Old School Rider Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Salut.am o problema.nu foarte urgenta ce-i drept. Poate sunt paranoic dar mi se pare ca motorul meu pierde putere.Tin minte cand l-am luat,ma lasa pe spate cand pleca,trebuia sa ma tin de el daca ii dadeam mai tare ca ma lasa in urma.Acum...parca pleaca mult mai incet.in fine,la asta poate sunt paranoic,dar o problema clar simtita de vreo 3-4 ori a fost cand am vrut sa plec mai tare,am dat drumul la gaz destul de tare,eliberat ambreiajul...si pentru 2 secunde raman uimit ca nu pleaca...parea ca se ineaca..dar fara smuncituri si alte chestii...accelera foarte putin,apoi brusc pierdea puterea...si dupa 2-3 secunde,a plecat ca din pusca luandu-ma prin surprindere.Are idee cineva?Uleiul nu e vechi,poate doar filtrul de aer,nu l-am inlocuit de cand am cumparat-o si nici eu nu stiu de cand e pus. Si inca o intrebare,se pare ca mananca si putin ulei.Nu scoate fum pe galerii deloc,nici la pornire nici in mers,nu curge ulei ..dar m-am trezit la un moment dat ca uleiul la gemulet nu mai era....scazuse sub gemulet,si uitasem sa verific.Cand am adaugat ulei ,am pus inapoi cam 500 ml.Dupa banuielile mele am mers cam 1 sapt cu uleiul scazut.Oare am uzat motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 <br />Salut.am o problema.nu foarte urgenta ce-i drept.<br />Poate sunt paranoic dar mi se pare ca motorul meu pierde putere.Tin minte cand l-am luat,ma lasa pe spate cand pleca,trebuia sa ma tin de el daca ii dadeam mai tare ca ma lasa in urma.Acum...parca pleaca mult mai incet.in fine,la asta poate sunt paranoic,dar o problema clar simtita de vreo 3-4 ori a fost cand am vrut sa plec mai tare,am dat drumul la gaz destul de tare,eliberat ambreiajul...si pentru 2 secunde raman uimit ca nu pleaca...parea ca se ineaca..dar fara smuncituri si alte chestii...accelera foarte putin,apoi brusc pierdea puterea...si dupa 2-3 secunde,a plecat ca din pusca luandu-ma prin surprindere.Are idee cineva?Uleiul nu e vechi,poate doar filtrul de aer,nu l-am inlocuit de cand am cumparat-o si nici eu nu stiu de cand e pus.<br />Si inca o intrebare,se pare ca mananca si putin ulei.Nu scoate fum pe galerii deloc,nici la pornire nici in mers,nu curge ulei ..dar m-am trezit la un moment dat ca uleiul la gemulet nu mai era....scazuse sub gemulet,si uitasem sa verific.Cand am adaugat ulei ,am pus inapoi cam 500 ml.Dupa banuielile mele am mers cam 1 sapt cu uleiul scazut.Oare am uzat motorul?<br /> Daca n'ai fi atat de secretos si ne'ai spune si noua CE FEL DE MOTOCICLETA AI... poate ca s'ar gasi cineva sa'ti raspunda si la intrebari!!! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 5, 2008 Autor Share Postat Octombrie 5, 2008 Scuze,my mistake....e Triumph Sprint ST 955 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 poate doar filtrul de aer,nu l-am inlocuit de cand am cumparat-o si nici eu nu stiu de cand e pus. Eu zic ca de la filtru de aer e.A mea parca se bloca pe la 7-8000 rpm si dupa ce i-am schimbat filtrul de aer(care era f murdar) a mers mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Dupa banuielile mele am mers cam 1 sapt cu uleiul scazut.Oare am uzat motorul? Nu. E bine sa-ti faci obicei sa verifici zilnic nivelul la gemulet. Primul lucru sa cureti/schimbi filtrul de aer. Dupa aia ne spui si noua daca e pe carburatie sau injectie ca mi-e lene sa ma uit pe net Fara nici o legatura cu problema ta, dar daca tot te murdaresti pe maini sa cureti si sa ungi si lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 De o vreme incoace si eu am acelasi comportament la motorul meu... Yamaha Diversion 600S, Am banuit filtrul de aer si eu, l-am scos si nu parea deloc murdar, l-am scuturat si l-am pus la loc, asta pt ca n-am avut aer cu presiune la indemana ca sa fac treaba ca la carte. Nationalistule, daca gasesti solutia.. share your wisdom. Bafta & asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razziel Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 De o vreme incoace si eu am acelasi comportament la motorul meu... Yamaha Diversion 600S, Am banuit filtrul de aer si eu, l-am scos si nu parea deloc murdar, l-am scuturat si l-am pus la loc, asta pt ca n-am avut aer cu presiune la indemana ca sa fac treaba ca la carte. Nationalistule, daca gasesti solutia.. share your wisdom. Bafta & asfalt uscat! da puteti sa incercati fara filtru de aer... acum nu stiu cum e la voi dar problema asta o aveam si eu iar mecanicu' mi-a scos filtru de aer si m-a pus sa dau o tura fara sa vada daca mai face la fel acum eu am o Honda NSR si filtru de aer e destul de usor de scos si pus la loc (filtru sport) la voi nu stiu cum e... cert e ca in final la mine era de la bujii... care erau busite de o carburatie dereglata... spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Salut.am o problema.nu foarte urgenta ce-i drept.Poate sunt paranoic dar mi se pare ca motorul meu pierde putere.Tin minte cand l-am luat,ma lasa pe spate cand pleca,trebuia sa ma tin de el daca ii dadeam mai tare ca ma lasa in urma.Acum...parca pleaca mult mai incet.in fine,la asta poate sunt paranoic,dar o problema clar simtita de vreo 3-4 ori a fost cand am vrut sa plec mai tare,am dat drumul la gaz destul de tare,eliberat ambreiajul...si pentru 2 secunde raman uimit ca nu pleaca...parea ca se ineaca..dar fara smuncituri si alte chestii...accelera foarte putin,apoi brusc pierdea puterea...si dupa 2-3 secunde,a plecat ca din pusca luandu-ma prin surprindere.Are idee cineva?Uleiul nu e vechi,poate doar filtrul de aer,nu l-am inlocuit de cand am cumparat-o si nici eu nu stiu de cand e pus. Si inca o intrebare,se pare ca mananca si putin ulei.Nu scoate fum pe galerii deloc,nici la pornire nici in mers,nu curge ulei ..dar m-am trezit la un moment dat ca uleiul la gemulet nu mai era....scazuse sub gemulet,si uitasem sa verific.Cand am adaugat ulei ,am pus inapoi cam 500 ml.Dupa banuielile mele am mers cam 1 sapt cu uleiul scazut.Oare am uzat motorul? AMESTEC INCORECT. injectoare blocate,nivel necorespunzator, aerisitor rezervor(robinet) astupat,filtru imbacsit.trebuie drenate ,spalate si suflate carburatoarele intai si curatate toate caile de aer si benzina.Dca persista treci la aprindere:bujii defecte sau necoresp,bobine de inductie defecte. Si daca nici atunci treci la motor:verifici compresia,jocul supapelor.... ca mai putea fi ambreiajul uzat sau cu ulei necoresp , pistoane de frana ce se blocheaza si cablu de acceleratie salabit si uzat dar ma gandesc ca astea le-ai verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 8, 2008 Autor Share Postat Octombrie 8, 2008 Si MAI are o problema:)) Inainte cand ii dadeam contact imi bazaia usor pompa de benzina,ceva normal..un bazait fin.Acum bazaie ca dracu,se aude ingrozitor...si ce mai e naspa e ca bazaie tot timpul si in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 E pe carburator sau injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbul1 Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Salut.am o problema.nu foarte urgenta ce-i drept.Poate sunt paranoic dar mi se pare ca motorul meu pierde putere.Tin minte cand l-am luat,ma lasa pe spate cand pleca,trebuia sa ma tin de el daca ii dadeam mai tare ca ma lasa in urma.Acum...parca pleaca mult mai incet.in fine,la asta poate sunt paranoic,dar o problema clar simtita de vreo 3-4 ori a fost cand am vrut sa plec mai tare,am dat drumul la gaz destul de tare,eliberat ambreiajul...si pentru 2 secunde raman uimit ca nu pleaca...parea ca se ineaca..dar fara smuncituri si alte chestii...accelera foarte putin,apoi brusc pierdea puterea...si dupa 2-3 secunde,a plecat ca din pusca luandu-ma prin surprindere.Are idee cineva?Uleiul nu e vechi,poate doar filtrul de aer,nu l-am inlocuit de cand am cumparat-o si nici eu nu stiu de cand e pus. Si inca o intrebare,se pare ca mananca si putin ulei.Nu scoate fum pe galerii deloc,nici la pornire nici in mers,nu curge ulei ..dar m-am trezit la un moment dat ca uleiul la gemulet nu mai era....scazuse sub gemulet,si uitasem sa verific.Cand am adaugat ulei ,am pus inapoi cam 500 ml.Dupa banuielile mele am mers cam 1 sapt cu uleiul scazut.Oare am uzat motorul? salut problemele tale la triumph sint de la furtunul intre pompa benzina-filtru benzina sau filtru benzina-iesire din rezervor ai grija cum demontezi rezervorul! cel mai bine: debranseaza bateria (dupa 15 defecte memorate de computerul motocicletei si nesterse ...il poti arunca) ai grija la debransarea furtunelor de benzina (piesele alea de plastic se rup foarte usor) demontezi pe partea dreapta placa de metal de care erau fixate cele doua furtune (tur-retur benzina) dupa ce ai scos place (cu pompa si filtrul de benzina) fixezi furtunul sarit si montezi totul la loc daca ai posibilitatea schimpa garnitura si eventual si filtrul (in general garnitura nu mai e etensa) sper ca ai inteles descrierea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 problemele tale la triumph sint de lafurtunul intre pompa benzina-filtru benzina sau filtru benzina-iesire din rezervor doamne cum se plictisesc unii!!! calm bro'!cum dreaqu se ajunge de la faptul ca motorul nu se ''infige asa cum o facea'' la fixat mai bine furtunele...? Se pare ca nimeni nu zice sa scoti o bujie sa vezi ce culoare are. Daca e alba amestec saracit(ceea ce totodata inseamna si incingerea mai rapida a motorului) rectifici amestecul. Daca e murdara/culoare inchisa ai amestec bogat-problema filtru de aer. Daca bujia este caramizie atunci nu ai nimic si doar te-ai obisnuit cu motoru'(esti sigur ca atunci la semafor nu era rece motorul?) Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbul1 Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 doamne cum se plictisesc unii!!! calm bro'!cum dreaqu se ajunge de la faptul ca motorul nu se ''infige asa cum o facea'' la fixat mai bine furtunele...? Se pare ca nimeni nu zice sa scoti o bujie sa vezi ce culoare are. Daca e alba amestec saracit(ceea ce totodata inseamna si incingerea mai rapida a motorului) rectifici amestecul. Daca e murdara/culoare inchisa ai amestec bogat-problema filtru de aer. Daca bujia este caramizie atunci nu ai nimic si doar te-ai obisnuit cu motoru'(esti sigur ca atunci la semafor nu era rece motorul?) Bafta! brava !!! nici nu se putea altfel.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.