atillas Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 300 exc reglat si cumparat de nou de la motomania consum in teren aprox 15-17 l la suta..eu m-am intors cu rezervorul(525) aproape de rezerva,iar el a facut plinul de 2 ori..in schimb la sibiu m-am dat impreuna cu un 300 si nu au fost probleme cu benzina(si am mers vreo 70-80).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Cred ca problema e reglajul facut de motomania si nu consumul motorului respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 300 exc reglat si cumparat de nou de la motomania consum in teren aprox 15-17 l la suta..eu m-am intors cu rezervorul(525) aproape de rezerva,iar el a facut plinul de 2 ori..in schimb la sibiu m-am dat impreuna cu un 300 si nu au fost probleme cu benzina(si am mers vreo 70-80).. primii 500 km sau 5h de functionare cat se face rodajul, e bine sa primeasca mai multa benzina motorul, mie mi consuma mai nou, intre 10 - 13% depinde foarte mult si pe unde mergi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 primii 500 km sau 5h de functionare cat se face rodajul, e bine sa primeasca mai multa benzina motorul, mie mi consuma mai nou, intre 10 - 13% depinde foarte mult si pe unde mergi confirm si eu... dupa ultimele reglaje consum intre 10-11% (250 exc). cu ea in probe de reglaj ajunsesem si la peste 20%!!! deci..Gizmo are dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) la 15% nu a ajuns de cand il am, si este din 2002-2003....poate am eu reglajele bune sau proaste...poate ma dau eu foarte prost...cei mai multi km cu un rezervor de 8l sau 8.5 cat are au fost de 120 (s-a intamplat la semenic...am mers foarte mult pe carari) si cel mai putin undeva la 65 km(in conditii de multe cazaturi....multe multe penti f.dificile si cu mult noroi)....poate nu ma credeti....dar toti din trupa mea poate confirma cele spuse...dar eu cred, ca reglajele sunt esentiale...pt ca un prieten are si el un 300 din 2000sau 2001 si are rezervorul de 10 l....s-a intamplat de multe ori cand rezervorul lui era gata si eu mai aveam aproape jumate de rezervor....dar la el stiu sigur ca este o chestie de reglaj al carburatorului.... Editat Octombrie 24, 2008 de calinsnow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Am mai spus-o, acelasi traseu, plecat cu plinuri normale de 8.5 L, same start same stop, eu cu 200 EXC am terminat primul benzina dupa care la cca. 1-2 minute au cazut si 2 bucati 450 EXC. Asadar acelasi consum, nu poti zice ca 2t consuma mai mult ca 4t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 asa pateam si eu la ktm mia papat 12 litri in 4- 5 ore dar mers in ture ce sa zic si nu prea a stat mai deloc motoru. la dr bagam 4 litri de benzina si megeam pe acelasi traseu cu un ktm sx 250 si el consuma 10 litri si eu 4 maxim 5.acum nu stiu cum sunt alte motoare reglaje chesti dar am vrut sa fac o comparatie intre 2 t si 4 la consum!chear daca dr-u e enduro si cealata ful cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 ..un singur raspuns si sincer ...fffffffffffffff multumit de 2t..pana acum eram numai pt 4t dar de cand mi-am luat 2t sint in al 9-lea cer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 ce ma determinat sa imi iau un 4 t a fost in primul rand fiabilitatea nu prajesc motoru una doua si cuplul mare al 4t-ului. in ciuda greutati motorului(120 kg) ma descurc destul de bine cu el prin padure.cu toate ca locuiesc intr-o zona de munte si ies cel putin o data pe saptamana. cand e de tras de ea e destul de greu dar reusesc mereu si nu imi face probleme ridicarea kg de jos .pot spune ca au fost locuri unde nu reusisem sa ies cu 2 t si cand am ajuns iarasi in acel loc care trebuia trecut sa ajungem unde voiam deja ma speriasem. si le-am spus prietenilor mei'''ce sa caut eu aici cand nu am fost in stare sa ies cu capra aia usoara??""apoi dupa o incurajare am luat-o din loc si am iesit fara stres cu 4t nici nu imi venea sa cred.acum depinde de fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? Editat Octombrie 30, 2008 de Braccio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 e arhisuficient un 200 cc pt un incepator hard enduro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? ai mers cu un 300 cam turbat. se poate face mai bland. incearca si un 250 si vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Bikere, parerea mea este sa mergi pe 200. Este absolut suficient de puternic, si mai usor decat fratii mai mari(250&300). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? Bikere, parerea mea este sa mergi pe 200.Este absolut suficient de puternic, si mai usor decat fratii mai mari(250&300). pai pe 250 ai mers, ma rog, nu prea mult. incearca si 200-le sa vezi, dar dupa cum te stiu eu..tie iti trebe o motoreta turbata, deci 200 e cam mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 Bikere, parerea mea este sa mergi pe 200.Este absolut suficient de puternic, si mai usor decat fratii mai mari(250&300). da da. e mai usor si il dai mai usor la vale de 2-3 ori pana urci panta aia pe care o urcai din prima cu 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 da da. e mai usor si il dai mai usor la vale de 2-3 ori pana urci panta aia pe care o urcai din prima cu 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 si eu tot pentru 300 as opta acum depinde de tine dar intre 250 si 300 parerea mea.acum oricat ar fi si 300-le de turbat il lasi mai moale la inceput si gata nu e foarte greu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 da da. e mai usor si il dai mai usor la vale de 2-3 ori pana urci panta aia pe care o urcai din prima cu 300 Stai linistit, eu sunt cel care are ameteli la urcare, mobra nu are greturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Cred ca merg pe 250 deoarece e cu 3 kg mai usor si e suficient pentru cele 75 kg ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 oho, la 75 kile e destul si 200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Cred ca merg pe 250 deoarece e cu 3 kg mai usor si e suficient pentru cele 75 kg ale mele Alea 3kile sunt de la baterie+demaror+bendix...si ceva cabluri electrice in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 oho, la 75 kile e destul si 200 + 10 kg echipamentul + 10 kg noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 am luat in calcul "dead weight" ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 In weekendul ăsta m-am dat prima dată cu 4t, ceva portocaliu 525. Obisnuit cu 2t prima problema a fost la pornire ... la 4t se da altfel la kick (bateria era moarta) ... m-au trecut toate transpiratiile pana l-am pornit. Apoi la plecare, obisnuit cu "Âşprițare" a murit motorul. Odata astea 2 chestii rezolvate urca "tractor" style. Greu ca dracu', vreo 20kg in plus fata de 200. Presupun ca e misto dar nu e de mine, prea m-am obisnuit cu 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 avrame!mai gindestete!nu stai in zona de 2t.90% stai in padurile buzaului.la redbull poti merge si cu 4t.2t este demodat e pe moarte nu este ecologic.cum vrei tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.