crysssz Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Salutare Stie cineva cati litrii de ulei intra in WRul de 426? Pe net am gasit doar manualul pentru WR450 si acolo zice 1.2litrii daca schimbi si filtrul de ulei. Cum se verifica corect nivelul uleiului? Se scoate joja cand ii motorul pornit sau cand ii oprit? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Salutare Stie cineva cati litrii de ulei intra in WRul de 426? Pe net am gasit doar manualul pentru WR450 si acolo zice 1.2litrii daca schimbi si filtrul de ulei. Cum se verifica corect nivelul uleiului? Se scoate joja cand ii motorul pornit sau cand ii oprit? Va multumesc! Joja se scoate numai cand motorul este oprit si se masoara fara sa o infiletezi. Dca te uiti atent pe motor ar trebui sa scrie cat ulei intra. Daca nu scrie pune un litru apoi porneste motorul cam un minut fara sa-l accelerezi dupa care opreste-l, asteapta tot cam un minut si masoara nivelul . Daca mai trebuie, adauga pana ajunge la nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
husqki Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Stie cineva cati litrii de ulei intra in WRul de 426? Pe net am gasit doar manualul pentru WR450 si acolo zice 1.2litrii daca schimbi si filtrul de ulei. Cum se verifica corect nivelul uleiului? Se scoate joja cand ii motorul pornit sau cand ii oprit? 1.6 litrii...... nivel verificat cu motoru' oprit si rece ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat August 25, 2008 Autor Share Postat August 25, 2008 ms pentru raspuns...1.6l au intrat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Pana la urma ce se intampla daca mergi cu prea mult ulei? La mine in carte scrie foarte negru pe alb ca trebuie sa se puna maxim 2.0 L ulei la un schimb (cu tot cu filtru). Eu am pus pana acum 2.3 si e abia la linia de plutire. P.S. Am uleiul in cadru, daca ajuta cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Pana la urma ce se intampla daca mergi cu prea mult ulei? In cazurile cele mai fericite (si cele mai comune): 1.il mananca, 2.da pe preapline/respiratoare/aerisitoare/alte alea sau variantele combinate 1 cu 2 In timp, se intampla cazuri mai putin fericite si anume ca se mai f.ut simeringuri, chestii de-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 In cazurile cele mai fericite (si cele mai comune): 1.il mananca, 2.da pe preapline/respiratoare/aerisitoare/alte alea sau variantele combinate 1 cu 2In timp, se intampla cazuri mai putin fericite si anume ca se mai f.ut simeringuri, chestii de-astea. Nu se fuck simeringuri n-au cum ca nu e un sistem inchis unde apar presiuni mai mari,din cate imi amintesc(ca fost poesor de wr426) intra 1,6-1,7l de ulei,asta e cantitatea de ulei necesara pt functionarea fara probleme a motorului (ca sa aiba rezerve termice si de ungere,si in conditii extreme),mai mult ulei decat cel necesar duce la pierdere de putere ,si consum de benzina marit(poate nesemnificativ,si nesesizabil pt noi,dar exista) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 La mine, la xtz 660, cand am pus mai mult ulei (mult mai mult ulei), nu mai intra in viteze. Ca si cum ambreiajul nu decupla niciodata. Si asta ar putea sa fie un semn ca ai prea mult ulei: sa inceapa sa agate cand schimbi vitezele. Si vezi ca surplusul de ulei poate ajunge in filtrul de aer sau direct in carburator, depinde cum ai epuratorul de gaze din carter. PS Asta-i pacatul cu motoarele cu carter uscat. Nu poti sa le verifici nivelul prea bine. Exista o supapa intre rezervorul de ulei si carter care trebuie sa se inchida in momentul cand opresti motorul. Daca ea nu mai inchide bine, o data oprit motorul si circuitul uleiului, ea va permite sa se scurga uleiul din rezervor in carter. Cand verifici nivelul, ti se pare ca nu mai e deloc dar, de fapt, el se afla in carter. Asa ca adaugi si tot adaugi si tot adaugi..... si ajungi sa ai prea mult ulei. Eu nici acum nu am gasit o metoda buna sa imi verific nivelul de ulei. Supapa respectiva pare ok dar nu cred ca isi face treaba, totusi. La WR se face schimbul mai des. Vezi cat indica joja si cat se scurge din motor la urmatorul schimb. Poate te ajuta povestea de mai sus sa-ti faci o idee de ce se intampla la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 1,7 litri cand schimbi si filtrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 Pana la urma ce se intampla daca mergi cu prea mult ulei?La mine in carte scrie foarte negru pe alb ca trebuie sa se puna maxim 2.0 L ulei la un schimb (cu tot cu filtru). Eu am pus pana acum 2.3 si e abia la linia de plutire. P.S. Am uleiul in cadru, daca ajuta cu ceva. si tu ai carter uscat...vezi ca a spus cineva mai sus cum e treaba,in orice caz de obicei din experienta iti zic ca desi pe motor scrie o treaba in realitate intra mai mult. Uleiul la motoarele cu carter uscat se verifica cu motorul cald imediat dupa ce ai oprit motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.