bcd Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Am ajuns la accident cand masurau politisti baiatul cu motoru era deja in drum spre spital. Din ce ziceau martorii un baiat cu un R6( model 2004-2005 albastru/negru, nr de inmatriculare B-87-???), FARA CASCA mergea pe Valea Ialomitei si se indrepta catre Valea Oltului iar aproape de semafor, la iesirea din refugiul ala RATB, un sofer de microbuz pentru transport in comun a facut o manevra de intoarcere si a acrosat motocicleta. Nu stiu exact cum s-a intamplat dar microbuzul era lovit in coltul din stanga-fata. Motociclistul era constient cand l-au luat cu salvarea dar avea un picior rupt si pierduse destul de mult sange (era o pata pe jos destul de mare - un cerc cu diametru de 40-50cm). Avea viteza destul de mica pentru ca motorul era foarte putin zgariat. Multa sanatate motociclistului si PURTATI CEL PUTIN CASCA! PS: Daca il cunoaste cineva pe baiat poate ne spune starea lui de sanatate ca tot ce am scris am aflat de la martori PS2: Ciudat este ca nu erau prin zona bagatorii de seama cu "avea minim 150km/h" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 sanatate si sa-i fie invatatura de minte sa poarte casca macar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Pai casca nu-i salva piciorul rupt. Purtati casca SI protectii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcd Postat August 30, 2008 Autor Share Postat August 30, 2008 Eu am zis cel putin casca. Piciorul rupt se rezolva usor dar lovituri la cap mai greu. Daca a scapat doar cu piciorul rupt este foarte norocos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Sa sti ca putea sa aiba cel putin 150 mai ales ca mai erau 10 metri si trebuia sa faca stanga sau dreapta pt ca altfel intra in gardul de la A.N.L.-uri!!!dar deh dupa 50 de ani iti creste radar in ochi si functioneaza doar de la 130 in sus!!!!multa sanatate raider-ului!!!!!bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Sa sti ca putea sa aiba cel putin 150 mai ales ca mai erau 10 metri si trebuia sa faca stanga sau dreapta pt ca altfel intra in gardul de la A.N.L.-uri!!!dar deh dupa 50 de ani iti creste radar in ochi si functioneaza doar de la 130 in sus!!!!multa sanatate raider-ului!!!!!bafta tocmai ca "bcd" a zis ca nimeni nu a zis asta, si radarele implantate nu au venit la spectacol... sanatate motociclistului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Da scz nu am fost eu atent cand am citit da oricum mai peste tot sunt dinastia!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebosu Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Sanatate raiderului si bine ca a scapat doar cu in ideea ca nu avea casca. Iar pentru radarele mobile mai vechi de 50 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Eu am zis cel putin casca. Piciorul rupt se rezolva usor dar lovituri la cap mai greu. Daca a scapat doar cu piciorul rupt este foarte norocos piciorul se rezolva pe dracu.....mie mi sa lipit coloana in 4 luni....iar piciorul ma doare inca tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 pai daca masina era lovita in fatza stanga inseamna ca riderul era pe banda 2 si ala a facut "u turn" de pe banda 1 .... eu asa cred .... anyway e penal frate sa nu porti casca mai ales pe r6 .... eu am mers fara casca doar in primele zile cand faceam scoala de soferi ... pentru ca nu aveam casca .... deja cand ajungeam la 50 la ora ma usturau ochii si plangeam de la vant .... eu chiar nu prea inteleg cum merg aia pe scuter fara casca ... dar pe motor unde acceleratia este si mai puternica .... serios ca daca mai vine si o rafala de vant cu niste praf ai orbit frate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Pai casca nu-i salva piciorul rupt. Purtati casca SI protectii ! newsflash: nici protectiile nu-i salvau piciorul rupt! il salvau de road rash sau de muciulit articulatia pe asfalt, dar cam atat. Piciorul s-a rupt fie din cauza greutatii motorului cazut pe picior, fie din cauza pozitiei gresite a piciorului pe asfalt cand a incercat sa se echilibreze, probabil cand si-a dat seama ca o sa cada sau mai devreme. A nu se intelege ca sunt impotriva protectiilor, dimpotriva. Dar e bine sa stim ce si cum. Niste bucati de plastic captusite nu pot face minuni. deci, bine ca a fost doar atat si nu mai rau. Insanatosire grabnica colegului motoretist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 (editat) newsflash: nici protectiile nu-i salvau piciorul rupt! il salvau de road rash sau de muciulit articulatia pe asfalt, dar cam atat. Da, ai dreptate, dar depinde si de cati bani a bagat in ele. Ale mele m-au scapat de-o fractura exact cand am cazut pe un bolovan prin padurile pe unde umblam. Cred ca au ceva insertii de carbon, cel putin asa zic aia de pe louis.de: http://www.louis.de/_10feb110d9597eccb2dbd...tnr_gr=20019221 (da click de 2 ori) De la faza asta m-am invatat inte si nu mai plecam singur la endureala ... Editat August 31, 2008 de danny120669 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inspectoru Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Am ajuns la accident cand masurau politisti baiatul cu motoru era deja in drum spre spital. Din ce ziceau martorii un baiat cu un R6( model 2004-2005 albastru/negru, nr de inmatriculare B-87-???), FARA CASCA mergea pe Valea Ialomitei si se indrepta catre Valea Oltului iar aproape de semafor, la iesirea din refugiul ala RATB, un sofer de microbuz pentru transport in comun a facut o manevra de intoarcere si a acrosat motocicleta. Nu stiu exact cum s-a intamplat dar microbuzul era lovit in coltul din stanga-fata. Motociclistul era constient cand l-au luat cu salvarea dar avea un picior rupt si pierduse destul de mult sange (era o pata pe jos destul de mare - un cerc cu diametru de 40-50cm). Avea viteza destul de mica pentru ca motorul era foarte putin zgariat.Multa sanatate motociclistului si PURTATI CEL PUTIN CASCA! PS: Daca il cunoaste cineva pe baiat poate ne spune starea lui de sanatate ca tot ce am scris am aflat de la martori PS2: Ciudat este ca nu erau prin zona bagatorii de seama cu "avea minim 150km/h" salut!!! eu stiu alta varianta si din ce stiu(sursa sigura ca a fost la spital cu el) baiatul statea si astepta pe cineva.... era fara casca pt ca astepta pe motor... ala cu microbuzul nu la vazut si a intrat in el, are ligamentele taiate din cauza farului de la microbuz... mai multe nu stiu pt ca am stat putzin de vb... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
busa37 Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 salut!!! eu stiu alta varianta si din ce stiu(sursa sigura ca a fost la spital cu el) baiatul statea si astepta pe cineva.... era fara casca pt ca astepta pe motor... ala cu microbuzul nu la vazut si a intrat in el, are ligamentele taiate din cauza farului de la microbuz... mai multe nu stiu pt ca am stat putzin de vb... bafta [/quote Asa este statea pe loc vb la tel ,si microbuzul a intra in in el direct in picior pe rider il cheama rumburac . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 (editat) Ghinionist mare "Pan Rumburrak" ! Sanate maxima vrajitorului! Editat Septembrie 23, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 newsflash: nici protectiile nu-i salvau piciorul rupt! il salvau de road rash sau de muciulit articulatia pe asfalt, dar cam atat. Piciorul s-a rupt fie din cauza greutatii motorului cazut pe picior, fie din cauza pozitiei gresite a piciorului pe asfalt cand a incercat sa se echilibreze, probabil cand si-a dat seama ca o sa cada sau mai devreme. A nu se intelege ca sunt impotriva protectiilor, dimpotriva. Dar e bine sa stim ce si cum. Niste bucati de plastic captusite nu pot face minuni. deci, bine ca a fost doar atat si nu mai rau.Insanatosire grabnica colegului motoretist am sa te contrazic un picut. la ultimul accident protectia mea de genunchi+tibie (manhead de la louis) s-a rupt in doua ca o coaja de copac, intre motocicleta si masina... piciorul in schimb a scapat cu vanatai. nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca nu ar fi fost acea "bucata de plastic captusita"... Da, ai dreptate, dar depinde si de cati bani a bagat in ele. Ale mele m-au scapat de-o fractura exact cand am cazut pe un bolovan prin padurile pe unde umblam. Cred ca au ceva insertii de carbon, cel putin asa zic aia de pe louis.de: http://www.louis.de/_10feb110d9597eccb2dbd...tnr_gr=20019221 (da click de 2 ori) De la faza asta m-am invatat inte si nu mai plecam singur la endureala ... acelasi tip am avut, si am si acum din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoPlus Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 is f bune..am si eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.