hover Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 salut,de ceva vreme sta martorul de benzina aprins,am verificat conexiunile si sunt ok un sfat cum se desface din rezervor si ce ar putea avea? are vreun plutitor in interior,a-ti avut problema asta? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Presupun ca martorul sta aprins cand AI benzina in rezervor nu? Ai specificat doar ca ai verificat conexiunile, de benzina n-ai zis nimic. Scoti benzina din rezervor, inchizi robinetul de benzina, scoti frumos furtunasul de alimentare din robinet, desfaci suruburile de sub sea care tin rezervorul, il dai afara si il intorci cu burta in sus. Undeva trebuie sa existe un capac (in general de plastic) de unde vine conexiunea. Sub el trebuie sa fie cateva suruburi, depinde de forma bazei sondei (daca e paralelipipedica - patrata sau dreptunghiulara atunci sunt vreo 4, daca e rotunda sunt de obicei 6 suruburi). Le desfaci si scoti usor sonda cu atentie sa nu se f.uta garnitura dintre ea si rezervor. In general astea oxideaza si nu mai fac contact bine. O iei si o cureti bine-bine, daca e "incapsulata" in metal desfaci cu atentie capsula si vezi ce e pe la partea electrica pe-acolo - de obicei rugina si apa cu benzina. Inainte de a demonta sonda, se poate verifica daca "lucreaza" prin scurtcircuitarea firului de curent care merge la ea (il pui la "masa" cu ajutorul altui fir, direct din conexiune. Daca becul se stinge inseamna ca problema e la sonda. Daca nu, e din alta parte. L.E.: inca ceva... dupa ce ai scos-o si ai curatat-o, poti sa o conectezi la motocicleta tinand-o in mana, pui contactul si te joci cu plutitorul ala - misti parghia dintr-o parte intr-alta sa vezi daca se stinge/aprinde becul. Editat August 29, 2008 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Presupun ca martorul sta aprins cand AI benzina in rezervor nu? Ai specificat doar ca ai verificat conexiunile, de benzina n-ai zis nimic. Scoti benzina din rezervor, inchizi robinetul de benzina, scoti frumos furtunasul de alimentare din robinet, desfaci suruburile de sub sea care tin rezervorul, il dai afara si il intorci cu burta in sus. Undeva trebuie sa existe un capac (in general de plastic) de unde vine conexiunea. Sub el trebuie sa fie cateva suruburi, depinde de forma bazei sondei (daca e paralelipipedica - patrata sau dreptunghiulara atunci sunt vreo 4, daca e rotunda sunt de obicei 6 suruburi). Le desfaci si scoti usor sonda cu atentie sa nu se f.uta garnitura dintre ea si rezervor. In general astea oxideaza si nu mai fac contact bine. O iei si o cureti bine-bine, daca e "incapsulata" in metal desfaci cu atentie capsula si vezi ce e pe la partea electrica pe-acolo - de obicei rugina si apa cu benzina. Inainte de a demonta sonda, se poate verifica daca "lucreaza" prin scurtcircuitarea firului de curent care merge la ea (il pui la "masa" cu ajutorul altui fir, direct din conexiune. Daca becul se stinge inseamna ca problema e la sonda. Daca nu, e din alta parte. L.E.: inca ceva... dupa ce ai scos-o si ai curatat-o, poti sa o conectezi la motocicleta tinand-o in mana, pui contactul si te joci cu plutitorul ala - misti parghia dintr-o parte intr-alta sa vezi daca se stinge/aprinde becul. io cred ca e invers, adica daca faci scurt, se aprinde becul, nu se stinge......... becul ala de lipsa benzina nu are cum sa se aprinda cand ai benzina.....cam asta e logica........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hover Postat Septembrie 1, 2008 Autor Share Postat Septembrie 1, 2008 multumesc ptr.info,luni ma apuc de desfacut sta aprins cand are benzina in el si sigur este sonda ptr.ca daca scot mufele de la rezervor se stinge becul stiti cumva cum este limitat modelul asta RS50 din 2007,parerile sunt impartite si nu stiu exact de unde sa incep,sa nu stric mai rau,acum ia maxim 6500rot/min am desfacut sonda,nu am gasit nimic care sa ma lamureasca de ce nu inchide circuitul si sa stea becul stins din sonda care este capsulata pleaca o tija care are sita de benzina(era curata) si un plastic care se plimba pe tija,cred ca are rol de plutitor, nu sunt sigur ptr.ca nu face nimic,am miscat de el si nu stinge becul daca stiti ce poate avea sau lipseste din ceva mecanism, va rog sa postati cred ca trebuie sa comand piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 am desfacut sonda,nu am gasit nimic care sa ma lamureasca de ce nu inchide circuitul si sa stea becul stinsdin sonda care este capsulata pleaca o tija care are sita de benzina(era curata) si un plastic care se plimba pe tija,cred ca are rol de plutitor, nu sunt sigur ptr.ca nu face nimic,am miscat de el si nu stinge becul daca stiti ce poate avea sau lipseste din ceva mecanism, va rog sa postati cred ca trebuie sa comand piesa Ai cum sa pui si tu o poza ceva? Din ce descrii tu, ala de se misca pe tija ar cam fi plutitor... intrebarea (mea) ar fi cum actioneaza el ca senzor? La motocicletele mai vechi era o tija de se balanganea (cu plutitor) in cap. @bogdanawo: da, se poate sa fie si invers, depinde de solutia aleasa de constructor... la Kawa de exemplu, cand il scurtcircuitezi se urca acul la "full"... aici e cu bec, m-am gandit ca e invers (fiindca indica lipsa). In fine, ideea e sa nu lipseasca ceva, sau sa nu faca contact, sau sa nu se fi f.utut partea electrica (aici mai difera solutiile constructive). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hover Postat Septembrie 1, 2008 Autor Share Postat Septembrie 1, 2008 nu m-am gandit sa-i fac o poza cand l-am avut dat jos ori lipseste ceva f mic,ori sa dus saracu..b...as sa vad de unde naiba gasesc ca se pare ca aprilia e in concediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Ai cum sa pui si tu o poza ceva?Din ce descrii tu, ala de se misca pe tija ar cam fi plutitor... intrebarea (mea) ar fi cum actioneaza el ca senzor? La motocicletele mai vechi era o tija de se balanganea (cu plutitor) in cap. @bogdanawo: da, se poate sa fie si invers, depinde de solutia aleasa de constructor... la Kawa de exemplu, cand il scurtcircuitezi se urca acul la "full"... aici e cu bec, m-am gandit ca e invers (fiindca indica lipsa). In fine, ideea e sa nu lipseasca ceva, sau sa nu faca contact, sau sa nu se fi f.utut partea electrica (aici mai difera solutiile constructive). e normal daca scurtcircuitezi sonda de ac sa se duca la full acul, pentru ca acolo ai o rezistenta, un reostat facut din nichelina bobinata, de obicei si un cursor care se plimba pe acele spire. logica functionarii este urmatoarea: la rezistenta mare, curent mic, acul sta spre zero, rezistenta mica, creste curentul, urca acul in full. la bec e alta schema. este un contact normal inchis atunci cand plutitorul este sus, adica are benzina si acest contact se inchide atunci cand coboara plutitorul, adica nu mai are benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 si cand ai si ac si bec cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 nu m-am gandit sa-i fac o poza cand l-am avut dat josori lipseste ceva f mic,ori sa dus saracu..b...as sa vad de unde naiba gasesc ca se pare ca aprilia e in concediu contactul s`ar putea sa fie in partea capsulata si f probabil a ramas pe inchis daca zici ca scoti firele si se stinge becul. Daca nu poti desface carcasa sa vezi ce e cu contactul ala, trebuie sa faci rost de alt litrometru. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 si cand ai si ac si bec cum e? Deja devine prea complicata treaba si se adauga un microcontroler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Deja devine prea complicata treaba si se adauga un microcontroler. @binox ii scrie softul! clar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 si cand ai si ac si bec cum e? ai un reostat si un contact. simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hover Postat Septembrie 2, 2008 Autor Share Postat Septembrie 2, 2008 e capsulata ,am comandat alta dar ajunge in 15 zile bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 e capsulata ,am comandat alta dar ajunge in 15 zilebafta bravo si ce e capsulat se poate desface si repara si apoi recapsula, dar, asta e..... sper sa nu-ti rozi unghiile asteptand cele 15 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) bravosi ce e capsulat se poate desface si repara si apoi recapsula, dar, asta e..... sper sa nu-ti rozi unghiile asteptand cele 15 zile Ii pune un capac si merge asa, cu conditia sa aiba grija cata benzina are. Editat Septembrie 3, 2008 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Ii pune un capac si merge asa, cu conditia sa aiba grija cata benzina are. da, cred ca ar fi cea mai buna solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.