Jump to content
Sign in to follow this  
bubaq

Sinteza Dnepr

Recommended Posts

Ploua de ceva zile si chiar daca o sa mai vina zile bune nu pot sa nu ma gandesc la intersezon, sper sa fie cat mai scurt.

 

Cand te mananca in fund sa mergi cu motorul si nu poti te agati de toate chestiile ca sa te mai amagesti, asa ca multi dintre

 

noi isi vor intensifica prezenta pe acest forum. Ma gandesc ca am putea face ceva folositor decat sa trancanim, de cele mai

 

multe ori fara folos, si anume sa facem o culegere a topic-urilor/post-urilor valoroase pentru un detinator de dnepr,

 

sistematizandu-le pe sectiuni: motor, transmisie, up-grade, reglaje, etc. Ce ziceti? Se mai baga cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ploua de ceva zile si chiar daca o sa mai vina zile bune nu pot sa nu ma gandesc la intersezon, sper sa fie cat mai scurt.

 

Cand te mananca in fund sa mergi cu motorul si nu poti te agati de toate chestiile ca sa te mai amagesti, asa ca multi dintre

 

noi isi vor intensifica prezenta pe acest forum. Ma gandesc ca am putea face ceva folositor decat sa trancanim, de cele mai

 

multe ori fara folos, si anume sa facem o culegere a topic-urilor/post-urilor valoroase pentru un detinator de dnepr,

 

sistematizandu-le pe sectiuni: motor, transmisie, up-grade, reglaje, etc. Ce ziceti? Se mai baga cineva?

[/quoe]

 

 

prima dat cand aud un om vorbind asa in acest forum!!!

da cine nu cunoaste Niprul???hai sa fim seriosi!

ar trebui sa existe un topic ptr fiecare comunista!cu tot ce trebe in el carte tehnica reglaje,piese ,,,,etc

 

BUUUUNAAAAA ideeee bubaq!!!! sunt PENTRU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ploua de ceva zile si chiar daca o sa mai vina zile bune nu pot sa nu ma gandesc la intersezon, sper sa fie cat mai scurt.

 

Cand te mananca in fund sa mergi cu motorul si nu poti te agati de toate chestiile ca sa te mai amagesti, asa ca multi dintre

 

noi isi vor intensifica prezenta pe acest forum. Ma gandesc ca am putea face ceva folositor decat sa trancanim, de cele mai

 

multe ori fara folos, si anume sa facem o culegere a topic-urilor/post-urilor valoroase pentru un detinator de dnepr,

 

sistematizandu-le pe sectiuni: motor, transmisie, up-grade, reglaje, etc. Ce ziceti? Se mai baga cineva?

[/quoe]

 

 

prima dat cand aud un om vorbind asa in acest forum!!!

da cine nu cunoaste Niprul???hai sa fim seriosi!

ar trebui sa existe un topic ptr fiecare comunista!cu tot ce trebe in el carte tehnica reglaje,piese ,,,,etc

 

BUUUUNAAAAA ideeee bubaq!!!! sunt PENTRU

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai linistit nu toata lumea cunoaste dnepr-ul mai ales cel ce-i ce nu l-au avut....e foarte tare ideea pt ca e un motor destul de des intalnit in tara.....ar fi si mai buna ideea daca moderatorul ar face acest topic "stiky" adica sa-l lipeasca langa cel de piese asa nu se pierde cand trec zile si nu posteaza nimeni pe el....si asa scapati si voi mesterii de nipre de intrebarile alea repetitive pe care le pune orice nou venit posesor de nipra.........asa ca sa-i dam bataie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postati d-lor, ideea este buna, insa abtinetiva sa spuneti prostii. Sunt numa ochi si urechi :rolleyes: ma roade curiozitatea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

/index.php?...52274&st=10

/index.php?...t=0&start=0

/index.php?...t=0&start=0

/index.php?...t=0&start=0

si ar mai fii

 

totusi cred ca un incepator pe Dnepr si forum inainte de a intreba ar putea sa dea un "Search" ca sigur s-ar gasi raspuns la intrebare

Edited by magic4ce

Share this post


Link to post
Share on other sites

...pana la o anumita varsta asculti cu gura cascata ce spun altii....

...dupa aia , o perioda , pana la o alta varsta , citezi ce au zis altii....

...apoteoza e , cand , dupa o :laugh: anumita varsta , te citezi pe tine insuti!

ungere

...si de atunci am tot 5 bari pe ulei indiferent de regim...chiar daca acum am ovalizare destul de mare le fuse , si la relanti se vad pulsatiile pe manometru... :rolleyes:

 

...pana la o anumita varsta asculti cu gura cascata ce spun altii....

...dupa aia , o perioda , pana la o alta varsta , citezi ce au zis altii....

...apoteoza e , cand , dupa o :lol: anumita varsta , te citezi pe tine insuti!

ungere

...si de atunci am tot 5 bari pe ulei indiferent de regim...chiar daca acum am ovalizare destul de mare le fuse , si la relanti se vad pulsatiile pe manometru... :cheers:

Apropos, cine rectifica arbori la modul profesionist(si biele...)?...fara sa trebuiasca sa stai langa el si sa-i dai peste mana....

Edited by drobu

Share this post


Link to post
Share on other sites
...pana la o anumita varsta asculti cu gura cascata ce spun altii....

...dupa aia , o perioda , pana la o alta varsta , citezi ce au zis altii....

...apoteoza e , cand , dupa o :cheers: anumita varsta , te citezi pe tine insuti!

ungere

...si de atunci am tot 5 bari pe ulei indiferent de regim...chiar daca acum am ovalizare destul de mare le fuse , si la relanti se vad pulsatiile pe manometru... :rolleyes:

 

 

Apropos, cine rectifica arbori la modul profesionist(si biele...)?...fara sa trebuiasca sa stai langa el si sa-i dai peste mana....

IN Oradea am gasit eu un loc unde fac treaba buna, meseriasi pe masura, la fel si preturile.

nu stiu exact cit ar costa, preturile afisate pe un tabel erau date pentru Aro, Raba,Tiruri, etc....

cind am dus chiuloasa sa corectez scaunele la supape am avut ocazia sa vad pentr prima data live rectificarea unui arbore ,mai stateau la coada altele 20 si mai veneau...

eu unu m-am plictisit uitandu-ma la el cu cita migaleala lucra,punea comparatorul si de 5 ori sa se asigure cai cota buna.

daca e cutitul in os ma duc sa ma interesez...

in iarna sunt sanse sa ma inscriu si eu la o sedinta de rectificare

Edited by mas oyama

Share this post


Link to post
Share on other sites
IN Oradea am gasit eu un loc unde fac treaba buna, meseriasi pe masura, la fel si preturile.

nu stiu exact cit ar costa, preturile afisate pe un tabel erau date pentru Aro, Raba,Tiruri, etc....

cind am dus chiuloasa sa corectez scaunele la supape am avut ocazia sa vad pentr prima data live rectificarea unui arbore ,mai stateau la coada altele 20 si mai veneau...

eu unu m-am plictisit uitandu-ma la el cu cita migaleala lucra,punea comparatorul si de 5 ori sa se asigure cai cota buna.

daca e cutitul in os ma duc sa ma interesez...

in iarna sunt sanse sa ma inscriu si eu la o sedinta de rectificare

Cu prima ocazie , te vizitez ...Maestre!

 

...si pentru ca sunt nervos de cat am zacut intr-o dacioara in timp ce se turna asfalt pe ploaie...si ca sa nu stric(de tot.... )topicul cu uralele in Austricia...si pentru ca tine tot de siteza:

 

...deci , uralele noi au niste roate foarte faine(doar de 18 ...) da' faine....rotunde, tensionate...etc...

Furca fatza e aceiasi cu a noastra....aceiasi facatura, aceleasi tuburi de amortizor strambe la interior , aceleasi arcuri care stau foarte stramb si freaca deampulea in in tuburile de tractiune, si umplu uleiul si interiorul de particule metalice foarte dure!

M-am obosit intr-o dupa amiaza si la uralul verde ce il mai vedeti prin poze , am centrat tuburile amortizoarelor in jambe, cu niste saibe cu grosime variabila...cred ca e singurul ciors la care arcurile merg perfect coaxial cu tuburile!

....etansarea e mai proasta!Doar un simering(si nu de culisare! de rotatie, adica uzual 47/36/7 pentru cine are nevoie...doar doi pot avea in Roamania :cheers: ).La MT, la K750 este un fel de simering-presetupa cu 3 fuste si cu arc, care e mult mai eficient...

Cel de pe ural e fixat cu o bucsa de fonta la exterior si un inel de sigurantza...toate sunt slobode...Bucsa primeste ulei de la simeringu de dedesupt si praf de afara, si face o treba foarte faina cu tuburile!Excelenta!O solutie de milioane :laugh:

Puteau sa-i puna un guleras de pasla cum e la astea vechi , sau niste burdufe , sau orice altceva ...dar i-au pus o pereche de verighete de fonta care sa rodeze bine tuburile...sa arate rustic , cu uleiul borat ....(poze cu fenomenul cat de curand...si cu solutia romaneasca ...definitiva :rolleyes: ) daca om trai si om fi sanatosi...si ne tin izmenele , ca pe vremea asta , cam greu..

Ghidonul nu are amortizor la rotatie, si ar fi foarte util pe drumurile din romania!

Cadrul este exact la fel cu cel de la Uralul de 650...inclusiv articulatiile de la bascula spate...care cam cedeaza la cele de 650...

Au sudat o placa urata , trinughiulara ca sa puna scaunul din fatza... Suspensia , spate scartaie ca si scranciobul barbarului din filmul cu Gerula...puteau sa puna un bandaj de plastic pe cupa sau pe arc ...e totusi o chestie ca un motor de 7000 de euro sa sune dupa prima ploaie ca si macazele de la tren!

Cutia este exact la fel cu cea de 650 doar intunericul e de la badea Hertzog...dar de schimbat schimba la fel, si scoate acelesi sunete generoase de confirmare...Nu ar fi stricat in banii astia si un levier manual pentru scos in neutral.....

Motorul merge si suna fain! Se opinteste in toate vitezele, si daca este reglat se tureaza bine si e o placere sa-i dai in goarna...Bine...se provoaca ulei pe la tevile de protectie a tijelor impingatoare in qiuloasa nu in bloc...(o etansare dificila...care mie mi-a iesit din prima , cu niste adeziv de la Fieru'...)

Transmisia este aproape la fel cu ale noastre, doar ca au renuntzat la 2 prezoane de fixare (chiar si cu 4 are prostul obicei de a se desface de pe furca!) asa ca cele doua ramase se straduie sa o tina pe bascula.....cu oarecare succes....

Frana este la fel , adica nu prinde....geometrie proasta, trebuie sa dai jos roata ca sa reglezi uzura(la nipre e mult mai elegant...), iar pedala este foarte prost pozitionata, si necesita acut taierea si sudarea in alta pozitie....Sistemul de parghii isi face jocuri mari in timp...si cursa moarta...Asta e , rustic :D (compenseza in schimb Brembo-ul de pe fatza :lol: )

Au renuntzat sa mai puna cupa de protectie peste cardan...nisipul si apa aruncate centrifugal de catre semicuple, fac foarte bine la rulmentii crucii....noroc cu iarba, curpenii care se mai rasucesc dupa toate alea si protejeaza...

Tabla nu este nici foarte tare , nici foarte groasa...si in partile in care nu se vede ii cam lipseste (total ) un strat de protectie...doar vopseua subtire neagra sta in fatza nisipului si sarii de pe drum...

In rest , e rustic, bine accizat de austrieci(ca sa aiba bani de topoare pentru transarea socrilor si a ce mai au ei in ograda...)sta fain pe drum , trage ca un bivol, fuge, scartaie, si ai nevoie de o mana de scule sa-l faci bucati bucatele...

 

A, si keihinurile isi fac treaba cu varf si indesat...

PS

In poze , solutia de racire a aprinderii(alta nu mi-a venit ...ce naiba , sant roman!)

 

...daca as avea vreo 1000 de euro , mi-as cummpara motorul...far ezitare...binenteles nu de la austrieci...

post-3884-1221851502_thumb.jpg

post-3884-1221851530_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

e, io mi-am cumparat motorul, cu ceva anexe pe langa, ma rog. un cadru (recunosc ca incape acolo o bacterie uriasa, de tico cel putin) doua roti (surprinzator rotunde) o furca paioli (probabil china, nu mai face nimeni altcineva furci) un rezervor enervant si un ghidon styl OCC, un robinet care curge, si altele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fara succces. urletul pinionului de la alternator imi albeste progresiv parul de pe tample si pe cel din nas. frana spate e intr-adevar asezata ca dreq, cu joc maare de tot. neutral nu exista. numai cine stie sa traga limbi cu piciorul stang reuseste sa o scoata. trebuie cursuri facute, diploma. hahahahahahahahaha

Edited by valicaddy

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Valy mama, io cred ca ursitoarele , cand s-au adunat sa ma stampileze , s-au scarpiant in nas ce s-au scarpinat....si una a zis"Asta freaca!Amin" ...si uite tot frec tot felul de ciorsuri...e bine....ca manelele oricum nu le inteleg, de masina am rau de mare... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca manelele oricum nu le inteleg, de masina am rau de mare... :laugh:

 

 

 

.....parca-mi semeni :rolleyes: ....mie-mi mai trebuie doar ciorsu de frecat.... :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
e, io mi-am cumparat motorul, cu ceva anexe pe langa, ma rog. un cadru (recunosc ca incape acolo o bacterie uriasa, de tico cel putin) doua roti (surprinzator rotunde) o furca paioli (probabil china, nu mai face nimeni altcineva furci) un rezervor enervant si un ghidon styl OCC, un robinet care curge, si altele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fara succces. urletul pinionului de la alternator imi albeste progresiv parul de pe tample si pe cel din nas. frana spate e intr-adevar asezata ca dreq, cu joc maare de tot. neutral nu exista. numai cine stie sa traga limbi cu piciorul stang reuseste sa o scoata. trebuie cursuri facute, diploma. hahahahahahahahaha

 

 

salut!am un sunet in motor care pare sa vina de la alternator...l-am dat jos si alternatorul se invarte impecabil...

la tine suna chiar pinionul?dintii?...eu l-am pornit si fara alternator dar suna la fel...

 

se agraveaza pe zii ce trece (il aud si in casca) e un sunet parca de frecat si se aude grozav in frana de motor,sau il turezi la neutral si cand scade turatia urla de zici k iese ceva din motor

 

sfaturi? drobu...stii tu ceva? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
salut!am un sunet in motor......................................sfaturi? drobu...stii tu ceva? :rolleyes:

..ai pornit motorul si fara alternator, daca tot l-ai dat jos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

drobule adu-l la mine ca ti-l face omu' are masina de rectificat NOUA!

vezi ca ai dintii sparti pe coroana ......eu asa am avut dar la mine avea joc mare si la relanti JURAI ca e diesel!

Share this post


Link to post
Share on other sites
..ai pornit motorul si fara alternator, daca tot l-ai dat jos?

 

da,la fel suna...

 

in fata la distributie se aude...axul pe care vine cama aprinderii nu joaca...

 

tre sa dau capacul distributiei jos sa vad ce descopar pe akolo...insa nipru nu am mai desfacut(simsonul il fac usor akum)dar la nipru am niste retineri :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiindca m-au intrbat cativa amici de roti, m-am gandit sa postez modul cum am rezolvat eu problema considerand ca nu este greu. In primul rand roata trebe demontata (atentie la configuratia spitelor) si indreptata janta. Janta trebe planata pe o suprafata plana cat de cat, apoi cercul trebe facut rotund cu ajutorul unor prese improvizate utilizand ciocanul si bucati de lemn doar in cazuri extreme. Presarea se face doar din interior catre exterior, adica punctele (doua) de sprijin pe exterior iar punctul (unul) de presare pe interior, actionandu-se de jur imprejur pe zonele curbate spre interior pana la aducerea cercului la o forma rotunda. Exista si valt special de jenti, dar e greu de gasit. Apoi se face o calibrare a talonului jentii, strangand intr-o menghina de jur imprejur talonul oprind srangerea tot timpul in acelasi punct. Se face iar o ultima planare a cercului, urmarind ca abaterile sa nu depaseasca 1 mm. Se verifica butucul rotii, zona de prindere a spitelor, sa nu fie gaurile ovalizate excesiv, se smirgheluiesc bavurile daca exista, daca este cazul se inlocuiesc rulmentii. Urmeaza verificarea, indreptarea si asamblarea spitelor care trebuiesc montate identic (vezi asamblarea lor inaintea demontarii), niplurile se strang la jumatate pana la prinderea tuturor spitelor. Spitele care sunt uzate la partea de prindere in butuc se vor inlocui, deasemeni si cele care prezinta defecte vizuale la partea filetata. Dupa asamblare si strangerea partiala a spitelor se prinde axul rotii in menghina intr-o pozitie orizontala, intre doua bacuri de aluminiu pt a nu imprima amprenta bacurilor in capatul axului, se pune roata si se fixeaza rulmentii butucului cu distantieri si piulita pt a inlatura jocurile. Se roteste roata se se urmareste bataia jentii care de rgula are o bataie radial mai mare, bataia axiala fiind mai mica. Se incepe cu stransul spitelor acolo unde bataia axiala o cere. Strangerea se face progresiv pe toata zona, se roteste janta pt a vedea evolutia centrarii. La fel se procedeaza si cu bataia radiala, se srang spitele din partea opusa bataii. Se v-a observa ca pe timp ce janta se v-a centra spitele se intaresc. In final dupa centrare, se verifica intinderea tuturor spitelor prin ciocanire cu o cheie, sunetul produs indica starea de intindere a spitei(sunet ascutit, coarda de pian). Se strag si spitele care sunt mai slabe fara a insa fara descentra roata. Spitele la care filetul iese din niplu se polizeaza la fata. Strangerea definitiva se v-a efectua dupa un rulaj cu motorul de cateva sute chiar mii de km, pt ca spitele noi se intind si se aseaza capul nituit pe butuc. Se verifica o perioada de timp intinderea spitelor, daca gasesti spite slabe se repeata operatia de centrare a rotii. De obicei dupa a doua centrare nu mai este nevoie de verificari, rota ramanand mult timp bine centrata(ani buni), chiar si la rulari pe drumuri grele. Cheia de spite eu am facuto dintr-o camasa de rulment in care am facut doua santuri cu un flex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

....subscriu..."ouale"trebuie scoase prima data , pentru ca se lucreaza la mai multe spitze ...apoi opturile cand e cat de cat centrata radial....

Din pacate , chiar trebuie verificate periodic pentru ca se slabesc toate...Daca se pun si tensorii pentru roata , se va descentra...asta e...

Efortul merita daca aveti un butuc in care sant ok cotele de rulmenti...

 

eu am folosit pe post de cheie o piulita cu crestaturi , de 32 , de pe la ceva vagoane de tren... :grinbandit:

Share this post


Link to post
Share on other sites
eu l-am pornit si fara alternator dar suna la fel...
eu l-am pornit fara alternator si nu face cel mai mic zgomot, zici ca are distributia pe curea!. apoi am pus alt pinion aproape nou la alternator si face EXACT LA FEL, E DIESEL. Drobu stie

Share this post


Link to post
Share on other sites
da,la fel suna...in fata la distributie se aude...axul pe care vine cama aprinderii nu joaca...tre sa dau capacul distributiei jos sa vad ce descopar pe akolo...insa nipru nu am mai desfacut(simsonul il fac usor akum)dar la nipru am niste retineri :D

:blink: ..pai in cazul tau nu-i din alternator :grinbandit: ...trebe asa cum zici, sa desfaci capacul distributiei, sa dai cu ochiu.. operatia nu-i grea, stai linistit. Stau si ma gandesc de ce se aude mai tare in frana de motor? Care-i logica? Sa se fi slabit prinderea unui pinion, joc de rulment :) ... vom vedea!

 

eu l-am pornit fara alternator si nu face cel mai mic zgomot, zici ca are distributia pe curea!. apoi am pus alt pinion aproape nou la alternator si face EXACT LA FEL, E DIESEL. Drobu stie

Asa este, pinionul alternatorului face zgomot mai ales atunci cand este nou, dar se mai diminueaza in timp dupa un rulaj de cateva saptamani ( un rodaj care dureaza mult, pinionul alternatorului fiind mai dur fata de cel al axei cu came). Posibil sa fie atenuat si dupa o repozitionare a modulului, prin rotirea alternatorului putin. Am incercat aceasta pozitionare dinamic, cu motorul mergand (chiar am prins un moment in care a disparut), dar cand strangeam piulutele zgomotul reapare, in final am renuntat. Acum dupa sute de km, aproape ca a disparut.

Tind sa cred ca pinionul axei cu came se formeza dupa cel al alternatorului. Dupa vreo 2000 km n-am observat nici o urma de rodare pe dantura pinionului de la alternator, pe el se vedeau urmele de prelucrare care erau si la inceput, dar rontaitul aproape a disparut, se mai aude uneori in frana de motor.

Edited by cristi 57

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blink: ..pai in cazul tau nu-i din alternator :grinbandit: ...trebe asa cum zici, sa desfaci capacul distributiei, sa dai cu ochiu.. operatia nu-i grea, stai linistit. Stau si ma gandesc de ce se aude mai tare in frana de motor? Care-i logica? Sa se fi slabit prinderea unui pinion, joc de rulment :) ... vom vedea!

 

 

Asa este, pinionul alternatorului face zgomot mai ales atunci cand este nou, dar se mai diminueaza in timp dupa un rulaj de cateva saptamani ( un rodaj care dureaza mult, pinionul alternatorului fiind mai dur fata de cel al axei cu came). Posibil sa fie atenuat si dupa o repozitionare a modulului, prin rotirea alternatorului putin. Am incercat aceasta pozitionare dinamic, cu motorul mergand (chiar am prins un moment in care a disparut), dar cand strangeam piulutele zgomotul reapare, in final am renuntat. Acum dupa sute de km, aproape ca a disparut.

Tind sa cred ca pinionul axei cu came se formeza dupa cel al alternatorului. Dupa vreo 2000 km n-am observat nici o urma de rodare pe dantura pinionului de la alternator, pe el se vedeau urmele de prelucrare care erau si la inceput, dar rontaitul aproape a disparut, se mai aude uneori in frana de motor.

 

 

doar k la mine este exagerat sunetul,suna foarte tare si e aparut din senin,inainte nu suna(si nu am schimbat nimic), insa akum am probleme mai mari, am ramas fara scanteie la cativa km de casa si nu am reusit sa-i dau de capat inca...

 

daca pun si iau contactul din cheie face scanteie la bujie?e ceva normal?in rest nu am scanteie deloc...(nici nu mai stiu ce sa mai schimb pt k nu ma pricep foarte mult la electro si le-am luat prin eliminare)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi sa nu fie dereglata platina si sa stea continuu inchisa si atunci cand intrerupi contactul iti da scanteie pt ca asa e facut sistemul...am avut si eu problema asta la ij

Share this post


Link to post
Share on other sites
doar k la mine este exagerat sunetul,suna foarte tare si e aparut din senin,inainte nu suna(si nu am schimbat nimic), insa akum am probleme mai mari, am ramas fara scanteie la cativa km de casa si nu am reusit sa-i dau de capat inca...

 

daca pun si iau contactul din cheie face scanteie la bujie?e ceva normal?in rest nu am scanteie deloc...(nici nu mai stiu ce sa mai schimb pt k nu ma pricep foarte mult la electro si le-am luat prin eliminare)

Gata!

Asta a fost semnul ca e cazul sa te opresti si sa vezi ce are !Mai clar de atat nu se poate!

Este mai simplu decat simsonul....dai jos uleiul , desfaci capacul de la distributie si vezi ce dezastre sunt acolo....Posibil sa ai desfacut separatorul de ulei si in conecintza si pinionul de pe arbore, posibil sa se fi dus lagarele de la pompa de ulei, rulmenti...etc..

Share this post


Link to post
Share on other sites
doar k la mine este exagerat sunetul,suna foarte tare si e aparut din senin,inainte nu suna(si nu am schimbat nimic), insa akum am probleme mai mari, am ramas fara scanteie la cativa km de casa si nu am reusit sa-i dau de capat inca...

 

daca pun si iau contactul din cheie face scanteie la bujie?e ceva normal?in rest nu am scanteie deloc...(nici nu mai stiu ce sa mai schimb pt k nu ma pricep foarte mult la electro si le-am luat prin eliminare)

Cred ca nu ai deschidere la platina, eu asa am patit

Numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...