Jump to content

Poze Cu Supermoto


sil3nt_control
 Share

Recommended Posts

Eu merg pe heidenau k73

+ anvelopa de 160 e un pic mai ingusta si incqpe in bqscula de exc

+ datorita profilului are aderenta buna pe ploaie, pietris, pamant uscat (eu l-am folosit oarecum pt dualsport)

+ sub 900 ron setul

- se uzeaza repede

- parca i-si pierde din aderenta in canicula pe asfalt incins... asta la frana fata am observat

Eu merg pe heidenau k73

+ anvelopa de 160 e un pic mai ingusta si incqpe in bqscula de exc

+ datorita profilului are aderenta buna pe ploaie, pietris, pamant uscat (eu l-am folosit oarecum pt dualsport)

+ sub 900 ron setul

- se uzeaza repede

- parca i-si pierde din aderenta in canicula pe asfalt incins... asta la frana fata am observat

 

Luat de pe heidenau.ro

https://heidenau.ro/?s=K73&id=6416&post_type=product

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 568
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mersi băieți. Notam, calculam, așteptăm și alte păreri și vedem. 

 

Am uitat sa mentionez modul de utilizare. 

Zilnic la munca și înapoi pe serpentine, semi golaneste. În weekend pe serpentinele din zona mea, cam golaneala maxima. Din când în când la circuit, cât ma duce fizicul. 😁 In general e cam căldură când aleg sa ies la golaneala, deci e foarte important sa nu ma părăsească anvelopele când mi-e lumea mai draga. 😁

 

Profilul K73-ului parca nu-mi inspira încredere nici pe franare nici pe curbe, înclinat la viteze non legale. 

 

PS:nu prea ies de asfalt decât rar, și cand o fac,pe drumurile neasfaltate pe care mai circul, m-am descurcat fără probleme și cu BT-urile. Pe ploaie, doar cand ma prinde înspre/de la munca sau la întoarcere de la vreo drumeție. Având în vedere modul în care s-au comprtat BTurile pe ploaie/umed, ajutate de sistemele electronice disponibile pe mobra, nu prea ma interesează comportamentul pe ploaie în mod special. 😁

@PzKpfW: salve. 701-le tău a venit cu Conti SM. O părere? 😊

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

Erau prea vechi (2016, gumele de fabrică) și am mers prea puțin cu ele ca să-mi fac o părere coerentă. Mers aproape exclusiv prin oraș, puțin pe lângă. Curbe puține la capitală. Doar asfalt și doar uscat. După nici 1000 de km și o singură ieșire din oraș am făcut pană pe spate. Am profitat de ocazie ca să le schimb pe amândouă.


Acum am Michelin Power Supermoto pe față și Mitas Sport Force + pe spate (am vrut set de la Michelin dar aveau doar fața pe stoc, iar spatele dura 2-3 săptămâni - n-am vrut să aștept). Nici cu astea nu am mers destul ca să-mi fac o idee clară. Revin eventual peste 2-3 luni cu păreri.

Link to comment
Share on other sites

Am tot săpat și am doua dileme.

1)În afara de site-ul cauciucuridirect.ro nimeni nu pare sa aibă disponibile anvelopele ContiAttack SM.  

2)Nu găsesc nicăieri în România anvelope Bridgestone S21f SM, adică cele cu care venit mobra din fabrica. 

Ceva sugestii? 

Am tot dat după review-uri pt Heidenau k73 și cam toți spuneam ca pe caniculă nu prea le place. Deși nu m-ar fi deranjat sa iau ceva "cramponat" pt un pic de distra ție pe forestiere, nu m-aș încrede în ele pt zilele toride în care se mai "întâmplă" câte un trackday. 

Mersi. 

 

PS: subțire tare oferta pt anvelope SM dedicate. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ce stiu sa faca anvelopele SM dedicate comparativ cu cele sport?

Intreb pentru ca la S21 nu exista in oferta producatorului varianta SM. Au varianta simpla si pe urma 3-4 variante diferite cu un cod la final care descrie varianta de prima echipare pentru diverse moto. In final, anvelopa e aceeasi.

Optiunea fireasca (pentru ca nu gasesti S21, dar si pentru ca e evolutie) este sa mergi pe S22. Ca idee, este echiparea originala pe Super Duke R. 
Asta am eu acum, set. Inainte am mers cu S21 pe fata si S22 pe spate pentru ca le-am luat la diferenta de cateva luni si deja aparuse S22 cand am luat spatele.

Daca vrei ceva mai sport decat atat si pe care sa le topesti mai repede, poti opta pentru RS11. E evolutia de la RS10 cu care a venit gixerul meu si care era echipare originala pe inca 2-3 superbike-uri la vremea aia.

 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, ilarionciobanu said:

Ce stiu sa faca anvelopele SM dedicate comparativ cu cele sport?

 

Anvelopele SM dedicate sunt gândite să meargă pe traseu de SM - adică mixt, asfalt și pământ. Anvelopele sport sunt doar de asfalt.

Link to comment
Share on other sites

Plus ca SM-urile "pur sange" (nu superduke), is foarte usoare, deci teoretic ar avea nevoie de anvelopa cu carcasa mai putin rigida, ca se se poate incalzii

Edited by pepsi
Link to comment
Share on other sites

personal am avut probleme cu cauciucurile de vitezana pe sm pe ploaie sau vreme rece, dar nici nu am rabdare sa le incalzesc

 

cu k73 imi pleca spatele dupa 10 minute de mers mai tare si parea ca pierd mereu fata pe frane (in special pe linia dreapta mai scurta pe pe amckart, aia cu denivelari pe franare)

 

singurele cauciucuri gasite cu care puteam forta cat ma tinea dar sa si arate ca si cum ar putea face offroad au fost pirelli mt60 rs, dar sunt inutile in noroi asa ca am trecut la roti pe 17 cu contiattack sm si 18/21 cu pirelli scorpion xcmh

 

contiattack sm mi se pare ca tin aproape la fel de bine ca goldspeed-urile pre cut dar nu trebuie sa ma dau jos si sa o imping pe ploaie

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, ilarionciobanu a spus:

I see.

In acest caz, Bridgestone nu are anvelopa SM. Sau, daca are, nu este S21. Atat cat se vede din pozele puse de @george05, anvelopele lui au desenul de S21 pe care l-am vazut pe moto de asfalt.

S21 F Supermoto e anvelopa mea cu care a venit moto din fabrica. "Desen" de asfalt, da. 

 

Anvelopele dedicate SM se încălzesc repede pe SM, cele supersport nu, ele fiind gândite pt o greutate mai mare. 

Acum 5 ore, prafrau a spus:

personal am avut probleme cu cauciucurile de vitezana pe sm pe ploaie sau vreme rece, dar nici nu am rabdare sa le incalzesc

 

contiattack sm mi se pare ca tin aproape la fel de bine ca goldspeed-urile pre cut dar nu trebuie sa ma dau jos si sa o imping pe ploaie

1) cei care se pricep spun exact asta, ca orice anvelopa gândită pt SS nu va avea același randament pt SM datorita faptului ca nu întra în temperatura suficient de repede și când întra e foarte greu de menținut. 

2)probabil ca asa voi opta și eu într-un final, nu vreau sa iau tot S21f SM. Am avut, vreau altceva. Repet, Michelin-urile SM nu cred ca as putea scoate momentan din ele suficient încât sa merite banii. Nu ca ar fi Conti-urile gratis, dar parca 2000ron pe 2 anvelope folosite în principal pe strada, parca e cam mult. 

Link to comment
Share on other sites

@ilarionciobanu: mea culpa, sunt tantalau maxim. Am S21R pe moto. 🙄🙄 Naiba știe de ce am tot postat ca as avea S21F.... Gizaaaas!

 

Cum bine ai punctat, trecerea logica ar fi pe S22R. Asta am și decis ca voi lua în 2 săptămâni. 

 

Odată topite anvelopele actuale, sper sa finalizez și proiectul SM(rottweiler intake+air filter+pc+dyno tune+dongle abs) și apoi vedem care vor fi anvelopele potrivite. Pana atunci, stoarcem maxim din cât poate mobra gratuita de normele de poluare și asistata electronic pana în pânzele albe. 😜

Link to comment
Share on other sites

Acum 36 minute, george05 a spus:

@ilarionciobanu: mea culpa, sunt tantalau maxim. Am S21R pe moto. 🙄🙄 Naiba știe de ce am tot postat ca as avea S21F.... Gizaaaas!

 

normal ai fi sa ai un s21r si un s21f, ar fi ciudat altfel

niciunul nu e special pentru sm, r si f alea inseamna cu totul altceva, mult mai ocult

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, prafrau a spus:

 

normal ai fi sa ai un s21r si un s21f, ar fi ciudat altfel

niciunul nu e special pentru sm, r si f alea inseamna cu totul altceva, mult mai ocult

Nu înțeleg ce vrei sa spui. 

Link to comment
Share on other sites

🤣🤣🤣🤣🤣 Prostia și domnia întotdeauna se plătesc. 😂😂😂

 

Da, corect asa e. Pe fata am S21F și pe spate S21R. Plm s-a uitat pe spate pana acum. Ca doar nu ma uit în urma. 🙄 

 

Bun. Învățăm cât trăim. Indicele R și F, uitându-mă pe site-ul bridgestone sunt indici de montaj. Bun. Niciodată în 18 ani de motorit nu m-am uitat la acest aspect, pt ca întotdeauna cumpăram set. Nah... Învățăm. 

Deci s22 va fi următoare anvelopa. Măcar mi-am învățat lecția. 

 

Un mic detaliu. Acum 2 ani la lansarea modelului meu de moto, Bridgestone+KTM făceau reclama noii anvelope gândite special pt SM. De acolo a rămas și ideea mea cu S21 SM... F sau R. 😜

Gata, s-a saturat portocala sa stea în garaj. Pe margine zăpadă, pe drum sare, dar postocala se simte bine. 😁

IMG_20210410_161046.jpg

Și ceva macadam light. 😜

IMG_20210410_165535.jpg

Sa mergi pana undeva pe vânt frontal, not cool... Sa prinzi acolo curbe curate și fără trafic, cooool. ☺️

IMG_20210411_155147.jpg

Și-am găsit și o cariera libera. Interesanta zi. 👍

IMG_20210411_163903.jpg

IMG_20210411_163913.jpg

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mda... Le-am cautat și eu de mi-au sărit urechile și m-am saturat. Nu am găsit nicăieri pt 690ul meu, dedicate. Doar pt cel pre 2019 dar din câte știu nu e la bascula. Dacă cineva știe apreciez și eu un eventual pont. 

Tekmo aveau, dar carbon, la aprox 200eur. Eu as fi interesat de plasticareala. 

 

https://www.tekmo-italy.com/en/product/swingarm-carbonfiber-guard-husqvarna-ktm-701-690/

Găsisem pe yt un tip care spunea ca cele pt exc 520(sau 500,nu mai rețin) se potrivesc pana aproape de ax, acolo un pic de decupat, și gata. Dar nu mai găsesc filmarea. Nu era mare brânză iar protecțiile respective costau puțin. 

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

Sunt, însă doar de carbon.

 

image.thumb.png.224893e8bcae7df6ca7251fdc5ca4a67.png

 

Personal nu pun așa ceva, carbonul nu-și are locul pe un SM. Am găsit pe cineva care a "adaptat forțat" o protecție de plastic gândită pentru un alt model, pe un 701:

 

image.thumb.png.55690d2d2071f38120f427f9cef608c8.png


image.thumb.png.c00afbd0346194b751da2d3364b6b3fc.png

 

Încerc să-mi dau seama despre ce model este vorba. Cred că este cel pentru 500 EXC. Bascula pare mai apropiată ca profil față de cea de FE/FS 450.

 

image.thumb.png.31c477bfcb4ab729cd5ae39fcb33ea53.png image.thumb.png.bc3a99ac23388bc2ed5bec63fa1fba9d.png  

EDIT: da, am vorbit cam despre aceleași lucruri. Cred că încerc treaba cu protecțiile de EXC. Sunt 40-50€ unele bune de la Polisport.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...