Sari la conținut

Trecerea De La 4t La 2t


Postări Recomandate

ce ma determinat sa imi iau un 4 t a fost in primul rand fiabilitatea nu prajesc motoru una doua si cuplul mare al 4t-ului. in ciuda greutati motorului(120 kg) ma descurc destul de bine cu el prin padure.cu toate ca locuiesc intr-o zona de munte si ies cel putin o data pe saptamana. cand e de tras de ea e destul de greu dar reusesc mereu si nu imi face probleme ridicarea kg de jos ;) .pot spune ca au fost locuri unde nu reusisem sa ies cu 2 t si cand am ajuns iarasi in acel loc care trebuia trecut sa ajungem unde voiam deja ma speriasem. si le-am spus prietenilor mei'''ce sa caut eu aici cand nu am fost in stare sa ies cu capra aia usoara??""apoi dupa o incurajare am luat-o din loc si am iesit fara stres cu 4t nici nu imi venea sa cred.acum depinde de fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 109
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? :(

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? :(

 

ai mers cu un 300 cam turbat. se poate face mai bland. incearca si un 250 si vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? :laugh:

 

 

Bikere, parerea mea este sa mergi pe 200.

Este absolut suficient de puternic, si mai usor decat fratii mai mari(250&300).

 

pai pe 250 ai mers, ma rog, nu prea mult. incearca si 200-le sa vezi, dar dupa cum te stiu eu..tie iti trebe o motoreta turbata, deci 200 e cam mic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bikere, parerea mea este sa mergi pe 200.

Este absolut suficient de puternic, si mai usor decat fratii mai mari(250&300).

 

da da. e mai usor si il dai mai usor la vale de 2-3 ori pana urci panta aia pe care o urcai din prima cu 300 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekendul ăsta m-am dat prima dată cu 4t, ceva portocaliu 525.

Obisnuit cu 2t prima problema a fost la pornire ... la 4t se da altfel la kick (bateria era moarta) ... m-au trecut toate transpiratiile pana l-am pornit.

Apoi la plecare, obisnuit cu "Âşprițare" a murit motorul.

Odata astea 2 chestii rezolvate urca "tractor" style.

Greu ca dracu', vreo 20kg in plus fata de 200.

Presupun ca e misto dar nu e de mine, prea m-am obisnuit cu 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avrame!mai gindestete!nu stai in zona de 2t.90% stai in padurile buzaului.la redbull poti merge si cu 4t.2t este demodat e pe moarte nu este ecologic.cum vrei tu!

Mi-a placut enorm ciclistica la 2T iar cu gazul am sa ma obisnuiesc eu...

Vis-a-vis de Monteoru ai dreptate, merge cam orice motocicleta, ii pui gazul si esti sus( 90 % din urcari).

In fine, o iau si gata ...vad eu dupa:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o, acelasi traseu, plecat cu plinuri normale de 8.5 L, same start same stop, eu cu 200 EXC am terminat primul benzina dupa care la cca. 1-2 minute au cazut si 2 bucati 450 EXC. Asadar acelasi consum, nu poti zice ca 2t consuma mai mult ca 4t.

 

Referitor la consum, strict vorbind 2T arde teoretic dublul cantitatii pe care o arde un 4T (dar comparatia trebuie facuta cu doua motoare de aceeasi capacitate cilindrica) pentru ca un 2T are o explozie la fiecare o rotatie a arborelui motor iar 4T are o explozie la fiecare doua rotatii a arborelui motor.

Si ca sa fim corecti masuram teoretic in litri / ora in conditii ideale. Altfel intervin tot felul de cauze particulare: greutatea totala pe care o duce motorul (moto+pilot), conditii de exploatare, "stiinta" pilotului etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2t este demodat e pe moarte nu este ecologic.

fundamental gresit.

ktm a largit gama de 2t-uri, yamaha urmeaza sa o faca cu rd-u...

visez la un cross sau hard-enduro 2t, urmatoarea achizitie sigur va fi din categoria asta, big-u i bn de rally-raid si enduro usor.

cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...