P T R Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 estetic la fel... doar alte culori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ABS tot pewla, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ABS tot pewla, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 15, 2008 Autor Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) inca nu stiu datele tehnice ... ot: e chiar atat de necesar abs? Editat Septembrie 15, 2008 de gixxxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) la scroafele astea mari da, este necesar, in special cand te trezesti pe niste suprafetze destul de porno pentru rulatul cu o vaka de 250 kile, care are si o inertie pe masura.... acum, multi poate ma vor contrazice cu vehementza, ca Busa (sau altceva) are frane laser, ca nu e nevoie de ABS... asta pana o sa ii observe utilitatea pe propria piele. Sa vezi ce bun e ABS-ul pe balti si pietrish si nisip.... si cum toate aceste 3 elemente le putem avea separat, sau minim in combinatie de 2, daca nu chiar 3 pe drumurile patriei, inclusiv ale orashelor... trageti singuri concluzia. Editat Septembrie 15, 2008 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F C A Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 superba,m-am indragostit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 e misto.. macar sa puna un dual cbs ca la honde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ABS tot pewla, nu? buna intrebare...de ce naiba nu or pune abs...? care o fi motivul... asta nu e moto de circuit...e sport-touring...e chiar necesar abs pe drumuri publice...si nu vad cine sa critice abs-ul...poate doar raceri care nu mai merg pe strada de placere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Mie nu-mi plac culorile 2009... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) Hayabusha-i tot Hayabusha......o minune a tehnicii si de design .....si am inteles ca motorul e de 1340cc si 197 de cai buna intrebare...de ce naiba nu or pune abs...? care o fi motivul...asta nu e moto de circuit...e sport-touring...e chiar necesar abs pe drumuri publice...si nu vad cine sa critice abs-ul...poate doar raceri care nu mai merg pe strada de placere... Va spun eu un lucru sigur de ce nu pun ABS: ca sa iasa mai ieftin motorul......uitati-va la diferentza de pretz de ex la concurentza dintre model cu si model fara ABS: de ex ZZR1400.....diferentza e de aprox 500$ la pretul de fabrica. Editat Septembrie 15, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Va spun eu un lucru sigur de ce nu pun ABS: ca sa iasa mai ieftin motorul......uitati-va la diferentza de pretz de ex la concurentza dintre model cu si model fara ABS: de ex ZZR1400.....diferentza e de aprox 500$ la pretul de fabrica. Asa si? Cine vrea ABS plateste 500 in plus, cine nu`l vrea, nu plateste si surpriza nici nu-l primeste. Deci nu-i asta motivul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Asa si?Cine vrea ABS plateste 500 in plus, cine nu`l vrea, nu plateste si surpriza nici nu-l primeste. Deci nu-i asta motivul. Intr-un fel ai dreptate, dar gandeste-te ce implica dotarea motocicletei cu abs, ca nu-i asa de simplu de montat/demontat, eventual dotarea aceasta sa se faca numai la comanda.....la masini mai nou cam toate au abs, si la firmele de masini mai "slabe" (nu dau ex) care n-au abs-u in standard pt model cu abs tre facuta comanda speciala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 dar sunt vechi...le-am pus si eu pe forum acum cateva luni..ofofof gixxxere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 15, 2008 Autor Share Postat Septembrie 15, 2008 dar sunt vechi...le-am pus si eu pe forum acum cateva luni..ofofof gixxxere!! humm... or fi dar acum sunt oficiale..inainte erau doar zvonuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 si peste o mie de ani va fi la fel ca r1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 15, 2008 Autor Share Postat Septembrie 15, 2008 si peste o mie de ani va fi la fel ca r1 asa e ... O LEGENDA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) Concurenta directa (Zzr1400) are ABS, si din 2008 chiar standard, tot ce am citit in Busa reviews single sau comparative cu Kawasaki ZZR1400, este negativ dpdv al franelor ca sunt un regres fata de k7,6 fata de puterea crescuta a motorului.... si mai ales a non-prezentei ABS ului si micutii cu ochii lungiti se incapataneaza sa nu puna nici pe K9, ABS, din cate se pare, o miscare foarte inteligenta de marketing.....este un mare motiv procentual, prin care m-au pierdut de client potential de Busa in favoarea celui real de ZZR1400. Nu cred ca e f dificil sa pui ABS pentru cine vrea optional, si pentru cine doreste, si pe urma cine a luat cu si se crede pe circuit se poate pune un simplu buton de decuplare(cum are BMW!) si distractie cum doresti.Simplu(de zis). Editat Septembrie 15, 2008 de Tytus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Concurenta directa (Zzr1400) are ABS, si din 2008 chiar standard, tot ce am citit in Busa reviews single sau comparative cu Kawasaki ZZR1400, este negativ dpdv al franelor ca sunt un regres fata de k7,6 fata de puterea crescuta a motorului.... si mai ales a non-prezentei ABS ului si micutii cu ochii lungiti se incapataneaza sa nu puna nici pe K9, ABS, din cate se pare, o miscare foarte inteligenta de marketing.....este un mare motiv procentual, prin care m-au pierdut de client potential de Busa in favoarea celui real de ZZR1400.Nu cred ca e f dificil sa pui ABS pentru cine vrea optional, si pentru cine doreste, si pe urma cine a luat cu si se crede pe circuit se poate pune un simplu buton de decuplare(cum are BMW!) si distractie cum doresti.Simplu(de zis). Pai ABS-u implica in general 3 piese: coroana dintzata plasata de obicei pe discul de frana, cititorul magnetic(care are rolul sa citeasca viteza de deplasare a vehic) si cea mai importanta unitatea de comanda(calculatorul). La acestea se mai adauga un circuit hidraulic la frana care are rolul de a scadea pt scurte momente presiunea din pompa pt a se evita blocarea rotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 legenda e 916 996 999 nsr 500 zxr750 gsxr 1000 rc45 rc51 rc30 astea sunt motoare care au demonstrat in competitii faptul ca au valoare hayabusa e un straight line winner nimic mai mult pana la statutul de legenda mai este...mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 16, 2008 Autor Share Postat Septembrie 16, 2008 asa ? ok si honda cub trebuie sa castige curse de gp,anduranta etc... ca sa fie legenda? du-te si mai coloreaza o pagina din carticica ta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Pai ABS-u implica in general 3 piese: coroana dintzata plasata de obicei pe discul de frana, cititorul magnetic(care are rolul sa citeasca viteza de deplasare a vehic) si cea mai importanta unitatea de comanda(calculatorul).La acestea se mai adauga un circuit hidraulic la frana care are rolul de a scadea pt scurte momente presiunea din pompa pt a se evita blocarea rotilor. ala nu e cititor de viteza. ala e senzorul de abs, care zice la calculator cand roata da sa se opreasca si face asa numita "pedala". senzorul de viteza este in cutie sau pe pinionul de atac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) ala nu e cititor de viteza. ala e senzorul de abs, care zice la calculator cand roata da sa se opreasca si face asa numita "pedala". senzorul de viteza este in cutie sau pe pinionul de atac. Da, asa-i senzor de ABS ii spune, eu am scris mai explicit ce face fara sa-l denumesc, si ma refeream la viteza rotii nu a vehiculului in sine .....am auzit ca-i mai spune pe la straini "motion sensor" Oricum ar fi bun acest sistem sa fie implementat pe orice motocicleta, mai ales daca-i incepator conducatorul ei.....pt ca oricum eu zic ca, mai bine dai 500E pe un abs decat si numai o data 700-800-1000E sau poate chiar mai mult numai pe "plastice" ca sa nu mai vb de faruri, manete si multe altele. Editat Septembrie 16, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 va dati seama ca GSXR baga honda cub printre legendele motociclismului emisiunea aia cu top 10 best bikes ever la influentat peste masura apropo de ce e rossi o legenda? fiindca e cel mai mare ever sau pt ca ne distreaza? iti spun eu de ce fiindca palmaresul vorbeste intotdeauna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 16, 2008 Autor Share Postat Septembrie 16, 2008 tu esti miezu .. tu stii tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 ajunge cu polemica asta nu ma ajuta la nimic tu le stii pe ale tale eu pe ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.