Sari la conținut

Bursa clasicelor


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 917
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niste piese de Puch anii '30 . Un cilindru , o cutie de viteze probabil de Puch 200 si o furca de Puch 250 . Daca face cineva dovada ca are nevoie de ele , m-as putea gandi sa renunt la ele .

furca

 

 

 

Am un prieten care are o moto veche cu astfel de furca, l-am rugat sa imi dea imprumut sa pot face o copie dar momentan am inghetat acesta idee ,daca pot ajunge la o idee comuna cu tine. Imi poti zice un pret?

 

pe aceasta vreau sa pun furca de la tine

post-16700-0-15661900-1360329657_thumb.jpg

Editat de sorinmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vand urmatoarele :

 

 

Celor interesati le stau la dispozitie pe PM.

 

 

 

Inca doua poze ( la cerere ) pentru roata nr. 1

 

 

Se vand urmatoarele :

 

 

Celor interesati le stau la dispozitie pe PM.

 

 

 

Inca doua poze ( la cerere ) pentru roata nr. 1

Punem la vanzare si acest cardan

post-65717-0-94865700-1360475207_thumb.jpg

post-65717-0-30420000-1360475223_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar cutie viteze cu 4 viteze english ( Norton , triumph , AJS, matchless , ) in stare buna .

Nu este ncesar sa fie englezeasca ... merge si ceva nemtesc 4 viteze si sa fie separata fata de motor anii 30-50 cu transmisie primara pe lant ! De la motor peste 500cc

 

daca aveti ceva , da-ti un pm !

multumesc

 

Basty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar cutie viteze cu 4 viteze english ( Norton , triumph , AJS, matchless , ) in stare buna .

Nu este ncesar sa fie englezeasca ... merge si ceva nemtesc 4 viteze si sa fie separata fata de motor anii 30-50 cu transmisie primara pe lant ! De la motor pes

 

 

 

Salve! Pun poze cu putregaiul englezesc sudat. 0748.982 858 ,Adrian Rosca,Barlad. Numai bine!

 

Sper sa se incarce toate.

 

Calculatorul ma smechereste, tre' sa-i cant ceva din armata numaidecat.

post-27549-0-63832300-1361548742_thumb.jpg

post-27549-0-06192200-1361549442_thumb.jpg

post-27549-0-75244400-1361549482_thumb.jpg

post-27549-0-35645100-1361549503_thumb.jpg

post-27549-0-00274000-1361549588_thumb.jpg

post-27549-0-10325000-1361549607_thumb.jpg

post-27549-0-38550500-1361549623_thumb.jpg

post-27549-0-79588200-1361549638_thumb.jpg

post-27549-0-84429800-1361549661_thumb.jpg

post-27549-0-99101500-1361549683_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare intr-o stare excelenta de originalitate, ce vad eu este modificarea la rezervor, in mode normal busonul era pe dreapta mai in spate, acolo unde e acum era o bucsa filetata care tinea o "contrafisa" a amortizorului de ghidon. E DKW SB200 si se pare ca au fost cateva in tara noastra.



Nu-s asa scumpe afara.
Come we take a ride:


Daca nu s-a vandut sau nu are nimeni in plan sa-l marite pentru un profit destul de mic vezi http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-motorraeder-teile/dkw-sb-200/k0c222
as zice sa ne adunam 10 insi si sa aruncam fiecare cu niste bani, proprietari, il aranjam si il tinem pe post de muzeu mobil/reclama pentru adunarile de clasice/expozitiile de clasice etc. Il tinem la unul dintre noi si ne adunam din cand in cand la un zuc si ne plimbam fiecare. ZIc si eu cu gandirea mea de la "coltul comunistelor",
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cre' ca aduce mai mult cu KS200.Magnetou improvizat,lipsa cutiuta minune cu bobina,contact,releu si care te duce doar ea la cateva sute de euri,lipsa cutie de scule,far dubios cu contact in el si suport improvizat,selector de viteze de pe rez. facut ieri,samd.Pretul e numa' bun sa-ti rupi gatul!Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca pretul este prea mare, google ne arata ca preturile incep de la 1000Euro adunaturi dezmembrate si pe la 5000 Eu e motocicleta restaurata.
Tocmai pretul asta corect, mare, sa fie motiv sa punem bani impreuna, sa o facem, sa o detinem si folosim ca grup si sa facem un colt restaurator-asociatie in jurul unei motociclete.
Oricat ai strange individual, istoria ultimelor generatii de romani ne arata ca putini au reusit sa dea la urmasi ce au detinut.
In fine, daca este cineva interesat de idee voi lua legatura cu proprietarul, eu intru cu un magnetou si o suma de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca pretul este prea mare, google ne arata ca preturile incep de la 1000Euro adunaturi dezmembrate si pe la 5000 Eu e motocicleta restaurata.

Tocmai pretul asta corect, mare, sa fie motiv sa punem bani impreuna, sa o facem, sa o detinem si folosim ca grup si sa facem un colt restaurator-asociatie in jurul unei motociclete.

Oricat ai strange individual, istoria ultimelor generatii de romani ne arata ca putini au reusit sa dea la urmasi ce au detinut.

In fine, daca este cineva interesat de idee voi lua legatura cu proprietarul, eu intru cu un magnetou si o suma de bani.

 

 

Salve! Nici eu nu cred ca pretul e mare, numai ca azi nu mai avem bani ca ieri. Cel mai bine ar fi fost ca demult, cand v-am zis sa donam fiecare piese de motociclete vechi organizatorilor Intrunirilor de Moto Clasice, sa o fi facut. De exemplu,pentru mine e un fleac sa donez un cadru de Simson si o barca de atas, sau alte piese de Simson. Noi nu putem exista decat daca ne facem 10-20,000 de euro bani de rezerva,pentru organizarea tuturor planurilor legate de Moto de Epoca. Fara bani suntem nimeni, de asta toate intrunirile noastre sunt organizate slabut, fara spectatori. Nu e tarziu sa incepem sa donam fiecare piese retro. Va spun ca sunt cel putin 1o oameni care m-au sunat luna asta pentru ca s-au plictisit de japonezele lor zgomotoase si vor ceva moto vechi,chiar daca stiu ca sunt stricacioase . La moda e sa pui mana pe ceva vechi, trebuie sa profitam de curentul asta. De asemenea, as dona si piese din WW2, piese care se vand cel mai tare la nivel mondial. Lumea s-a saturat de copii chinezesti, vrea lucruri autentice. Chiar zilele astea negociez cu un englez pentru niste track-uri de RSO din WW2. Desi,culmea, le-a gasit noi in China la un pret mic,le vrea tot pe astea obosite,autentice,mult mai scumpe. Astea sunt incarcate de istorie, ca si vechiturile noastre. Eu consider ca asta e unica solutie ca sa existam si sa lasam ceva dupa noi. Aleko, intreaba-l pe proprietar,nu vrea ceva la schimb? De exemplu,nu vrea o moto cu atas la schimb? Oricum, iarna e pe sfarsite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...