Sari la conținut

Martor Benzina Aprins


hover
 Share

Postări Recomandate

Presupun ca martorul sta aprins cand AI benzina in rezervor nu? Ai specificat doar ca ai verificat conexiunile, de benzina n-ai zis nimic. :bounce:

 

Scoti benzina din rezervor, inchizi robinetul de benzina, scoti frumos furtunasul de alimentare din robinet, desfaci suruburile de sub sea care tin rezervorul, il dai afara si il intorci cu burta in sus. Undeva trebuie sa existe un capac (in general de plastic) de unde vine conexiunea. Sub el trebuie sa fie cateva suruburi, depinde de forma bazei sondei (daca e paralelipipedica - patrata sau dreptunghiulara atunci sunt vreo 4, daca e rotunda sunt de obicei 6 suruburi). Le desfaci si scoti usor sonda cu atentie sa nu se f.uta garnitura dintre ea si rezervor. In general astea oxideaza si nu mai fac contact bine. O iei si o cureti bine-bine, daca e "incapsulata" in metal desfaci cu atentie capsula si vezi ce e pe la partea electrica pe-acolo - de obicei rugina si apa cu benzina.

 

Inainte de a demonta sonda, se poate verifica daca "lucreaza" prin scurtcircuitarea firului de curent care merge la ea (il pui la "masa" cu ajutorul altui fir, direct din conexiune. Daca becul se stinge inseamna ca problema e la sonda. Daca nu, e din alta parte.

 

L.E.: inca ceva... dupa ce ai scos-o si ai curatat-o, poti sa o conectezi la motocicleta tinand-o in mana, pui contactul si te joci cu plutitorul ala - misti parghia dintr-o parte intr-alta sa vezi daca se stinge/aprinde becul.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca martorul sta aprins cand AI benzina in rezervor nu? Ai specificat doar ca ai verificat conexiunile, de benzina n-ai zis nimic. :rock:

 

Scoti benzina din rezervor, inchizi robinetul de benzina, scoti frumos furtunasul de alimentare din robinet, desfaci suruburile de sub sea care tin rezervorul, il dai afara si il intorci cu burta in sus. Undeva trebuie sa existe un capac (in general de plastic) de unde vine conexiunea. Sub el trebuie sa fie cateva suruburi, depinde de forma bazei sondei (daca e paralelipipedica - patrata sau dreptunghiulara atunci sunt vreo 4, daca e rotunda sunt de obicei 6 suruburi). Le desfaci si scoti usor sonda cu atentie sa nu se f.uta garnitura dintre ea si rezervor. In general astea oxideaza si nu mai fac contact bine. O iei si o cureti bine-bine, daca e "incapsulata" in metal desfaci cu atentie capsula si vezi ce e pe la partea electrica pe-acolo - de obicei rugina si apa cu benzina.

 

Inainte de a demonta sonda, se poate verifica daca "lucreaza" prin scurtcircuitarea firului de curent care merge la ea (il pui la "masa" cu ajutorul altui fir, direct din conexiune. Daca becul se stinge inseamna ca problema e la sonda. Daca nu, e din alta parte.

 

L.E.: inca ceva... dupa ce ai scos-o si ai curatat-o, poti sa o conectezi la motocicleta tinand-o in mana, pui contactul si te joci cu plutitorul ala - misti parghia dintr-o parte intr-alta sa vezi daca se stinge/aprinde becul.

io cred ca e invers, adica daca faci scurt, se aprinde becul, nu se stinge......... :bounce:

becul ala de lipsa benzina nu are cum sa se aprinda cand ai benzina.....cam asta e logica........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc ptr.info,luni ma apuc de desfacut

sta aprins cand are benzina in el si sigur este sonda ptr.ca daca scot mufele de la rezervor se stinge becul

stiti cumva cum este limitat modelul asta RS50 din 2007,parerile sunt impartite si nu stiu exact de unde sa incep,sa nu stric mai rau,acum ia maxim 6500rot/min

 

 

am desfacut sonda,nu am gasit nimic care sa ma lamureasca de ce nu inchide circuitul si sa stea becul stins

din sonda care este capsulata pleaca o tija care are sita de benzina(era curata) si un plastic care se plimba pe tija,cred ca are rol de plutitor, nu sunt sigur ptr.ca nu face nimic,am miscat de el si nu stinge becul

daca stiti ce poate avea sau lipseste din ceva mecanism, va rog sa postati

cred ca trebuie sa comand piesa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut sonda,nu am gasit nimic care sa ma lamureasca de ce nu inchide circuitul si sa stea becul stins

din sonda care este capsulata pleaca o tija care are sita de benzina(era curata) si un plastic care se plimba pe tija,cred ca are rol de plutitor, nu sunt sigur ptr.ca nu face nimic,am miscat de el si nu stinge becul

daca stiti ce poate avea sau lipseste din ceva mecanism, va rog sa postati

cred ca trebuie sa comand piesa

 

Ai cum sa pui si tu o poza ceva?

Din ce descrii tu, ala de se misca pe tija ar cam fi plutitor... intrebarea (mea) ar fi cum actioneaza el ca senzor?

La motocicletele mai vechi era o tija de se balanganea (cu plutitor) in cap.

 

@bogdanawo: da, se poate sa fie si invers, depinde de solutia aleasa de constructor... la Kawa de exemplu, cand il scurtcircuitezi se urca acul la "full"... aici e cu bec, m-am gandit ca e invers (fiindca indica lipsa).

 

In fine, ideea e sa nu lipseasca ceva, sau sa nu faca contact, sau sa nu se fi f.utut partea electrica (aici mai difera solutiile constructive).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cum sa pui si tu o poza ceva?

Din ce descrii tu, ala de se misca pe tija ar cam fi plutitor... intrebarea (mea) ar fi cum actioneaza el ca senzor?

La motocicletele mai vechi era o tija de se balanganea (cu plutitor) in cap.

 

@bogdanawo: da, se poate sa fie si invers, depinde de solutia aleasa de constructor... la Kawa de exemplu, cand il scurtcircuitezi se urca acul la "full"... aici e cu bec, m-am gandit ca e invers (fiindca indica lipsa).

 

In fine, ideea e sa nu lipseasca ceva, sau sa nu faca contact, sau sa nu se fi f.utut partea electrica (aici mai difera solutiile constructive).

e normal daca scurtcircuitezi sonda de ac sa se duca la full acul, pentru ca acolo ai o rezistenta, un reostat facut din nichelina bobinata, de obicei si un cursor care se plimba pe acele spire. logica functionarii este urmatoarea: la rezistenta mare, curent mic, acul sta spre zero, rezistenta mica, creste curentul, urca acul in full. la bec e alta schema. este un contact normal inchis atunci cand plutitorul este sus, adica are benzina si acest contact se inchide atunci cand coboara plutitorul, adica nu mai are benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am gandit sa-i fac o poza cand l-am avut dat jos

ori lipseste ceva f mic,ori sa dus saracu..b...as

sa vad de unde naiba gasesc ca se pare ca aprilia e in concediu

 

contactul s`ar putea sa fie in partea capsulata si f probabil a ramas pe inchis daca zici ca scoti firele si se stinge becul. Daca nu poti desface carcasa sa vezi ce e cu contactul ala, trebuie sa faci rost de alt litrometru.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo

si ce e capsulat se poate desface si repara si apoi recapsula, dar, asta e.....

sper sa nu-ti rozi unghiile asteptand cele 15 zile :banana:

 

Ii pune un capac si merge asa, cu conditia sa aiba grija cata benzina are. :cheers:

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...