sergiu_91 Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) Salut! Motocicleta este o yamaha Tzr 125R 1992. Problema este ca se ineaca daca merg mai turat (cand schimb pe la 10.000) sau cu o viteza mai mare (ex: treapta a 6-a la 7-8.000 ture din cele 13.000). Incepe sa imi dea suturi dupa care se opreste motorul. Daca las acceleratia tot asa, daca trag abreiajul ... la fel. Am observat ca dupa ce se opreste in mers, daca trag soclul porneste... dar merge ce merge si pana la urma tot se opreste. O las 2-3 minute... porneste si fara soclu, merge ce merge si istorisirea de mai sus se repeta. Eu am incercat urmatoarele dar nu am reusit sa ii dau de cap: -a avut pus pe ea un filtru de benzina dinala de se gaseste la benzinarii pe care l-am inlocuit cu o teava => tot asa face -am curatat carburatorul (avea pe fund o chestie galbena depusa) => tot nu merge cum trebuie -am coborat cuiul ala(parca asa ii zice) cu 1 pozitie => tot nu merge. Are cineva idee de la ce poate fi? Help pls Multumesc! Hai ma chiar nu stie nimeni? Editat Octombrie 8, 2008 de sergiu_91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Pai pana la urma de unde stii ca se ineaca? Stii ce inseamna "a se ineca" in limbaj mecanicistic? Ai explicat frumos dar eu tot n-am inteles ce nu-ti convine la ea. Si nu in ultimul rand, acela pe care l-ai tras se numeste Âşoc. Soclul e ala pe care sta statuia. Cand coboara cuiul se saraceste amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 1.Cand tragi acceleratia se salta in carburator un dreptunghi de plastic din care iese ca un cui . Despre ala este vorba. 2.Nu imi place ca imi da 3-4 suturi si se opreste motorul. Trebuie sa stau 2-3 minute si mai merg 3 km .... Deci drumuri lungi nu pot sa fac decat daca merg cu 50. Am saracit amestestecul pentru ca am observat ca motorul isi revine din suturile alea doar daca trag socul. Asta mi-a dat de inteles faptul ca are nevoie de aer si cand trag socul ii vine acel aer. Spre exemplu plec din Urziceni spre Cosereni(7 km distanta) daca merg in a 6-a pe la 7.000 de ture dupa 3-4 km imi da cateva suturi dupa care face brrrrrr (adica se opreste motorul si se aude decat cilindrul cum se invarte). Daca trag ambreiajul ruleaza cu motorul oprit pana ajung la 0 km/h. Daca in momentul in care face acel brrrrr ii trag socul... porneste motorul si raspunde la acceleratie. Dar asta pentru inca 1 km dupa care se opreste de tot si trebuie sa o las cateva minute pentru a putea porni iar. In oras mi se mai intampla cand ii dau reprize de 10.000 ture. Se opreste si daca incerc sa o pornesc imediat o ia decat cu socul tras dar cand accelerez putin se opreste. Scuze daca nu am fost coerent dar m-am straduit sa iti explic, cat pot de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 cred ca dreptunghiul de plastic e plutitorul, iar cuiul de care vorbesti tu e cuiul poantou. daca merge mai bine cand tragi socul inseamna ca tu mergi saracit (amestec sarac in benzina). inainte de toate... te-au uitat sa nu fie o problema electrica? la zecile de mii de ture la care mergi tu s-ar putea ca de la fibratii sa se desprinda vreun contact imperfect de la aprindere/bobina de inductie/fisa/bujie iar motorul sa intre in frana de motor, dand loviturile de care tu te plangi. ...parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Baaaaaaaaaaaaaaaaa... dreptunghiul ala de plastic este SUBARUL (SUBARU ), Âşubărul, sertarasul culisant, plm, etc... Mai vezi ca socul iti da mai multa benzina, nu mai mult aer!!!!!!!! Tu spui ca mergi cu amestec prea bogat, dar de fapt mergi cu amestec saracit!!! Cand ai coborat acul de dozaj (ca asa se cheama: "ac de dozaj") nu ai facut altceva decat sa saracesti amestecul si mai mult, cu cat e mai coborat cu atat infunda mai mult acea gaura deci lasa mai putina benzina! Motorul tau se incinge (mersul saracit duce la incins in draci al motorului) si probabil se caleaza, sau ramane fara benzina deloc... asta e cauza. pune manutza si da acul in sus 2 pozitii sau 3, si vezi apoi. Pune manutza si scoate bujia si arunca un ochi in ea. daca e alba ca varul e cum zic eu, daca e neagra e amestec prea bogat (nu cred ca e cazul), daca e caramizie e OK (nu cred) Revino cu impresiii si cu poza cu moaca bujiei, daca vrei mai departe asistenta on-line! Pa pa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 1.Cand tragi acceleratia se salta in carburator un dreptunghi de plastic din care iese ca un cui . Despre ala este vorba.2.Nu imi place ca imi da 3-4 suturi si se opreste motorul. Trebuie sa stau 2-3 minute si mai merg 3 km .... Deci drumuri lungi nu pot sa fac decat daca merg cu 50. Am saracit amestestecul pentru ca am observat ca motorul isi revine din suturile alea doar daca trag socul. Asta mi-a dat de inteles faptul ca are nevoie de aer si cand trag socul ii vine acel aer. Spre exemplu plec din Urziceni spre Cosereni(7 km distanta) daca merg in a 6-a pe la 7.000 de ture dupa 3-4 km imi da cateva suturi dupa care face brrrrrr (adica se opreste motorul si se aude decat cilindrul cum se invarte). Daca trag ambreiajul ruleaza cu motorul oprit pana ajung la 0 km/h. Daca in momentul in care face acel brrrrr ii trag socul... porneste motorul si raspunde la acceleratie. Dar asta pentru inca 1 km dupa care se opreste de tot si trebuie sa o las cateva minute pentru a putea porni iar. In oras mi se mai intampla cand ii dau reprize de 10.000 ture. Se opreste si daca incerc sa o pornesc imediat o ia decat cu socul tras dar cand accelerez putin se opreste. Scuze daca nu am fost coerent dar m-am straduit sa iti explic, cat pot de bine. socul da mai multa benzina,adica imbogateste amestecu' indiferent daca ii da mai putin aer la aceeasi cantitate de benzina sau mai multa benzina la aceeasi cantitate de aer. tu mergi sarac, nu bogat. totusi tu ai o problema cu alimentarea de benzina. nu ajunge destula, daca nu ai umblat la nivelul de benzina din carb verifica traseul de alimentare. robinet benzina, filtrul din rezervor, pompa de benzina (daca are)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 Bujia este neagra... afumata iar ultimele 4-5 spire dinalea sunt umede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Filtrul de aer? Cum e? Toba (infundata, da, nu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Dupa simptomele pe care le-ai prezentat cel mai probabil ai nivelul in camera de nivel constant prea mic si daca tragi mai tare de motor ramai fara benzina in carburator. Nivelul asta se regleaza prin indoirea unei tablite ( in cele mai multe cazuri). Ar mai putea fi si traseul de alimentare cu benzina sugrumat pe undeva, sau poate chiar pompa de benzina, daca ai asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 Filtrul de aer? Cum e? Toba (infundata, da, nu) Filtru de aer e dinala conic. Este curat . Evacuarea care este arrow(nu ca ma laud dar nu are site) ...curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 atunci vezi ===>> ce a scris binox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 Pompa de benzina nu am. De le rezervor e un furtun pana la robinet si de la robinet pana in carburator. O sa ma uit dupa tablita aia de care zice binox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Trebuie sa desfaci carburatorul pentru asta. Partea de jos, camera de nivel constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) Trebuie sa desfaci carburatorul pentru asta. Partea de jos, camera de nivel constant. Am desfacut aia... si inauntru are o tablitza in forma de U cu 2 patratele de prastic la capete. Cred ca ala da nivelul. Editat Octombrie 9, 2008 de sergiu_91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Am desfacut aia... si inauntru are o tablitza in forma de U cu 2 patratele de prastic la capete. Cred ca ala da nivelul. "ezact" Fa nivelul mai mare acolo, iti dai seama cum trebuie sa indoi tablita, apoi asaza acul de dozaj pe pozitia din mijloc, acolo trebuie sa stea la un mers normal al motorului. Dupa ce indoi, fa o proba fara sa pui suruburile, sa vezi cat se umple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Salut!Motocicleta este o yamaha Tzr 125R 1992. Problema este ca se ineaca daca merg mai turat (cand schimb pe la 10.000) sau cu o viteza mai mare (ex: treapta a 6-a la 7-8.000 ture din cele 13.000). Incepe sa imi dea suturi dupa care se opreste motorul. Daca las acceleratia tot asa, daca trag abreiajul ... la fel. Am observat ca dupa ce se opreste in mers, daca trag soclul porneste... dar merge ce merge si pana la urma tot se opreste. O las 2-3 minute... porneste si fara soclu, merge ce merge si istorisirea de mai sus se repeta. Eu am incercat urmatoarele dar nu am reusit sa ii dau de cap: -a avut pus pe ea un filtru de benzina dinala de se gaseste la benzinarii pe care l-am inlocuit cu o teava => tot asa face -am curatat carburatorul (avea pe fund o chestie galbena depusa) => tot nu merge cum trebuie -am coborat cuiul ala(parca asa ii zice) cu 1 pozitie => tot nu merge. Are cineva idee de la ce poate fi? Help pls Multumesc! Hai ma chiar nu stie nimeni? Mizerie. Canale, jigloare de aer infundate, aer "fals" sau reziduri petroliere(ataca garnituri, membrane) in loc de benzina Am desfacut aia... si inauntru are o tablitza in forma de U cu 2 patratele de prastic la capete. Cred ca ala da nivelul. se cheama flotor/plutitor si functioneaza exact ca vasul de WC,actioneaza o supapa, daca inchide prea repede nu se umple vasu, prea tarziu da pe afara. Este "țapul ispasitor" desi el isi vede de treaba, in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Octombrie 11, 2008 Autor Share Postat Octombrie 11, 2008 Victorieeeee!!! Azi a fost o zi frumoasa asa ca m-am hotarat sa merg la garaj sa rezolv mobra. Am desfacut carburatorul(din nou) si am desfacut tot ce se putea desface ca sa il curat. Chiar cand sa il pun la loc am observat un surub care parea turnat dar la o analiza mai atenta mi-am dat sema ca se desface. Cand l-am desfacut am ramas uimit de ce era inauntru. Un filtru mic , cilindric dintr-un fel de sita. Prin sita aia nu mai putea trece nimic pentru ca era acoperita cu un fel de clei.... si o gramada de gunoaie. Am dat vreo 100.000 de gaurele cu un ac l-am pus la loc. Inainte sa fac un test-ride am vazut ca mai am foarte putina benzina in rezervor. In drum spre benzinarie facea aceleasi figuri... am zis ca`i dau foc de draci. Dar dupa ce am bagat 6 litrii de benzina a mers brici! In concluzie : problema era acel filtru ultra-murdar si cantitatea mica de benzina in rezervor. Multumesc frumos pentru timpul acordat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.