CZU Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 (editat) Salut! Am reusit sa pun mana pe o baterie de carburatoare Mikuni de la un Gsx R750 din 92 (cred ca modelul este BST 38 SS) dar nu am gasit pe net detalii despre ele si nu prea sunt sigur cum este cel mai bine sa le montez. Am tot citit pe forum despre multi care au MIKUNI pe Nipru, asa ca fratilor daca puteti sa ma ajutati dati si voi cate o idee. Am atasat o poza cu unul din carburatoare si cu cateva detalii asta dupa ce l-am desfacut si am vazut cum vin piesele in interior. Am incercat de 100 de ori sa atasez poza dar nu merge , asa ca ii dau cu explicatu: Carburatorul are trei intrari suplimentare fata de unul normal de Nipru: - intrarea 1. - un tubulet care vine de la soc si duce chiar la iesirea din carburator dupa clapeta de obturare. - intrarea 2. - (aici e buba) vine sub membrana de cauciuc pe partea opusa camerei unde se creeaza vacum pentru deschiderea admisiei de aer. Aceasta intrare nu stiu daca sa o duc la filtrul de aer sau sa o las libera la P.atm>P.filtru. - intrarea 3. - pe aici trage aer in baia de benzina pentru a echilibra presiunea din baie cu cea atmosferica Uite cum m-am gandit eu sa-l montez: -intrarea 1. libera cu un furtunel sa nu intre apa cand ploua (cu riscul de a trage ceva jeg din aer atunci cand trag socul) -intrarea 2. la filtrul de aer -intrarea 3. libera cu un furtunel sa nu intre apa pe acolo Voi ce ziceti, o sa mearga? Multumesc. Editat Septembrie 26, 2005 de CZU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 Ideea e nu sa mearga ci sa mearga cum trebuie.Cel mai bine tu o sa vezi.Pune-le si vezi care-i treaba,ca n-ai nimic de pierdut.Pe urma spune-ne si noua,te rugam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Septembrie 26, 2005 Autor Share Postat Septembrie 26, 2005 Sunt convins ca o sa mearga dar pana imi fac flansele ca sa le pot monta prefer sa mai aud niste pareri de la cei care au pus deja carburi de japoneza pe Nipru. Cand le-am luat pe ale mele am mai luat doua pentru un tip de pe forum care a renuntat, asa ca daca sunt doritori.... Eu am desfacut unul, l-am spalat in decarbosolv si am constata ca sunt ca noi, au meritat banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 NU O SA MEARGA BINE carb.care au fost pe jap turate si care alimentau o capacit mai mica decat la nepra nu merg bine am incercat de mai multe feluri am fost si la reglaj dar degeaba.. motocicletamerge..no problem dar merge ca un c'ur singura sansa ar fi carburatoare de bmw sau unele moto guzzi bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Septembrie 26, 2005 Autor Share Postat Septembrie 26, 2005 (editat) Acum ca merg pozele am sa reiau mesajul. Am reusit sa pun mana pe o baterie de carburatoare Mikuni de la un Gsx R750 din 92 (cred ca modelul este BST 38 SS) dar nu am gasit pe net detalii despre ele si nu prea sunt sigur cum este cel mai bine sa le montez. Am tot citit pe forum despre multi care au MIKUNI pe Nipru, asa ca fratilor daca puteti sa ma ajutati dati si voi cate o idee. Am atasat o poza cu unul din carburatoare si cu cateva detalii asta dupa ce l-am desfacut si am vazut cum vin piesele in interior. Carburatorul are trei intrari suplimentare fata de unul normal de Nipru: - intrarea 1. - un tubulet care vine de la soc si duce chiar la iesirea din carburator dupa clapeta de obturare. - intrarea 2. - (aici e buba) vine sub membrana de cauciuc pe partea opusa camerei unde se creeaza vacum pentru deschiderea admisiei de aer. Aceasta intrare nu stiu daca sa o duc la filtrul de aer sau sa o las libera la P.atm>P.filtru. - intrarea 3. - pe aici trage aer in baia de benzina pentru a echilibra presiunea din baie cu cea atmosferica Uite cum m-am gandit eu sa-l montez: -intrarea 1. libera cu un furtunel sa nu intre apa cand ploua (cu riscul de a trage ceva jeg din aer atunci cand trag socul) -intrarea 2. la filtrul de aer -intrarea 3. libera cu un furtunel sa nu intre apa pe acolo Voi ce ziceti, o sa mearga? Multumesc. Editat Septembrie 26, 2005 de CZU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Septembrie 27, 2005 Autor Share Postat Septembrie 27, 2005 (editat) de ce daca atasezi o poza dispare tot mesajul? domnu' administrator ce se intampla? Editat Septembrie 27, 2005 de CZU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Septembrie 27, 2005 Autor Share Postat Septembrie 27, 2005 NU O SA MEARGA BINE carb.care au fost pe jap turate si care alimentau o capacit mai mica decat la nepra nu merg bine am incercat de mai multe feluri am fost si la reglaj dar degeaba.. motocicletamerge..no problem dar merge ca un c'ur singura sansa ar fi carburatoare de bmw sau unele moto guzzi bafta nu ai stiut tu ce sa le faci. trebuia sa le schimbi jigloarele, sa le reglezi nivelul si relantiul de la jiglorul din baia de benzina. sa gadili surubelul de sub burta si sa pui niste filtre pentru vacum. daca umblai la toate astea nu avea cum sa nu-ti mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Octombrie 3, 2005 Share Postat Octombrie 3, 2005 mikuni merge perfect pe nipru fara nici un reglaj eu am doua mikuni de pe o yamaha de 400 in 2 pistoane le-am facut flanshe, le-am prins cu manshoane de cauciuc&coliere, shi am dat pedala! nu ai ce sa reglezi la ele se regleaza singure , ca de aia au membrana de vacuum! SINGURA MODIFICARE A FOST SA INCHID returul de benzina fiindca la nipru nu am pompa de benzina. rezultat: repriza mai buna, turatzie un pic mai mare la motor, reactzie mai rapida la acceleratzie, nu se mai balbaie cand ii dai gaz brusc,, consum mai mic: 4-4,5 % la o viteza medie de 110-120/h. ce vrei mai mult? plus ca din diferentza de consum itzi scotzi pretzul carburatoarelor in 1000-1500 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 4, 2005 Share Postat Octombrie 4, 2005 (editat) daca le faci sa iti mearga, poate m-ar interesa pe mine alelalte doo(daca le mai ai de vanzare), da numa cu proba inainte... si asta in conditiile in care si reusesc sa aduc pe picioare nipra mea. Editat Octombrie 4, 2005 de raulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Octombrie 4, 2005 Share Postat Octombrie 4, 2005 ... 1- il obturezi pt k la suzi venea la vacumu rubunetului de benzina,tu la nipra nuai asa k nu-ti tre. 2- la suzi venea in filtru de aer ,vacumu creat in filtru de aer absorbea aeru mai repede din camera membranei k sa se ridice mai repede subaru(dak te uiti atent la subar in partea de jos linga cuiu de dozaj are o gaurik...prin ea este absorbit aeru din camera membranei...se poate jongla si din diametru acesteia pt a se ridik subaru mai repede)......acum tu te poti racorda la filtru de aici dak ti se pare k e puturos mot,daio zic k nu e necesar merge f bine si fara adk obturat. 3- il poti lasa asa numa sucestel in jos sa nu curga ceva.... apa inauntru. ....nu ai zis diametru lor... io aveam cu diam 32,jigleru principal de 120(1,2 mm)...in rest e cum zice kerosen. astea sunt singurele poze care le mai am cu nipra:... cu carburi jap faci lejer "dinalea"cu flacari pe roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Octombrie 4, 2005 Autor Share Postat Octombrie 4, 2005 Multumesc baieti pentru raspunsuri! Mai Manuel ce pot sa zic de motorul tau in flacari: Cool frate! Am vazut in poze ca furtunul care vine in mod normal la filtrul de aer (pe partea dreapta) l-ai dus in jos...Unde? De fapt ce rol are acest furtun? Carburile mele au diametrul de 38mm si fiecare carburator a tinut un cilindru de 187cc. Jiglerul principal 115 iar jiglerul de relanti aproximativ 30-35. Sincer cred ca sunt cam mici asa ca am cumparat sa am pentru probe de 125 si de 135. Nu stiu ce sa fac cu cel de relanti daca nu o sa mearga sa reglez din surubelul de amestec de sub burta. Legat de soc, voi cum ati aranjat actionarea lui? - 2 pozitii - una tras de tot si alta inchis - cu posibilitatea de al trage mai mult sau mai putin in functie de cum este nevoie (ca la dacie) Am sa atasej cateva poze cu toate jiglerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Octombrie 4, 2005 Share Postat Octombrie 4, 2005 furtunu ala venea de la epurator in filtru de aer da io l-am dat in jos k se ancrasa carb drept din cauza la uleiu pe care-l mai arunca pe acolo. o sa mearga bine cu jigleru de 115. sa piu si filtru de aer k altfel nu prea o sa mearga adik o sa porneask da no sa traga in sarcina si no sa poti mere cu ea.sa etansezi bine furtunu de la carb la filtru,poti folosi filtru original,mere f bine. uite bine in poze si ai sa vezi tija de la soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Octombrie 6, 2005 Autor Share Postat Octombrie 6, 2005 (editat) Revin cu ultimele stiri: Am montat astazi carburile pe Nipra si SUCCES TOTAL! A pornit-o din prima si dupa 5-10 secunde am impins socurile. Surpriza! nu s-a oprit cum facea de obicei cu K65-urile alea de c***t. Relantiul il face inern din jigloare si nu trebuie sa deshid clapeta deloc din surubul de relanti (practic nu mai e nevoie de surub) Am incalzit-o 1 minut si am luat-o la calarit: - pana acum credeam ca sunt duse discurile de ambreiaj, de unde, sa vezi acum demaraj - am constatat o perfecta corelare intre pistoane, adica nu mai trage mai mult un piston cum facea inainte - intra in ture de nu-i adevarat si vreu sa spun ca asa neincalzita in 50 de metri a muscat din asfalt cum nu credeam ca poate sa faca Nipru. Intr-un cuvant nici nu se compara cu K65-urile mele care pot sa spun ca sunt noi. Sfatul meu e sa puneti carburi de japa pe Nipru si nu o sa va mai doara capul. Am sa revin cu poze cu carburile montate. Asfalt uscat! Editat Octombrie 6, 2005 de CZU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Octombrie 6, 2005 Share Postat Octombrie 6, 2005 no' ai vazut ca nu-i vrajeala? o sa ne spui tu mai incolo shi despre consumul de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 CZU! mă interesează foarte, cealaltă pereche de carburatoare.eu m-am chinuit cu douăK63 făcute varză de fostul propritar, si apoi cu unul de Dacia , care a cam scos sufletul din mine. Am tot asteptat o pereche de mikuni promisă de cineva din germania dar nu au mai venit. Asa ca daca la mai ai , si-s de dat , dă-mi de veste.urechea mea e mare si ciulită! Plus păreri despre cum ți-a reusit operatia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Octombrie 26, 2005 Autor Share Postat Octombrie 26, 2005 Ultimele stiri! Baieti, pot spune ca dupa ce am facut toate testele si i-am dat gaz de nu a mai stiut de ea, concluzia este ca vacumaticele bat la poponeata toate K-urile rusesti. Am avut o problema la o bujie si am facut si testul cu mersul intr-un cilindru. Accelereaza si nu se mai opreste ca inainte. La plecarea de pe loc nu mai trebuie sa turez motorul de-i vine rau ca sa am demaraj. Duminica dupa ce am incercat Nipra unui prieten care avea K68-uri mi-am amintit cum mergea si a mea inainte. Despre consum pot spune ca este diferenta vizibila. Am pus furtun transparent la benzina si l-am umplut jumatate. Cu vechile carburi observam cum scade benzina la ralantiu, cu astea noi cu un centimetru de benzina pe furtun dau patru ture in parcare. Intr-un cuvant chiar sunt diferente mari. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 Duminica dupa ce am incercat Nipra unui prieten care avea K68-uri mi-am amintit cum mergea si a mea inainte. Daca e vorba de pretenu' la care ma gandesc eu,atunci alea nu-s K68! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 bravo!succes la ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 CZU, am auzit ca stai in militari ca si mine. as vrea sa vad si eu cum arata niprul tau cu mikuniurile pe el... se poate sa ne intalnim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 tu dupa 5-10 secunde tragi socul si ai relanti! eu nu! nu stiu de ce dar nu am relanti cu socul complet inchis! nu ca m-ar deranja ca imi consuma si mai putin (~4 in oras) dar nu inteleg de ce nu am relanti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 Si eu la K68 dupa cateva secunde imping socurile si am relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 si ru aveam la jawa cu carbu; orijinal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 io am relanti, si fara sa trag socurile la pornire.... da' nu ma intrebati cat consuma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 cat consuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 nu-mi spune... 10 litri la suta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.