Sari la conținut

Da In Nas


cristi cbr
 Share

Postări Recomandate

e vb de cbr 600 f3 .cu orice viteza as fi si oricum as schimba treptele intre turatiile mentionate in topic(aproximativ) parca se sugruma.....''maraie''/nu mai trage ca sa zic asa si abia dupa ce trece de 6500 ture isi da iar drumul si trage normal. tin sa mentionez ca in intervalul asta de turatie inainte isi mai intra odata in cuplu , o simteam cum pleaca de sub mine....acum nu mai vrea...ce poate sa fie? ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vb de cbr 600 f3 .cu orice viteza as fi si oricum as schimba treptele intre turatiile mentionate in topic(aproximativ) parca se sugruma.....''maraie''/nu mai trage ca sa zic asa si abia dupa ce trece de 6500 ture isi da iar drumul si trage normal. tin sa mentionez ca in intervalul asta de turatie inainte isi mai intra odata in cuplu , o simteam cum pleaca de sub mine....acum nu mai vrea...ce poate sa fie? ms anticipat

 

Si mie imi face cam la fel ... initial credeam ca e de la bujii, pentru ca asta a fost primul lucru pe care l-am verificat si mi s-au parut in neregula, dar apoi am verificat intamplator si caneaua ... si surpriza, caneaua mea nu deshide cum trebuie, de ce nu stiu, si in loc sa imi dea benzina cata trebuie abia pisa ... inca nu am verificat caneaua, pt ca zilele astea nu prea am avut timp si nici cu motorul nu prea am umblat ca sa ma deranjeze asa tare acest lucru ...

 

Ia vezi, caneaua ta da benzina cata trebuie ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vb de cbr 600 f3 .cu orice viteza as fi si oricum as schimba treptele intre turatiile mentionate in topic(aproximativ) parca se sugruma.....''maraie''/nu mai trage ca sa zic asa si abia dupa ce trece de 6500 ture isi da iar drumul si trage normal. tin sa mentionez ca in intervalul asta de turatie inainte isi mai intra odata in cuplu , o simteam cum pleaca de sub mine....acum nu mai vrea...ce poate sa fie? ms anticipat

 

Si mie imi face cam la fel ... initial credeam ca e de la bujii, pentru ca asta a fost primul lucru pe care l-am verificat si mi s-au parut in neregula, dar apoi am verificat intamplator si caneaua ... si surpriza, caneaua mea nu deshide cum trebuie, de ce nu stiu, si in loc sa imi dea benzina cata trebuie abia pisa ... inca nu am verificat caneaua, pt ca zilele astea nu prea am avut timp si nici cu motorul nu prea am umblat ca sa ma deranjeze asa tare acest lucru ...

 

Ia vezi, caneaua ta da benzina cata trebuie ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vb de cbr 600 f3 .cu orice viteza as fi si oricum as schimba treptele intre turatiile mentionate in topic(aproximativ) parca se sugruma.....''maraie''/nu mai trage ca sa zic asa si abia dupa ce trece de 6500 ture isi da iar drumul si trage normal. tin sa mentionez ca in intervalul asta de turatie inainte isi mai intra odata in cuplu , o simteam cum pleaca de sub mine....acum nu mai vrea...ce poate sa fie? ms anticipat

 

Si mie imi face cam la fel ... initial credeam ca e de la bujii, pentru ca asta a fost primul lucru pe care l-am verificat si mi s-au parut in neregula, dar apoi am verificat intamplator si caneaua ... si surpriza, caneaua mea nu deshide cum trebuie, de ce nu stiu, si in loc sa imi dea benzina cata trebuie abia pisa ... inca nu am verificat caneaua, pt ca zilele astea nu prea am avut timp si nici cu motorul nu prea am umblat ca sa ma deranjeze asa tare acest lucru ...

 

Ia vezi, caneaua ta da benzina cata trebuie ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi face cam la fel ... initial credeam ca e de la bujii, pentru ca asta a fost primul lucru pe care l-am verificat si mi s-au parut in neregula, dar apoi am verificat intamplator si caneaua ... si surpriza, caneaua mea nu deshide cum trebuie, de ce nu stiu, si in loc sa imi dea benzina cata trebuie abia pisa ... inca nu am verificat caneaua, pt ca zilele astea nu prea am avut timp si nici cu motorul nu prea am umblat ca sa ma deranjeze asa tare acest lucru ...

 

Ia vezi, caneaua ta da benzina cata trebuie ????

 

 

fac ceva in el de net :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha.....uite k nu m-am gandit la asta.....cred k ar mai putea fi si filtru de benzina am 10000 km de cand am luato si nu l-am schimbat niciodata + k cine stie cand o fi fost schimbat ultima oara..... poate sa fie si de la bujii? rateuri nu-mi da, sta bine in relanti, porneste usor....... sau filtru aer(inca merg cu ala original suflat)-nici nu stiu daca mai da acelasi randament sufklat ca unul nou.....ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha.....uite k nu m-am gandit la asta.....cred k ar mai putea fi si filtru de benzina am 10000 km de cand am luato si nu l-am schimbat niciodata + k cine stie cand o fi fost schimbat ultima oara..... poate sa fie si de la bujii? rateuri nu-mi da, sta bine in relanti, porneste usor....... sau filtru aer(inca merg cu ala original suflat)-nici nu stiu daca mai da acelasi randament sufklat ca unul nou.....ms

 

Posibil sa se fi infundat filtrul de benzina si sa nu mai dea benzina cata trebuie ... daca bujiile nu sunt bune nu inseamna ca trebuie sa iti dea neaparat rateuri ... motorul poate merge, dar nu rotund, si porneste usor, si sta la relanti ok, dar in ture mai mari bujiile nu mai dau scanteia bine ... daca filtrul tau e din burete si nu a fost dat cu nici o solutie cand era nou tu poti acum chiar si sa il speli, nu numai sa il sufli, ca nu are nimic, dar daca avea solutie pe el mai bine l-ai schimba ... apropo de filtre ... am mers o data fara filtru mare, ci doar cu niste plase si buretei bagati in capetele ce intra in carburator din filtru, si de la 4-5000 incepea sa nu mai aibe putere, si dadea oarecum in nas. Deci daca era din cauza asta ar fi trebuit sa nu mai urce mai mult de 6000 de ture sau cat zici tu ... pe cand din descrierea ta e clar ca acolo are loc o mica treapta ca sa zic asa, deci ar cam iesi din discutie treaba cu filtru la tine, la mine ar cam fi valabila ... problema e ca nu face mereu, ci numai cand e motorul cald bine ... Analizam problema si vedem ce iese ... tre sa ii dam de cap ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa se fi infundat filtrul de benzina si sa nu mai dea benzina cata trebuie ... daca bujiile nu sunt bune nu inseamna ca trebuie sa iti dea neaparat rateuri ... motorul poate merge, dar nu rotund, si porneste usor, si sta la relanti ok, dar in ture mai mari bujiile nu mai dau scanteia bine ... daca filtrul tau e din burete si nu a fost dat cu nici o solutie cand era nou tu poti acum chiar si sa il speli, nu numai sa il sufli, ca nu are nimic, dar daca avea solutie pe el mai bine l-ai schimba ... apropo de filtre ... am mers o data fara filtru mare, ci doar cu niste plase si buretei bagati in capetele ce intra in carburator din filtru, si de la 4-5000 incepea sa nu mai aibe putere, si dadea oarecum in nas. Deci daca era din cauza asta ar fi trebuit sa nu mai urce mai mult de 6000 de ture sau cat zici tu ... pe cand din descrierea ta e clar ca acolo are loc o mica treapta ca sa zic asa, deci ar cam iesi din discutie treaba cu filtru la tine, la mine ar cam fi valabila ... problema e ca nu face mereu, ci numai cand e motorul cald bine ... Analizam problema si vedem ce iese ... tre sa ii dam de cap ...

exact! cand e motorul incalzit bine imi face faza asta. cel putin in urcare cu multe curbe, unde schimb numai 2-3, 3-2 ma scoate din draci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact! cand e motorul incalzit bine imi face faza asta. cel putin in urcare cu multe curbe, unde schimb numai 2-3, 3-2 ma scoate din draci.

Eu am rezolvat ... Din altele am incercat ceva si aia era ... apoi a venit si explicatia logica ...

 

Am desfacut airbox-ul si m-am uitat la filtru ... buretele de pe filtru meu statea cam larg pe filtru, is pentru ca era si un pic imbacsit m-am gandit sa il pun pe cel care il mai aveam prin garaj, un filtru bun, nu nou dar bun, si partea cea mai buna e ca e din hartie :scratch: dupa ce am pus filtrul am dat o tura ... si ca sa vezi asta era, apoi gandindu-ma cam care ar fi explicatia mi-am dat seama oarecum de cauza. Cum am zis mai sus buretele de pe filtrul meu statea cam larg pe filtru, se intinsese de la temperatura si dadea voie unei cantitati mai mari de aer decat necesar sa treaca prin filtru. In momentul cand motorul se incalzea mai tare(din cutia de viteze in airbox este un mic furtunas ce "aduce" aer cald in airbox) buretele ala se dilata si mai mult, si de aici si puturosenia motorului si bujiile cam albicioase :) ...

 

Incearca cu alt filtru, macar imprumutat de la cineva, e posibil sa fie si la tine cam la fel ... incecarea moarte n-are :unsure:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi mi-a mai facut odata faza asta da atunci chiar era infundat filtru de aer....am scos o tona de pamant si praf din el, dupa asta a mers de a rupt cam 1000km acum vad ca iar face figura de inainte de a curata filtru. e ala original si s-a cam ''ciufulit'' panza aia cand mi l-a suflat la compresor. cred ca o sa i iaui un hiflofilter k am auz ca is bunisoare cat de cat, sa vad ce ''spune''....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cutia de viteze in airbox este un mic furtunas ce "aduce" aer cald in airbox

Rolul furtunasului ala nu e de a aduce aer cald in airbox , pe acolo ajung in filtru pt a fi arsi ulterior vaporii de ulei care se formeaza in motor. Motorul functioneaza mai bine cu aer rece decat cu aer cald, deci nu ar avea rost sa incalzesti intentionat aerul din airbox

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...