Angi Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Apropo's de fiabilitatea LC8-urilor ....... ca posesor de 950 Adv., am initiat un topic pe AdvRider in care intreb si pe altii cati kilometrii au cu LC8-urile lor. AICI ... sunt cateva posturi in care se poate observa ca si un motor asa nefiabil cum este LC8, poate trece fara probleme de cifra critica de 100 000 km ! Aaa ... ca se mai schimba o pompa de benzina, un releu, un slave-cylinder ... asta se intampla si la case mai mari ! Cate Africa Twin nu au prajite pompele de benzina ca au ramas in ,,pana prostului" ? ... si in alta ordine de idei, cand te afli ,,pe camp", departe de orice statie de combustibili, te folosesti de ultima picatura de gaz pentru a ajunge la destinatie ! Deci ... se intampla si de astea ! In concluzie ... 950/990 Adv. sunt motoare de conceptie noua, care cu o intretinere corecta nu au ce probleme sa-ti faca. Ca la orice motocicleta, autoturism, camion, avion, vapor ....... INTRETINEREA, este un capitol primordial. Auzim tot felul de povesti de la diversi posesori (sau neposesori), care caracterizeaza un intreg brand, pentru ca ..... i sa intamplat lui ceva groaznic la KTM. Dar, el nu stie nici sa schimbe o bujie ! ....... si nici la mecanic nu merge ! O astfel de persoana este in stare sa faca praf chiar si un BMW 1100 GS, care ... recunosc. Este un monument al fiabilitatii ! Sa fim sanatosi ! P.S. Mai uitati-va AICI, inca o gioarsa nefiabila care a ajuns cu ,,chiu" si mult ,,vai" la ..... doar 83711 mile ! E mult ? E putin ? Nu stiu ! Mobra ... inca merge ! Petrica, te incapatanezi degeaba. Stim ca tu ai 950 si esti indragostit de el si de ktm in general. Dar, cu toate astea, in mod normal, ar trebui sa dai Cezarului ce-i al Cezarului. Pentru touring, gs-ul are confort, cardan, revizii la 10.000, abs, control al tractiunii, suspensie reglabila din buton, protectie buna la vant si altele care nu-mi vin mie acum in cap. Da, daca vrei o vaca mare cu care sa mergi off road, 990-ul e clar mai bun. Dar pentru touring.............. Iar legat de talentul tau de mecanic, nu stiu cate drumuri lungi ai facut tu, dar, cat de priceput ai fi, e greu sa te apuci de revizii si intretinere la marginea drumului. Pentru touring este nevoie de o mobra care sa ceara revizii rare si intretinere cat mai putina, ca doar nu pleci in concediu mii de km ca sa stai sa mesteresti la mobra ta ktm. Lasa patima pentru ktm si incearca sa privesti dintr-o pozitie neutra. Vei vedea si tu ca am dreptate. A pus cineva mai devreme un test comparativ. Uite asta . Mai asculta o data ce spun aia. Au dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danoprea Postat Septembrie 30, 2008 Autor Share Postat Septembrie 30, 2008 Baieti,pana una alta plec la Koln,la INTERMOT,cu vechiul si credinciosul meu Varadero.Mi-am luat cateva zile de concediu si abia astept sa imprastii frunzele toamnei.Ma bucur ca puneti atata pasiune in ce spuneti.Sunteti cu totii motociclisti adevarati,si va respect in egala masura.Petrica, ma indoiesc ca ai sa urasti marca BMW,sau vreo alta marca de motociclete(esti prea virusat!!!si indragostit iremediabil de tot ce inseamna 2 roti)Daca fac poze la INTERMOT,va prezint noutatile de acolo.Intre timp,ma gandesc si la ce voi face ,si eu sunt bolnav de motociclism si vreau sa urc Calimanul cu motorul....printre altele... :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Salutare, Fiabilitate: nu am auzit de nici un KTM cit ar fi el de nefiabil sa moara la 1000 de km ca s-a stricat nu stiu ce bobina de la imobilizator. Apropo de motoare este simplu: Vrei sa ajungi pe transalpina primul iei KTM, vrei sa ajungi pe autostrada primul iei BMW (cind fac aceste afirmatii ma refer la noi oamenii normali si nu la profesionisti). Bagaje cara amindoua la fel, adica cit pui pe ele (chiar si un sifonier). Intretine: in cazul ambelor marci parerile sint impartite, service la fel, uni multumiti, alti nu. Concluziile le tragi singur. Iti urez succes la alegere, dar nu-l neglija nici pe Varadero - are si el un CUVINT de spus. Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 1. petrica bill se referea sigur ca te.ai aprins prea tare in discutie 2. mae sa te fuck ce 1200gs adv nu a fost pe transalpina....................... si dakarul lui voicu nu a fpst PRIMUL pe cand tu erai in praful lui............... 3. bill mama ai grija cum pui accentul pe cuvinte ca in bucuresti oamnei sunt mai iuti la minte nu asa de odihniti ca la voi in moldova 4.danoprea unde a mers si urcat ktm lui mae si adv meu a mers si o varadero a lui viorel fara probleme daca vrei moto nou repet ia una la care sa.ti placa mai ales culorile si "abtipildurile" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) 1. petrica bill se referea sigur ca te.ai aprins prea tare in discutie2. mae sa te fuck ce 1200gs adv nu a fost pe transalpina....................... si dakarul lui voicu nu a fpst PRIMUL pe cand tu erai in praful lui............... 3. bill mama ai grija cum pui accentul pe cuvinte ca in bucuresti oamnei sunt mai iuti la minte nu asa de odihniti ca la voi in moldova 4.danoprea unde a mers si urcat ktm lui mae si adv meu a mers si o varadero a lui viorel fara probleme daca vrei moto nou repet ia una la care sa.ti placa mai ales culorile si "abtipildurile" Stii foarte bine parerea mea (cind o sa am 80 de ani daca mai apuc sigur iau BMW , nu de alta dar poate mai cresc in inaltime pina atunci), dar cine a deschis acest topic vroia sa stie pareri pertimente despre cele doua motoare (990 si 1200) si nu despre 650 Dakar (OK daca te linisteste este mai BUN BMW). Despre praf si cine cum statea cred ca a fost cam egalitate (chiar daca BMW -ul era primul mai mult timp la KTM praful este mai gros deci egalitate), dar chiar si asa Ianachim cu al lui cal nu se zarea nici de pe o culme pe alta. Editat Octombrie 1, 2008 de mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI desi sunt la a 2a motocicleta cumparata de la ei si am facut deja 4 revizii intr.un an pe asta noua ei nu au fost in stare sa.mi prezinte fisa de la tester platesc o groaza de bani pe "manopera" si nu sunt in stare sa aiba o imprimanta pt testerul de la motociclete in mod normal la inceputul fiecarei revizii trebuie sa puna moto pe tester si sa vada ce coduri de erori primesc dupa efectuarea remedierilor trebuie sa repuna din nou moto si sa vada ce au facut e acest lucru este controlabil prin aceasta hartie scoasa la imprimanta la intrebarea daca exista vreo rechemare au inceput prima data sa o dea cotita ca daca era cazul m.ar fi chemat dupa ce u bajbait prin calulator cu talonul in mana a rezultat ca trebuiau sa.mi inlocuiasca sitemul de la imobilizator care a dat de furca la moto lui TAU i.am intrebat si de ce nu m.au sunt si au raspuns ca urau sa ma caute ca o iau pe rand intradevar la zecile de unitati de motociclete vandute trebuie sa fie f aglomerat am fost sa.mi fac programarea de revizie la 40000km si cand mi.au spus primadata ca nu au testarul acolo ca are o prob ca etc labareala dupa ca nu imi pot da hartia de la tester ca nu merge imprimanta dupa ca de fapt testerul nu are imprimanta eu le.am spus doar atat fac revizia cand imi dau hartia de la tester mi.au raspuns ca nu au cum dar imi fac o poza la ecran pt ca le.am explicat ca vreu sa trimit hartia la fabrica in germania ...........................nivel de service ......iti fac poze la ecranul testerului .......... BAVARIA AUTOMOBILE BUCURESTI IN MOMENTUL IN CARE LE.AM SPUS CA NU ADUC MOTO DACA NU IMI DAU HARTIE DE TEST M.AU ANUNTAT CA IMI PIERD GARANTIA DACA DEPASESC KM PAI CE SA PLATESC ATUNCI IN SERVICE LOR SCHIMBUL DE ULEI CARE POT SA.L FAC IN FATA BLOCULUI, VERIFICAREA PLACUTELOR CARE O POT FACE TOT IN FATA BLOCULUI............................. LA REVIZIA DE 30000 KM ACUM 2- 3 LUNI MI.AU SPUS CAND AM CERUT HARTIA DE TEST CA NU MERGE IMPRIMANTA CUM POT STII EU CA Ei CHIAR PUN MOTO PE TEST SI ATENTIE............REMEDIEAZA DEFECTIUNILE APARUTE................ RASPUN PAI TAI AICI CU NOI SI TE UITI LA TESTER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, PAI CE FRATE SUNT ANGAJAT LA BAVARIA EU ACHIT FACTURILE SI TU ITI FACI TREABA ASA CUM TREBUIE NU MAI SPUN CA INTRE REV DE LA 20000 LA 30000 KM MI.A CURS O GROAZA DE ULEI PE LANGA FILTRU SI A TREBUIT SA IAU FILRU NOU PE CHELTUIALA MEA TOT DE EI CARE IL MONTASERA PE CEL NOU DECI IN ATENTIA POSESORILOR DE BMW AM NR DE TEL DE LA BUDAPESTA SI SUNT INTERESAT SA.MI FAC ACOLO REVIZIILE ORI PUNEM 2 -3 MOTO PE RAMPA SI MERGEM ACOLO CU O MASINA SI IESIM MAI IEFTIN MAI ALES CA TIMPUL INCEPE SA SE STRICE ORI O DAM CU MOTO PANA ACOLO ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) ADV-ul bate GS-ul standard la fund la urmatoarele capitole : -protectie de vint/vreme/muste, tradusa prin viteza de croaziera comfortabila de 150-180 km/ora, in functie de statura, fata de 120-130 km/h la GS-ul normal (datorita rezervorului gigantic si a carenelor acestuia, si datorita parbrizului si a winglet-urilor net superioare + a protectiilor de miini care sint standard si nu optionale) -seile mult mai comfortabile - lucru care se traduce prin zile de calarie mult mai lungi cu etape mai lungi de calarie, atit dpdv calaret cit si pasager -rotile cu spite standard (performanta si mai ales fiabilitate net superioara pe drumuri proaste) -iluminare (proiectoarele de ceata in standard) -autonomie -tinuta de drum stabilitate net superioara datorita greutatii suplimentare si a aerodinamicii imbunatatite (cit putem vorbi de asta la acest tip de moto) -garda la sol se pune oriunde , de la gropi si borduri in oras , pina la orice nivel de enduro (si nu e un detaliu) -protectii de impact net superioare in standard ( sistemul de crashguarduri si handguards) -cutia de viteze enduro, optional disponibil doar pentru Adventure (excelenta la tirit prin trafic, in oras, in coloana, sau la enduro) Ar mai fi sistemul de bagaje, cele dedicate GS standard fiind o porcarie, cele pentru Adventure fiind OK (dar sint adaptabile si pe GS-ul standard). Aici diferenta intre BMW si ceilalti fabricanti e mare. Iar la optionale ca ASC, ESA, ABS (nu stiu daca Varadero are), frinele semi integrate, minere incalzite, BMW-ul kicks ass, si stabileste noi standarde de siguranta si comfort in industrie. Iar de calarit eu am calarit toate 3 motocicletele, spre deosebire de tine care habar nu ai de diferenta intre un GS standard si un Adventure. Calareste-l intii, si dupa aia da-ti cu parerea, te rog. Intr-un singur loc GS-ul normal ar putea fi mai ok, si anume in offroad (datorita greutatii, dar cu rotile si supsensiile adecvate). Desi cutia de viteze enduro, cu prima treapta mult coborata, disponibila pe Adventure din 2008, face si aici o diferenta serioasa. Dar nici una din motocicletele in discutie nu sint motociclete de offroad. Pentru aia KTM-urile mici, sint cele mai pertinente optiuni. In continuare domnilor, haideti sa lasam fitele si retorica, si haideti sa vorbim din experienta, si la obiect. -La ADV. proiectoarele de ceata sunt optionale, si nu standard! costa 235 euro plus tva, sau ies mai ieftin daca sunt incluse in pachetul de optionale! Touratech sau Wunderlich le ofera pentru preturi mult mai mici! -Da, crash barul de pe ADV. este livrat in configuratia standard, dar este departe de a oferi o protectie (foarte) buna; tocmai de aceea, suplimentar, este adaugata protectia de pe capetele cilindrilor. Solutia Hepco & Becker e fara doar si poate mult mai buna, si mult mai ieftina! -la cutia enduro treaptele 1 si 2 sunt MAI LUNGI, NU MAI SCURTE - tocmai pentru oferi cuplu la viteza / turatii (mai) mici! Editat Octombrie 24, 2008 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 -la cutia enduro treaptele 1 si 2 sunt MAI LUNGI, NU MAI SCURTE - Si atunci oare de ce treapta 1 a Dakar-ului meu e mai SCURTA comparativ cu cea a gs-ului 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 -la cutia enduro treaptele 1 si 2 sunt MAI LUNGI, NU MAI SCURTE - tocmai pentru oferi cuplu la viteza / turatii (mai) mici! ce spui tu se cam bate cap in cap. "treapta scurta" presupune multiplicare mare a fortei, implicit viteza mica. "treapta lunga" iti permite sa atingi o viteza mai mare in detrimentul fortei. explicatia ta e buna, concluzia e gresita, sau invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 -La ADV. proiectoarele de ceata sunt optionale, si nu standard! costa 235 euro plus tva, sau ies mai ieftin daca sunt incluse in pachetul de optionale! Touratech sau Wunderlich le ofera pentru preturi mult mai mici!-Da, crash barul de pe ADV. este livrat in configuratia standard, dar este departe de a oferi o protectie (foarte) buna; tocmai de aceea, suplimentar, este adaugata protectia de pe capetele cilindrilor. Solutia Hepco & Becker e fara doar si poate mult mai buna, si mult mai ieftina! -la cutia enduro treaptele 1 si 2 sunt MAI LUNGI, NU MAI SCURTE - tocmai pentru oferi cuplu la viteza / turatii (mai) mici! Nu stii ce vorbesti : - la TT si Wunderlich proiectoarele sint mult mai scumpe (vezi preturile pentru 2 bucati, nu pentru una), iar la GSA 08, in martie, veneau in pachetul standard, nu de optionale (si cred ca vin asa de prin 2007, stiu ca la inceput erau optionale) - macar ADV vine cu o forma de protectie, pe cind GS-ul nu vine in standard cu nici un crashbar ; oricum crashbarul H&B nu protejeaza si rezervorul, chiar daca protejeaza bine cilindrii, pe cind crashbarurile de GSA acopera si rezervorul ; iar pe capetele cilindrilor oricum GSA vine in standard cu protectiile OEM de magneziu, pe linga crashbarul inferior, protectii care sint chiar foarte bune. Oricum mi-am pus si add-onul de H&B, dar asta nu inseamna ca : 1. GSA nu e bine protejata din standard 2. si ca GSA nu e superb protejata din standard fata de GS care e complet neprotejata, iar costurile pentru toate crashbarurile (sau unele similare) GSA puse pe GS sint mult mai mari decit add-onul de H&B pe GSA. -la cutia Enduro , treapta 1 (si doar treapta unu) este mai scurta ,fix pentru a oferi cuplu suplimentar la turatii mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) Nu stii ce vorbesti : - la TT si Wunderlich proiectoarele sint mult mai scumpe (vezi preturile pentru 2 bucati, nu pentru una), iar la GSA 08, in martie, veneau in pachetul standard, nu de optionale (si cred ca vin asa de prin 2007, stiu ca la inceput erau optionale) - macar ADV vine cu o forma de protectie, pe cind GS-ul nu vine in standard cu nici un crashbar ; oricum crashbarul H&B nu protejeaza si rezervorul, chiar daca protejeaza bine cilindrii, pe cind crashbarurile de GSA acopera si rezervorul ; iar pe capetele cilindrilor oricum GSA vine in standard cu protectiile OEM de magneziu, pe linga crashbarul inferior, protectii care sint chiar foarte bune. Oricum mi-am pus si add-onul de H&B, dar asta nu inseamna ca : 1. GSA nu e bine protejata din standard 2. si ca GSA nu e superb protejata din standard fata de GS care e complet neprotejata, iar costurile pentru toate crashbarurile (sau unele similare) GSA puse pe GS sint mult mai mari decit add-onul de H&B pe GSA. -la cutia Enduro , treapta 1 (si doar treapta unu) este mai scurta ,fix pentru a oferi cuplu suplimentar la turatii mici. 1. eu mi-am cumparat motorul pe 29 aprilie anul acesta, si initial dadusem avansul pentru Adv. Imi pare rau ca nu am pastrat oferta care mi-a fost facuta atunci, ti-o puteam scana si trimite. daca vrei sa te convingi de ce spun da un telefon la AB, sau mai vino pe la arc - o sa vezi un adv. rosu (a lui Marian) cumparat acum vreo luna de la AB, fara proiectoare, fara minere incalzite, fara abs si fara esa! 2. pretul proiectoarelor la Wunderlich: rechts* Best.Nr.: 8600581 129,00 euro links** Best.Nr.: 8600580 89,00 euro daca le iei de la Touratech, preturile sunt astea: http://www.touratech.com/shops/001/index.p...c5809d33b14cf6c Iar la AB - dupa cum spuneam - pretul este de 235 euro plus tva! Repet, suna-i si te vei convige! 3. despre cutia enduro am SCRIS GRESIT, SCUZE! da, treapta 1 - si doar ea - este mai scurta, nu mai lunga! 4. daca citesti cu atentie, eu nu am spus ca adv.-ul nu vine cu crash bar standard, ci ca nu-l protejeaza cum trebuie - dovada fiind protectiile suplimentare de pe capetele cilindrilor! daca cumva l-ai scapat, stii foarte bine lucrul acesta! personal mi-am pus H&B, iar cind motorul e culcat se sprijina doar pe bara transversala a crash barului si in ghidon. Daca vei avea curiozitatea sa te uiti la un astfel de crash bar, vei vedea ca la H&B iese mai inafara decit cel original - iar rezervorul nu depaseste in latime capetele cilindrilor, ca atare ... !!! Toate cele bune, Aurelian Editat Octombrie 24, 2008 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 1. eu mi-am cumparat motorul pe 29 aprilie anul acesta, si initial dadusem avansul pentru Adv. Imi pare rau ca nu am pastrat oferta care mi-a fost facuta atunci, ti-o puteam scana si trimite. daca vrei sa te convingi de ce spun da un telefon la AB, sau mai vino pe la arc - o sa vezi un adv. rosu (a lui Marian) cumparat acum vreo luna de la AB, fara proiectoare, fara minere incalzite, fara abs si fara esa! 2. pretul proiectoarelor la Wunderlich: rechts* Best.Nr.: 8600581 129,00 euro links** Best.Nr.: 8600580 89,00 euro daca le iei de la Touratech, preturile sunt astea: http://www.touratech.com/shops/001/index.p...c5809d33b14cf6c Iar la AB - dupa cum spuneam - pretul este de 235 euro plus tva! Repet, suna-i si te vei convige! 3. despre cutia enduro am sa-ti trimit link-ul de pe advrider.com - sau poti sa-l cauti singur, ca la cite pagini sunt acolo ...! 4. daca citesti cu atentie, eu nu am spus ca adv.-ul nu vine cu crash bar standard, ci ca nu-l protejeaza cum trebuie - dovada fiind protectiile suplimentare de pe capetele cilindrilor! daca cumva l-ai scapat, stii foarte bine lucrul acesta! personal mi-am pus H&B, iar cind motorul e culcat se sprijina doar pe bara transversala a crash barului si in ghidon. Daca vei avea curiozitatea sa te uiti la un astfel de crash bar, vei vedea ca la H&B iese mai inafara decit cel original - iar rezervorul nu depaseste in latime capetele cilindrilor, ca atare ... !!! Mai uita-te pe www.advrider.com, o sa-ti fie de folos! Vorbesti prostii, in continuare : Pina la advrider, care e forumul meu moto preferat, si unde intru mult mai des decit pe motociclism.ro, uita-te pe specificatiile oficiale BMW, si dupa aia citeste ca lumea advrider. Si nu-mi povesti ce cutie am la motocicleta pe care o conduc zilnic ca mi se pare penibil. Cutia Enduro, disponibila ca optional pe GSA de 2008 are doar prima treapta, mai jos. Restul sint la fel ca la GS-ul sa GSA-ul standard (si am condus si vreo alte doua GSA-uri standard si doua GS-uri, ca sa pot face comparatii nu numai din specificatii pe internet). La proiectoarele de ceata : la touratech dai 127 EUR x 2 + transport + montaj = 254 EUR + minim 50 EUR transport + montaj - deci mai scump ca la AB, oricum ar fi. La wunderlich optiunea comparabila mi s-a parut mai degraba "Zusatzscheinwerfer „MicroDE“ care inseamna 2 x 159 EUR + minim 50 EUR transport + montaj - deci in continuare mai scump ca la AB. Iar la GSA-ul meu comandat in decembrie 07 si adus in martie 08, proiectoarele de ceata au fost standard (ca si la modelul de 07, daca nu ma insel). Se poate insa ca la alte modele , alti clienti (:, sa nu fi venit standard. Iar daca mi-ai fi citit postul ai fi vazut ca ti-am spus deja ca am add-onul de H&B. Insa si fara el, motocicleta mea s-ar fi sprijinit in protectia de magneziu de pe cilindru, in crashbarul inferior, si ghidon. No problem. Iar protectia de rezervor (crashbarul superior de GSA) este pentru offroad, sau pentru orice alta ocazie cind nu cazi pe un suport plat (impact cu o masina, bordura, cos de gunoi, bolovani etc). Pentru aceleasi ocazii protectia H&B nu va proteja nici macar cilindrii complet, si ar fi bine sa instalezi si protectiile OEM de magneziu, care acopera capul de cilindru cu totul. Stii tu e vorba aia romaneasca veche cu prostu' si fudulia. ... Fa-ti, te rog, temele inainte sa te apuci sa debitezi, insistent, prostii. Hai sa incercam sa ne aducem o contributie pertinenta, daca putem, daca nu, sa tacem din gura. Daca tot am frunzarit advrider, hai sa aratam ca si intelegem ceva de pe acolo (nu ca nu ar spune si ei prostii, din cind in cind (: ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 ha ha, ce-mi place asta: are omul un varadero si se gandeste la un upgrade (?) propunand ca alternative ktm si bmw. ma asteptam la un flame major pe tema asta. insa de aici si pana la un razbel fraticid intre bmw-isti e mare distanta. ce naiba mai oameni, chiar nu putem accepta ca a altuia e mai mare si mai groasa? fiecare incearca sa justifice alegerea pe care deja a facut-o. asta nu inseamna ca-i nici cea mai buna insa nici cea mai proasta. pur si simplu e optiunea personala optima. si subliniez personala. s-a facut turul lumii pe r1. s-a facut turul lumii si pe r12gsa cu echipe de asistenta in coada. inseamna asta ca yzf r1 e cea mai potrivita motocicleta pentru dat ocolul globului pentru ca n-a avut nevoie de asistenta? s-ar putea sa fiu usor ignorant insa pentru mine lucrurile stau cam asa: - vrei doar asfalt - varadero - vrei asfalt dar si iesiri "in decor" - r12gs - vrei ture lungi in care autonomia e o problema - r12gsa - vrei coclau dar n-ai cum sa eviti asfaltul intre reprizele de fun - ktm990 - vrei service pertinent - orice altceva decat bmw una peste alta: vrei mobra ideala pentru soselele din .ro - r12gs! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 - vrei coclau dar n-ai cum sa eviti asfaltul intre reprizele de fun - ktm990 sau F 800 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 (editat) 1. eu mi-am cumparat motorul pe 29 aprilie anul acesta, si initial dadusem avansul pentru Adv. Imi pare rau ca nu am pastrat oferta care mi-a fost facuta atunci, ti-o puteam scana si trimite. daca vrei sa te convingi de ce spun da un telefon la AB, sau mai vino pe la arc - o sa vezi un adv. rosu (a lui Marian) cumparat acum vreo luna de la AB, fara proiectoare, fara minere incalzite, fara abs si fara esa! 2. pretul proiectoarelor la Wunderlich: rechts* Best.Nr.: 8600581 129,00 euro links** Best.Nr.: 8600580 89,00 euro daca le iei de la Touratech, preturile sunt astea: http://www.touratech.com/shops/001/index.p...c5809d33b14cf6c Iar la AB - dupa cum spuneam - pretul este de 235 euro plus tva! Repet, suna-i si te vei convige! 3. despre cutia enduro am SCRIS GRESIT, SCUZE! da, treapta 1 - si doar ea - este mai scurta, nu mai lunga! 4. daca citesti cu atentie, eu nu am spus ca adv.-ul nu vine cu crash bar standard, ci ca nu-l protejeaza cum trebuie - dovada fiind protectiile suplimentare de pe capetele cilindrilor! daca cumva l-ai scapat, stii foarte bine lucrul acesta! personal mi-am pus H&B, iar cind motorul e culcat se sprijina doar pe bara transversala a crash barului si in ghidon. Daca vei avea curiozitatea sa te uiti la un astfel de crash bar, vei vedea ca la H&B iese mai inafara decit cel original - iar rezervorul nu depaseste in latime capetele cilindrilor, ca atare ... !!! Toate cele bune, Aurelian Tocmai ce mi-am sunat prietenul de care pomeneam mai sus, dar si pe cei de la AB. Mi s-a (re)confirmat inca o data: proiectoarele de ceata sunt optionale - se pot comanda fie separat, fie facind parte din pachet! Pretul de pornire al ADV-ului este tot 12.680 euro plus TVA. Configuratii: http://www.bmw-motorrad.co.uk/uk/en/index.html si / sau http://www.bmw-motorrad.co.uk/uk/en/index.html Singurii care in mod (a)normal - si este de inteles de ce o fac - ofera un optional gratuit (si anume minerele incalzite), sunt canadienii: http://www.bmw-motorrad.ca/En/flash_content/index.html Da, este foarte posibil ca unii dealeri BMW - si nu e cazul AB - sa ofere din cind in cind, prin ofertele speciale, SI reduceri la pachetele optionale; dar in nici un caz nu (cred ca / am auzit ca) le dau gratuit! Daca ai sa precizezi ce configuratie are motorul tau, sigur vom vedea ca pe linga proiectoare mai sunt si altele - parte din pachet! AB este de departe cea care da gratuit ceva ....! Sunt la al doilea motor de la ei si stiu cum stau lucrurile p'acolo! Off topic: Poti te rog sa-mi trimiti niste poze cu motorul tau? Daca tot ti-ai pus protectiile de la H&B - eu le am deja pe cele de motor - as vrea sa vad cum arata adv.-ul cu ele. M-ar interesa - daca ai - imagini din fata si lateral, pentru ca vreau sa-mi pun rezervorul de adv. fara a-i monta insa si protectia. Nu sunt inca hotarit cum e cel mai bine: sa pun rezervorul de adv, sau sa-l vind / buy back AB si sa-mi iau unul "pur"?! Multumesc, Aurelain Buna seara, Am o dilema ,poate ma ajutati voi. Posed o motocicleta Honda Varadero XL1000 din 2004,cu care am parcurs cca.37700 km.Motocicleta este f. buna ,nu am avut nici o problema cu ea in toata perioada de cand am cumparat-o(2005-2008). In ultimul timp mi-am dorit o schimbare,doar de dragul schimbarii si am vorbit cu cei de la KTM,respectiv BMW,daca accepta sa-mi ofere o motocicleta noua in sistem buy-back. Spre surpriza mea,cele 2 firme mi-au oferit un pret de schimb,nu extraordinar de avantajos,dar destul de corect,astfel incat pot efectua schimbul. Astfel a aparut dilema:KTM 990 Adv.,sau BMW R1200GS Adv.Sau sa-mi pastrez motorul actual caruia nu am ce sa-i reprosez!????? Voi ce parere aveti?Sunt tare curios sa vad ce ar decide alti motociclisti mai experimentati si mai priceputi ca mine. Asta-i Honda mea Dan, Trebuie sa ai in vedere un aspect foarte important: atit R 1200 GS / ADV cit si KTM-ul, sunt motociclete cu saua destul de inalta! Parerea mea este ca pentru o foarte buna stabilitate - PE LOC, NU IN MERS - este foarte important sa calci cu ambele talpi pe pamint. Mai ales daca mergi si cu pasager - situatie in care te poti dezechilibra foarte usor atunci cind acesta urca / coboara pe / de pe motor. Am un prieten care dupa 21 de ani de mers pe motocicleta, a patit-o! S-a oprit sa fumeze, si pentru ca nu a avut stabilitate cind s-a oprit - are cam 1,7m inaltime si mergea pe o Aprilia Pegaso - a calcat prost, s-a dezechilibrat si prin caderea motorlui peste el, si-a rupt si tibia si peroneul! Din acest punct de vedere, Adv-ul conduce detasat la greutate, si daca nu-l "stapinesti" bine ... e foarte probabil sa-l culci. Ai avantajul ca la BMW ... sunt cel putin cilindrii care te protejeaza, da' parca te doare sufletul sa-ti tavalesti motorul ...! In cazul BMW-ului, problema se poate rezolva prin inlocuirea seii - dar ... cu costuri suplimentare! Gindeste-te bine pentru ce anume vrei motocicleta, informeaza-te despre ce mai spune unul sau altul , dar decizia ia-o singur fara a tine seama de parerea nimanui! Daca este posibil - e chiar recomandat - incearca sa faci o tura cu fiecare model in parte. Este un element definitoriu in luarea deciziei finale! Toate cele bune, Aurelian Editat Octombrie 25, 2008 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 Aurelian, te rog trimite-mi o adresa de email pe pm pentru poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 si uite asa se mai leaga inca o ??prietenie?? hai baieti ca s.au legalizats relatiile ............................. ati vazut ca puteti ajunge la consens ........schimbati adresele de mail si............. oricum ce a cerut OMUL si la ce ati ajuns voi doi e deja aberant orice moto ai lua in momentul de fata tot mai bagi in ea minim 1000 de euro ba vrei confort ma vrei siguranta etc so de la ce pun fabricantii pana la moto idealape acre cu timpul ne.o dorimeste o investitie continua eu dupa 40000 de km si un an vechime am schimbat saua so ............ tau dupa 1 luna 2 a puas o multime pe ea so............. nu cred ca exista producator care sa puna pe o moto tot ce.si pote dori un cumparator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danoprea Postat Noiembrie 14, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2008 Trebuie sa inchei cumva acest topic.Tocmai am finalizat actele, si de saptamana viitoare voi aduce acasa noua mea motocicleta.................. Suspans.............. ???????? KTM 990 Adv. Multumesc tuturor pentru sfaturi,pareri,sugestii.Recunosc ca m-a imbolnavit Petrica(cu dragostea lui pt. KTM) O contributie majora are si Augustin Ciupitu de la Automobile Bavaria ,care a reusit sa ma convinga ca nu merita sa-mi iau un BMW R 1200 GS(iata cum,,omul"bate masina!!) Cred ca am fost generos scriind omul(nu stiu sa tastez mai mic acest cuvant de caracterizare pentru acest tip!? Nu te supara d-le. ciupitu ca e ultima data cand te ,,ciupesc"sa fii sanatos, sa lucrezi in continuare undercover, pt.KTM. In final sunt multumit si optimist(am vazut ca si cei doi ,,frumosi nebuni ,iubitori de aventura moto"-Mc. Greggor si Boorman au vrut initial KTM,dar au fost refuzati de stafful firmei,de frica unui esec.) Va salut cu respect, Dan Oprea Oricum,cine va lua motocicleta mea veche:Honda Varadero,cu siguranta ca nu va regreta...... Deja mi-e dor de ea,dar nu putem avea chiar totul,nu? Multumesc Lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a-a oferit pana acum.Nimic nu se compara cu placerea conducerii(ma feresc de termenul pilotare,cam pretentios pentru mine-cred eu) unei motociclete. Toate cele bune Datorez scuze Domnului Zsolt Szilvester,VINDEX-Satu Mare,cu care am negociat initial,dar trebuia sa fac drumuri lungi,repetate,,cu cheltuiala de asemenea prea mare,cu timp pierdut(pe care nu-l prea am)M-am pripit!In final am finalizat cu un dealer din Bucuresti.Sincer ma simt putin vinovat,sper sa ma ierte si sa-mi dea un semn.As fi tare fericit,pentru ca-l respect din toata inima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Trebuie sa inchei cumva acest topic.Tocmai am finalizat actele, si de saptamana viitoare voi aduce acasa noua mea motocicleta.................. Suspans.............. ???????? KTM 990 Adv. S-o porti sanatos!!! Sunt sigur ca te vei distra bine cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 S-o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 PANA LA URMA CONTEAZA SA TE DAI CU CE ???? CONTEAZA CEL MAI PUTIN SA O STAPANESTI SANATOS SI DRUMURI FRUMOASE INDIFERENT CA SUNT PE ASFALT SAU PE CAMPURI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.