Sari la conținut

Sistem De Evacuare


ZX500
 Share

Postări Recomandate

Sistemul de evacuare la moto-ul meu este ca in poza(adica cu 2 tevi de esapament). Vreau parerea voastra referitoare la renuntarea la una din tevile de esapare si opturarea tevii de la toba la care renunt, in final sa raman cu o singura toba.Cum va fi afectat moto-ul? Pierd din putere? Daca da, cati cai pierd tinand cont ca motorul are 98CP. Ce altceva poate sa mai afecteze modificarea? Si apropo, cum sa obturez teava(sudura, dopuri, ceva......) sau cel mai bine se taie teava exact de la despartirea celor doua tevi?

 

 

Merci si salutari!!!!

:)

post-6082-1126521685_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru o functionare corecta lungimea evacuarii trebuie sa fie egala pentru toti cilindrii. Deci, ideal ar fi sa tai de la bifurcatia aceea...

In ceea ce priveste CP, cu o toba finala performanta poti castiga intre 5-7 CP

Pierzi putere doar daca folosesti o evacuare pentru o capacitate mai mica....

Bafta la modificari !

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru o functionare corecta lungimea evacuarii trebuie sa fie egala pentru toti cilindrii. Deci, ideal ar fi sa tai de la bifurcatia aceea...

In ceea ce priveste CP, cu o toba finala performanta poti castiga intre 5-7 CP

Pierzi putere doar daca folosesti o evacuare pentru o capacitate mai mica....

Bafta la modificari !

 

:eek:

241504[/snapback]

 

:)

Cel mai bine e sa tai practic bifurcatia jos, de unde se unesc cele 4 galerii de la cilindri, dupa care sa o continui cu o galerie de diametru mai mare as spune eu (mai mare decat era la cele 2) . Obturarea nu stiu cat de eficienta ar fi, pentru ca ma gandesc ca se creeaza "turbulente" in gazul de evacuare, ceea ce ar putea a fie un obstacol in evacuarea completa si corecta si sa scada din performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai logic (dupa capul meu) ar fi sa vii cu teava care duce la finala exact dupa ce s-au unit cele 4 galerii. oricum nu prea vad la ce sunt bune 2 tobe in cazul asta, daca cele 4 galerii sunt unite deja... poate imi explica cineva (adica de ce vin 4-1-2 in loc sa vina 4-2 direct.. .sau 4-2-1).

 

ai putea sa masori exact si sa vezi traseul pe care l-ar face tzeava respectiva si sa comanzi una de la inox (ceva de genu asta). si in cap ii pui o finala aftermarket cum au spus si forumistii de mai sus... (sau ceva de vitezane de 600 - nu cred ca afecteaza puterea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum nu prea vad la ce sunt bune 2 tobe in cazul asta, daca cele 4 galerii sunt unite deja... poate imi explica cineva (adica de ce vin 4-1-2 in loc sa vina 4-2 direct.. .sau 4-2-1).

241723[/snapback]

 

Functionare mai echilibrata a cilindrilor, se ajuta unul pe altul si consuma mai putin, din cauza ca presiunea negativa din toba e mai mica.

bai da' ce obosit is... nici sa "scrie" corect si inteligibil nu mai pot :eek:

 

daca vrei, iti dau detalii intr-un mail :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...