bladexp Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Am ceva timp de cand incerc sa aflu cum sa-mi pregatesc carenele pentru vopsire. Le-am dat vopseaua veche jos(care era data cu trafaletul), si am ajuns la culoarea precedenta a motocicletei(un gri metalizat). Problema e ca in unele locuri am ajuns la fibra de sticla, in alte locuri a trebuit sa rectific cu chit, si in alte locuri sunt zgarieturi mici(dar care devin foarte mari dupa vopsire) care nu pot fi astupate cu chit. Am cumparat o cutie de vopsera Rosu imperial(Policolor- m-a rupt la bani), intaritor si diluant(tot policolor). Acestea fiind spuse, nu cred ca vopseaua va acoperi doate diferentele de culoare, textura(in locurile unde va ajunge direct pe fibra de sticla) si zgarieturi. Ce ar trebui sa le fac inainte sa le duc la o vopsitorie cu cuptor, fara sa ma rupa aia la bani. Multumesc. Vlad Mentionez ca sunt din Piatra Neamt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Dai cu chit, dupa aia freci de innebunesti la smirghel cu grad din ce in ce mai fin pana iese tot la nivel...daca vrei sa iasa si mai profi dai o mana de spritz-chit (cu pistolul) , dupa aia vopsea si cateva maini de lac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Ideal ar fi ca inainte de a da cu chit sa dai bine cu smirghel pe vopseaua veche, ca sa nu existe riscul de exfoliere. Apoi dai cu chit pe care il intinzi cat mai bine. Chitul in strat gros pica in timp. In strat mai gros sa fie doar unde ai de astupat zgarieturi, alte defecte. Apoi "ii scoti fata" cum a zis Axa, cu smirgel din ce in ce mai fin. Sprit-chit, vopsea, lac. Apoi las-o cateva zile sa se usuce bine, nu iesi a doua zi cu ea pe strada, aduna praf si se strica luciul. Astea cateva zile, o tii intr-un garaj unde nu se umbla zilnic, ferita de praf si ganganii. Spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 de unde ai tu carene pe jawa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 de unde ai tu carene pe jawa? 236044[/snapback] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 pai unele jawe 632 au standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Ideal e sa cureti toata vopseaua veche pana ajungi la fibra curata (dar sa incerci sa nu intri in fibra). Restul cum a zis Axa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koffa Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 In primul rand trebuie sa stii ca Policolor nu este o vopsea profesionala .Merge la Dacii si alte asemenea dar sa nu te astepti la rezultate de exceptie .Daca vrei ceva profesional dar totusi la un pret acceptabil cumpara Klar Professional care este produs tot la Policolor dar la cu totul alte standarde comparabil cu Standox sau Glasurit .Este recomandabil sa folosesti toate produsele de la acelasi producator .Incepi prin a slefui suprafetele cu smirghel de minimum 480 pentru a nu crea tu zgarieturi si mai mari decat sunt deja .Foloseste intodeauna smirghel de apa si pune smirghelul pe pluta [polistiren ,lemn] pentru a indrepta eventualele denivelari de la chituiri anterioare sau a nu crea altele noi.Daca exista zgarieturi adanci care nu ies din smirghel trebuie chituite cu chit de cutzit iar daca ai de incarcat mai mult de2 mm folosesti chit de fibra .Chitul se aplica pe suprafata uscata curata si degresata cu diluant .Daca ai aplicat chitul mult prea gros si ai mult de slefuit ca sa indrepti suprafata foloseste un smirghel de 380-400 pe uscat dar nu uita de pluta .Urmeaza spritz-chitul care se aplica cu pistolul in doua sau trei straturi la dilutia recomandata de producator si cu timp de uscare intre straturi mare [30-60 min in functie de temperatura la care lucrezi] .Dupa ultimul strat este nevoie de un timp mai mare de uscare inainte de matuire ,chiar si 12 ore pentru a se elimina solventul. Matuirea o faci cu smirghel de apa 800-1000-1200 .Daca totul a iesit Ok prepari vopseaua [fara lack] si incepi sa aplici prima data marginile ,muchiile si in final toata suprafata avand grija sa fie pistolul in continua miscare ca o hasurare si la odistanta intodeauna egala fata de suprafata de vopsit. Dupa ce ai aplicat doua straturi de vopsea si totul e in regula aplici lackul tot asa prima data muchiile si pe urma in plin .Ai grija sa mergi tot cu gazul in fata adica vaporii pe care ii creaza pistolul sa nu se aseze pe suprafata tocmai lacuita pt ca se gazeaza .Poti aplica doua sau trei straturi de lack dar cu timp intermediar de uscare. Daca dupa uscarea completa a lackului nu esti multumit de rezultat [scursuri ,coaja de portocala ,gazare] slefuiesti din nou suprafata cu smirghel de apa de minimum 2000 pana obtii o planeitate perfecta dupa care Polishezi suprafata cu solutie speciala pt asa ceva .Daca ajungi la asa ceva cere informatii de la un vopsitor profesionist sau pune problema aici pe forum si te ajut cu placere. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Septembrie 2, 2005 Autor Share Postat Septembrie 2, 2005 Baieti, multumesc pentru tutoriale!!!!!! Maine ma apuc de treaba! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 3, 2005 Share Postat Septembrie 3, 2005 pai unele jawe 632 au standard 236269[/snapback] carena full cum are el in poza???? eu am 638... cred ca pana la urma imi fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 3, 2005 Share Postat Septembrie 3, 2005 http://www.bikez.com/motorcycles/jawa_640_sport_1995.php nu exact odelu care a zis io, da noah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 4, 2005 Share Postat Septembrie 4, 2005 aha! pacat ca nu mai e reprezentanta jawa... vroiam si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 4, 2005 Share Postat Septembrie 4, 2005 lasa lacul, nu merge cu Ploicolor Duralchid. exista mari sanse sa se matuiasca tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.