Sari la conținut

Despre Suspensii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 317
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In textu ala e vorba de furca de pe ktm 400 din 2000, modelul asta are furca de 43mm deci nu are nici o legatura cu furca de 48mm care e pe modelele din 2004 in sus. La furca din 2000-2002 450 de ml se baga iar la furca din 2004 in sus intre 550-570 ml.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In textu ala e vorba de furca de pe ktm 400 din 2000, modelul asta are furca de 43mm deci nu are nici o legatura cu furca de 48mm care e pe modelele din 2004 in sus. La furca din 2000-2002 450 de ml se baga iar la furca din 2004 in sus intre 550-570 ml.

 

 

Corect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Vreau sa schimba valving-ul la furca fata pe KTM-ul meu 300 din 2007 si trebuie sa cumpar acele shimuri (saibe) normale si cele delta de diferite dimensiuni (am lista cu ce imi trebuie), si nu stiu de unde as putea sa-le cumpar. Stiti undeva vreun shop/site sau pot sa-le cumpar de la KTM ?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Buna,

 

Vreau sa schimba valving-ul la furca fata pe KTM-ul meu 300 din 2007 si trebuie sa cumpar acele shimuri (saibe) normale si cele delta de diferite dimensiuni (am lista cu ce imi trebuie), si nu stiu de unde as putea sa-le cumpar. Stiti undeva vreun shop/site sau pot sa-le cumpar de la KTM ?

 

Mersi

 

 

www.ractech.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Buna,

 

Vreau sa schimba valving-ul la furca fata pe KTM-ul meu 300 din 2007 si trebuie sa cumpar acele shimuri (saibe) normale si cele delta de diferite dimensiuni (am lista cu ce imi trebuie), si nu stiu de unde as putea sa-le cumpar. Stiti undeva vreun shop/site sau pot sa-le cumpar de la KTM ?

 

Mersi

suna la TopCross TCS, ei sunt cei mai buni pe suspensii, service, piese etc. 0726 260848

Mesaj completat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Intrebare: Se poate indrepta jambele la ktm?

am vrut sa trec un pod care nu mai era din pacate

si nu am mai avut timp a franez

modelul e ktm 525 sx 2003

nu se vede indoit insa nu mai lucreaza bine, se blocheaza uneori

 

Ma indoiesc ca vor mai fi ca la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Vreau sa schimb toata fata unei Africa Twin cu una de KTM.

Imi doresc sa o fac mai capabila in teren accidentat si din ceea ce am citit furcile WP sunt o solutie buna.

 

Ce tip de furca s-ar preta, in conditiile in care am nevoie si de fiabilitate (motocicleta de drum lung) ?

Sunt multe KTM-uri la dezmembrat, catre ce modele sa ma orientez?

Furcile de la 690 si 990 Adventure ar fi ideale, dar nu se prea gasesc.

 

Celelelte modele sunt mult mai usoare si mi-e teama sa nu am probeleme.

 

Multumesc mult.

 

Andrei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Vreau sa schimb toata fata unei Africa Twin cu una de KTM.

Imi doresc sa o fac mai capabila in teren accidentat si din ceea ce am citit furcile WP sunt o solutie buna.

 

Ce tip de furca s-ar preta, in conditiile in care am nevoie si de fiabilitate (motocicleta de drum lung) ?

Sunt multe KTM-uri la dezmembrat, catre ce modele sa ma orientez?

Furcile de la 690 si 990 Adventure ar fi ideale, dar nu se prea gasesc.

 

Celelelte modele sunt mult mai usoare si mi-e teama sa nu am probeleme.

 

Multumesc mult.

 

Andrei..

cea de lc4 ar fi o varianta buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Vreau sa schimb toata fata unei Africa Twin cu una de KTM.

Imi doresc sa o fac mai capabila in teren accidentat si din ceea ce am citit furcile WP sunt o solutie buna.

 

Ce tip de furca s-ar preta, in conditiile in care am nevoie si de fiabilitate (motocicleta de drum lung) ?

Sunt multe KTM-uri la dezmembrat, catre ce modele sa ma orientez?

Furcile de la 690 si 990 Adventure ar fi ideale, dar nu se prea gasesc.

 

Celelelte modele sunt mult mai usoare si mi-e teama sa nu am probeleme.

 

Multumesc mult.

 

Andrei..

 

Pai logic ar fi sa alegi niste telescoape in conformitate cu greutatea AT. Deci WP de la LC8 ar fi indicate. Problema e ca va trebui sa schimbi si jugul, si roata poate, si etrierii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca greutatea motocicletei e atat de importanta din moment ce o sa ii schimb arcurile si tot ce e necesar.

Niste tipi de pe Adv si-au pus de CR 250 cu setarile corespunzatoare.

 

Am gasit o furca de CRF 450R din 2003, cu tot cu jug (care va trece pe la strungar) si roata la 250 de euro in stare buna (spune vanzatorul).

Omul mi-a spus ca e o furca foarte solida si fiabila.

Dupa o reconditionare si o setare cu arcurile corespunzatoare ar putea face fata la greutatea si drumurile lungi la care o voi supune?

 

Multam pentru raspunsurile prompte, saptamana viitoare vreau sa o ridic daca credeti ca e ok..

 

Andrei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca greutatea motocicletei e atat de importanta din moment ce o sa ii schimb arcurile si tot ce e necesar.

Niste tipi de pe Adv si-au pus de CR 250 cu setarile corespunzatoare.

 

Am gasit o furca de CRF 450R din 2003, cu tot cu jug (care va trece pe la strungar) si roata la 250 de euro in stare buna (spune vanzatorul).

Omul mi-a spus ca e o furca foarte solida si fiabila.

Dupa o reconditionare si o setare cu arcurile corespunzatoare ar putea face fata la greutatea si drumurile lungi la care o voi supune?

 

Multam pentru raspunsurile prompte, saptamana viitoare vreau sa o ridic daca credeti ca e ok..

 

Andrei..

 

 

Vad ca deja ai facaut alegerea.

Furca si jugurile de CRF sunt proiectate pt o motoreta de 120 kg, nu pt una de 220+ kg. Chiar daca CRF-ul are obiceiul sa aterizeze de sus, diferenta de masa mi se pare semnificativa. Macar niste telescoape de XR 650 R daca alegeai, chiar daca nu sunt USD. Asta ca Honda sa ramana Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca deja ai facaut alegerea.

Furca si jugurile de CRF sunt proiectate pt o motoreta de 120 kg, nu pt una de 220+ kg. Chiar daca CRF-ul are obiceiul sa aterizeze de sus, diferenta de masa mi se pare semnificativa. Macar niste telescoape de XR 650 R daca alegeai, chiar daca nu sunt USD. Asta ca Honda sa ramana Honda.

 

 

Alegerea nu e luata. Asta e ceea ce am gasit la un pret foarte rezonabil.

Furcile de CRF, chiar daca sunt proiectate pentru o motocicleta de 120 kg cred ca sunt mult mai solide decat cele de Africana.

Nu sunt expert in furci de aceea am cerut sfaturi aici. Sunt sigur ca sunt persoane destul de competente care au postat in aria asta.

 

Andrei..

Mesaj completat

Mai adaug o intrebarea. Amortizorul de pe CRF 450 poate fi reconditionat sau este sigilat?

 

"Pro-Link Showa single shock with spring-preload, 17-position rebound-damping adjustability, and compression-damping adjustment separated into low speed (13 positions) and high-speed (3.5 turns)"

 

L-as lua si pe asta pentru un transalp pe care il folosesc sa ma dau pe camp.

 

Da-ti-va cu pararea, va rog.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut! am si eu o problema la furca de pe motocicleta (yamaha 250f 2007)

Acum 2 saptamani am bagat-o la enduro si inevitabilul s-a produs, adica am umplut jambele de noroi si furca a lucrat cu noroi pe ea...

In urmatoarea dimineata (cand am spalat motocicleta) am observat niste dare de ulei scurs pe jambe. Am desfacut simeringurile de praf, le-am curatat (unul dintre ele era intr-adevar foarte murdar) si le-am pus la loc. Am mai facut o tura pe camp (tura inseamna plimbat putin ca sa se scurga apa) apoi am pus pe motocicleta pe remorca si am plecat spre casa.

Din lipsa de timp de abia azi am mai ajuns la garaj. M-am uitat la furca si am vazut pe cea di nstanga o dara de ulei dar destul de mica ( e clar ca simerigni sunt uzati, desi am facut cu ei maxim 10 iesiri). In momentul cand m-am apasat pe furca aceasta s-a comprimat (parca mai usor decat in mod normal) dar la revenire s-a inaltat decat vreo 2 cm. Am tras apoi de ghidon (spre mine, adica in sus) si furca de abia in acel moment a revenit ( adica a urcat pana sus). Ce parere aveti ? Este posibil ca furca sa fi pierdut atat de mult ulei, tinand cont ca simeringurile nu curg foarte tare ?

Si inca o chestie, am desfacut aerisitoarele( era aer dar nu avea o presiune exagerata) . Este normal ca in momentul cand eu ma apas pe furca ( cu ele desurubate) sa traga aer ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal ca in momentul cand eu ma apas pe furca ( cu ele desurubate) sa traga aer ?

 

Eu as zice ca este normal sa iasa aer atunci cand apesi furca. Nu? Oricum, aerisirea stiu ca se face cu furca complet destinsa.

Mie imi pare ca ai nevoie de o servisare completa a telescoapelor. Adica desfacute si inlocuit tot ce e uzat in ele (incepand cu simeringurile de ulei), curatat, schimbat ulei, verificat daca jambele si paharele sunt drepte, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...