Sari la conținut

Toba?


sacal
 Share

Postări Recomandate

vine iarna...si m-am gandit sa-mi fac un cadou, sau mai bine zis sa-i fac motoretei un cadou.

m-am gandit sa schimb toba!!!

o fi bine, o fi rau?

sunt constient de faptul ca la ora actuala eu folosesc doar 30/40% di ce poate motorul, asa ca ma intreb daca merita investitia...

ca daca e vorba doar de sunet...nu merita.

voi ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine iarna...si m-am gandit sa-mi fac un cadou, sau mai bine zis sa-i fac motoretei un cadou.

m-am gandit sa schimb toba!!!

o fi bine, o fi rau?

sunt constient de faptul ca la ora actuala eu folosesc doar 30/40% di ce poate motorul, asa ca ma intreb daca merita investitia...

ca daca e vorba doar de sunet...nu merita.

voi ce spuneti?

245492[/snapback]

 

Salut,

 

Gandeste-te cati bani ai dat pe echipament, pentru a te proteja in cazul unui accident.

Ei bine, in traficul urban, toba este cu un pas inaintea echipamentului. Cum?

Echipamentul te protejeaza in cazul in care vei cadea, cauza fiind deja produsa in timp ce toba te protejeaza INAINTE, avand sansa sa nu mai cazi, deci actioneaza asupra cauzei!! Evident, constructia functioneaza in cazul accidentelor in care ceilalti participanti la trafic nu te vad si NICI NU TE AUD, si nu-ti acorda prioritatea.

Cat despre putere, pot sa te mint frumos, si sa-ti spun ca o sa castigi ceva cai. Vax. Daca nu pui o linie integrala, cu filtru de aer racing (BMC de ex.) si alte delicatese, si toate astea armonizate, ei bine, nu prea castigi mare lucru.

 

Prin urmare, ghideaza-te dupa sunet, aspect si pret.

 

Oferta Motoboom este evacuarea MICRON:

 

Beta Racing Slip-ON Carbon - 361 euro plus tva

Beta Racing Slip-on Titanium - 351 euro plus tva

Beta Racing Slip-on Stainless Steel - 259 euro plus tva

 

Toate evacuarile sunt ovale, si merg pe tevile originale.

 

R6scrTI.jpg

 

R6%20coh1sm.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca o toba after-market strica aspectul motocicletelor actuale (r1, cbr600/1000rr etc...). Dar daca schimbi galeriile + finalul si mai investesti si intr-un powercommander diferentele se vad cat se poate de clar.

@spd

Te referi la testele pe BMW r1200gs????

 

PS: cele mai bune sisteme de pe piata noastra sunt Arrow si Akrapovic.

Editat de 123kid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa umila mea parere sa schimbi doar finalul este 99% o schimbare a aspectului motoretei si a sunetului. ite-ul Akrapovic iti spune foarte clar ca nu trebuie sa te astepti la o imbunatatire a performantelor daca iti pui un slip-on street legal. Eu tocmai mi-am luat o toba din asta si dorm cu ea in pat ca mai am o saptamana pana ajung cu ea acasa :cheers:

 

In concluzie..... daca vrei performante.......ia un full exhaust...racing line sau evolution line... Mai baga un kit Dynojet si un power commander.... pluseaza cu un filtru de aer racing.... si te-ai usurat de cei 2000+ euroi care te deranjau in portofel :baldy:

 

Un slip-on nu e asa de scump dar arata frumos si suna super bine si chiar daca nu ai o crestere de performanta..... la dracu are destui cai putere R6!!!!

 

Ia un citat de pe site-ul Akrapovic:

 

"The SLIP-ON system is not designed for extreme high performance, but is intended for the customer to whom aural and visual enhancement is more important than setting the quickest lap times. This system produces a much richer and deeper sound than the quite restrictive stock exhaust. The SLIP-ON system will give your bike a completely new aesthetic effect. The oval-section muffler, available in either titanium or carbon-fiber outer sleeve, will accentuate the beauty of the lines of your bike, and the logo on the muffler will be a constant affirmation of your discerning taste.

 

Of course performance has not been forgotten. Your motorâs potentials will be awakened; the designs for this system come from the same department which designs the racing versions of Akrapovic exhaust systems. In addition, due to the use of high-tech materials, you will gain weight savings and improve the overall characteristics of your bike."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radeon,

 

O sa fie destul de greu sa pui pe un motor si kit de jigloare si powercommander....

 

Revenind la tobe, un sistem Micron nu te duce asa sus, adica la 2000 euro.

 

Uite oferta pe care noi ne pregatim sa o lansam pentru luna octombrie:

serpent.jpg

1-cfoval.jpg

 

MICRON FULL SYSTEM ZETA HYDRATECH SERPENT

899 EURO PLUS TVA

BONUS:

  • STANDER FATA REGLABIL - 65.5 euro
    STANDER SPATE REGLABIL - 44 euro
    FILTRU AER RACING BMC - 89 euro
    MANSOANE PROGRIP - 9 euro
    PROTECTIE REZERVOR PROGRIP - 13 euro
    PARBRIZ RACING AIRFLOW POWERBRONZE - 73 euro
    CRASH PROTECTORS POWERBRONZE - 68 euro
Editat de MOTOBOOM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da @123kid la testele pe BMW ma refeream dar cred ca la oricare motocicleta

e acelasi rezultat.Din punct de vedere estetic cele cu toba sau tobele sub sa

sunt ok dar pentru celelalte cred ca una ovala din carbon sau in doua culori

cum sunt cele de la Micron arata mult mai bine decat originalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BONUS:

  • STANDER FATA REGLABIL - 65.5 euro
    STANDER SPATE REGLABIL - 44 euro
    FILTRU AER RACING BMC - 89 euro
    MANSOANE PROGRIP - 9 euro
    PROTECTIE REZERVOR PROGRIP - 13 euro
    PARBRIZ RACING AIRFLOW POWERBRONZE - 73 euro
    CRASH PROTECTORS POWERBRONZE - 68 euro

[/size][/font]

 

NU suna deloc rau oferta...

Totusi ma multumesc cu Slip-on-ul Akrapovic ca imi ajung caii pe care ii am.

Bafta la vanzare... daca dati toate bonusurile alea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pur si simplu urmaresti sunetul , atunci un slip-on = bani aruncati. Cu costuri minime iti poti modifica toba stock si iti modelezi sunetul cum vrei. :cheers: Nu stiu ce e asa de extraordinar la o toba sport...e pur si simplu o evacuare directa cu ceva fonoabsorbant in jur. Eventual galeria principala din sita are forma un pic conica si atat.

Daca nu ai tangente cu mecanica, gasesti meriasi care sa faca modificarea la maxim 1/2 din costul unei tobe noi. Asta insemnand inclusiv sudura in argon daca e vorba de aluminiu si fonoabsorbant special pt tobe.

 

 

Daca in schimb vrei si aer de "racing", cu profil "trioval" , imitatie carbon sau irizatii colorate plus un logo "de firma" , atunci baga mana in buzunar. Fitzele costa :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu costuri minime iti poti modifica toba stock si iti modelezi sunetul cum vrei. :cheers: Nu stiu ce e asa de extraordinar la o toba sport...e pur si simplu o evacuare directa cu ceva fonoabsorbant in jur. Eventual galeria principala din sita are forma un pic conica si atat.

Daca nu ai tangente cu mecanica, gasesti meriasi care sa faca modificarea la maxim 1/2 din costul unei tobe noi. Asta insemnand inclusiv sudura in argon daca e vorba de aluminiu si fonoabsorbant special pt tobe.

Daca in schimb vrei si aer de "racing", cu profil "trioval" , imitatie carbon sau irizatii colorate plus un logo "de firma" , atunci baga mana in buzunar. Fitzele costa :baldy:

 

eu nu am tangente cu mecanica, asa ca ....unde e meseriasu ala

si oricum daca face o treaba naspa , cumpar una de la motobum. dar unde e meseriasu?

care te bagi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu costuri minime iti poti modifica toba stock si iti modelezi sunetul cum vrei

 

Deocamdata.

 

Dar, odata cu intrarea in EU, va fi posibil sa faci modificarea si sa beneficiezi de sunetul ala doar la tine in garaj.

Pentru ca sunetul trebuie sa se supuna si el reglementarilor EU. Deci "modificarea" - ori ai noroc sa fie in limitele legale (ceea ce, un meserias nu prea poate sa o "bungheasca" dupa ureche), sau mai bine pui o toba "legala".

La nemti daca ai 1-2 DB in plus, e ca si cand ai fi BEAT - nu mai ai voie mai departe, trebuie sa ridici motorul de la locul constatarii cu platforma - sau ii montezi acolo o toba "legala".

Normal, au DB-metrul mobil, deci masurarea "zgomotului" sa poate face oriunde, ca si testul pentru alcool.

Chiar daca ai nostri nu au inca d-alea mobile, cei care efecteaza ITP au aparate de masurare a zgomotului..se prea poate deci, sa nu mai treci.

Iar cum tot mai multi militeaza pentru "nu da spaga", mai bine ai toba "aprobata" :cheers:

 

 

Iar daca schimbi tot sistemul de evacuare, si treci la 4-1, castigi cativa caluti + sunet. Cel putin la CBR1000...nu e neaparat vorba de fite, dar nici de o necesitate. Deasemena modifici optica motociletei. Personal, prefer simetria.

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

pai fii atent motoboom.

din bonusuri nu ma intereseaza decat astea:

 

 

CRASH PROTECTORS POWERBRONZE - 68 euro

 

restul le cam am asa ca nu are rost sa le schimb...

in aceasta situatie costul e cam 600 fara tva :finger:

daca bagati si montajul in treaba asta atunci we're in business!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai fii atent motoboom.

din bonusuri nu ma intereseaza decat astea:

CRASH PROTECTORS POWERBRONZE - 68 euro

 

restul le cam am asa ca nu are rost sa le schimb...

in aceasta situatie costul e cam 600 fara tva :finger:

daca bagati si montajul in treaba asta atunci we're in business!

 

Oferta este "la pachet" iar deductia ta nu e prea corecta.

Oricum, exista posibilitatea si mai ieftina de a iti oferi doar toba, slip-on, la 360 euro plus tva la care sa primesti bonus CRASH PROTECTORS si MONTAJUL.

Daca e ok, suna-ne: 0722.285.808. Daca nu e ok, suna-ne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Loud pipes save lifes "

 

Foarte adevarat mai ales in traficul din Bucuresti .

 

Daca vrei ceva mai ieftin poti cauta pe ebay.de - sunt multi care aduc contra unui comision de 10-15-20 % din pretul licitat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

b3||' date='Oct 14 2005, 05:34 AM' post='257862']

Salutare....lucrez cu Alex [skiopu'] cu fibra...itzi pot oferii o toba de carbon+inox 100% la numai 100E [noi] :finger:

 

deci

sa punem si noi un telefon ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma m-am hotarat! merg pe oferta lu motobum.

micron sa fie!!!!!

asta inseamna ca VAND toba veche. ce sa zic? ca noua are doar 6700km.

model 2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, sa fie negre.

a, inca ceva: am intrat pe saitul lor si am vazut ca se poate opta low mont sau high mont si pentru culoare.

deci se poate sau nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...