Sari la conținut

Hayabusa 2009


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

la scroafele astea mari da, este necesar, in special cand te trezesti pe niste suprafetze destul de porno pentru rulatul cu o vaka de 250 kile, care are si o inertie pe masura.... acum, multi poate ma vor contrazice cu vehementza, ca Busa (sau altceva) are frane laser, ca nu e nevoie de ABS... asta pana o sa ii observe utilitatea pe propria piele. Sa vezi ce bun e ABS-ul pe balti si pietrish si nisip.... si cum toate aceste 3 elemente le putem avea separat, sau minim in combinatie de 2, daca nu chiar 3 pe drumurile patriei, inclusiv ale orashelor... trageti singuri concluzia.

Editat de Carturaru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS tot pewla, nu?

 

buna intrebare...de ce naiba nu or pune abs...? care o fi motivul...

asta nu e moto de circuit...e sport-touring...e chiar necesar abs pe drumuri publice...si nu vad cine sa critice abs-ul...poate doar raceri care nu mai merg pe strada de placere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hayabusha-i tot Hayabusha......o minune a tehnicii si de design :bounce:

.....si am inteles ca motorul e de 1340cc si 197 de cai :laugh:

 

buna intrebare...de ce naiba nu or pune abs...? care o fi motivul...

asta nu e moto de circuit...e sport-touring...e chiar necesar abs pe drumuri publice...si nu vad cine sa critice abs-ul...poate doar raceri care nu mai merg pe strada de placere...

 

Va spun eu un lucru sigur de ce nu pun ABS: ca sa iasa mai ieftin motorul......uitati-va la diferentza de pretz de ex la concurentza dintre model cu si model fara ABS: de ex ZZR1400.....diferentza e de aprox 500$ la pretul de fabrica.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va spun eu un lucru sigur de ce nu pun ABS: ca sa iasa mai ieftin motorul......uitati-va la diferentza de pretz de ex la concurentza dintre model cu si model fara ABS: de ex ZZR1400.....diferentza e de aprox 500$ la pretul de fabrica.

 

 

Asa si?

Cine vrea ABS plateste 500 in plus, cine nu`l vrea, nu plateste si surpriza nici nu-l primeste.

 

Deci nu-i asta motivul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa si?

Cine vrea ABS plateste 500 in plus, cine nu`l vrea, nu plateste si surpriza nici nu-l primeste.

 

Deci nu-i asta motivul.

 

Intr-un fel ai dreptate, dar gandeste-te ce implica dotarea motocicletei cu abs, ca nu-i asa de simplu de montat/demontat, eventual dotarea aceasta sa se faca numai la comanda.....la masini mai nou cam toate au abs, si la firmele de masini mai "slabe" (nu dau ex) care n-au abs-u in standard pt model cu abs tre facuta comanda speciala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concurenta directa (Zzr1400) are ABS, si din 2008 chiar standard, tot ce am citit in Busa reviews single sau comparative cu Kawasaki ZZR1400, este negativ dpdv al franelor ca sunt un regres fata de k7,6 fata de puterea crescuta a motorului.... si mai ales a non-prezentei ABS ului si micutii cu ochii lungiti se incapataneaza sa nu puna nici pe K9, ABS, din cate se pare, o miscare foarte inteligenta de marketing.....este un mare motiv procentual, prin care m-au pierdut de client potential de Busa in favoarea celui real de ZZR1400.

Nu cred ca e f dificil sa pui ABS pentru cine vrea optional, si pentru cine doreste, si pe urma cine a luat cu si se crede pe circuit se poate pune un simplu buton de decuplare(cum are BMW!) si distractie cum doresti.Simplu(de zis).

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concurenta directa (Zzr1400) are ABS, si din 2008 chiar standard, tot ce am citit in Busa reviews single sau comparative cu Kawasaki ZZR1400, este negativ dpdv al franelor ca sunt un regres fata de k7,6 fata de puterea crescuta a motorului.... si mai ales a non-prezentei ABS ului si micutii cu ochii lungiti se incapataneaza sa nu puna nici pe K9, ABS, din cate se pare, o miscare foarte inteligenta de marketing.....este un mare motiv procentual, prin care m-au pierdut de client potential de Busa in favoarea celui real de ZZR1400.

Nu cred ca e f dificil sa pui ABS pentru cine vrea optional, si pentru cine doreste, si pe urma cine a luat cu si se crede pe circuit se poate pune un simplu buton de decuplare(cum are BMW!) si distractie cum doresti.Simplu(de zis).

 

Pai ABS-u implica in general 3 piese: coroana dintzata plasata de obicei pe discul de frana, cititorul magnetic(care are rolul sa citeasca viteza de deplasare a vehic) si cea mai importanta unitatea de comanda(calculatorul).

La acestea se mai adauga un circuit hidraulic la frana care are rolul de a scadea pt scurte momente presiunea din pompa pt a se evita blocarea rotilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legenda e 916 996 999 nsr 500 zxr750 gsxr 1000 rc45 rc51 rc30

astea sunt motoare care au demonstrat in competitii faptul ca au valoare

hayabusa e un straight line winner

nimic mai mult

pana la statutul de legenda mai este...mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ABS-u implica in general 3 piese: coroana dintzata plasata de obicei pe discul de frana, cititorul magnetic(care are rolul sa citeasca viteza de deplasare a vehic) si cea mai importanta unitatea de comanda(calculatorul).

La acestea se mai adauga un circuit hidraulic la frana care are rolul de a scadea pt scurte momente presiunea din pompa pt a se evita blocarea rotilor.

 

 

ala nu e cititor de viteza. ala e senzorul de abs, care zice la calculator cand roata da sa se opreasca si face asa numita "pedala". senzorul de viteza este in cutie sau pe pinionul de atac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala nu e cititor de viteza. ala e senzorul de abs, care zice la calculator cand roata da sa se opreasca si face asa numita "pedala". senzorul de viteza este in cutie sau pe pinionul de atac.

 

Da, asa-i senzor de ABS ii spune, eu am scris mai explicit ce face fara sa-l denumesc, si ma refeream la viteza rotii nu a vehiculului in sine :bounce: .....am auzit ca-i mai spune pe la straini "motion sensor"

 

Oricum ar fi bun acest sistem sa fie implementat pe orice motocicleta, mai ales daca-i incepator conducatorul ei.....pt ca oricum eu zic ca, mai bine dai 500E pe un abs decat si numai o data 700-800-1000E sau poate chiar mai mult numai pe "plastice" ca sa nu mai vb de faruri, manete si multe altele.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va dati seama ca GSXR baga honda cub printre legendele motociclismului

emisiunea aia cu top 10 best bikes ever la influentat peste masura

apropo de ce e rossi o legenda?

fiindca e cel mai mare ever sau pt ca ne distreaza?

 

iti spun eu de ce

fiindca palmaresul vorbeste intotdeauna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...