dany_oldmoto Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 da ai dreptate dar eu nu vreau sa modific nimic la el desi treaba asta cu parghia de blocare ii o idee foarte buna.vreu sa il fac asa cum a iesit pe poarta fabricii adica albastru inchis cu dungi albe si totul original ara nici o modificare treaba cu blocarea diferentialului e o treba inteligenta,modelele pt armata de mt16 au mai avut kitul pt. blocare(stiu eu citeva in ucraina care au pe el montat kitul din fabrica)era mai bine daca le montau la toate kitul respectiv. eu am 2 mt12 care au un grup mult mai solid.. dar din pacate iar nu au pus nici la modelele respective kitul ala..sigur vara asta voi pune la ele un kit ca e treaba buna cu el. daca tot am vb de mt12 pun 2 poze cu diferentele vizibile la grup. se vede diferenta de planetara ca este destul de mare,cum e lucrat pe interior nu mai comentez, sau calitatea pinionelor,diferenta de cuplare a planetarei. am calarit mt16 in stilul meu..dar sa fiu sincer cu mici retineri..dar cind scap la mt12 ii dau cit poate duce fara nici o grija... acuma lucrez la un mt12 care il fac numai pt. ofroud si sa ma dictrez eu cit ma tine..voi pune si poze in mometul in care incep proiectul,sa vezi diferentele la cadru,telescoape,ghidon,frina fata blocabila,frina spate blocabila,etc Intrebare intrebatoare: Vvreau sa refac motorul cum a fost la mama lui. cu grupul si chiuloasele am rezolvat problema,pun ceva poze care le am cu kitul de electromotor pt nipru, sa vezi cam cum pica acolo. flansa ce vine intre motor si cutie ce tine electomotorul o am acasa, tre sa mai aduc electromotorul si roata dintata ce vine pe volanta. pe niprele asta din poze electomotoarele au fost puse la repezeala ca nu mai placut deloc cum au fost montate acolo si galagia ce o faceau cind se actina ambreajul(nu sa respectat distantele acolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 da se vad diferente intre cele doua diferentiale chiar foarte mari in legatura cu mt 12 nu pot zice nimic ca nu am avut asemenea fier la casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 cam asa arata unul,cum e cel negru,in afara de rezervor e cum la facut masa din 1978, am facut o afacere cu fratelo si ma prostit de el..de aia fac unul acuma pt mine sa ma distrez la maxim cit ma mai tine... cel kaki sa vindut(era o fiara si ala..ala ma terminat si parca era ca nou..nu am reusit sa-l pun in genunchi nici cum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 cam asa arata unul,cum e cel negru,in afara de rezervor e cum la facut masa din 1978, am facut o afacere cu fratelo si ma prostit de el..de aia fac unul acuma pt mine sa ma distrez la maxim cit ma mai tine... cel kaki sa vindut(era o fiara si ala..ala ma terminat si parca era ca nou..nu am reusit sa-l pun in genunchi nici cum) frumoase moto.ai cu ce te lauda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) ca tot vb de utilaje mai de teren iote articol http://oppozit.com/details.php?article_code=63 se traduce cu translate.google.com Editat Februarie 26, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 ca tot vb de utilaje mai de teren iote articol http://oppozit.com/d...article_code=63 se traduce cu translate.google.com interesanta istorie a motocicletelor rusesti de capacitate mare si site ul ii foarte bogat in cunostinte.buna treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Pai uite una aici ...dubla tractiune.... http://www.subito.it/moto-e-scooter/sidecar-reggio-emilia-38344464.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 nu merge site-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 nu merge site-ul Mai incearca ca la altii merge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 cumpar cadru de nipru cu acte!!! Sau doar actele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oanceamihai46 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 caut 2 roti de nipru stare buna, cu sau fara anvelope.de preferat muntenia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 interesanta istorie a motocicletelor rusesti de capacitate mare si site ul ii foarte bogat in cunostinte.buna treaba daca vrei o fiara de ofroud,numai mt12 recomand sau mt16 cu motor de k750,de astea tragi la maxim fara nici o greata ajungi acasa cu o febra musculara uriasa si moto plinge ca esti tu rupt...eu sa fiu sincer le dau un gura la maxim,nu am reusit sa pun inca in genunchi un motor de k750..am omorit un motor 2 ierni la greu,bate ca naiba dar merge de rupe..sint curios cind pica nu au cuzineti,chiuloase,nu are ce pica la ele..am motoare de k750 in cota 3 deja si nu am vazut joc la supape sau alte jocuri care sa nu-ti permita sa le dai in gura la maxim,cu pompa de ulei de la ural,k750,m72 scoti apa din fintina linistit...nu are ce se uza la ele indiferent de expoloare,bate ambelajul atit, dar ala il pacalesti imediat..pui garnituri mai groase la cilindrii sa nu spargi pistoanele si jar la maxim fara nici o grija deja mi sa facut pofta,fug sai dau ceva PRESIUNI prin zapada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 daca vrei o fiara de ofroud,numai mt12 recomand sau mt16 cu motor de k750,de astea tragi la maxim fara nici o greata ajungi acasa cu o febra musculara uriasa si moto plinge ca esti tu rupt...eu sa fiu sincer le dau un gura la maxim,nu am reusit sa pun inca in genunchi un motor de k750..am omorit un motor 2 ierni la greu,bate ca naiba dar merge de rupe..sint curios cind pica nu au cuzineti,chiuloase,nu are ce pica la ele..am motoare de k750 in cota 3 deja si nu am vazut joc la supape sau alte jocuri care sa nu-ti permita sa le dai in gura la maxim,cu pompa de ulei de la ural,k750,m72 scoti apa din fintina linistit...nu are ce se uza la ele indiferent de expoloare,bate ambelajul atit, dar ala il pacalesti imediat..pui garnituri mai groase la cilindrii sa nu spargi pistoanele si jar la maxim fara nici o grija deja mi sa facut pofta,fug sai dau ceva PRESIUNI prin zapada.. sa iti spun drept nu mi am luat mt 16 sa imi bat joc de el stiu ce poate dar pe fruntea mea nu scrie forja pt nici o moto.treaba ta ce faci cu ele ca doar sunt a tale .bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 merge la mine site-ul.interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) sa iti spun drept nu mi am luat mt 16 sa imi bat joc de el stiu ce poate dar pe fruntea mea nu scrie forja pt nici o moto.treaba ta ce faci cu ele ca doar sunt a tale .bafta am fost inteles sigur gresit,intradevar le exploatez de ce sa mint, dar nu pe toate..moto care sint pt.vinzare nu-mi permit sa le rup,logic, sau moto cu care ies eu deobicei la plimbare(o mai fugaresc din cind in cind)dar am posibilitatea sa am si altele cu care sa ma distrez..daca eu cu ele ma ocup de la o bucata de vreme, e usor pt.mine. incerc sa le combin cit pot..bisnisul si distractia calare pe fiare..pina am dat de astea cu tractiune pe atas era liniste..cum am vazut ce pot..te lasi mai greu de ele.. Editat Februarie 28, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 am fost inteles sigur gresit,intradevar le exploatez de ce sa mint, dar nu pe toate..moto care sint pt.vinzare nu-mi permit sa le rup,logic, sau moto cu care ies eu deobicei la plimbare(o mai fugaresc din cind in cind)dar am posibilitatea sa am si altele cu care sa ma distrez..daca eu cu ele ma ocup de la o bucata de vreme, e usor pt.mine. incerc sa le combin cit pot..bisnisul si distractia calare pe fiare..pina am dat de astea cu tractiune pe atas era liniste..cum am vazut ce pot..te lasi mai greu de ele.. esti durere dane.da iti dau dependenta fiarele.mie mi au dat dependenta de la o varsta frageda de la 13 ani mai exact.nu am decat 2 cazaturi la activ dar nu au fost grave incat sa necesite spitaluzarea sau sa fiu imobilizat la pat doar usoare zgarieturi.mai rau am cazut cu bicicletadecat cu moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 esti durere dane.da iti dau dependenta fiarele.mie mi au dat dependenta de la o varsta frageda de la 13 ani mai exact.nu am decat 2 cazaturi la activ dar nu au fost grave incat sa necesite spitaluzarea sau sa fiu imobilizat la pat doar usoare zgarieturi.mai rau am cazut cu bicicletadecat cu moto am luato si eu in cap cu ele stai linistit prima si cea mai serioasa am luato cu o mobra (am vinduto imediat si mi-am luat hoinar) am cazut rau de tot,am avut urme de la ghidon pe piept multa vreme...eu incerc sa ma feresc de buse mai serioase..avem un avataj la astea cu 3 roti..o iei in cap mai greu, dar si cind o iei...sper sa nu am neplacerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 am luato si eu in cap cu ele stai linistit prima si cea mai serioasa am luato cu o mobra (am vinduto imediat si mi-am luat hoinar) am cazut rau de tot,am avut urme de la ghidon pe piept multa vreme...eu incerc sa ma feresc de buse mai serioase..avem un avataj la astea cu 3 roti..o iei in cap mai greu, dar si cind o iei...sper sa nu am neplacerea asa se intampla la inceput "mobra ia sa vedem ce poate"si accelaratie la maxim si apoi isi arata mobra "coltii" si iti zici " a dracu mobra dar ce are cu mine ca nu iam facut nimic" nu nu da dar ai calact o pe coada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) duce si motorul Dnepr OHV 650 abuzuri mari - ulei sa aiba, sa fie cald si sa nu pastrezi foarte mult timp in turatie maxima. Pentru offroad e excelent: iesit albii de rau, rape, urcat pante abrupte cu avant, iesit din mocirla/zapada mare. NU patesc nimci chiulasele chiar daca ai jocul aiurea chiar si sa zicem 0,3-4 Ah si inca o chestie : nu va bate ambielajul caci nu are iar vibrochenul nu va pati nimic- pe cand la Ural 650 sau M72/K750 abuzul repetat pur si simplu accelereaza uzura rolelor si manetoanelor. Este probabil motivul principal pentru care Dnepr OHV s-a facut pe cuzineti - sa nu trebuiasca un vagon de ambielaje pentru Armata Rosie in ofensiva. Editat Februarie 28, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 duce si motorul Dnepr OHV 650 abuzuri mari - ulei sa aiba, sa fie cald si sa nu pastrezi foarte mult timp in turatie maxima. Pentru offroad e excelent: iesit albii de rau, rape, urcat pante abrupte cu avant, iesit din mocirla/zapada mare. NU patesc nimci chiulasele chiar daca ai jocul aiurea chiar si sa zicem 0,3-4 Ah si inca o chestie : nu va bate ambielajul caci nu are iar vibrochenul nu va pati nimic- pe cand la Ural 650 sau M72/K750 abuzul repetat pur si simplu accelereaza uzura rolelor si manetoanelor. Este probabil motivul principal pentru care Dnepr OHV s-a facut pe cuzineti - sa nu trebuiasca un vagon de ambielaje pentru Armata Rosie in ofensiva. nui rau motorul de nipru deloc,acuma depinde cum e intretinut de proprietar si cum il expoaleaza,cu ambelajele ai dreptate,fac galagie repede la astea pe role. merge si nipru de rupe pt. ofroud,se simte cuplu motorului destul de bine,eu am o pasarica cu motoarele astea de 750 sint mai pretentioase la ambelaj(din 10 motoare, 9 bat ambelajele deobicei) dar sint foarte multumit de ele. am sa incerc sa merg si eu pe nipru mai mult, sa le cunosc mai bine..daca prinzi un motor care nu a fost umblat de nea spirica. nai treba cu nipru mult si bine...am un amic in BACAU care a facut 30.000 de km cu nipra fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 nui rau motorul de nipru deloc,acuma depinde cum e intretinut de proprietar si cum il expoaleaza,cu ambelajele ai dreptate,fac galagie repede la astea pe role. merge si nipru de rupe pt. ofroud,se simte cuplu motorului destul de bine,eu am o pasarica cu motoarele astea de 750 sint mai pretentioase la ambelaj(din 10 motoare, 9 bat ambelajele deobicei) dar sint foarte multumit de ele. am sa incerc sa merg si eu pe nipru mai mult, sa le cunosc mai bine..daca prinzi un motor care nu a fost umblat de nea spirica. nai treba cu nipru mult si bine...am un amic in BACAU care a facut 30.000 de km cu nipra fara nici o problema. mai baieti voi imi faceti sange rau ma iau toti dracii cand stiu ca nu am niprul langa mine nu neaparat sa il scot la ture dar macar sa ii aud glasul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 ial cu tine... sa te bucuri de el cand ai pofte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 ial cu tine... sa te bucuri de el cand ai pofte. l as lua dar din pacate nu se poate.nu am unde sa l tin si dac ar fi cu mine nu as mai nunci ninic toata ziua as calarii fierul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) io ridic o reteta apropo: tu cat timpi stai in garaj Editat Martie 1, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 ial cu tine... sa te bucuri de el cand ai pofte. poate gasesti o solutie,iti dau un inpuls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.