ZX500 Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Sistemul de evacuare la moto-ul meu este ca in poza(adica cu 2 tevi de esapament). Vreau parerea voastra referitoare la renuntarea la una din tevile de esapare si opturarea tevii de la toba la care renunt, in final sa raman cu o singura toba.Cum va fi afectat moto-ul? Pierd din putere? Daca da, cati cai pierd tinand cont ca motorul are 98CP. Ce altceva poate sa mai afecteze modificarea? Si apropo, cum sa obturez teava(sudura, dopuri, ceva......) sau cel mai bine se taie teava exact de la despartirea celor doua tevi? Merci si salutari!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Pentru o functionare corecta lungimea evacuarii trebuie sa fie egala pentru toti cilindrii. Deci, ideal ar fi sa tai de la bifurcatia aceea... In ceea ce priveste CP, cu o toba finala performanta poti castiga intre 5-7 CP Pierzi putere doar daca folosesti o evacuare pentru o capacitate mai mica.... Bafta la modificari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 POTI MONTA O TOBA AFTERMARKET DE PUTERE SI OBTURA GAURA CU UN DOP(SUDURA ESTE CAM IREVERSIBILA) CUNSC PE CINEVA CARE A FACUT LA GSX R 1100 SI A MERS FARA PROBLEME Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Pentru o functionare corecta lungimea evacuarii trebuie sa fie egala pentru toti cilindrii. Deci, ideal ar fi sa tai de la bifurcatia aceea...In ceea ce priveste CP, cu o toba finala performanta poti castiga intre 5-7 CP Pierzi putere doar daca folosesti o evacuare pentru o capacitate mai mica.... Bafta la modificari ! 241504[/snapback] Cel mai bine e sa tai practic bifurcatia jos, de unde se unesc cele 4 galerii de la cilindri, dupa care sa o continui cu o galerie de diametru mai mare as spune eu (mai mare decat era la cele 2) . Obturarea nu stiu cat de eficienta ar fi, pentru ca ma gandesc ca se creeaza "turbulente" in gazul de evacuare, ceea ce ar putea a fie un obstacol in evacuarea completa si corecta si sa scada din performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenbiscuitulhipiot Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 cel mai logic (dupa capul meu) ar fi sa vii cu teava care duce la finala exact dupa ce s-au unit cele 4 galerii. oricum nu prea vad la ce sunt bune 2 tobe in cazul asta, daca cele 4 galerii sunt unite deja... poate imi explica cineva (adica de ce vin 4-1-2 in loc sa vina 4-2 direct.. .sau 4-2-1). ai putea sa masori exact si sa vezi traseul pe care l-ar face tzeava respectiva si sa comanzi una de la inox (ceva de genu asta). si in cap ii pui o finala aftermarket cum au spus si forumistii de mai sus... (sau ceva de vitezane de 600 - nu cred ca afecteaza puterea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 oricum nu prea vad la ce sunt bune 2 tobe in cazul asta, daca cele 4 galerii sunt unite deja... poate imi explica cineva (adica de ce vin 4-1-2 in loc sa vina 4-2 direct.. .sau 4-2-1). 241723[/snapback] Functionare mai echilibrata a cilindrilor, se ajuta unul pe altul si consuma mai putin, din cauza ca presiunea negativa din toba e mai mica. bai da' ce obosit is... nici sa "scrie" corect si inteligibil nu mai pot daca vrei, iti dau detalii intr-un mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZX500 Postat Septembrie 13, 2005 Autor Share Postat Septembrie 13, 2005 Merci la toti pentru raspunsuri! Mi-am facut o idee despre asta, in principiu modificarea o sa o fac dar o sa intreb si un mecanic. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.