Sari la conținut

R1 Cu Toba Unicat


sacal
 Share

Postări Recomandate

ultimu post off topic jur: sacal ti-am zis cu tine nu am nimic, pe tine te-am inteles, ti-am inteles fiecare replica, dar sunt cativa aici care desi nu aveau nici o legatura s-au apucat de jigniri, poate sunt gay si vor sa se dea la tine atunci ar trebui sa te gandesti serios ca e ceva grav cu baietii:)), cine se simte astept jignire inapoi

asfalt uscat si multi km(/h)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

replici infantile de aplaudac ofticat

 

keep going :unsure:

 

asta e mah ce sa facem... fiecare ne aplaudam idolii atat cat putem

 

aplauzele mele s-au limitat la exact 3 cuvinte impersonale respectiv "arata bestial toba"

 

aplauzele tale s-au intins pe un post intreg de linguseli, asta e, fiecare cu cat de adanc e obisnuit sa bage limba

 

 

am plecat am treaba in oras, daca te uit pana ma intorc sa nu fi suparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator brad_pit_lit79

diferenta intre mine si tine e ca eu mi-am exprimat civilizat parerea mea, parere diferita de a ta, iar tu ai explodat ca un cartof in cuptor

 

crezi ca daca te dai pe amckart esti vreun 46 si le cunosti pe toate? :rock:

 

daca esti asa destept te astept cu argumente clare, nu cu replici you're wrong, i'm right, esti un pulete :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca prin "baietasi" vrei sa te referi la figurantii plini de ifose care se dau p'o roata pe Tomis (dupa modelul idolilor lor din capitala)... intr'adevar, mi'ar fi scarba sa fiu asociat cu ei. In plus, ai fi surprins sa afli ca exista foarte multi motociclisti veritabili in CT ...pe care nu'i gasesti insa spargand seminte in fata la Sala Sporturilor.

Aia care sparg seminte acolo se mai si dau cu motocicletele, si surpriza, unii se dau bine bine, spre deosebire de ceilalti anonimi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare cu cat de adanc e obisnuit sa bage limba

 

acu, depinde si unde se baga limba aia... sunt locuri si locuri... :unsure:

eu zic sa ne linistim, sau mai bine ne organizam in 2 gasti si ne batem cu lanturi, pari si roti dintate!

iar termenul "pulete" e genial.

Editat de sacal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu, depinde si unde se baga limba aia... sunt locuri si locuri... :rock:

eu zic sa ne linistim, sau mai bine ne organizam in 2 gasti si ne batem cu lanturi, pari si roti dintate!

iar termenul "pulete" e genial.

 

eu aduc seminte.... sa le sparg intre timp ce vizionez lupta. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca prin "baietasi" vrei sa te referi la figurantii plini de ifose care se dau p'o roata pe Tomis (dupa modelul idolilor lor din capitala)... intr'adevar, mi'ar fi scarba sa fiu asociat cu ei. In plus, ai fi surprins sa afli ca exista foarte multi motociclisti veritabili in CT ...pe care nu'i gasesti insa spargand seminte in fata la Sala Sporturilor.

e adevarat ca mai mananc si eu seminte, dar cand merg la stadion.

in rest,chiar nu am timp de glume proaste.

iar cu datul pe motoreta, nu are rost ...iti spun sincer.

toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 in stadiul original imi place. Sincer cele doua finale sub codita ii dau caracter.Asta ca o parere personala.Daca vrei ceva mai slim ,de ce nu te-ai orientat spre asa ceva :

 

http://www.youtube.com/watch?v=el5MBtQ7E_w&NR=1

 

doua finale mai scurte in V .acum...gusturile nu se discuta.Si nu sunt convins ca ai obtinut caluti si putere in plus.Somethimes less is... less ,daca intelegi ce vreau sa spun.Sau "inginerii" din fundu` curtii sunt mai destepti decat inginerii Yamaha? Nu prea cred...

Ok ,eu inteleg si treaba cu noxele ,dar la mijloc mai e vb si de calcule complexe legate de lungimea si forma sistemului de evacuare si de lucruri de care noi nici nu stim :( Sau unii dintre noi :disappointed: (yogi e exceptia de la regula ,el le stie pe toate:))

Dar...de ce nu-i faci un dyno run de ex?Daca ai obtine ceva apropiat de cifrele de fabrica ar fi de bine.SA auzim de bine

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sacal, nu o sa iti cumperi un powercommander?

Nu ma intereseaza ce se tot freaca lumea pe topicul asta, dar pe www.r6-forum.com unde lumea raspunde clar si la obiect, nu se injura ca la usa cortului, cand vine vorba de exup si cat-removal, toata lumea este pro doar in cazul in care se monteaza si un PCommander. Eu zic ca o sa simti mult mai bine motorul si vei putea scoate mult mai mult din el.

Editat de Dimitris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asta e pasul urmator: powercommander.

 

Asta vrea sa insemne ca in sfarsit ai inteles ca eliminarea exup'ului (si uneori chiar si a catalizatorului) fara alte modificari complementare poate face mai mult rau decat bine?...

 

Poate ca in afara de PC o sa iei in consideratie si sugestia de a trece la un alt sistem de evacuare "full"?

 

In alta ordine de idei, n'ai mentionat ce ai facut cu electromotorul EXUP'ului, l'ai lasat in circuit? Poate stii deja, dar ca sa'l anulezi exista 3 variante: jumper, rezistor si simulator electronic.

 

Ride SAfe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu sacal-ul iubitor de R1 nu este manelist :disappointed: (spre dezamagirea multora)

 

yo4hgx - nu a murit nici un motor pana acum ca nu a mai avut "tampon de gaze" iar cu faza ca nu mai ai cuplu jos ?!?!?! so what iti iei moto care face +10000 rpm ca sa mergi cu ea la 5000 de ture ????????????

 

pt cei care sunt mai "mecanicosi" ti-ai demonstrat punctul de vedere dar totusi nu este motocicleta ta...........

 

multi au R1 pt look.......................si alti trebuie sa se obisnuiasca cu asta.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. yo4hgx - nu a murit nici un motor pana acum ca nu a mai avut "tampon de gaze";

 

 

2. iar cu faza ca nu mai ai cuplu jos ?!?!?! so what iti iei moto care face +10000 rpm ca sa mergi cu ea la 5000 de ture

 

 

3. multi au R1 pt look.......................si alti trebuie sa se obisnuiasca cu asta.......

 

 

1.- Am obosit sa va tot repet ca EXUP'ul NU ESTE "TAMPON DE GAZE" ci, chiar daca pare un paradox, prin "sugrumarea" evacuarii la ture mici/medii in realitate se obtine o mai buna eliminarea a gazelor arse din cilindri si admisie a amestecului carburant.

 

 

2.- In primul rand logica ta ar avea sens daca prin eliminarea EXUP'ului (si implicit scaderea cuplului la ture mici/medii) macar s'ar fi obtinut un spor de putere la ture mari (>10.000rpm). Senzatia de crestere de putere insa este artificiala si este data tocmai de "ascutirea" graficului de putere rezultat prin eliminarea EXUP'ului.

- In al doilea rand DA, iti iei moto care "face +10.000rpm" ca se mergi cu ea SI la 5000 ture (daca motorul nu este folosit strict pe pista) ... vreau sa'l vad si eu pe ala care merge printr'un oras aglomerat doar cu 10.000rpm ... ca sa nu mai pomenesc de inutilitatea zgomotului (insa asta e o alta mare discutie).

 

 

3.- Sunt de mult "obisnuit" cu "motociclistii de terasa" si chiar nu am nimic cu ei... atata timp cat nu abereaza pe teme tehnice si nu traseaza un exemplu pe care, poate din pura nestiinta, multi incepatori ar fi tentati sa'l urmeze.

 

 

Ultima replica si din punctul meu de vedere am incheiat subiectul:

 

EXUP'ul (intr'o forma sau alta) este dotare standard pe ZX-10R, GSX-R1000 (cu cabluri "pulley" foarte asemanator sistemului YAMAHA) si CBR-1000RR (fara cabluri, n'am studiat sistemul de actionare) si poarta denumirea generica de "EX (exhaust) VALVE".

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...