betarrt50 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) Salut! Mi-am luat si eu motoras, acum 3 saptamani, este un 50cmc, beta RRT. Am ales ceva mic pentru inceput...mai ales ca nu am cu cine sa ma dau..nu mai are nimeni enduro pe aici si singur e cam aiurea... in schimb cu pasager il cam distrug ca e mic motorul.. In aceste 3 saptamani am cam avut probleme cu el: dupa ce am mers numai pe munti, padure si dealuri cu pasager, circa 60km, a doua zi abia a pornit, nu prea statea la relanti si murea motorul, am mers 100m, m-am intors si m-am uitat la apa: era gol, se pare ca de ziua anterioara, ori s-a scurs in curte ca a fost prea fierbinte cand am ajuns acasa seara anterioara. Am completat cu apa si antigel si am incercat sa o pornesc.. vreo 20 de minute m-am chinuit si nu a vrut decat la vale , chiar si asta dupa nenumarate incercari (pornea.. se oprea). Am urcat pe ea si m-am dus la munte, nu tragea mai deloc: turata la maxim abia de mai lua 50 la ora, am urcat pe munte , foarte greu a tras.. Dupa 30km m-am intors, abia mai mergea cu 39 la ora pe drept turata la maxim cu a 4-a. Daca dadeam a 5-a sau a 6-a... scadea turatia si putin de tot viteza. Abia am ajuns acasa cu ea... Acum astept sa o desfac sa vad ce are, eu cred ca patineaza ambreiajul si cere unul nou.. De o saptamana sta degeaba, pacat Il pornesc zilnic.. porneste imediat, se tureaza, sta la relanti, merg vitezele, in schibm mi se pare ca se aude diferit, nu se mai aude cum se auzea inainte. Inca ceva: cand mergeam cu el la munte se incalzea mereu apa prea rau (probabil fierbea dar la bord nu se aprindea nimic) si curgea apa pe jos pe un furtunas. In ziua in care s-a stricat a curs si ulei pe un furtunas subtire, cand o turam tare atunca ulei jos.. I-a curs destul de mult, de unde provine acest ulei? De ce a curs? ce e de facut? Am desfacut ieri saua si m-am uitat la filtrul de aer.. acolo e cam umed si sunt cam multe gunoaie depuse pe fund la recipientul acela de plastic. Filtrul e cam murdar , ce-i fac? il spal sau trebuie altul? Filtrul de benzina cand il schimb? am impresia ca are ceva gunoaie in el. Benzina din pacate am bagat dinasta de aici de la peco, o benzina foarte proasta.. astia nu baga decat la dacie de aici, ar putea fi o problema ca nu e benzina de calitate superioara? In plus: uleiul de amestes: a avut ceva rosu sintetic... am bagat verde myneral... Nu am stiut ca trebuie lafel, pe cine am intrebat pe aici ziceau ca nu conteaza, sa fie de 2t... Va rog mult sa ma ajutati cu ceva pareri si sa ma invatati si pe mine sa-l intretin ca nu prea stiu ce si cum., e primul motor. am omis ceva: ce prostie am facut: cand nu mai tragea si am mers la munte cu pasager, abia am urcat cu 20 la ora in locuri udne mergea mult mai bine cand era ea in fortza. Ajuns sus am lasat-o pe cric si o turam... arunca ceva apa jos... apoi incepe si arunca ulei negru, pe undeva pe un furtunas subtire de tot, cred ca e ulei din cutie. De ce curge? nu am pus niciodata ulei in cutie de cand o am (3 saptamani) si in plus arunca numai cand o turez tare. Ce e de facut? e posibil ca ambreiajul sa nu fie uzat si sa fie de la ulei? Specific ca in seara inainte sa se intample asta am cam trantit-o dar in padure, nu pe asfalt sau bolovani.. ulei a curs si pe sus pe la buson, pe unde se pune ulei in cutie.. Editat Septembrie 4, 2008 de betarrt50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Tind sa cred ca ai rupt un set motor. Nu sunt sigur ca asta ar putea fi, dar am citit un RR al unui indian pe ADV si avea exact aceleasi simptome ale tale, mobra tot 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Septembrie 4, 2008 Autor Share Postat Septembrie 4, 2008 poi ok dar ambreiajul nu e dus , nu? deci motorul sta la relanti, schimba vitezele bine, pleaca de pe loc ca inainte dar nu trage. e posibil sa fie setul? rog mai multe pareri! mai stie cineva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 1..benzina proasta..mers prost al motorului(nu se tureaza nu trage in sarcina da sa moara) 2..50cc nu e facut sa mergi pe munte cu pasager(il mananci fript) 3..filtrul de aer trebuie sa fie curat si impregnat cu ulei daca e din burete 4..du-te si cumpara benzina buna de la OMV,sau MOL din aia scumpa,amesteca cu ulei de 2t bun gen yacco sau motul 5..arunca toata benzina aia ordinara,curata filtrul de benzina sau schimba-l cu unul din benzinarie,desfa si curata carburatorul fara sa modifici nimic in el,verifica nivelul de ulei din cutie,eventual schimba-l complet..daca si dupa asta face la fel inseamna ca ai compromis motorul si iti trebuie set nou..nu m-as mira sa nu mai gasesti segmenti pe piston la ce forja a luat cu 2 in spinare pe deal..(daca pistonul prezinta uzura trebuie schimbat si el).. 6..nu te mai da cu 2 persoane prin padure,motorul asta e gandit ptr un copil sa se joace cu el(max 40-50kg).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 ok man, mersi mult pentru tot. Acum este la un mecanic sa-i faca ambreiajul, apoi o sa verific si restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Ianuarie 25, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2009 M-am gandit sa mai trec pe aici. Motorul a fost reparat , au fost schimbate discurile de ambreiaj. M-a costat 300 ron la o cunostinta, per total. Am mai iesit cu el prin Noiembrie-Decembrie chiar si in ianuarie o data , dar am observat ca nu prea fac bine la oase iesirile astea pe iarna asa ca o las mai moale pana da caldura. Urmatoarea achizitie ar fi echipamentul dar ceva mai spre vara, , gume noi si sa-i verific sistemul de franare , posibil sa-i pun si un carburator de 17/19 mm cand voi avea timp si bani. Motorul merge destul de bine si faza cu Voll , Max+ care cred ca e limitare intr-o zi prin decembrie la o tura nu a mai aparut, s-a dus pana la 6500 de ture, deobicei aparea pe la 3000 si ceva. Acum a inceput din nou sa faca asa. Problema ar putea fi o limitare electronica din computer? Ca ma gandesc ca daca e carburatorul prea mic si nu are suficienta benzina nu are de ce sa-mi zica pe bord asta, de unde sa depisteze ea? In plus, lafel ca inainte , parca nu se tureaza cat as vrea eu, cat despre dat pe o roata... nu se da nici de a naibii, au mai incercat si altii mai experimentati si nu prea au reusit s-o ridice prea mult, tocmai ce m-am uitat pe youtube la beta rr50 stunt si ei le dau perfect. Sper mai spre vara sa imi fac timp si pentru ea si s-o fac stas sa am un sezon fericit ci nu sa stau cu ea 2 luni in service ca anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 iti zic eu ce poti sa faci sa fi fericit!! ai cam vazut cum e treaba cu motoarele astea.dal si tu al un copil pe acolo sa isi faca de lucru cu ea si cauta unu de 125 cmc ceva mai bun sa nu bagi prea mult in el.cu asta nu te vad bine la inceput de sezon.sfatul meu asta e!!daca ai ocazia vinde-l nici nu te uita la el si ia-ti altu de 125 ar fi ok pt tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Ianuarie 26, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2009 iti zic eu ce poti sa faci sa fi fericit!! ai cam vazut cum e treaba cu motoarele astea.dal si tu al un copil pe acolo sa isi faca de lucru cu ea si cauta unu de 125 cmc ceva mai bun sa nu bagi prea mult in el.cu asta nu te vad bine la inceput de sezon.sfatul meu asta e!!daca ai ocazia vinde-l nici nu te uita la el si ia-ti altu de 125 ar fi ok pt tine! ok man, o sa tin minte si asta si daca am ocazia o sa-l schimb, desi vreau mai intai echipament, apoi alt fier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 aranajal cat se poate sa mearga.si apoi vindel cum ai ocazia.o sa iti dai seama. acum sper sa nu ai probleme cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Ianuarie 26, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2009 aranjeaza-l cat se poate sa mearga.si apoi vinde-l cum ai ocazia.o sa iti dai seama. acum sper sa nu ai probleme cu el. Nu cred ca o sa reusesc anul asta sa il schimb ca in viziunea mea momentan este echipamentul si vreau unul cat mai complet si de o calitate cat mai buna. Nu mai tine fara echipament, chiar si pe munte. Mai bine sa imi iau echipament si rup motorul anul asta decat sa merg asa si sa risc sa ma rup eu! Apoi , daca fac rost de bani schimb si motor, daca nu il las pentru la anu' ca motorul e 2007, e destul de nou dar se are ca ambreiajul e dus de cand l-am luat eu si stiu si de ce: Ungurul de la care l-am luat a zis sa-mi faca o mica demonstratie sa-mi prezinte motorul si facea niste plecari de nu ma mira ca nu mai avea ambreiaj, apoi eu pe munte cand m-am chinuit sa ajung cu el 30km inapoi acasa cu pasagerul in spate, aproape numai de urcat... dati-va seama cat s-au uzat toate cele in el. Oricum acum are discuri de ambreiaj noi si merge mult mai ok, mai ok decat asta-vara dar tot nu trage el cum ar trebui. M-am uitat pe youtube la niste clipuri cu beta rrt50 la concursuri de motocross si rupeau pamantul atat la propriu cat si la figurat si faceau tot felul de stunts cu ele. In plus un tovaras a avut o Aprilia Rx50 care din cate tin minte are 7cp. Am meu la 10 cp mi-a luat viteza max 88 la ora si are demaraj mai prost decat rx 50-ul de l-a avut el. Acum o sa veniti sa-mi spuneti ca nu are legatura viteza maxima cu acea diferenta de 3cp, ok, poate e si alt pinion, dar in schimb eu am 6 viteze si el avea doar 5 pe rx. Mai mult a lui se dadea pe o roata foarte usor si era si mai grea decat a mea, cu a mea am incercat si eu si el si nu vrea sa se dea sub nicio forma sau daca se ridica , foarte putin, imediat revine, nu vrea sa se dea mai mult , cine stie, poate are asta alte tehnici ). La tras/urcat a zis si tipul cu rx50 ca e net superioara rx-lui , deci la mal rupe tot , trage ca nebuna. Cu sunetul de 2t m-am obisnuit si imi place dar uneori e cam stresant, se aude prea subtire. Momentan sunt multumit ca am achizitionat-o , bani am dat 1300 pe ea, initial se ceruse 1600euro. In germania m-am uitat si modelul asta rrt gaseam numai de la 1600 euro in sus, nu neaparat am vrut eu beta dar am vazut-o pe asta pe bikeshop pe asta si mi-a placut ca nu aveam de ales. Eu initial ma hotarasem asupra unei Yamaha Dt de 125 dar deh...nu a mai fost timp cu permisul si am zis sa nu pierd ocazia. (aveam banii pregatiti si daca nu o luam pierdeam si sezonul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 cu 1300 luai un motor bun pot spune.si nu de 49.dar fiind incepator ai zis ca ar fi bine ceva mai mic.eu unul primul cross adevarat a fost sx 250 la 17 ani.ca motor de inceput e ff mare..deja asta e de motocross dar mam obisnuit rapid cu el in 2 sapt mergeam destul de bine. pana atunci am omorat un cz 513 cross 250 cmc(13-17 ani).si mai multe linhai-uri worker. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Ianuarie 26, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2009 cu 1300 luai un motor bun pot spune.si nu de 49.dar fiind incepator ai zis ca ar fi bine ceva mai mic.eu unul primul cross adevarat a fost sx 250 la 17 ani.ca motor de inceput e ff mare..deja asta e de motocross dar mam obisnuit rapid cu el in 2 sapt mergeam destul de bine. pana atunci am omorat un cz 513 cross 250 cmc(13-17 ani).si mai multe linhai-uri worker. In primul rand m-am uitat dupa an, asta e 2007 deci trage tu concluzia. Acum ca a avut ambreiajul rupt nu e vina motorului ci a ungurului de la care am luat-o ca facea motocross cu ea, mai avea un suzuki RMZ pe care il folosea in paralel si zicea ca asta nu trage la ce ii trebuie lui ) pai normal, el vroia sa faca ce facea rmz-ul. Apoi a mai fost faza ca eu am vrut sa iau Yamaha Dt de la Schumy dar daca el a zis ca nu, in octombrie-noiembrie deabia am zis ok, alt dt bun n-am mai gasit in vremea aia si se cam termina vara si am zis sa iau repede un 50cmc si sa invat sa merg ca si asa cine stie cand mai aveam banii aia. Deoarece nu mai aveam timp de permis ca pierdeam sezonul si poate ramaneam si fara banii de motor , cheltuindu-i pe alte alea am inghitit in sec si am zis: sa fie 50cmc peste 20001 si m-am gandit la cele mai bune de 50cmc. Ar fi fost de ales Dt50, Rx50 si Beta RRt50. De departe am ales Beta pentru renumele care il are aceasta marca. Salut. Am nevoie de niste raspunsuri rapide! Eu pe motorul meu nu am stop, semnalizari si suport numar (numar am dar e un suport improvizat din tabla facut de unguri ) Am gasit pe un tip care a avut un motor exact ca al meu si l-a vandut dar a pastrat suport numar , stopul si semnalizarile cu tot cu bloc de comenzi si cu fire. Intrebarea este cat sa-i ofer pe ele? asteapta sa-i dau un raspuns. va intreb pe voi pt ca , chiar nu am idee cat costa astea. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 am un coleg cu o beta de 65cc.........rupe tot prin motorul ala(ambielaj,cilindrii,segmenti,pistoane...ambreaje) este la al...N set de segmenti....... eu spre exemplu am o aprillia TOUAREG Wind 125 (2T,nu stiu daca este enduro sau altceva...nu ma pricep aici) da mere domne......cumparata cu 650Euro,motocicleta a participat la paris-dakard(am si actele alora de custodie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 am inteles cum e treaba la tine!oricum si anul are foarte mare importanta la o motocicleta de cross pentru ca fiind vechi automat sunt prajite si mama lor.a fost alegerea ta.eu am spus doar o sugestie acum sper sa te bucuri de el cat mai mult timp.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Ianuarie 27, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2009 Pentru suport numar, stop si semnalizari nu stie nimeni un pret informativ, cat sa-i ofer tipului acela? Si el , avand tot beta rrt50 a zis ca a tinut-o doar 3 luni apoi a dat-o. A zis ca a mers cu o derbi senda de 50cmc si ii da clar clasa la beta, la ridicat pe o roata si la viteza, insa in padure, cum ziceam si eu, la mal nu trage nicio alta 50cmc cum trage rrt-ul asta. Cu asta sunt si eu mandru, ca rupe la mal, pe drum nu ma multumeste dar e ok deocamdata. Sper ca anul asta sa strang banii pt echipament ca asta e cel mai important acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 pretul trebuie sa iti spuna el pentru ca e marfa lui. tu daca iti convine cumperi daca nu nu!pretul el il face. asa nu o sa iti spuna nimeni un pret pt piesele astea.daca derbi si rx-ul ii dau clasa lui rrt50 atunci cum de merge mai bine rrt-ul tau in padure decat celelalte doua? nu a memrs cu nici una dintre astea 3.stiu ca rx-ul merge ff bine pt un 49 si derbi la fel.de beta nu prea am auzit prea multe.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Ianuarie 27, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2009 pretul trebuie sa iti spuna el pentru ca e marfa lui. tu daca iti convine cumperi daca nu nu!pretul el il face. asa nu o sa iti spuna nimeni un pret pt piesele astea.daca derbi si rx-ul ii dau clasa lui rrt50 atunci cum de merge mai bine rrt-ul tau in padure decat celelalte doua? nu a memrs cu nici una dintre astea 3.stiu ca rx-ul merge ff bine pt un 49 si derbi la fel.de beta nu prea am auzit prea multe.bafta Am specificat ca pe asfalt derbi senda a zis ca se dadea pe o roata imediat si avea o viteza maxima mult mai mare decat rrt-urile. Rx-ul deasemenea se duce tare pe asfalt si se da pe o roata. Rrt-urile a zis si el ca si al lui se dadea greu pe o roata si viteza maxima nu prea vrea sa treaca de 90, dar in schimb in padure trage ca nebunul, cred ca e odiferenta de la pinioane, cine stie cu au facut ei rapoartele. Motorul dupa cum stiti, minarelli am6 , are in jur de 10-12 cai , nu am gasit inca o sursa foarte sigura ca sa spun exact. Rx-ul si parca si senda au 7-8cp. Mai multe inca nu stiu, poate cer eu prea mult de la ea, poate are ea nevoie de ceva piese , poate cine stie ce o avea, o sa vad mai exact in vara asta. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shocker Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Am specificat ca pe asfalt derbi senda a zis ca se dadea pe o roata imediat si avea o viteza maxima mult mai mare decat rrt-urile. Rx-ul deasemenea se duce tare pe asfalt si se da pe o roata. Rrt-urile a zis si el ca si al lui se dadea greu pe o roata si viteza maxima nu prea vrea sa treaca de 90, dar in schimb in padure trage ca nebunul, cred ca e odiferenta de la pinioane, cine stie cu au facut ei rapoartele. Motorul dupa cum stiti, minarelli am6 , are in jur de 10-12 cai , nu am gasit inca o sursa foarte sigura ca sa spun exact. Rx-ul si parca si senda au 7-8cp. Mai multe inca nu stiu, poate cer eu prea mult de la ea, poate are ea nevoie de ceva piese , poate cine stie ce o avea, o sa vad mai exact in vara asta. Multa bafta! Eu am avut un XT125R care avea 10 cai, nu stiu de unde ai auzit tu ca ala de 49 cmc are 10-12.Viteza maxima la XT era 94 km/h, asa ca mie greu sa cred ca rrt-ul poate sa ajunga la viteza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 xt-ul avea 10 cai.dar era motor in 4t.nu se compara xt cu rrt.in primul rand diferenta de capacitate si apoi asta de 49 poate avea 10 cai pentru ca e motor in 2t si scoate puterea numai in ture!!cuplu aproape deloc.pe cand xt ..ca orice motor in 4t trage altfel de jos.are cuplu mare.motorul in 2t are putere mai mare ca 4t raportat la aceasi capacitate.singura diferenta facand-o cuplul care la 2t lipseste de cele mai multe ori.de aici si diferenta 125 cmc 4t =10cai si 49 cmc 2t =10 cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Ianuarie 28, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2009 Exact aceeasi completare am vrut sa o fac si eu. Daca nu cunosti nu comenta aiurea, intreaba! Citeste si vezi care e diferenta intre 2t si 4t si nu mai improsca aiurea cu noroi. Pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Februarie 6, 2009 Autor Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) da add la id din profil daca vrei sa vb. Minune ! De dimineata am scos motorul afara ca a venit caldura (se pare). L-am spalat cu peria cu apa si detergent pt masini, apoi l-am spalat bine de tot cu aparatul cu jet, arata ca nou acum. Am iesit la plimbare vreo 2 ore, dupa care am revenit acasa si am lasat-o pana acum 10 minute oprita. S-a inserat afara, am pornit-o, am fost uimit ca afisorul se aprinde pe culoare rosie, nu pe alb ca deobicei (asa o fi normal pe intuneric? eu nu tin minte sa mai fi vazut vreodata), o las peliber si o turez. Am turat-o pana la 9700 rotatii si cred ca mai urca dar am lasat-o ca sa nu sperii lumea. Am fost uimit de faptul ca, chiar si inainte sa o spal, ca si pana acum, dupa vreo 4 mii apareau niste indicatoare pe afisor: Max Vol + , ce o fi asta nu stiu... de data asta nu a mai aparut, se tura ca toti dracii. Am bagat-o in viteza si am suspendat-o pe cric, am turat-o pana pe la 8 mii in a 1-a si merge. Tare sunt curios maine, care o fi treaba? Deci sezonul asta pare a fiunul fericit :X Salutari cu farul. Editat Februarie 6, 2009 de betarrt50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frodo92 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 ............................................................... Dupa ceva timp am revenit pe forum. Sunt fericit sa va anun ca motocicleta merge super, nu am mai avut niciun fel de problema cu ea, insa se simte nevoia pentru ceva mai mare. Deoarece criza este inca in floare si nu se mai vinde aproape nimic, m-am gandit putin si la ceva schimburi. Eu in primavara dau de permis, de A si va trebui sa imi iau o caprita mai mare, tot enduro sau sm. Daca nu reusesc sa o dau acum in toamna, in primavara slabe sanse sa o mai cumpere cineva, pentru ca am auzit ca baga permis la mopeduri si deci cred ca se va incadra la A1. In moment ce omu' are permisul de A1 in mana, de ce si-ar lua un 50cmc si nu un 125? Plecand de la premisa asta astept oferte de schimburi aici sau pe pm, cu motoare mai noi de 2000 si peste 125 cmc. Motorul este disponibil si pentru vanzare. Pretul inca nu l-am stabilit, pe mine m-a costat 1300 euro motocicleta si inca vreo 100 si ceva de euro reparatiile si intretinerea, asa ca astept oferte din partea dvs. Nu ma astept sa fac un fiasco din asta dar vreau sa recuperez macar o parte din bani. Am adaugat si cateva poze ca sa vedeti despre ce este vorba inca 2 poze Revin cu detalii despre motor putin mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frodo92 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Model: Beta RRT50 An: 2007 Motor: Minarelli Am6 - 50cmc 2timpi ~ 10cp Culoare: verde (cea din poze) Bord: electronic - computer de bord Racire: pe lichid Frane: discuri fata-spate Km parcursi: ~ 8000 (revin cu un numar exact mai tarziu) Rezervor: 6litri Toba: originala, am inteles ca ar fi gianelli Viteze: 6 trepte de viteza, prinde 90km/h garantat Au fost schimbate recent ambreiajul si uleiul din motor. Motocicleta trage bine, prinde 90km/h (testat) , nu are niciun fel de problema. Merita vazuta si accept teste, nu am nimic de ascuns. Este inmatriculata la primarie si nu necesita permis de conducere ! Accept si unele schimburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frodo92 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 1200 euro negociabil. Inainte de a va revolta din cauza pretului cititi specificatiile de mai sus si verificati pe internet cat costa modelul si la alti vanzatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.