sacal Postat Septembrie 18, 2005 Share Postat Septembrie 18, 2005 vine iarna...si m-am gandit sa-mi fac un cadou, sau mai bine zis sa-i fac motoretei un cadou. m-am gandit sa schimb toba!!! o fi bine, o fi rau? sunt constient de faptul ca la ora actuala eu folosesc doar 30/40% di ce poate motorul, asa ca ma intreb daca merita investitia... ca daca e vorba doar de sunet...nu merita. voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBOOM Postat Septembrie 18, 2005 Share Postat Septembrie 18, 2005 vine iarna...si m-am gandit sa-mi fac un cadou, sau mai bine zis sa-i fac motoretei un cadou.m-am gandit sa schimb toba!!! o fi bine, o fi rau? sunt constient de faptul ca la ora actuala eu folosesc doar 30/40% di ce poate motorul, asa ca ma intreb daca merita investitia... ca daca e vorba doar de sunet...nu merita. voi ce spuneti? 245492[/snapback] Salut, Gandeste-te cati bani ai dat pe echipament, pentru a te proteja in cazul unui accident. Ei bine, in traficul urban, toba este cu un pas inaintea echipamentului. Cum? Echipamentul te protejeaza in cazul in care vei cadea, cauza fiind deja produsa in timp ce toba te protejeaza INAINTE, avand sansa sa nu mai cazi, deci actioneaza asupra cauzei!! Evident, constructia functioneaza in cazul accidentelor in care ceilalti participanti la trafic nu te vad si NICI NU TE AUD, si nu-ti acorda prioritatea. Cat despre putere, pot sa te mint frumos, si sa-ti spun ca o sa castigi ceva cai. Vax. Daca nu pui o linie integrala, cu filtru de aer racing (BMC de ex.) si alte delicatese, si toate astea armonizate, ei bine, nu prea castigi mare lucru. Prin urmare, ghideaza-te dupa sunet, aspect si pret. Oferta Motoboom este evacuarea MICRON: Beta Racing Slip-ON Carbon - 361 euro plus tva Beta Racing Slip-on Titanium - 351 euro plus tva Beta Racing Slip-on Stainless Steel - 259 euro plus tva Toate evacuarile sunt ovale, si merg pe tevile originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Septembrie 18, 2005 Share Postat Septembrie 18, 2005 daca schimbi doar toba nu cred ca faci mare lucru pt putere dupa testele din Univers Moto dimpotriva mai si pierzi dar aspectul si mai ales sunetul fac toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
123kid Postat Septembrie 18, 2005 Share Postat Septembrie 18, 2005 (editat) Parerea mea este ca o toba after-market strica aspectul motocicletelor actuale (r1, cbr600/1000rr etc...). Dar daca schimbi galeriile + finalul si mai investesti si intr-un powercommander diferentele se vad cat se poate de clar. @spd Te referi la testele pe BMW r1200gs???? PS: cele mai bune sisteme de pe piata noastra sunt Arrow si Akrapovic. Editat Septembrie 18, 2005 de 123kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Septembrie 18, 2005 Share Postat Septembrie 18, 2005 Da si Micron este destul de bun si mai ales este accesibil!!! /later Yoshimura are vreo boala? In afara ce are niste preturi de mori la noi in tara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Septembrie 19, 2005 Autor Share Postat Septembrie 19, 2005 sincer, pe mine ma multumeste si sunetul actual... niste preturi ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babanu Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 Yoshimura o fi nasoala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radeon Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 Dupa umila mea parere sa schimbi doar finalul este 99% o schimbare a aspectului motoretei si a sunetului. ite-ul Akrapovic iti spune foarte clar ca nu trebuie sa te astepti la o imbunatatire a performantelor daca iti pui un slip-on street legal. Eu tocmai mi-am luat o toba din asta si dorm cu ea in pat ca mai am o saptamana pana ajung cu ea acasa In concluzie..... daca vrei performante.......ia un full exhaust...racing line sau evolution line... Mai baga un kit Dynojet si un power commander.... pluseaza cu un filtru de aer racing.... si te-ai usurat de cei 2000+ euroi care te deranjau in portofel Un slip-on nu e asa de scump dar arata frumos si suna super bine si chiar daca nu ai o crestere de performanta..... la dracu are destui cai putere R6!!!! Ia un citat de pe site-ul Akrapovic: "The SLIP-ON system is not designed for extreme high performance, but is intended for the customer to whom aural and visual enhancement is more important than setting the quickest lap times. This system produces a much richer and deeper sound than the quite restrictive stock exhaust. The SLIP-ON system will give your bike a completely new aesthetic effect. The oval-section muffler, available in either titanium or carbon-fiber outer sleeve, will accentuate the beauty of the lines of your bike, and the logo on the muffler will be a constant affirmation of your discerning taste. Of course performance has not been forgotten. Your motorâs potentials will be awakened; the designs for this system come from the same department which designs the racing versions of Akrapovic exhaust systems. In addition, due to the use of high-tech materials, you will gain weight savings and improve the overall characteristics of your bike." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBOOM Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 (editat) Radeon, O sa fie destul de greu sa pui pe un motor si kit de jigloare si powercommander.... Revenind la tobe, un sistem Micron nu te duce asa sus, adica la 2000 euro. Uite oferta pe care noi ne pregatim sa o lansam pentru luna octombrie: MICRON FULL SYSTEM ZETA HYDRATECH SERPENT 899 EURO PLUS TVA BONUS: STANDER FATA REGLABIL - 65.5 euroSTANDER SPATE REGLABIL - 44 euroFILTRU AER RACING BMC - 89 euroMANSOANE PROGRIP - 9 euroPROTECTIE REZERVOR PROGRIP - 13 euroPARBRIZ RACING AIRFLOW POWERBRONZE - 73 euroCRASH PROTECTORS POWERBRONZE - 68 euro Editat Septembrie 19, 2005 de MOTOBOOM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 Dar la ce preturi se invart P.S.: vai de capu meu de muncitor la banda rulanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 da @123kid la testele pe BMW ma refeream dar cred ca la oricare motocicleta e acelasi rezultat.Din punct de vedere estetic cele cu toba sau tobele sub sa sunt ok dar pentru celelalte cred ca una ovala din carbon sau in doua culori cum sunt cele de la Micron arata mult mai bine decat originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radeon Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 BONUS: STANDER FATA REGLABIL - 65.5 euroSTANDER SPATE REGLABIL - 44 euroFILTRU AER RACING BMC - 89 euroMANSOANE PROGRIP - 9 euroPROTECTIE REZERVOR PROGRIP - 13 euroPARBRIZ RACING AIRFLOW POWERBRONZE - 73 euroCRASH PROTECTORS POWERBRONZE - 68 euro [/size][/font] NU suna deloc rau oferta... Totusi ma multumesc cu Slip-on-ul Akrapovic ca imi ajung caii pe care ii am. Bafta la vanzare... daca dati toate bonusurile alea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Septembrie 20, 2005 Autor Share Postat Septembrie 20, 2005 misto oferta. si cati cai aduce evacuarea asta in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 Daca pur si simplu urmaresti sunetul , atunci un slip-on = bani aruncati. Cu costuri minime iti poti modifica toba stock si iti modelezi sunetul cum vrei. Nu stiu ce e asa de extraordinar la o toba sport...e pur si simplu o evacuare directa cu ceva fonoabsorbant in jur. Eventual galeria principala din sita are forma un pic conica si atat. Daca nu ai tangente cu mecanica, gasesti meriasi care sa faca modificarea la maxim 1/2 din costul unei tobe noi. Asta insemnand inclusiv sudura in argon daca e vorba de aluminiu si fonoabsorbant special pt tobe. Daca in schimb vrei si aer de "racing", cu profil "trioval" , imitatie carbon sau irizatii colorate plus un logo "de firma" , atunci baga mana in buzunar. Fitzele costa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Septembrie 20, 2005 Autor Share Postat Septembrie 20, 2005 Cu costuri minime iti poti modifica toba stock si iti modelezi sunetul cum vrei. Nu stiu ce e asa de extraordinar la o toba sport...e pur si simplu o evacuare directa cu ceva fonoabsorbant in jur. Eventual galeria principala din sita are forma un pic conica si atat. Daca nu ai tangente cu mecanica, gasesti meriasi care sa faca modificarea la maxim 1/2 din costul unei tobe noi. Asta insemnand inclusiv sudura in argon daca e vorba de aluminiu si fonoabsorbant special pt tobe. Daca in schimb vrei si aer de "racing", cu profil "trioval" , imitatie carbon sau irizatii colorate plus un logo "de firma" , atunci baga mana in buzunar. Fitzele costa eu nu am tangente cu mecanica, asa ca ....unde e meseriasu ala si oricum daca face o treaba naspa , cumpar una de la motobum. dar unde e meseriasu? care te bagi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 (editat) Cu costuri minime iti poti modifica toba stock si iti modelezi sunetul cum vrei Deocamdata. Dar, odata cu intrarea in EU, va fi posibil sa faci modificarea si sa beneficiezi de sunetul ala doar la tine in garaj. Pentru ca sunetul trebuie sa se supuna si el reglementarilor EU. Deci "modificarea" - ori ai noroc sa fie in limitele legale (ceea ce, un meserias nu prea poate sa o "bungheasca" dupa ureche), sau mai bine pui o toba "legala". La nemti daca ai 1-2 DB in plus, e ca si cand ai fi BEAT - nu mai ai voie mai departe, trebuie sa ridici motorul de la locul constatarii cu platforma - sau ii montezi acolo o toba "legala". Normal, au DB-metrul mobil, deci masurarea "zgomotului" sa poate face oriunde, ca si testul pentru alcool. Chiar daca ai nostri nu au inca d-alea mobile, cei care efecteaza ITP au aparate de masurare a zgomotului..se prea poate deci, sa nu mai treci. Iar cum tot mai multi militeaza pentru "nu da spaga", mai bine ai toba "aprobata" Iar daca schimbi tot sistemul de evacuare, si treci la 4-1, castigi cativa caluti + sunet. Cel putin la CBR1000...nu e neaparat vorba de fite, dar nici de o necesitate. Deasemena modifici optica motociletei. Personal, prefer simetria. Editat Septembrie 20, 2005 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 11, 2005 Autor Share Postat Octombrie 11, 2005 pai fii atent motoboom. din bonusuri nu ma intereseaza decat astea: CRASH PROTECTORS POWERBRONZE - 68 euro restul le cam am asa ca nu are rost sa le schimb... in aceasta situatie costul e cam 600 fara tva daca bagati si montajul in treaba asta atunci we're in business! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[T3m]b3|| Postat Octombrie 14, 2005 Share Postat Octombrie 14, 2005 Salutare....lucrez cu Alex [skiopu'] cu fibra...itzi pot oferii o toba de carbon+inox 100% la numai 100E [noi] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Octombrie 15, 2005 Share Postat Octombrie 15, 2005 toba aftermarket = fitze + stress sonor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBOOM Postat Octombrie 15, 2005 Share Postat Octombrie 15, 2005 pai fii atent motoboom. din bonusuri nu ma intereseaza decat astea: CRASH PROTECTORS POWERBRONZE - 68 euro restul le cam am asa ca nu are rost sa le schimb... in aceasta situatie costul e cam 600 fara tva daca bagati si montajul in treaba asta atunci we're in business! Oferta este "la pachet" iar deductia ta nu e prea corecta. Oricum, exista posibilitatea si mai ieftina de a iti oferi doar toba, slip-on, la 360 euro plus tva la care sa primesti bonus CRASH PROTECTORS si MONTAJUL. Daca e ok, suna-ne: 0722.285.808. Daca nu e ok, suna-ne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Octombrie 15, 2005 Share Postat Octombrie 15, 2005 " Loud pipes save lifes " Foarte adevarat mai ales in traficul din Bucuresti . Daca vrei ceva mai ieftin poti cauta pe ebay.de - sunt multi care aduc contra unui comision de 10-15-20 % din pretul licitat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 16, 2005 Autor Share Postat Octombrie 16, 2005 b3||' date='Oct 14 2005, 05:34 AM' post='257862'] Salutare....lucrez cu Alex [skiopu'] cu fibra...itzi pot oferii o toba de carbon+inox 100% la numai 100E [noi] deci sa punem si noi un telefon ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 17, 2005 Autor Share Postat Octombrie 17, 2005 pana la urma m-am hotarat! merg pe oferta lu motobum. micron sa fie!!!!! asta inseamna ca VAND toba veche. ce sa zic? ca noua are doar 6700km. model 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBOOM Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Ce culoare sa fie buloanele Powerbronze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 17, 2005 Autor Share Postat Octombrie 17, 2005 pai, sa fie negre. a, inca ceva: am intrat pe saitul lor si am vazut ca se poate opta low mont sau high mont si pentru culoare. deci se poate sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.