Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ţin minte că au fost discuţii despre carburatorul K-68, care pesemne a fost pus pe piaţă prea devreme şi că nu a fost dezvoltat suficient din lipsă de fonduri pentru cercetare. Omul încearcă oare să deschidă canalul nr. 15 care figurează în schema K-68-ului, dar care nu există de fapt în carburatorul propriu-zis?

 

 

K68.jpg

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si eu filmuletul mai demult.parerea mea,este ca merge foarte bine si fara canalul respectiv.dar daca vrei sa faci experimente si ai o pereche de carburatoare in plus,ne ajuti sa nu murim prosti.adica eu is foarte curios ce stie canalul ala.spor la mesterit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăin minte că au fost discuții despre carburatorul K-68, care pesemne a fost pus pe piață prea devreme Âşi că nu a fost dezvoltat suficient din lipsă de fonduri pentru cercetare. Omul încearcă oare să deschidă canalul nr. 15 care figurează în schema K-68-ului, dar care nu există de fapt în carburatorul propriu-zis?

 

 

K68.jpg

 

Exact.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

 

Sint si eu curios care strica o pereche de carb.originale, ca barbosul din filmulet a facut experimentul pe niste chinezarii...dar continuarea nu a mai filmat :D sigur ia dat eroare..era si logic la cita gaura a dat vita acolo, sa mai si lucreze carburatorul ala.

 

Eu recomand sa se circule cu ce au iesit pe fabrica,am folosit la nipru si ural: k301,k65,k68 si au mers perfect motoarele alea.

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie si chinezarii (nici jiclorul nu avea cele 4 aerisiri/gauri facute in el).

Normal ca nu exista oameni [cel putin romani (gresesc ?)] care ar lucra cu picioarele la un carburator original. Nici n-ar avea motiv/e.

 

K301 mi se par cele mai fiabile carburatoare pentru boxerele rusesti.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia cauta 2 buc. K301 in mintile lor pentru DNEPR matale si foloseste-le pentru vreo 3-4 saptamani zilnic pe moto si apoi vorbim si despre cuplu/raspuns la comanda de pe ghidon/consum (treaba e ca va trebui sa faci flanse adaptoare pentru ca, carburatoarele K301 au prindere verticala pe chiulase).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va trebui sa faci flanse adaptoare[...], carburatoarele K301 au prindere verticala pe chiulase).

O mică precizare: chiulasele au fost făcute pentru prinderea pe verticală a carburatoarelor tip K301. Ulterior a fost inventată o flanÂşă adaptoare pentru carburatoarele "pe orizontală". Va trebui doar să deÂşurubeze flanÂşa de pe chiulasă Âşi va putea monta direct K301-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce părere aveți de modificarea (sau mai degrabă normalizarea) asta?

Pe tema asta m-am contrazis cu @krokodilu cu un an in urma(vezi postarile mai vechi pe acest topik), nu intelegea si am renuntat...

Ansamblul 18 este format din 3 componente se numeste tub emulsor, in capatul inferior se afla jiglerul principal. Tubul interior este mai scurt facilitand formarea efectului venturi, la finalul tubului exterior. Rezulta un amestec mai omogen si mult mai precis dozat.

Operatia este mult mai laborioasa decat in filmulet(unde nu exista un banc dinamic de testare - totul pare la plesneala), aceste gauri sunt calibrate, cu conicitati ale tuburilor, dupa un calcul al fluidelor apoi totul este corectat si optimizat prin teste.

Probabil ca din acest motiv a renuntat si fabricantul la acest dispozitiv. Piesa existenta(2 componente) are tuburile aproape egale iar spatiul dintre ele nu are nici un rol(poate fi si plin), respecta doar cotele de gabarit pentru asamblare.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mică precizare: chiulasele au fost făcute pentru prinderea pe verticală a carburatoarelor tip K301. Ulterior a fost inventată o flanÂşă adaptoare pentru carburatoarele "pe orizontală". Va trebui doar să deÂşurubeze flanÂşa de pe chiulasă Âşi va putea monta direct K301-le.

 

Mt9 si primele modele de mt10 au plecat din fabrica cu k301,dupa sau pus k65, au aparut k68 care sau pus pe ural, de acolo si pe nipru.

Eu am scos cel mai mic consum cu k301 fara uzuri si cu k68

Daca se circula mult local sau in zona de munte, ofroud, k301 si k65 sint perfecte

K68 sint super la drum lung,loco au o mica intirziere fata de k65.(in ture mici k65 lucreaza super,k68 vrea ture mai mari)

Dezavantajele: la k301, k65 daca au uzuri sint greu de raglat si afuma bujia foarte tare,intreruperi...etc

 

:cheers:

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mt9 si primele modele de mt10 au plecat din fabrica cu k301,dupa sau pus k65, au aparut k68 care sau pus pe ural, de acolo si pe nipru.

Eu am scos cel mai mic consum cu k301 fara uzuri si cu k68

Daca se circula mult local sau in zona de munte, ofroud, k301 si k65 sint perfecte

K68 sint super la drum lung,loco au o mica intirziere fata de k65.

Dezavantajele: la k301, k65 daca au uzuri sint greu de raglat si afuma bujia foarte tare,intreruperi...etc

 

:cheers:

pe de alta parte cu kiturile de reparat K65 le faci ca noi ;)

K68-urile Kartex de-s montate pe Ural M61 cel putin din 2004 si merg struna, au orificiul acela.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia cauta 2 buc. K301 in mintile lor pentru DNEPR matale si foloseste-le pentru vreo 3-4 saptamani zilnic pe moto si apoi vorbim si despre cuplu/raspuns la comanda de pe ghidon/consum (treaba e ca va trebui sa faci flanse adaptoare pentru ca, carburatoarele K301 au prindere verticala pe chiulase).

Nu vad a fi problema am si chiulase cu prindere verticala,asteapta pe raft,gata uzinate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut pe nipru K-65,si imi afuma bujiile de numa.am pus K-68 si merge destul de bine.dar cele doua 68-uri difera intre ele.daca fac cateva poze cu carburile...imi poate spune cineva daca sunt chinezarii? ma tem ca sunt chinezarii

 

fa poza, ca le cunosc din avion ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze.anul asta.cate o data is intre craciun si revelion

 

ps: dany..

astea sunt carburatearele mele.capacele superioare is facute din alu de batranu si socurile schimbate.restu habar n-am

 

Sint varianta k68 pekar ucraina(sint destul de bune),cu un kit de reparatie e posibil sa lucreze mai bine.

 

32 de lei kitul pt.ambele carburatoare.

post-20619-0-71197900-1333039375_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suna bine oferta.dar poti sa mai bagi in pachet si 2 perechi de saboti noi pt dnepr si o joja-dop grup MT11 second? :cheers:

 

Cu saboti e problema acuma,china sint ful dar curg(se topesc de la temperatura)..originali sint mai scumpe.

Pe stoc nu am deloc saboti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...