Sari la conținut

Need Presa De Lant


Postări Recomandate

salut, mi-a venit kitul de lant, as avea nevoie de o presa de lant cu imprumut pt o ora ca instalarea sa fie ok din toate punctele de vedere. Recompensa in bere pt bunul samaritean.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, mi-a venit kitul de lant, as avea nevoie de o presa de lant cu imprumut pt o ora ca instalarea sa fie ok din toate punctele de vedere. Recompensa in bere pt bunul samaritean.

daca lantul a venit gata capsat mai bine ar fi sa desfaci bascula ca sa il bag .... cu ocazia asta mai arunci si un ochi pe acolo ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce facem cu recomandarea producatorilor de lanturi de a n-o folosi pina intr-o anumita putere? Ne pisham pe ea. Problem solved.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm sunt doua tipuri de za de siguranta, cct-ul ala cu clipsuri in care nu am incredere si cea pe nituri, cum am eu. pt asta e nevoie de presa. Si nu, nu a venit gata capsat, daca venea, faceam cum am facut si cu kitul de curea, desfaceam bascula strecuram lantul pe langa si problem solved.

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gigelu' prin za cu siguranta se referea la kktul ala cu... siguranta (clips cum zici tu). Aia cu nituri e za cu nituri. Nu-ti lua cu siguranta decit daca n-ai rabdare si vrei sa mergi o saptamina pina faci rost de presa. Da' vezi ca nu e asa de simplu nici cu presa (am asistat la operatie). Roaga un nene care are si se pricepe sa vina sa ti-o puna (zaua). Am gasit eu in Iasi, gasesti tu-n Bucuresti. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam gigelu, ai pus punctul pe i. Eu nu am asistat doar la operatie, ci am mai facut-o. din pacate presa mea am dat-o cuiva care a facut-o pierduta. facerea de bine, f.. de muma

nu e vorba de rabdare, ci de timp, trebe sa pun moto pe roate cel tarziu maine :unsure:

 

Pai gigelu' prin za cu siguranta se referea la kktul ala cu... siguranta (clips cum zici tu). Aia cu nituri e za cu nituri. Nu-ti lua cu siguranta decit daca n-ai rabdare si vrei sa mergi o saptamina pina faci rost de presa. Da' vezi ca nu e asa de simplu nici cu presa (am asistat la operatie). Roaga un nene care are si se pricepe sa vina sa ti-o puna (zaua). Am gasit eu in Iasi, gasesti tu-n Bucuresti. Parerea mea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hihi , cred ca am mentionat asta inca de la deschiderea topicului :unsure:

 

 

Ok, mentioneaza in clar ca dai si-o bere si zic ca te rezolvi rapid. Bafta :angry:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hihi , cred ca am mentionat asta inca de la deschiderea topicului :unsure:

Poi ma omule ... de ce nu faci treaba old style ???

Pune mana pe un ciocan, un dorn si da afara boltul, apoi cu aceleasi scule bagi boltul inapoi, ii arzi 2-3 ciocane sa faca floare sa il inchizi, apoi dai bascula jos si gata ... eventual te uiti inainte sa inchizi sa vezi daca e nevoie sa scoti vreo za sau 2 ...

Nu-mi zi ca trebuie strans cu nuj kg forta ca nu te cred ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi ma omule ... de ce nu faci treaba old style ???

Pune mana pe un ciocan, un dorn si da afara boltul, apoi cu aceleasi scule bagi boltul inapoi, ii arzi 2-3 ciocane sa faca floare sa il inchizi, apoi dai bascula jos si gata ... eventual te uiti inainte sa inchizi sa vezi daca e nevoie sa scoti vreo za sau 2 ...

Nu-mi zi ca trebuie strans cu nuj kg forta ca nu te cred ...

Problema e ca in pozitia in care trebuie inchis (pe motocicleta) e cam greu sa-i fu_ti una cu ciocanul si cu dornul, nu ai cu ce tine contra.. cand bati. Presa e ideala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi ma omule ... de ce nu faci treaba old style ???

Pune mana pe un ciocan, un dorn si da afara boltul, apoi cu aceleasi scule bagi boltul inapoi, ii arzi 2-3 ciocane sa faca floare sa il inchizi, apoi dai bascula jos si gata ... eventual te uiti inainte sa inchizi sa vezi daca e nevoie sa scoti vreo za sau 2 ...

Nu-mi zi ca trebuie strans cu nuj kg forta ca nu te cred ...

Problema e ca in pozitia in care trebuie inchis (pe motocicleta) e cam greu sa-i fu_ti una cu ciocanul si cu dornul, nu ai cu ce tine contra.. cand bati. Presa e ideala.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce facem cu recomandarea producatorilor de lanturi de a n-o folosi pina intr-o anumita putere? Ne pisham pe ea. Problem solved.

 

 

si cam pana in ce putere trebuie folosita asa din curiozitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clipsul (ala care se pune fara scule deosebite) tine doar pana in 32... acum nu-mi aduc aminte exact daca era vorba de KW sau de HP. Scrie pe ambalaj la lanturile care vin direct cu clips.

Deci ori 32 ori 44 cai (pe-acolo e maximul). In rest nit, sau inchis din fabrica.

 

 

si cam pana in ce putere trebuie folosita asa din curiozitate?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gigelu' prin za cu siguranta se referea la kktul ala cu... siguranta (clips cum zici tu). Aia cu nituri e za cu nituri. Nu-ti lua cu siguranta decit daca n-ai rabdare si vrei sa mergi o saptamina pina faci rost de presa. Da' vezi ca nu e asa de simplu nici cu presa (am asistat la operatie). Roaga un nene care are si se pricepe sa vina sa ti-o puna (zaua). Am gasit eu in Iasi, gasesti tu-n Bucuresti. Parerea mea.

 

Ba e chiar simplu, ca eu am facut-o fara sa asist la operatie inainte (bine, faptul ca l-am asistat pe taica-miu la reparat enspe motoare cand eram mic m-a ajutat un pic...). Trebuie doar putina atentie.

 

Clipsul (ala care se pune fara scule deosebite) tine doar pana in 32... acum nu-mi aduc aminte exact daca era vorba de KW sau de HP. Scrie pe ambalaj la lanturile care vin direct cu clips.

Deci ori 32 ori 44 cai (pe-acolo e maximul). In rest nit, sau inchis din fabrica.

 

Iar VN-ul are aprox 40,5 KW (55 CP), iar al lui are cativa caluti in plus (hyper montat pe el).

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clipsul (ala care se pune fara scule deosebite) tine doar pana in 32... acum nu-mi aduc aminte exact daca era vorba de KW sau de HP. Scrie pe ambalaj la lanturile care vin direct cu clips.

Deci ori 32 ori 44 cai (pe-acolo e maximul). In rest nit, sau inchis din fabrica.

 

 

ma eu o am montata pe un smc de peste 60 cp si nu mai vb ce sex oral isi ia lantu ala, e la al doilea kit de lant si are la activ 3 cauciucuri de spate tocate pana la panza.

si oricum el nu se sprijina pe siguranta ci tot pe bolturi daca nu sare si e pusa bine nu are cum sa se rupa plus ca pe ktm lantu e f solicitat si din cauza ca trebuie lasat mult mai slab de cat la alte motorete din cauza suspensiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

icv45 are dreptate - nu cred că există o reglementare strictă siguranță vs nit ...

 

 

 

on topic

 

am eu presă de lanț, dar trebuie să veniți cu mobra în fața c_urții :rock:

 

Nu-mi zi ca trebuie strans cu nuj kg forta ca nu te cred ...

 

unii dintre noi folosesc chei dinamometrice :bounce:

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam bibi, sa imping insa fierul pana acolo mai va.

Personal as fi preferat sa gasesc un kit cu lant intreg. Nu-mi cade mana sa dau bascula jos. Din pacate nu am gasit pe nimeni care sa aduc un kit cu lant endless intr-un timp relativ scurt. DID-ul asta a venit insa in numai 5 zile.

¥ntre timp am gasit la cine sa apelez pentru presa. Multumesc pt. postari. topicul poate fi inchis.

 

icv45 are dreptate - nu cred că există o reglementare strictă siguranță vs nit ...

 

 

 

on topic

 

am eu presă de lanț, dar trebuie să veniți cu mobra în fața c_urții :rock:

 

 

 

unii dintre noi folosesc chei dinamometrice :bounce:

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba exista...

Scrie f mare si pe ambalaj: Nu folositi la peste 32 (d-aia ce or fi, daca imi aduc aminte zic) decat eventual pentru drumul pana la atelier si ala fara smucituri.

Banuiesc ca nu au scris asa pur si simplu de fraieri.

 

Dar aceeasi chestie se aplica si la tank-bag (pe majoritatea scrie maxim 80 km/h cu el montat) si sa nu-mi spuneti ca v-ati facut vreunul probleme de genul asta :bounce:))))))) Asa e la romani... se mai adauga pe principiul "las ca merge si asa". Nu vreau sa desconsider pe cineva, si eu sunt in categoria "las ca merge si asa".

 

Insa depinde cat de "si asa"... eu de exemplu n-as merge pe o vitezana cu un lant cu clips. Cat "intindem" recomandarile producatorilor depinde de fiecare in parte.

 

 

 

icv45 are dreptate - nu cred că există o reglementare strictă siguranță vs nit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...