FlorineluSPR Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 ce ma determinat sa imi iau un 4 t a fost in primul rand fiabilitatea nu prajesc motoru una doua si cuplul mare al 4t-ului. in ciuda greutati motorului(120 kg) ma descurc destul de bine cu el prin padure.cu toate ca locuiesc intr-o zona de munte si ies cel putin o data pe saptamana. cand e de tras de ea e destul de greu dar reusesc mereu si nu imi face probleme ridicarea kg de jos .pot spune ca au fost locuri unde nu reusisem sa ies cu 2 t si cand am ajuns iarasi in acel loc care trebuia trecut sa ajungem unde voiam deja ma speriasem. si le-am spus prietenilor mei'''ce sa caut eu aici cand nu am fost in stare sa ies cu capra aia usoara??""apoi dupa o incurajare am luat-o din loc si am iesit fara stres cu 4t nici nu imi venea sa cred.acum depinde de fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? Editat Octombrie 30, 2008 de Braccio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 e arhisuficient un 200 cc pt un incepator hard enduro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? ai mers cu un 300 cam turbat. se poate face mai bland. incearca si un 250 si vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Bikere, parerea mea este sa mergi pe 200. Este absolut suficient de puternic, si mai usor decat fratii mai mari(250&300). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? Bikere, parerea mea este sa mergi pe 200.Este absolut suficient de puternic, si mai usor decat fratii mai mari(250&300). pai pe 250 ai mers, ma rog, nu prea mult. incearca si 200-le sa vezi, dar dupa cum te stiu eu..tie iti trebe o motoreta turbata, deci 200 e cam mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 Bikere, parerea mea este sa mergi pe 200.Este absolut suficient de puternic, si mai usor decat fratii mai mari(250&300). da da. e mai usor si il dai mai usor la vale de 2-3 ori pana urci panta aia pe care o urcai din prima cu 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 da da. e mai usor si il dai mai usor la vale de 2-3 ori pana urci panta aia pe care o urcai din prima cu 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 si eu tot pentru 300 as opta acum depinde de tine dar intre 250 si 300 parerea mea.acum oricat ar fi si 300-le de turbat il lasi mai moale la inceput si gata nu e foarte greu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 da da. e mai usor si il dai mai usor la vale de 2-3 ori pana urci panta aia pe care o urcai din prima cu 300 Stai linistit, eu sunt cel care are ameteli la urcare, mobra nu are greturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Cred ca merg pe 250 deoarece e cu 3 kg mai usor si e suficient pentru cele 75 kg ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Cred ca merg pe 250 deoarece e cu 3 kg mai usor si e suficient pentru cele 75 kg ale mele Alea 3kile sunt de la baterie+demaror+bendix...si ceva cabluri electrice in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 oho, la 75 kile e destul si 200 + 10 kg echipamentul + 10 kg noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 In weekendul ăsta m-am dat prima dată cu 4t, ceva portocaliu 525. Obisnuit cu 2t prima problema a fost la pornire ... la 4t se da altfel la kick (bateria era moarta) ... m-au trecut toate transpiratiile pana l-am pornit. Apoi la plecare, obisnuit cu "Âşprițare" a murit motorul. Odata astea 2 chestii rezolvate urca "tractor" style. Greu ca dracu', vreo 20kg in plus fata de 200. Presupun ca e misto dar nu e de mine, prea m-am obisnuit cu 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 avrame!mai gindestete!nu stai in zona de 2t.90% stai in padurile buzaului.la redbull poti merge si cu 4t.2t este demodat e pe moarte nu este ecologic.cum vrei tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 avrame!mai gindestete!nu stai in zona de 2t.90% stai in padurile buzaului.la redbull poti merge si cu 4t.2t este demodat e pe moarte nu este ecologic.cum vrei tu! Mi-a placut enorm ciclistica la 2T iar cu gazul am sa ma obisnuiesc eu... Vis-a-vis de Monteoru ai dreptate, merge cam orice motocicleta, ii pui gazul si esti sus( 90 % din urcari). In fine, o iau si gata ...vad eu dupa:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 2t este demodat e pe moarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
husqki Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 What do you prefer a sound like a girl screaming or a sound of an old man farting? that's 2t vs 4t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 ce taree!!!!! de unde le scoti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristizz Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Am mai spus-o, acelasi traseu, plecat cu plinuri normale de 8.5 L, same start same stop, eu cu 200 EXC am terminat primul benzina dupa care la cca. 1-2 minute au cazut si 2 bucati 450 EXC. Asadar acelasi consum, nu poti zice ca 2t consuma mai mult ca 4t. Referitor la consum, strict vorbind 2T arde teoretic dublul cantitatii pe care o arde un 4T (dar comparatia trebuie facuta cu doua motoare de aceeasi capacitate cilindrica) pentru ca un 2T are o explozie la fiecare o rotatie a arborelui motor iar 4T are o explozie la fiecare doua rotatii a arborelui motor. Si ca sa fim corecti masuram teoretic in litri / ora in conditii ideale. Altfel intervin tot felul de cauze particulare: greutatea totala pe care o duce motorul (moto+pilot), conditii de exploatare, "stiinta" pilotului etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 pune-ti pinioane de 15 cu 40 si consuma mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 asta pe drum drept si sa nu accelerezi brusc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 2t este demodat e pe moarte nu este ecologic. fundamental gresit. ktm a largit gama de 2t-uri, yamaha urmeaza sa o faca cu rd-u... visez la un cross sau hard-enduro 2t, urmatoarea achizitie sigur va fi din categoria asta, big-u i bn de rally-raid si enduro usor. cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
husqki Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 2 Strokes, when 1 isn't enough, and 4 is too many. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.