Sari la conținut

Obligativitatea Permisului Pt Scutere Sub 50cc


maryus
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 197
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu sper de la 14 si cu A2 nu pot zice ca mi-e chiar indifirent ca inafara de un supermoto de 400 nu poti sa iei mai nimic mai frumos :smoke:

 

Eventual iti iei ăR Shăse si il faci cu acte de 400 :D)

 

Mai auzisem o treaba ca cica daca ai 2 ani de experienta pe A1 poti sa dai de A direct :D

Editat de S o r i n DNA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper de la 14 si cu A2 nu pot zice ca mi-e chiar indifirent ca inafara de un supermoto de 400 nu poti sa iei mai nimic mai frumos :D

 

Eventual iti iei ăR Shăse si il faci cu acte de 400 :D)

super moto de 400? neah.... are raportul putere greutate prea mare. adica e "puternic" si prea usor. cele de 250cmc 4t se incadreaza, la fel si vitezanele de 250 :smoke: pacat ca nu mai e lege ca inainte, daca ai facut 2 ani de A1 sa poti da de A de la 18 ani :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se incadreaza un SM de 400? :-ss

 

Si mai naspa !

 

Sau ma gandeam la un RS 250 :smoke:

 

Dar nuj care-i treaba cu raportul asta.. si o sa te rog sa imi zici tu :D Stiu ca are aprox 60 de cai :D

Editat de S o r i n DNA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se incadreaza un SM de 400? :-ss

 

Si mai naspa !

 

Sau ma gandeam la un RS 250 :smoke:

 

Dar nuj care-i treaba cu raportul asta.. si o sa te rog sa imi zici tu :D Stiu ca are aprox 60 de cai :D

nu mai stiu exact cat are rs 250, dar cred ca are peste 50cp deci nu e voie cu el. ai voie maxim 45cp(mai precis 35kw)

SM-urile de 400 au in jur de 40cp mai mult sau mai putin (sxv 450 are 60cp....),deci aia 40 cp inseamna vreo 33kw(33.3kw mai precis). daca vrei sa afli raportul de putere greutate imparti puterea in kw la cate kilograme are motorul in talon.

de exemplu suzuki drz-400. are 33.3kw(sau 37kw in functie de an) si o greutate de 140kg(asa scria pe net nu stiu sigur cat are in talon). imparti aia 33.3kw la 140kg, si o sa iti dea undeva la 0.23kw/kg, deci e prea mare maximul fiind de 0.2kw/kg. eu sper sa aibe ceva mai multe kilograme trecute in talon, ca sa mai scada raportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai stiu exact cat are rs 250, dar cred ca are peste 50cp deci nu e voie cu el. ai voie maxim 45cp(mai precis 35kw)

SM-urile de 400 au in jur de 40cp mai mult sau mai putin (sxv 450 are 60cp....),deci aia 40 cp inseamna vreo 33kw(33.3kw mai precis). daca vrei sa afli raportul de putere greutate imparti puterea in kw la cate kilograme are motorul in talon.

de exemplu suzuki drz-400. are 33.3kw(sau 37kw in functie de an) si o greutate de 140kg(asa scria pe net nu stiu sigur cat are in talon). imparti aia 33.3kw la 140kg, si o sa iti dea undeva la 0.23kw/kg, deci e prea mare maximul fiind de 0.2kw/kg. eu sper sa aibe ceva mai multe kilograme trecute in talon, ca sa mai scada raportul.

Omule de cand umblii cu motocicleta de cate ori te-a oprit militianu?

Acu pe bune,crezi tu ca sta garcea sa-ti calculeze tie raportul putere/greutate?Si ca depaseste cu 0.03 normala?Hai sa fim seriosi ca nu suntem in Occident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule de cand umblii cu motocicleta de cate ori te-a oprit militianu?

Acu pe bune,crezi tu ca sta garcea sa-ti calculeze tie raportul putere/greutate?Si ca depaseste cu 0.03 normala?Hai sa fim seriosi ca nu suntem in Occident.

o sa vedem cum evolueaza lucrurile....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce te faci ca f multe enduro sau sm nu au puterea reala in talon si o au pe aia limitata pt rodaj.

te uiti ca au 30 kw in talon si dupa delimitare iti rupe fashu

Editat de icv45
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce te faci ca f multe enduro sau sm nu au puterea reala in talon si o au pe aia limitata pt rodaj.

te uiti ca au 30 kw in talon si dupa delimitare iti rupe fashu

nu cred ca are politia romana vreun aparat sa vada cati cp ai tu la roata.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe-aici fiecare pentru el: gilerik zice ca vrea de la 14 ani ma si a2 iar chivu ca vrea de la 16 ani ma si nu vrea a2.

 

Na ma ca eu vreau ma de la 16 ani si a2 :smoke:

 

gilerik e r6...nu r4 sa-l faci cu acte de 400. Plus de-asta politai nu sunt chiar asa de prosti. Si mai e faza ca la inceput cel putin o sa ia cativa ca exemple, ii duce la rar sa vada ce raport are si cati kw.

 

Totusi ganditi-va ca nu prea o sa existe multe scoli moto prin tara...trebuie sa aiba un scuter, unu moto 125, un moto 250 si un moto 600. Cine naiba cumpara atatea? Nu cred ca o sa faca multi a2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper de la 14 si cu A2 nu pot zice ca mi-e chiar indifirent ca inafara de un supermoto de 400 nu poti sa iei mai nimic mai frumos :smoke:

 

Eventual iti iei ăR Shăse si il faci cu acte de 400 :D)

 

Mai auzisem o treaba ca cica daca ai 2 ani de experienta pe A1 poti sa dai de A direct :D

cu 2 ani experienta de A2 poti sa dai A! sau de la 24 ani direct A!

asa am auzit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios cand o sa intre in vigoare pentru ca la scolile de soferi nu se aude nimic.Auzise odata de A2 care cica trebuia sa intre in vigoare din septembrie 2008 si nu a mai intrat.Asa ca poate si acu o sa fie tot asa multa agitatie si o sa ramana legislatia ca inainte :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe-aici fiecare pentru el: gilerik zice ca vrea de la 14 ani ma si a2 iar chivu ca vrea de la 16 ani ma si nu vrea a2.

 

Na ma ca eu vreau ma de la 16 ani si a2 :smoke:

 

gilerik e r6...nu r4 sa-l faci cu acte de 400. Plus de-asta politai nu sunt chiar asa de prosti. Si mai e faza ca la inceput cel putin o sa ia cativa ca exemple, ii duce la rar sa vada ce raport are si cati kw.

 

Totusi ganditi-va ca nu prea o sa existe multe scoli moto prin tara...trebuie sa aiba un scuter, unu moto 125, un moto 250 si un moto 600. Cine naiba cumpara atatea? Nu cred ca o sa faca multi a2.

m-am mai gandit asupra acestei probleme si am ajuns la concluzia ca mai bine ar fi sa se poata lua A-ul de la 16ani astfel vom putea economisi mai multi bani, nu tre sa mai dam atatia bani la scoala de soferi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios cand o sa intre in vigoare pentru ca la scolile de soferi nu se aude nimic.Auzise odata de A2 care cica trebuia sa intre in vigoare din septembrie 2008 si nu a mai intrat.Asa ca poate si acu o sa fie tot asa multa agitatie si o sa ramana legislatia ca inainte :smoke:

 

Ori cu carnet de la 14 ani ori cu legislatie e cam tot acelasi lucru .. inafara ca la carnet dai mai mult si e mai multa bataie de cap fata de legislatia care dai 1 mil si o ai in mana fara sa dai nici un test sau eu stiu altceva..

 

La legislatie iti baga o amenda acolo ca nu ai legislatie , indiferent de cati ani ai si ramane la impozitul casei si o sa o platesti cand te-oi muta :D ( Eu nu as vinde niciodata apartamentul asta de unde am domiciliul asa ca .. ) ~ Pe cand la carnet iti poate face dosarel :D

Editat de S o r i n DNA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr asta e bun un permis ptr mopede :smoke: Mai multa raspundere ptr uni :D

A2 fara sens. Si in momentul asta sunt multi care merg cu motoarea peste 600 cc si timp de 2 ani nu ai voie, dar uni nu tin cont :D

Editat de laur26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr asta e bun un permis ptr mopede wink.gif Mai multa raspundere ptr uni wink.gif

A2 fara sens. Si in momentul asta sunt multi care merg cu motoarea peste 600 cc si timp de 2 ani nu ai voie, dar uni nu tin cont biggrin.gif

 

Corect! Si daca s-ar baga A2 si te-ar prinde cu moto de 600 s-ar considera ca nu ai permis pentru vehicol si ar fi penala treaba (in caz ca faci accident din care rezulta victime, poti primi si inchisoare). Si mi se pare normal!

 

Sunt absolut deacord cu permisul de acest tip. Nu ii vorba ca ii nu stiu cat de bun, dar chiar cred ca ar mai schimba putin lucrurile. Vorba aia, impartim acelasi drum public, ar trebui sa avem toti permis nu? Da...chiar si biciclistii. Daca sunt diferite testele, de ce nu? Adica domn'le, vrei sa circuli cu bicicleta, ar trebui sa sti un minim de reguli, dai un mic test si gata, vrei cu moped,dai un test putin mai greu pentru ca e mai periculos...etc etc. Vrei motor de 1000?...ai rabdare si dovedeste ca esti in stare.

 

Numai bine si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toasted aici gresesti...pentru ca din exact motivul pe care tu l-ai invocat (circulam pe acelasi drum toti) ar trebui sa fie cunostintele egale. Deci chiar si biciclistii ar trebui sa aiba ceva legislatie. Sunt total de acord cu acest permis, dar dupa parerea mea as scoate tampenia aia cu scoala pentru A2 daca am A1 sau pentru A daca am A2. Da, un examen, neaparat, dar asta ar trebui sa-ti garanteze scoala unde faci, ca vi peste 2 ani dai examen pe mocca, iei bravo, nu iei iar bravo. Dar scoala nu inteleg de ce trebuie sa o faci iar? Si personal as adauga criteriul de incadrare in functie de EXPERIENTA si nu de varsta. Pleci de la 14 ani cu MA si apoi urci asa incet incet. Nu sa ma oblige la 24(cand poate o sa am si copil) sa pot da de carnet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...