Jump to content
Sign in to follow this  
sil3nt_control

Poze Cu Supermoto

Recommended Posts

Posted (edited)

Nu e nici o suparare. Doar pt mine l-am făcut. Mie să-mi placa, nu? 👍 Scutul da, va fi negru dar nu am avut vremea lui. Stickerele sunt defapt un colaj mare cu poze care pt mine inseamna ceva si doream sa le fac la un moment dat pe un motor, deci nu-i nici o suparare daca cineva considera ca e tiganie. 👌 E colant peste carenele/stickerele stock, dar in mod cert stock "la design" nu va fi cel putin cat ramane la mine(nu mi-a placut de la început "desenul stock") . Numai de bine! 

 

PS:si eu doar întreb, in afara de yt, ai vazut vreun 690,acest model? Sunt curios chiar daca a ramas in continuare singurul din Ro. 

Ca sa fiu si mai injurat de tigania mea de mobra, in sfarsit am adus-o acasa pe roti. 😁 Mai lucram si aici, și poate vine in cele din urma si primavara. 

IMG_20200317_170609.jpg

Work contiues as spring is here. 😁

IMG_20200318_105941.jpg

IMG_20200318_115330.jpg

IMG_20200318_113810.jpg

Si,a fost scoasa jucaria la un scurt test drive de vreo 100km de drumuri secundare sa vedem daca ramane fara vreun surub,daca evacuarea face galagie,verificari de rutina. Pana acum totul pare in regula. Din pacate cu criza lui peste,circuitul se pare ca se va lasa asteptat. 

IMG_20200318_142926.jpg

IMG_20200318_150431.jpg

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20200320_172415.jpg

Si gata,de acum poate sa inceapa sezonul,totul pus la punct,toate cele verificate. Ne vedem la anul.😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 800 km sezonul asta, pare-se ca am luat decizia buna.😁 Am schimbat locatia job-ului si "sunt obligat" sa merg 10km dus si 10km întors inspre locatie pe un drum C pliiiin de curbe stranse si saritoare. Uhuuuu, SM very fun it is. 😜

IMG_20200508_162059.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce gume ai pe 690? Și cum ți se par?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bridgestone hypersport S21f... Anvelopele cu care a venit din fabrica. Imi plac, dar aștept sa le termin ca sa pot testa altceva pt a-mi forma o parere pertinenta. Pe uscat sunt super ok, intra repede in temperatura, pe ud sunt geniale(ma mira acest aspect sincer). Pe franari sunt dementiale, ajutate bineînțeles si se ABS. Macadam canci, zero, dar era de asteptat. Pe iarba uda sunt slick-uri. 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de review.

 

Michelin Power Supermoto o fi folosit careva pe aici? E îndeajuns de bun ca să merite banii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu pe astea urmează sa trec. Or fi bune, or fi rele? Nu știu pe nimeni sa le fi luat,eu le voi lua "în orb". Nu cred sa nu merite. Deși la ce preț au, ar trebui sa fie din alta lume. 😊

Revin cu feedback despre B S21f... M-a prins ieri o ploaie infernala timp de vreo câteva minute, aprox 8km. Am tras de motor ca mutu sa ajung repede acasă și nici măcar o clipa nu au dat vreo senzație ca ar dori sa alunece în curbe. Pt asemenea anvelope e WOW! Poate sa fi ajutat și geometria mobrei, dar sa intri în trailbraking la 80kmh în aproape ac de par cu piciorul "atârnat și balanganit" și sa stea mobra plantata... WOW! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Încă un review despre 690 și despre anvelope. 

 

Ieri am tras prima tura pe serpentinele din zona. Aprox 300 de curbe in 15km. Verificat presiunea acasă, pus 2.1 cu 1.9 la rece(fata/spate) și plecat. 30 de grade în aer, naiba stie câte la asfalt, dar nu prea multe având în vedere ca abia de doua zile e cald aici în zona. După o tura de 15km am început sa trag un pic de mobra mai hotărât. Transferurile le făcea demențial, iesirile din curbe respectiv franari la mare arta, curbele de viteza mica erau o distractie. În schimb pe virajele ceva mai largi și de viteza nu era prea confortabil. Presiunea era gândită în mare măsură pt partea tehnica nu pt cea rapida. După 63km de "forja", ma dureau toate de zici ca am împins trenuri în gara. Deh, prima ieseala. Asteptam sa deschidă vecinii granița sa ne distram în mediu controlat. 😁

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

După 1000km făcuți cu niște pseudo-oglinzi China, am revenit la oglinzile stock de care am fost super mulțumit. Arata dubios cu ele, dar își fac treaba. 😁

 

Am dat jos și vopseaua cauciucata de pe jante, era prea mult portocaliu. 😛

IMG_20200627_133723.jpg

IMG_20200627_133656.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, george05 said:

După 1000km făcuți cu niște pseudo-oglinzi China, am revenit la oglinzile stock de care am fost super mulțumit. Arata dubios cu ele, dar își fac treaba. 😁

 

 Eu chiar la China vreau să trec. Probleme cu ele?

 

Mișteau toba, btw. Și ilegală.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut oglinzi China rotunde, hadelbars ceva, prinse sub ghidon. Zero calitate și supper incomod de văzut ceva în ele, trebuia să-mi las capul sa observ ceva. Una a plecat la plimbare la prima tura, cealaltă se mișca de fiecare data cum treceam de 60kmh.

 

Legat de evacuare... E dedicata modelului, de la Wings. Nici măcar nu știu dacă are omologare, nu a fost un criteriu la cumpărare . Legat de ilegalitate.... Nu ma prea interesează acest aspect. Am și evacuarea originala, deși nici la itp nu sunt nevoit sa merg cu ea. Nu circul în oraș deloc, și chiar dacă as face-o, aici la noi nu contează, nimeni nu te întreabă de sănătate. 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, george05 said:

Am avut oglinzi China rotunde, hadelbars ceva, prinse sub ghidon. Zero calitate și supper incomod de văzut ceva în ele, trebuia să-mi las capul sa observ ceva. Una a plecat la plimbare la prima tura, cealaltă se mișca de fiecare data cum treceam de 60kmh.

 

Da, la oglinzile alea mă gândeam. Am mai văzut pe SM-uri (și nu numai). Lumea era mulțumită în general. Oricum le-aș lua în mare parte pentru look. Nici în cele stoc nu văd mare lucru (vibrații) și arată și nasol.

Legat de evacuare știu, am la fel. Nu e omologată, dar cred că treci de control RAR cu silencer-ul pus (a început RAR-ul să ne încalece cu controale în trafic recent prin capital'). Bineînțeles, cine drac merge cu el pus? Sună prea fain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca cei care sunt mulțumiți NU se prea uita în ele(oglinzi). 😂 Drept e ca odată "așezat" capul în poziție vedeam perfect, ele fiind wide-angle view. 

Si tu ai 690? Ce an? Întreb pt ca oglinzile mele stock nu vibrează deloc și se vede impecabil în ele, odata reglate. 

Eu sunt cu Db-ul cu diametrul mic, cel mai restrictiv . Pana nu pun pcv5+harta și sa ajung la Dyno să-l reglez, nu îl dau jos. 😉 Și asa suna de-mi sar urechile. Fara el(Db) e haos! 😜

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Husky 701, nu KTM 690. Dar e cam același lucru. Model 2016, cel care vibrează mai mult, poate de acolo problema cu oglinzile. Sunt și alt model cu totul. Cum ai tu oglinzile stock am avut pe Husaberg și nu vibrau la fel. Dar alt motor, altă motocicletă. Încerc totuși o chinezărie. 

 

Evacuarea a fost pusă de către cei de la Dementor de la început, așa a fost vândută motoreta. Nu cred că a fost pusă pe dyno dar merge foarte bine. Nu are goluri de cuplu sau altceva. De când am auzit cum sună fără dB-killer, nu l-am mai pus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Husky 701 nu stiu sa aibă al doilea arbore de contrabalansare. Cică SMC-ul 2019 a rezolvat cu acest al doilea arbore problema vibrațiilor. E extreeem de liniștit motorul în acesta privința. Cel pre 2019 se scutura în toți dracii, comparativ. 😁

 

Daca le montezi sub ghidon și ai peste 1.70 sa zic și în general folosești oglinzile, te vei cocosa sa te uiți în ele. Dacă le pui deasupra ghidonului va fi perfect. Doar ca vor arata ciudat rau. 😛

Acum, ce e drept, eu și stau pe sa foarte in fata in 99% din timp, respectiv aproape de ghidon. Poate dacă stai mai în spate sa vezi ceva mai bine. 

Legat de evacuare... Problema, zic cei care știu despre ce vorbesc, e la temperatura motorului. Fara remapare la modelul meu merge înfocat rezultând o uzura prematura foarte mare. Eu nu știu cât îl voi tine, probabil minim 5-6 ani(ma despart greu de motoare), si de aceea prefer sa nu aflu ce inseamna "uzura prematura pronunțată". 😁

 

E si diferenta mare la electronica zice lumea între 2019 și pre 2019. Eu vroiam niște "artificii tehnice" și după ce am vb cu mai mulți și citit pe net pana m-am saturat am renunțat la idee și am concluzionat ca pcv5+openairbox+remapare e singura varianta în care câștig ceva la capitolul performanta fără sa risc sa nenorocesc propulsorul. 

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

701 are motorul actual de 690 din 2017 încoace. Al doilea arbore de echilibrare și putere ceva mai multă în ture. Chestia cu încălzirea este datorată normelor de poluare (din 2017 a intrat în vigoare Euro 4). Și da, PC ajută mult sub 4000 ture, regim de turație la care erau măsurate noxele. La Euro 4 motoarele merg ezitant până la 4000 rot/min.

 

Da, și eu stau în față, ca pe enduro, dar nu sunt înalt. Am mers pe un naked care avea oglinzi din-alea. Da, stăteam mai în spate dar ghidonul era mai jos. Am să le iau și văd cum le montez. Ar mai fi ideea să iau oglinzi stoc de KTM cum ai tu, dar nu se prea pupă la aspect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt urate cu spune oglinzile mele. 😁

 

Am uitat complet ca in 2017 a întrat noul motor de Duke pe Husky. My bad! 

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, george05 said:

Sunt urate cu spune oglinzile mele. 😁

 

Mie-mi plac. Pentru niște oglinzi stoc. Cum spuneam mai sus, am avut pe HBG și mi-au plăcut. Doar că scrie KTM pe ele. Nu că n-ar ști lumea că Husky = KTM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 27.06.2020 la 14:28, george05 a spus:

Am avut oglinzi China rotunde, hadelbars ceva, prinse sub ghidon. Zero calitate și supper incomod de văzut ceva în ele, trebuia să-mi las capul sa observ ceva. Una a plecat la plimbare la prima tura, cealaltă se mișca de fiecare data cum treceam de 60kmh.

 

Daca te referi la astea din poza, trebuie sa strangi intai surubul de jos, care strange prinderea oglinzii, si abia dupa ala de sus care le strange de ghidon

Daca faci asta nu misca, nu vibreaza

 

Tot apleci capul sa vezi in ele, dar nu se deplaseaza sau sparg oricat de urata ar fi cazatura

20200629_092421.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am montat corespunzător, nu aia a fost problema. Sticla uneia a căzut pur și simplu la prima tura. A doua se mișca și când o tineam în mana, strânsă la maxim. Bănuiesc ca bila aia era dusa cu capul. Nu am căzut cu ele, deci nu ma pronunț dacă rezista la căzături. 😁 În definitiv cel mai rău ma deranja ca trebuia sa aplec capul, lucru care ma scotea rau din rutina mea pe moto. 😊 

 

Plus ca, la mine aveam loc de montaj foarte "în interiorul" ghidonului din cauza switchurilor de tc și hărți de putere(pe stanga). 

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, prafrau said:

 

Daca te referi la astea din poza, trebuie sa strangi intai surubul de jos, care strange prinderea oglinzii, si abia dupa ala de sus care le strange de ghidon

Daca faci asta nu misca, nu vibreaza

 

Tot apleci capul sa vezi in ele, dar nu se deplaseaza sau sparg oricat de urata ar fi cazatura

20200629_092421.jpg

 

Aia e. Asta vreau. Alea-s chinezării? Sau ceva mai complex?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e chinezăria. 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

De baiatul asta le-am luat și eu. 😁 Dar vorba ta, ori merg ori nu merg. Pe ebay costa nici 15eur,pe Ali sub 10eur, ar fi și culmea sa fie toate bune. 😜

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, prafrau said:

Asa e cu china, uneori merg, alteori nu, fara vreun motiv

 

https://m.olx.ro/oferta/oglinzi-moto-cafe-racer-IDc4TKC.html

 

Ceva de genul asta am cumparat, am aruncat capetele de ghidon si le-am montat pe

 

Hai merci. Sunt cumva și puțin convexe? 

 

Și căpăcele de plastic pentru a acoperi găurile oglinzilor originale, aveți idee unde se găsesc? Îmi imaginez că sunt destul de comune, se folosesc pentru a astupa orice gaură de șurub. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...