pe cea di nstanga o dara de ulei dar destul de mica ( e clar ca simerigni sunt uzati, desi am facut cu ei maxim 10 iesiri). In momentul cand m-am apasat pe furca aceasta s-a comprimat (parca mai usor decat in mod normal) dar la revenire s-a inaltat decat vreo 2 cm. Am tras apoi de ghidon (spre mine, adica in sus) si furca de abia in acel moment a revenit ( adica a urcat pana sus). Ce parere aveti ? Este posibil ca furca sa fi pierdut atat de mult ulei, tinand cont ca simeringurile nu curg foarte tare ? Si inca o chestie, am desfacut aerisitoarele( era aer dar nu avea o presiune exagerata) . Este normal ca in momentul cand eu ma apas pe furca ( cu ele desurubate) sa traga aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Este normal ca in momentul cand eu ma apas pe furca ( cu ele desurubate) sa traga aer ? Eu as zice ca este normal sa iasa aer atunci cand apesi furca. Nu? Oricum, aerisirea stiu ca se face cu furca complet destinsa. Mie imi pare ca ai nevoie de o servisare completa a telescoapelor. Adica desfacute si inlocuit tot ce e uzat in ele (incepand cu simeringurile de ulei), curatat, schimbat ulei, verificat daca jambele si paharele sunt drepte, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ness26 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Tratament de durificare si eliminare a atritului. In sfarsit se poate si in Romanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Tratament de durificare si eliminare a atritului. In sfarsit se poate si in Romanica Detalii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 detalii: dai cu lampa de benzina pe ea pana se inroseste si apoi o arunci in pipi de rechin )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Iar atrit presupun ca este produsul artritei, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 http://www.youtube.com/user/rideroftheweek#p/u/31/siSIue3IWeI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.