Sari la conținut

Am Nevoie De Putin Ajutor In Alegerea Viitoarei Motociclete


Ra964
 Share

Postări Recomandate

eh acolo unde e ambitie te si descurci, m-am descurcat binishor si cu aprilica, parazitand-o pe maica-mea vro 6 luni, si sunt aproape sigur ca la motoru ala e mai scumpa intretinerea, mai mare consumu si toate astea:D acum ramane de vazut, merci oricum mult pt ajutor

 

 

Visele tale le-am avut si eu dar e bine sa te trezesti si sa fie o concordanta intre venit ,intre posibilitati...si pretentii..

 

Ce folos daca iti permiti un motor, iti permiti intretinerea lui dar nu iti permiti sa calatoresti cu el si stai si te uiti la el, il speli,il lustruiesti...

 

Si nu ma refer doar la banii de benzina, ca doar n-o sa faci ture prin oras cum fac unii ratati.. poate vrei sa mergi spre un Brasov, spre o mare, poate chiar ina fara, ca doar de aia iti iei motor...

 

Ca sa ai un motor parerea mea ca ai minim de 1500 RON pe luna,si asta ca sa te descurci DECENT...

 

Si eu visam intai la sf-uri dar gandeste-te ca daca-ti iei din prima motorul visat si puternic si expensive si suparat...nu o sa inveti sa mergi pe el bine, o sa mergi stresat, o sa mergi crizat (de frica sa nu-l scapi,sa nu-l zgarii,de frica sa nu fie prea puternic etc).

 

Deci suma acestor frici va castra toata placerea....

 

Ia-ti ceva de 400/600 intai, mai vechi, care daca-l dai de pamant sa nu plangi dupa el, inveti sa te dai bine pe el, ca apoi cand treci pe un Ducati sau pe un alt V2 japonez sau chiar un 4 inlinie de 750/1000 sa nu te simti ca o virgina in prima ei noapte de viol...

 

Eu gandesc asa: mai bine iau o japoneza obosita cu 2000-2500 euro maxim, pe care incerc sa o storc (si sa ma storc eu insumi pe ea), o tin 1 sezon sau doua,cat e nevoie sa ma invat, si apoi,daca eu consider c-am capatat ceva experienta trec pe un motor mai noi,mai fancy,mai scump, mai pe 'gusturile mele'.

 

Daca-ti iei din prima un RSV, VTR, ZX9, 748 o sa-ti ia minim 2-3 ani sa te inveti sa mergi cu el la adevarata lui capacitate..

 

Sunt o gramada de incepatori care merg acu pe R1, 929, 954, GSXR 600/1000, VTR etc etc...dar sunt curios cati dintre ei merg macar la 40 % din ce poate motocicleta aia,si cati se simt 'over-powered' by their bikes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Visele tale le-am avut si eu dar e bine sa te trezesti si sa fie o concordanta intre venit ,intre posibilitati...si pretentii..

 

Ce folos daca iti permiti un motor, iti permiti intretinerea lui dar nu iti permiti sa calatoresti cu el si stai si te uiti la el, il speli,il lustruiesti...

 

Si nu ma refer doar la banii de benzina, ca doar n-o sa faci ture prin oras cum fac unii ratati.. poate vrei sa mergi spre un Brasov, spre o mare, poate chiar ina fara, ca doar de aia iti iei motor...

 

Ca sa ai un motor parerea mea ca ai minim de 1500 RON pe luna,si asta ca sa te descurci DECENT...

 

Si eu visam intai la sf-uri dar gandeste-te ca daca-ti iei din prima motorul visat si puternic si expensive si suparat...nu o sa inveti sa mergi pe el bine, o sa mergi stresat, o sa mergi crizat (de frica sa nu-l scapi,sa nu-l zgarii,de frica sa nu fie prea puternic etc).

 

Deci suma acestor frici va castra toata placerea....

 

Ia-ti ceva de 400/600 intai, mai vechi, care daca-l dai de pamant sa nu plangi dupa el, inveti sa te dai bine pe el, ca apoi cand treci pe un Ducati sau pe un alt V2 japonez sau chiar un 4 inlinie de 750/1000 sa nu te simti ca o virgina in prima ei noapte de viol...

 

Eu gandesc asa: mai bine iau o japoneza obosita cu 2000-2500 euro maxim, pe care incerc sa o storc (si sa ma storc eu insumi pe ea), o tin 1 sezon sau doua,cat e nevoie sa ma invat, si apoi,daca eu consider c-am capatat ceva experienta trec pe un motor mai noi,mai fancy,mai scump, mai pe 'gusturile mele'.

 

Daca-ti iei din prima un RSV, VTR, ZX9, 748 o sa-ti ia minim 2-3 ani sa te inveti sa mergi cu el la adevarata lui capacitate..

 

Sunt o gramada de incepatori care merg acu pe R1, 929, 954, GSXR 600/1000, VTR etc etc...dar sunt curios cati dintre ei merg macar la 40 % din ce poate motocicleta aia,si cati se simt 'over-powered' by their bikes...

 

Mama dar cum le zici tu! :D

 

Tu cu ce motor ai inceput?

 

Doar asa de curiozitate.

Editat de alxcristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
am observat multe discutii despre japoneze si italiene, majoritatea cauta japoneze dar cei care detin italiene le ridica in slavi, as vrea cateva argumente pro si contra, plusuri si minusuri.

principalele mele alegeri sunt intre un ducati 748 si un yamaha r1 sau un zx-9r

am apucat sa le incalec multe motociclete, r6, zx6, zx9, fireblade, f3, ducati 748, 916, 900ss, 906 paso si altele dar pentru ture scurte

mai mult mi-a placut feelingul de pe ducati sincer sa fiu, cuplul puternic la ture joase, elasticitatea si rezerva de putere oferite, dar din cate am inteles de la toata lumea stau prost cu fiabilitatea mai ales sistemul desmodromic care se deregleaza la aprox 5000 de km

ideea de baza nu caut neaparat putere foarte mare, vreau un motor sportiv, cu un cuplu bun care sa se intinda si la drum lung, vreau sa aiba ciclistica buna raspuns promt dar si elasticitate, nu imi trebuie pentru sprinturi in oras, dar nici nu vreau sa fiarba apa daca trebuie sa trec printr-un oras(din cate stiu asta e problema mare la miarele japoneze)

 

ideea de baza caut sa fac un compromis bun, intre supersportive, as dori raspunsuri realiste si argumentate, nu raspunsuri de genul DUCATI E CEL MAI TARE, sau FRATE IA-TI JAPONEZA CA E LA MODA, caut sa fac un compromis bun de performante si fiabilitate, nu am bani de bagat in motor odata la luna in sezon cand chiar circul mult.

 

nu nu imi iau touring, si nici super moto sau naked

multumesc anticipat celor care imi vor da raspunsuri nerealiste

P.S: scuze daca am mai facut greseli gramaticale sau de exprimare motoru imi sta in garaj si eu stau cu vinu pe masa:D

 

R1 ? ZX-10R...treci de la 15 CP sau 34(daca ti-ai delimitat RS-ul)..la 180...tare de tot...da de ce nu vrei tu mai bine sa-ti iei o sportiva medie ??Alea macar au in jur de 120CP..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista o foarte mare sansa sa trec pe un ss(600cc), dar din alte cauze, nu zic acum pt ca nu are rost si doar pornesc acum alte oportunitati pt mistouri fara sens, si nu vad rostul oricum motivul nu sunt nici banii nici puterea:D

nu prea vad rostul unei discutii de genu, ba esti incepator iati motorul x sau y sau alte mistouri lipsite de sens, eu mai sus am zis exact ce imi doream, si de ce, cine a vrut sa ma critice e treaba lui, cine a avut ceva pertinent de zis am retinut( au fost si sfaturi pertinente si le multumesc celor care s-au abtinut de la replici inutile)

p.s: app the doctor vad ca nu ai nici macar permis, nush de ce dar presupun ca ar trebui sa te dai mai intai si dupaia sa comentezi, e usor sa fii dur si atotcunoscator din spatele tastaturii, dar sunt curios ce inseamna pt tine un viraj :), daca gresesc te rog sa ma scuzi, si oricum iti urez bafta, da de permis ia-ti motor si sa ne vedem pe strazi(cu asfalt cat mai bun si curbe cat mai provocatoare:)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
exista o foarte mare sansa sa trec pe un ss(600cc), dar din alte cauze, nu zic acum pt ca nu are rost si doar pornesc acum alte oportunitati pt mistouri fara sens, si nu vad rostul oricum motivul nu sunt nici banii nici puterea:D

nu prea vad rostul unei discutii de genu, ba esti incepator iati motorul x sau y sau alte mistouri lipsite de sens, eu mai sus am zis exact ce imi doream, si de ce, cine a vrut sa ma critice e treaba lui, cine a avut ceva pertinent de zis am retinut( au fost si sfaturi pertinente si le multumesc celor care s-au abtinut de la replici inutile)

p.s: app the doctor vad ca nu ai nici macar permis, nush de ce dar presupun ca ar trebui sa te dai mai intai si dupaia sa comentezi, e usor sa fii dur si atotcunoscator din spatele tastaturii, dar sunt curios ce inseamna pt tine un viraj :laugh:, daca gresesc te rog sa ma scuzi, si oricum iti urez bafta, da de permis ia-ti motor si sa ne vedem pe strazi(cu asfalt cat mai bun si curbe cat mai provocatoare:)) )

Ia-ti r1 99

Editat de Digweed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dar sunt curios cati dintre ei merg macar la 40 % din ce poate motocicleta aia,si cati se simt 'over-powered' by their bikes...

 

Cata exactitate,cat studiu de caz. 40%? E fix? De unde ma? De unde le scoateti ca eu mor de ras in fata tastaturii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...