UnderTaker Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Problema e simpla...dar cu bataie de cap Scanteieste, benzineste, dar nu porneste...Bateria e ok, de incarcat incarca. Impinsa porneste, contacte la cric si ambreiaj sunt ok, isi fac treaba bine. Cand apas pe buton sa porneasca nu se aude decat tacanitul releului, intensitatea bateriei nu scade...Daca tin mai mult pe buton da semne ca ar invarti dar foarte slab si rar...Problema e ca nu face mereu asa, are momente cand porneste ok, la prima apasare a butonului. De contacte imperfecte nu cred ca e vorba, pentru ca le-am tot verificat si nu pare nimic in neregula... Si pornita de la baterie de la masina porneste greu si cu mult stres. Am verificat si bujiile, si sunt ok deci nu ar fi nici de aici... Un feed-back pe care l-am primit ar da vina pe carbuni sau pe bendix, ca nu ar mai invarti bine. Asa ca m-am gandit sa le dau celor mai cunascatori ca mine o tema de gandire Multumesc anticipat pentru raspunsurile pertinente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Ca sa fii sigur ca nu e releul de pornire (poate avea el contact imperfect in interior) incearca sa "treci peste el". Fa contact cu un fir pe bornele mari ale releului de pornire si vezi daca se invarte electromotorul. Daca nu se invarte nici asa, clar el e de vina. Electromotorul. Asta e valabil daca ai bateria 100% buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Ca sa fii sigur ca nu e releul de pornire (poate avea el contact imperfect in interior) incearca sa "treci peste el". Fa contact cu un fir pe bornele mari ale releului de pornire si vezi daca se invarte electromotorul. Daca nu se invarte nici asa, clar el e de vina. Electromotorul. Asta e valabil daca ai bateria 100% buna. pai a zis ca a incercat si cu o baterie de masina, asa ca as exclude din start bateria. eu zic asa, releul, si sa il verifice exact cum ai spus tu, sarind peste el sau daca nu carbunii de la electromotor si rotor-colectorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 Sal! Mersi pt raspunsuri....Am desfacut electromotorul si am vazut ca dimensiunea carbunilor e undeva putin sub 1 cm...ma gandesc totusi ca sunt cam dusi. Asa ca maine o sa ma duc sa ii schimb si sa vad cum se comport cu ei noi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Sal! Mersi pt raspunsuri....Am desfacut electromotorul si am vazut ca dimensiunea carbunilor e undeva putin sub 1 cm...ma gandesc totusi ca sunt cam dusi. Asa ca maine o sa ma duc sa ii schimb si sa vad cum se comport cu ei noi.... putin sub un cm nu e asa putin cum crezi tu.....e chiar acceptabil.....acum depinde si de model, de ex, la cx500, lungimea minima a carbunilor este de 6mm. foarte important, curata si rotor-colectorul, sa nu cumva sa ai scurturi intre perii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 desfa bendixul ca are contactele oxidate si eu am patit chestia asta si dupa o curatare temeinica n-a mai facut. ca sa fii sigur verifica cum s-a mai spus, pui un fir gros(sau o cheie) intre bornele mari si vezi cum invarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Nu stiu daca Marauder-ul de 800 are asa ceva dar....cand aveam Intruder-ul de 1500 aceste simptome le avea cand trebuia reglat cablul de decompresie. Acest cablu deschide 2 valve, una pe fiecare piston, pentru a scadea compresia si a face pornirea mai usoara. Pentru verificare: impinge un pic motocicleta in fata sau in spate dupa ce ai bagat-o in treapta a-2-a, o impingi pana simti ca s-au miscat un pic pistoanele, o aduci in punctul mort si-i dai la demaror, daca invarte inseamna ca trebuie reglat acel cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 desfa bendixul ca are contactele oxidate si eu am patit chestia asta si dupa o curatare temeinica n-a mai facut.ca sa fii sigur verifica cum s-a mai spus, pui un fir gros(sau o cheie) intre bornele mari si vezi cum invarte. bre, bendixul nu are contacte, bendixul este pur si simplu un un ansamblu mecanic cunoscut si sub denumirea de ambreiaj de sens, adica, intr-un sens transmite miscarea, in celalalt nu. ala de care zici matale e releul de actionare al electromotorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 bre, bendixul nu are contacte, bendixul este pur si simplu un un ansamblu mecanic cunoscut si sub denumirea de ambreiaj de sens, adica, intr-un sens transmite miscarea, in celalalt nu.ala de care zici matale e releul de actionare al electromotorului. da bre asa e stiu si eu asta! ultima data cand i-am explicat unuia ca la moto nu e ca la masina mi-a luat mai mult timp.(si la auto multi folosesc termenul bendix pt tot subansamblul solenoid+ambreiaj de sens) am folosit bendix ca multi folosesc termenul preluat de la auto(vezi mai sus). deci desfa si curata contactele releului de actionare, asta daca nu este capsulat. din cate stiu eu marauderul nu are decompresorul acela automat ca la VL1500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 Da....am schimbat carbunii si....surpriza! NU a vrut sa porneasca. Asa ca am inceput iar cu verificarile...Am curatat contacte, verificat sigurante, cabluri, relee...totul functioneaza ok. Pana mi-a venit o idee sa vad daca invarte cand e scos de pe motor. Apas pe buton ..nimic...Din intamplare il misc si o ia...Eureka! Si totusi functioneaza Problema e a ca functioneaza cand vrea el...Sau mai bine spus, cu ajutor: daca e sa il zgaltai, sa ii dau una...porneste! Singurul raspuns ar fi ca are un contact imperfect undeva in interiorul electromotorului. Urmeaza investigatii suplimentare si tratament de specialitate Stay tuned Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Asta cu contactul imperfect e cazul cel mai fericit insa din pacate in cele mai multe cazuri cand prezinta simptomele astea de vina e rotorul electromotorului, mai exact are infasurari defecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Man, totusi verifica in manualul de reparatii, poate are cablu de decompresie, simptomele arata exact cum facea vl-ul meu inainte sa-i ajustez acest cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Atata timp cat electromotorul nu se invarte nici macar demontat de pe motor la fiecare apasare de buton , cablul ala fie ca exista fie ca nu nu are nici o legatura cu defectiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Da....am schimbat carbunii si....surpriza! NU a vrut sa porneasca. Asa ca am inceput iar cu verificarile...Am curatat contacte, verificat sigurante, cabluri, relee...totul functioneaza ok. Pana mi-a venit o idee sa vad daca invarte cand e scos de pe motor. Apas pe buton ..nimic...Din intamplare il misc si o ia...Eureka! Si totusi functioneaza Problema e a ca functioneaza cand vrea el...Sau mai bine spus, cu ajutor: daca e sa il zgaltai, sa ii dau una...porneste! Singurul raspuns ar fi ca are un contact imperfect undeva in interiorul electromotorului. Urmeaza investigatii suplimentare si tratament de specialitate Stay tuned nu te speria ca se rezolva si asta cu un pic de rabdare si multa atentie. ok, sa trecem la fapte. desfa iar electromotorul, da-i rotorul afara si priveste in zona unde capetele infasurarilor rotorice sunt conectate la periile colectoare. vei observa ca sunt capsate acolo. problema ta este din cauza faptului ca s-au slabit si nu mai fac contact. iei un ciocan de lipit mai baban, fludor si sacaz, cureti bine de tot acea zona de contact dintre corpul periilor si sarma groasa a bobinajului si o cositoresti pe fiecare in parte, cu grija sa nu cositoresti intre ele 2 perii alaturate. incearca sa incalzesti cat mai bine in timpul cositoririi astfel incat sa fie o lipitura buna. si cu asta, basta! montezi la loc si ii dai bice. daca crezi ca nu te descurci si apari prin bucuresti, imi ceri pe pm datele de contact si ne vedem. sa faci rost de un ciocan de lipit bun si te rezolv io. Man, totusi verifica in manualul de reparatii, poate are cablu de decompresie, simptomele arata exact cum facea vl-ul meu inainte sa-i ajustez acest cablu. pe tine daca te doare capul iti masezi piciorul stang? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 eu zic ca s bucsile electromotorului duse da, ai dreptate. si asta poate fi o cauza. dar, in acest caz, trebuia sa-i manance curent enorm din baterie cand vroia sa porneasca. ti se fac luminile lumanari, initiatorule, cand dai la automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 da, ai dreptate. si asta poate fi o cauza. dar, in acest caz, trebuia sa-i manance curent enorm din baterie cand vroia sa porneasca.ti se fac luminile lumanari, initiatorule, cand dai la automat? Mersi mult pentru raspuns...(tutror de altfel)Pana la urma tind sa cred ca e vorba de un contact imperfect...pt ca daca il zgaltai putin porneste, apoi moare iara. Intr-un final l-an dat la testat si curatat, sa vad daca baietii reusesc sa il faca. Poate trebuia doar curatat bine de tot...sa vedem. Cu puterea bateriei nu am nicio problema, intensitatea luminilor nu scade de fel, e mai vioi ca niciodata Keep you posted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Mersi mult pentru raspuns...(tutror de altfel)Pana la urma tind sa cred ca e vorba de un contact imperfect...pt ca daca il zgaltai putin porneste, apoi moare iara. Intr-un final l-an dat la testat si curatat, sa vad daca baietii reusesc sa il faca. Poate trebuia doar curatat bine de tot...sa vedem. Cu puterea bateriei nu am nicio problema, intensitatea luminilor nu scade de fel, e mai vioi ca niciodata Keep you posted e clar, iti fura curent pe la conexiunile dintre perii si capetele bobinajelor rotorice. se rezolva. ti-am explicat cum, anunta-i si pe "baieti" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.