insider Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 eh acolo unde e ambitie te si descurci, m-am descurcat binishor si cu aprilica, parazitand-o pe maica-mea vro 6 luni, si sunt aproape sigur ca la motoru ala e mai scumpa intretinerea, mai mare consumu si toate astea:D acum ramane de vazut, merci oricum mult pt ajutor Visele tale le-am avut si eu dar e bine sa te trezesti si sa fie o concordanta intre venit ,intre posibilitati...si pretentii.. Ce folos daca iti permiti un motor, iti permiti intretinerea lui dar nu iti permiti sa calatoresti cu el si stai si te uiti la el, il speli,il lustruiesti... Si nu ma refer doar la banii de benzina, ca doar n-o sa faci ture prin oras cum fac unii ratati.. poate vrei sa mergi spre un Brasov, spre o mare, poate chiar ina fara, ca doar de aia iti iei motor... Ca sa ai un motor parerea mea ca ai minim de 1500 RON pe luna,si asta ca sa te descurci DECENT... Si eu visam intai la sf-uri dar gandeste-te ca daca-ti iei din prima motorul visat si puternic si expensive si suparat...nu o sa inveti sa mergi pe el bine, o sa mergi stresat, o sa mergi crizat (de frica sa nu-l scapi,sa nu-l zgarii,de frica sa nu fie prea puternic etc). Deci suma acestor frici va castra toata placerea.... Ia-ti ceva de 400/600 intai, mai vechi, care daca-l dai de pamant sa nu plangi dupa el, inveti sa te dai bine pe el, ca apoi cand treci pe un Ducati sau pe un alt V2 japonez sau chiar un 4 inlinie de 750/1000 sa nu te simti ca o virgina in prima ei noapte de viol... Eu gandesc asa: mai bine iau o japoneza obosita cu 2000-2500 euro maxim, pe care incerc sa o storc (si sa ma storc eu insumi pe ea), o tin 1 sezon sau doua,cat e nevoie sa ma invat, si apoi,daca eu consider c-am capatat ceva experienta trec pe un motor mai noi,mai fancy,mai scump, mai pe 'gusturile mele'. Daca-ti iei din prima un RSV, VTR, ZX9, 748 o sa-ti ia minim 2-3 ani sa te inveti sa mergi cu el la adevarata lui capacitate.. Sunt o gramada de incepatori care merg acu pe R1, 929, 954, GSXR 600/1000, VTR etc etc...dar sunt curios cati dintre ei merg macar la 40 % din ce poate motocicleta aia,si cati se simt 'over-powered' by their bikes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 insider stie asculta-l pe insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 (editat) adevar graiesti insider. Editat August 30, 2008 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttymo Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 in sfarsit lumea ii da dreptate lui insider ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 ia-ti ceva big and mean din prima arde toate etapele si alea merg cu 50 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra964 Postat Septembrie 2, 2008 Autor Share Postat Septembrie 2, 2008 thanx all, am retinut toate sfaturile, si de toate o sa tin cont in alegere intr-un fel sau altul, am sa revin doar atunci cand am achizitionat mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 ia-ti ceva big and mean din primaarde toate etapele si alea merg cu 50 la ora Cu a-1 a...ca sa nu fie subturata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) Visele tale le-am avut si eu dar e bine sa te trezesti si sa fie o concordanta intre venit ,intre posibilitati...si pretentii.. Ce folos daca iti permiti un motor, iti permiti intretinerea lui dar nu iti permiti sa calatoresti cu el si stai si te uiti la el, il speli,il lustruiesti... Si nu ma refer doar la banii de benzina, ca doar n-o sa faci ture prin oras cum fac unii ratati.. poate vrei sa mergi spre un Brasov, spre o mare, poate chiar ina fara, ca doar de aia iti iei motor... Ca sa ai un motor parerea mea ca ai minim de 1500 RON pe luna,si asta ca sa te descurci DECENT... Si eu visam intai la sf-uri dar gandeste-te ca daca-ti iei din prima motorul visat si puternic si expensive si suparat...nu o sa inveti sa mergi pe el bine, o sa mergi stresat, o sa mergi crizat (de frica sa nu-l scapi,sa nu-l zgarii,de frica sa nu fie prea puternic etc). Deci suma acestor frici va castra toata placerea.... Ia-ti ceva de 400/600 intai, mai vechi, care daca-l dai de pamant sa nu plangi dupa el, inveti sa te dai bine pe el, ca apoi cand treci pe un Ducati sau pe un alt V2 japonez sau chiar un 4 inlinie de 750/1000 sa nu te simti ca o virgina in prima ei noapte de viol... Eu gandesc asa: mai bine iau o japoneza obosita cu 2000-2500 euro maxim, pe care incerc sa o storc (si sa ma storc eu insumi pe ea), o tin 1 sezon sau doua,cat e nevoie sa ma invat, si apoi,daca eu consider c-am capatat ceva experienta trec pe un motor mai noi,mai fancy,mai scump, mai pe 'gusturile mele'. Daca-ti iei din prima un RSV, VTR, ZX9, 748 o sa-ti ia minim 2-3 ani sa te inveti sa mergi cu el la adevarata lui capacitate.. Sunt o gramada de incepatori care merg acu pe R1, 929, 954, GSXR 600/1000, VTR etc etc...dar sunt curios cati dintre ei merg macar la 40 % din ce poate motocicleta aia,si cati se simt 'over-powered' by their bikes... Mama dar cum le zici tu! Tu cu ce motor ai inceput? Doar asa de curiozitate. Editat Septembrie 8, 2008 de alxcristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the-doctor_46 Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 am observat multe discutii despre japoneze si italiene, majoritatea cauta japoneze dar cei care detin italiene le ridica in slavi, as vrea cateva argumente pro si contra, plusuri si minusuri.principalele mele alegeri sunt intre un ducati 748 si un yamaha r1 sau un zx-9r am apucat sa le incalec multe motociclete, r6, zx6, zx9, fireblade, f3, ducati 748, 916, 900ss, 906 paso si altele dar pentru ture scurte mai mult mi-a placut feelingul de pe ducati sincer sa fiu, cuplul puternic la ture joase, elasticitatea si rezerva de putere oferite, dar din cate am inteles de la toata lumea stau prost cu fiabilitatea mai ales sistemul desmodromic care se deregleaza la aprox 5000 de km ideea de baza nu caut neaparat putere foarte mare, vreau un motor sportiv, cu un cuplu bun care sa se intinda si la drum lung, vreau sa aiba ciclistica buna raspuns promt dar si elasticitate, nu imi trebuie pentru sprinturi in oras, dar nici nu vreau sa fiarba apa daca trebuie sa trec printr-un oras(din cate stiu asta e problema mare la miarele japoneze) ideea de baza caut sa fac un compromis bun, intre supersportive, as dori raspunsuri realiste si argumentate, nu raspunsuri de genul DUCATI E CEL MAI TARE, sau FRATE IA-TI JAPONEZA CA E LA MODA, caut sa fac un compromis bun de performante si fiabilitate, nu am bani de bagat in motor odata la luna in sezon cand chiar circul mult. nu nu imi iau touring, si nici super moto sau naked multumesc anticipat celor care imi vor da raspunsuri nerealiste P.S: scuze daca am mai facut greseli gramaticale sau de exprimare motoru imi sta in garaj si eu stau cu vinu pe masa:D R1 ? ZX-10R...treci de la 15 CP sau 34(daca ti-ai delimitat RS-ul)..la 180...tare de tot...da de ce nu vrei tu mai bine sa-ti iei o sportiva medie ??Alea macar au in jur de 120CP.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra964 Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 exista o foarte mare sansa sa trec pe un ss(600cc), dar din alte cauze, nu zic acum pt ca nu are rost si doar pornesc acum alte oportunitati pt mistouri fara sens, si nu vad rostul oricum motivul nu sunt nici banii nici puterea:D nu prea vad rostul unei discutii de genu, ba esti incepator iati motorul x sau y sau alte mistouri lipsite de sens, eu mai sus am zis exact ce imi doream, si de ce, cine a vrut sa ma critice e treaba lui, cine a avut ceva pertinent de zis am retinut( au fost si sfaturi pertinente si le multumesc celor care s-au abtinut de la replici inutile) p.s: app the doctor vad ca nu ai nici macar permis, nush de ce dar presupun ca ar trebui sa te dai mai intai si dupaia sa comentezi, e usor sa fii dur si atotcunoscator din spatele tastaturii, dar sunt curios ce inseamna pt tine un viraj , daca gresesc te rog sa ma scuzi, si oricum iti urez bafta, da de permis ia-ti motor si sa ne vedem pe strazi(cu asfalt cat mai bun si curbe cat mai provocatoare:)) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Digweed Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) exista o foarte mare sansa sa trec pe un ss(600cc), dar din alte cauze, nu zic acum pt ca nu are rost si doar pornesc acum alte oportunitati pt mistouri fara sens, si nu vad rostul oricum motivul nu sunt nici banii nici puterea:Dnu prea vad rostul unei discutii de genu, ba esti incepator iati motorul x sau y sau alte mistouri lipsite de sens, eu mai sus am zis exact ce imi doream, si de ce, cine a vrut sa ma critice e treaba lui, cine a avut ceva pertinent de zis am retinut( au fost si sfaturi pertinente si le multumesc celor care s-au abtinut de la replici inutile) p.s: app the doctor vad ca nu ai nici macar permis, nush de ce dar presupun ca ar trebui sa te dai mai intai si dupaia sa comentezi, e usor sa fii dur si atotcunoscator din spatele tastaturii, dar sunt curios ce inseamna pt tine un viraj , daca gresesc te rog sa ma scuzi, si oricum iti urez bafta, da de permis ia-ti motor si sa ne vedem pe strazi(cu asfalt cat mai bun si curbe cat mai provocatoare:)) ) Ia-ti r1 99 Editat Decembrie 24, 2008 de Digweed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 frate, hai sa-ti zic ceva: motoarele italiene se pare ca sunt asa de proaste incat aproape toata electronica este japan made ( cel putin la monsterul de l-am avut) si multe alte piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 ...dar sunt curios cati dintre ei merg macar la 40 % din ce poate motocicleta aia,si cati se simt 'over-powered' by their bikes... Cata exactitate,cat studiu de caz. 40%? E fix? De unde ma? De unde le scoateti ca eu mor de ras in fata tastaturii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.