marius_stp Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Simptome: Cu vreo 2 km inainte sa moara motorul, am simtit ca pierde din putere, dar nu era considerabil, m-am gandit ca de la frig. Cu 10 secunde inainte a inceput sa se scuture si sa scoata un sunet ascutit, de parca s-au rupt dintii de la pinion si lantul trece peste ei. Evident nu avea nimic lantul, dar asa e sunetul. Concluzie la fata locului: Baterie are, bujie are, benzina are. Concluzie finala: Apas butonul, invarte ceva in gol si nu porneste. Bag in a 1-a si imping, acelasi rezultat. Bag in viteza, las ambreaju si apas pe buton, se aude acelasi sunet si nu se clinteste din loc, parca nu stie ca e in viteza. Ce a patit? P.S.: am mai mesterit eu cate o schimbare de cablu de acceleratie, ambreaj, reglare carburator. Il duc la doctor sau am sanse sa o rezolv si de data asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 daca invarte in gol si nici impinsa nu invarte motorul ori ai rupt cutia ori altceva dar tot prin cutie in fine tre desfacut motoru tot dat jos si crapat in 2 apoi vezi despre ce e vb!!!alta solutie nu ai!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Simptome:Cu vreo 2 km inainte sa moara motorul, am simtit ca pierde din putere, dar nu era considerabil, m-am gandit ca de la frig. Cu 10 secunde inainte a inceput sa se scuture si sa scoata un sunet ascutit, de parca s-au rupt dintii de la pinion si lantul trece peste ei. Evident nu avea nimic lantul, dar asa e sunetul. Concluzie la fata locului: Baterie are, bujie are, benzina are. Concluzie finala: Apas butonul, invarte ceva in gol si nu porneste. Bag in a 1-a si imping, acelasi rezultat. Bag in viteza, las ambreaju si apas pe buton, se aude acelasi sunet si nu se clinteste din loc, parca nu stie ca e in viteza. Ce a patit? P.S.: am mai mesterit eu cate o schimbare de cablu de acceleratie, ambreaj, reglare carburator. Il duc la doctor sau am sanse sa o rezolv si de data asta? incearca sa mai detaliezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Septembrie 20, 2008 Autor Share Postat Septembrie 20, 2008 Nu stiu cat mai pot sa detaliez, am zis cam tot ce am observat, maine o sa il desfac putin si poate gasesc ceva. Daca nu, la service cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 (editat) Nu stiu cat mai pot sa detaliez, am zis cam tot ce am observat, maine o sa il desfac putin si poate gasesc ceva. Daca nu, la service cu el. Ce lant ai verificat? pe cel de la roata? Cand o bagi in viteza se invarte motorul? Nu-ti doresc sa fi patit ceea ce cred eu. Editat Septembrie 20, 2008 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 vezi ca se intampla uneori sa ramana apa pe la comenzi si sa ramana butonul de electromotor cuplat si in mers,si ala cand se duce incepe sa scoata un sunet ascutit. din ce ai scris tu nu inteleg prea multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Septembrie 20, 2008 Autor Share Postat Septembrie 20, 2008 (editat) Am verificat lantul de pe roata + pinioanele, dar nu au legatura. Sunetul care il face l-am comparat cu un lant care trece peste un pinion fara dinti. Buna intrebare, acum ca ma gandesc, parca se invartea motorul la impins si cand las ambreajul face sunetul ala. Dar daca il bag in viteza si dau la buton, nu se clatina ca si cand vrea sa plece, numai invarte ceva in gol. Nu sunt sigur de ce am zis aici, pentru ca s-a intunecat afara si nu am apucat sa fac mai multe teste. EDIT: ACUM VAD CA NU AM MENTIONAT, MOTORUL A MURIT FACAND SUNETUL ALA, acum nu il pot porni, apas pe buton si se aude cum se invarte ceva in gol. Editat Septembrie 20, 2008 de marius_stp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 (editat) Am verificat lantul de pe roata + pinioanele, dar nu au legatura. Sunetul care il face l-am comparat cu un lant care trece peste un pinion fara dinti. Buna intrebare, acum ca ma gandesc, parca se invartea motorul la impins si cand las ambreajul face sunetul ala. Dar daca il bag in viteza si dau la buton, nu se clatina ca si cand vrea sa plece, numai invarte ceva in gol. Nu sunt sigur de ce am zis aici, pentru ca s-a intunecat afara si nu am apucat sa fac mai multe teste. EDIT: ACUM VAD CA NU AM MENTIONAT, MOTORUL A MURIT FACAND SUNETUL ALA, acum nu il pot porni, apas pe buton si se aude cum se invarte ceva in gol. Iti spun ce cred eu, probabil ca ti s-a gripat un ax cu came si s-a rupt lantul de distributie, asa se explica pierderea de putere inainte sa se opreasca. Acum motorul se invarte fara sa actioneze si axele cu came, deci ai scanteie, ai benzina dar nu are cum sa porneasca. Cel mai usor de verificat acest lucru este sa iei compresia, daca nu mai ai compresie inseamna ca asta e. Oricum sper sa ma insel. PS: cand dai la automat motorul se invarte mai repede ca inainte sa patesti chestia asta? Editat Septembrie 20, 2008 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Septembrie 20, 2008 Autor Share Postat Septembrie 20, 2008 Da. Maine ma pun sa ma uit la el, astept idei si le incerc pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Alo, don' corleone, mii de scuze, dar e vorba de APrilia RS. Din cate stiu eu e motor 2T. De unde ax cu came si restul? Marius, nu am inteles nimic din ce zici tu, explica mai clar. Se mai invarte motorul sau nu? Cand impingi de ea bagata in viteza fara sa atingi ambreiajul reusesti sa invarti si motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Iti spun ce cred eu, probabil ca ti s-a gripat un ax cu came si s-a rupt lantul de distributie, asa se explica pierderea de putere inainte sa se opreasca. Acum motorul se invarte fara sa actioneze si axele cu came, deci ai scanteie, ai benzina dar nu are cum sa porneasca. Cel mai usor de verificat acest lucru este sa iei compresia, daca nu mai ai compresie inseamna ca asta e.Oricum sper sa ma insel. PS: cand dai la automat motorul se invarte mai repede ca inainte sa patesti chestia asta? Interesanta discutie, despre ax cu came si lant de distributie la motor in 2t....chestie emblematica pentru tot forumul. Nu vreau sa-mi dau cu parerea, pentru ca nu am inteles clar daca motorul se mai invarte sau nu, insa ma gandesc ca e foarte posibil sa se fi gripat sau se se fi dus un rulment de la ambielaj din cauza unei defectiuni la pompa de ulei sau din cauza ca a mers fara ulei sau din cauza ca a mers cu ulei ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) pai marius stp n-a specificat ce model are, m-am gandit ca e asta ca la doi timpi e usor de constatat ce ai patit ca sa mai stai sa intrebi aici iar asta nu e in doi timpi Editat Septembrie 21, 2008 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Cand lumea zice Aprilia RS in 99,(9) % din cazuri se refera la modelul de 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Cand lumea zice Aprilia RS in 99,(9) % din cazuri se refera la modelul de 125. Ai dreptate dar motorul in doi timpi e prea simplu ca sa vii sa intrebi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) e aprilia rs 50, 2 timpi evident 1. Bag in viteza, NU apas ambreajul, pornesc la buton, se invarte numai ceva in gol si suna urat, nu are treaba cu motorul, nici nu se clinteste din loc, ca si cand e scos din viteza sau ambreajul apasat. 2. Bag in viteza, imping cu ambreajul apasat, las ambreajul si incepe acelasi sunet si 2 secunde se invarte motorul in timp ce zdrangane ceva urat de tot si moare. 3. Nu pot sa il imping fara sa apas ambreajul. Editat Septembrie 21, 2008 de marius_stp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Ai dreptate dar motorul in doi timpi e prea simplu ca sa vii sa intrebi ce si cum. Yeah, daca e asa simplu lamureste-l tu pe om ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Ai dreptate dar motorul in doi timpi e prea simplu ca sa vii sa intrebi ce si cum. nu exista rs in 4timpi, poate cu alt motor sa fie asa ceva, recunoaste ca ai dat-o in bara si gata....eventual vino cu niste replici utile nu exista rs in 4timpi, poate cu alt motor sa fie asa ceva, recunoaste ca ai dat-o in bara si gata....eventual vino cu niste replici utile problema e legata in mare parte de mecanismul de cuplare al electromotorului si de ambielaj (foarte probabil rulmentii), fara sa desfaci motorul bajbai ca baba pe intuneric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 Peste o ora-doua ma duc in garaj si incep sa il demontez, cu ocazia asta spal si carenele pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 nu exista rs in 4timpi, poate cu alt motor sa fie asa ceva, recunoaste ca ai dat-o in bara si gata....eventual vino cu niste replici utile N-am dat-o in bara cu nimic, dupa cum vezi in poza eu am crezut ca asta este modelul, daca dai cautare pe google.com la "aprilia rs" iti apare prima, ca era vb de alt model e cu totul altceva. Yeah, daca e asa simplu lamureste-l tu pe om ! E foarte simplu, i s-a gripat ceva dar pana nu desface nu avem de unde sa stim ce, dam cu presupusul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) Am ajuns pe teritoriu necunoscut. Am dat jos capacul si am observat ca e o roata dintata care se poate da jos fara mari probleme, adica numai am tras de ea. "Teava" de metal care o leaga de restul motorul e rupta in doua. Nu am aparatul la mine, fac maine poze, dar am gasit o poza pe net asemanatoare. Nu ma pricep, cine imi explica ce s-a intamplat si ce se poate face? Later Edit: Din cate vad pe net capatul arborelui cotit ajunge in zona asta. S-a rupt arborele cotit la capat? Sa ma lumineze cineva Editat Septembrie 21, 2008 de marius_stp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 frate da motoru jos si desfal ca nu ai alta solutie e usor de tot de facut trebuie desfacut si vezi despre ce e vb asa nu prea ai de unde sa sti mai ales daca esti necunoscator si nu sti prea bine ce se intampla!!!motorul e foasrte usor de facut!!!cauta pe cineva care mai stie cate ceva si il faci sigur;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Am ajuns pe teritoriu necunoscut. Am dat jos capacul si am observat ca e o roata dintata care se poate da jos fara mari probleme, adica numai am tras de ea. "Teava" de metal care o leaga de restul motorul e rupta in doua. Nu am aparatul la mine, fac maine poze, dar am gasit o poza pe net asemanatoare. Nu ma pricep, cine imi explica ce s-a intamplat si ce se poate face? Later Edit: Din cate vad pe net capatul arborelui cotit ajunge in zona asta. S-a rupt arborele cotit la capat? Sa ma lumineze cineva ce ti se pare asa aiurea in a rupe arborele? se poate intampla si asta, numai ca...... de unde teava? ala trebuie sa fie ax plin......pune poze sa ma lamuresc despre ce e vorba......totusi, daca un capat al axului ambielajului este rupt, nu ai cum sa scapi decat inlocuind tot ambielajul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Nu s-a rupt ambielajul. Partea cu alternatorul a ambielajului e conica . Problema e ca nu ar fi trebuit sa iasa magnetul de la alternator asa usor cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Nu s-a rupt ambielajul. Partea cu alternatorul a ambielajului e conica . Problema e ca nu ar fi trebuit sa iasa magnetul de la alternator asa usor cu mana. pai, el zice ceva de o "teava" rupta...... daca volantul a iesit asa, usor, cu mana si nu e rupt nimic, pentru mine e clara problema....... piulita care fixeaza volantul nu a fost stransa suficient sau nu a fost asigurata corespunzator impotriva auto-desurubarii, s-a desurubat, nu a mai existat strangere pe con si asta a dus la forfecarea penei de ghidaj. rezolvarea: schimba pana, pune la loc volantul, strange piulita la cuplul recomandat in manualul de service si asigur-o impotriva auto-desurubarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Abia acum am vazut ca poza pusa de el e luata de pe net...Deci sunt sanse bune ca intradevar sa se fi rupt axul ...naspa. Welcome back Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.